Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 27

När jag och Alfredo senare den natten, eller tidigt, jag vet inte riktigt, vandrade upp till vårt hotellrum möttes vi av Justin.

- Vad gör du vaken? Alfredo stannade upp bredvid honom, medan jag gick mot vårat hotellrum.

Eftersom att Alfredo inte kom på en gång, fick jag locka honom med något jag visste skulle dra honom mot mig.

- Kommer du eller? Jag stod i dörren, inte synlig för dem två, men med både min bh och mina trosor i handen, och tro mig, det gick fort för honom.


- Jag trodde det var mig du gillade, hora! Skrek Justin åt mig när Alfredo kom in i hotellrummet. Jag bara stängde dörren. Jag hade ingen lust att snacka med honom just nu.
- Jag måste jobba om tre timmar, så vi kan ta en dusch tillsammans. Sa Alfredo och pekade mot badrummet. Jag nickade glatt och vi vinglade in i badrummet tillsammans. Vi var inte precis helt nyktra kan jag ju påstå.
- Ta mig.. Viskade jag lite sexigt i Alfredo's öra, jag visste att han blir upphetsad av sånt. Han började kyssa mig på halsen vilket fick mig att stöna. Jag var så full att jag inte orkade med något förspel så jag drog av kläderna från Alfredo och startade duschen, för jag var ju redan av klädd. Alfredo kom in i duschen med mig och tryckte upp mig mot väggen samtidigt som han kysste mig gång på gång.

Jag vaknade upp nästa morgon i sängen med världens jobbigaste huvudvärk. Alfredo låg inte bredvid mig men jag hörde röster utanför sovrummet. Så jag drog på mig min pjyamas och gick ut. Där satt Alfredo, Scooter, Usher, Pattie och tillsist Justin. Dem satt och verkade ha ett slags möte så jag skulle precis vända och gå in i sovrummet. Men Usher ropade på mig.
- Ally va? Sa han och log lite mot mig, för att vara artig antagligen.
- Aa det är jag det.. Sa jag och log tillbaka. Herregud några meter framför mig sitter Usher och pratar med mig!
- Skulle du kunna sätta dig här en stund, vi vill snacka med dig lite. Sa han och jag gick tveksamt fram till dem och satte mig ner bredvid Alfredo. Han märkte att jag var lite nervös så han tog min hand i sin. Justin kollade ner mot våra händer och jag såg på honom att han blev sur.
Usher-without-you-video_large
'' I think its better for everyone if i take it. ''
- Så Ally.. Jag gick förbi nattklubben igår, för vi har starka regler att ingen ska dricka runt Justin. Speciellt inte dem som jobbar med honom. Sa Scooter och spände blicken i Alfredo som vek undan blicken skamset.
- Och jag såg dig och Alfredo där igår. Ni var riktigt fulla vilket är oacceptabelt. Allyson du är minderårig och det visste Alfredo så det gör konsekvenserna för Alfredo ännu större. Fortsatte Scooter och hade en allvarlig blick mot oss.
- Det är mitt fel, jag sa till Alfredo att vi skulle gå ner till baren. Inte han, och ni kan inte sparka honom för han är den bästa ni har. Även om ni inte ser det eftersom allt ni tänker på är eran lilla Justin hela tiden. Jag kan säga er en sak, Justin är inte den personen ni tror att han är. Justin är precis som mig och Alfredo, fast Alfredo är bättre till och med. Alfredo är speciell så straffa inte honom, straffa mig i så fall. Sa jag och nu vändes all uppmärksamhet mot Justin och kollade på honom.
- Justin är det något du vill berätta för oss? Frågade Pattie allvarligt och kollade argt på Justin.
- Jag kanske är lite lik Allyson och hennes beteende.. Erkände Justin, jag visste att han inte kunde ljuga för Pattie. Så väl känner jag honom i alla fall.
- Vi får prata mer om det sen. Sa Pattie besviket till Justin som kollade på mig med en arg blick.
- Alfredo, låt det inte hända igen. Och Ally, Justin berättade att du har ett falskt id kort. Jag tror det är bäst för alla om jag tar det istället. Sa Usher och kollade på mig.  Jag vågade inte säga emot så jag gick snabbt till sovrummet och letade igenom gårdagens kläder för att se om det ligger där. Och det gjorde det så jag gick tillbaka till Usher och gav det till honom.
- Det här var verkligen en bra förfalskling, det måste varit svårt att fixa. Sa han och granskade kortet.
- Äsch det är bara att ligga runt lite bland knarkare så hittar man någon som kan fixa det. Sa jag som om det inte var något. Usher kollade med stora ögon på mig och försökte ta in allt jag precis sagt.
- Hur gammal är du? Frågade Pattie sedan.
- Jag fyllde 16 år för några månader sedan. Sa jag och log lite.
- Om ni ursäktar mig ska jag nog hoppa in i duschen, luktar nog alkohol. Sa jag och Alfredo log mot mig som om jag var dum eller något.
- Vi duschade för typ fem timmar sedan gumman, så det behöver du nog inte. Sa han och drog ner mig i hans knä. Dem flesta här inne tror nog att vi är tillsammans.
- Just de ja, vi duschade ju tillsammans. Vad glömsk jag är. Sa jag och skrattade till lite.
- Jag står inte ut med det här längre! Ally dra hem, och Alfredo du kan gott följa med henne!! Skrek Justin och stormade ut ur vårt hotellrum. Alla's blickar vändes mot oss.
- Ni kanske borde följa efter honom.. Sa jag och dem nickade och gick dem med.
- Varför är Justin så sur på dig för? Sa jag och kollade på Alfredo.
- Jag visste att han gillade dig när jag fixade hit dig. Och när han fick reda på att vi hade legat med varandra, igen. Blev han galen och började genast hata mig. Egentligen var allt detta hans fel så han kan inte skylla på någon annan än sig själv.
- Så är det dags för oss att åka hem eller vadå? Frågade jag sedan och han skakade på huvudet.
- Scooter gick med på att du fick stanna. Och jag måste, för jag ska filma delar av konserten ikväll.
- Haha, så du får alltså gå dit idag? Sa jag och skrattade.
- Ja nu kan inte Justin säga åt mig att hålla mig undan. Och du ska också komma har jag bestämt!
- Okej, det kanske blir kul! Sa jag och log.
Idag skulle vi vara vid arenan tidigare än vad jag trodde. Så jag gjorde snabbt i ordning mig och följde efter Alfredo till hans bil, som han tydligen hyrt. Ryan Good mötte upp oss där nere för han skulle åka tillsammans med oss.

- Så jag hörde att Scooter pratat med dig om vad du gjorde igår, girl your bad.. Sa Ryan och log mot mig, plus att jag var tvungen att slå min näve mot hans. Killar tycker tydligen att det är coolt eller något.
- Hahah, du borde vara med mig och Alfredo lite oftare. Vi kan hitta på en del galna saker. Sa jag och blinkade med ena ögat mot honom.
- Haha jaså, undra om jag ens vill veta hälften av vad ni gör. Svarade han och Alfredo skrattade till lite.
- Broo, det tror jag inte du vill.. Sa Alfredo och Ryan bara flinade.
- Jag har hört att du har något alldeles extra för sånna som jobbar i Justin's crew. Sa Ryan sedan och skrattade.
- Äsch, ingen slår Alfredo här!
- Du har ju inte testan mina skills än.. Sa Ryan med lite äcklig röst, men jag visste att han skämtade.
- In your dreams Ryan! Sa jag och skrattade.
När vi kom in i arenan var det några som jobbade med att sätta ut alla stolar nere vid golvet, det kan inte vara ett roligt jobb precis. Men dem var nästan klara. Usher och Justin gick igenom några låtar tillsammans som dem sjöng för fullt och gick igenom danssteg osv. Innan självaste konserten börjar om några timmar. Justin såg för en gång skull lycklig där uppe med Usher. Jag ville inte förstöra det så jag gömde mig lite bakom scenen. För att inte förstöra Justin's leende med att visa att jag är här.
Tumblr_lv4goqfmho1qfkei4o1_500_large
- Dem är väldigt duktiga, eller hur? Frågade Pattie med ett leende som nu stod bredvid mig och kollade på dem.
- Ja, det är dem verkligen.. Sa jag och log tillbaka.
- Justin gjorde ett stort misstag när han släppte taget om dig.. Sa hon och jag blev lite chockad att hon ens visste om det, Justin måste ha berättat för henne.
- Men du gör också ett stort misstag, Alfredo börjar gilla dig på riktigt. Och vad ska du säga när han står där och berättar det för dig. Ska du göra samma sak som Justin, bara sticka? Frågade hon mig och jag fick inte fram ett ord.
- Vad menar du? Fick jag fram tillslut och kollade på henne.
- Det som pågår mellan dig och Alfredo borde du avsluta så snabbt som möjligt. Om du vill behålla honom som en kompis.. Sa hon och jag vände blicken tillbaka till Usher och Justin som stod på scenen.
Hade Pattie rätt? Borde jag avsluta det som händer mellan mig och Alfredo innan vår vänskap tar slut och hans känslor tar över..? Det var ju meningen från början att inga känslor skulle bli inblandade, och för min del har det funkat. Men tydligen inte för Alfredo.

Emma här! Hoppas ni gillar de för jag skrev det:) Kommentera!!!:D<3

Kommentarer♥
Postat av: linn

Mera!! :)

2011-12-25 @ 17:07:35
Postat av: ellen

Du skriver BÄST,BÄST!!!!!!!!!!!!!

2011-12-25 @ 17:11:31
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: David Guetta

I LOVE IT!

2011-12-25 @ 17:27:00
Postat av: C

älskar det här kapitlet och hoppas bara pattie sa det där för att hon ska gå tillbaka till justin.

2011-12-25 @ 17:44:38
Postat av: Fanny

Sjukt bra! :D

2011-12-25 @ 17:52:20
Postat av: Fanny

Sjukt bra! :D

2011-12-25 @ 17:52:38
Postat av: Lisa

Awesome :)

Är det ''Ryan Good'' som är med?

2011-12-25 @ 21:15:25

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0