Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 30

- Vet du hur vacker du är? Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om att någon har sagt så till mig efter ett ligg. ALDRIG. Antingen menar han det, eller så säger han det bara för att få mig på fall ännu mer. Jag vet inte.

- Okej. Jag visste inte vad jag skulle svara, så allt blev bara fel. Jag ville gå därifrån för att inte låta honom förstöra minerna från kvällen.

- Jag menar det verkligen. Han vred mitt huvud så att jag var tvungen att kolla på honom, och om jag ska vara ärlig så såg jag ingen sarkasm i hans ansikte. En tår slank ned för min kind, så jag försökte vrida tillbaka mitt huvud men han hade det i ett sådant grepp att jag inte kunde.

- Dölj inte dina känslor för mig, snälla. Allt blir så mycket lättare för mig, och jag vill verkligen vara snäll mot dig, jag vill verkligen tycka om dig. Låt mig, snälla.


Tumblr_ltnhdkhakp1r1g0zro1_500_large

Nu rann tårarna ner längst mina kinder, en efter en.

 

- Snälla älskling, gråt inte... Sa han ledsamt och torkade bort mina tårar med hans tumme, som han brukar göra.

- Det känns som du kommer lämna mig igen.. Sa jag och snyftade.

- Jag försöker få dig att inse att jag inte kommer lämna dig. Ally, jag älskar dig.. Sa Justin och log lite.

- Säg det inte, för du vet att du kommer lämna mig tillslut. Ditt jobb kommer komma i vägen och du reser iväg i ett par månader medans jag är kvar här. Sa jag och han kollade sårat på mig.

- Jag kan inte hjälpa att jag har det jobb jag har. Men jag älskar det. Vi måste försöka ändå, om du lovar att du inte ska hålla på med Alfredo mer. Sa han allvarligt.

- Jag lovar, men du kommer ha massa tjejer omkring dig hela tiden. Hur ska jag veta att du inte gör något med en av dem.

- Du måste lita på mig, älskling. Sa han och smekte min kind med hans hand.

- Du kommer hitta någon speciell någon dag, och då kommer du glömma mig. Sa jag och han skrattade till lite.

- Du som brukar ha så bra självförtroende, Ally alla är speciella på sitt eget sätt. Och jag föll för dig.. Jag kan erkänna att jag föll för ditt utseende först, men sen kände jag att jag var tvungen att lära känna dig mer. Och efter det föll jag för din personlighet.

- Du är den första killen som verkligen har brytt sig om mig på det sättet. Alla killar letar bara efter ett ligg. Anledningen till att jag slutade gå till skolan var för att alla såg mig som en hora, och en alkoholist. En period förra året drack jag, och tog droger så mycket att jag inte minns vad jag gjorde. Allt från den perioden är svart, inga minnen alls.

- Vad fick dig att sluta ta droger, och dricka mindre. Frågade Justin och lekte med mitt hår när jag låg i hans famn.

- Trever hjälpte mig och Lucy ur all skit. Han är den killen som jag vet säkert, att han aldrig kommer lämna mig. Han kan jag verkligen lita på.

- Du kan lita på mig med Ally, denna gången kan du verkligen det. Även om jag reser bort kan du alltid ringa. Sa Justin och kysste mig på munnen. Han slängde en blick mot klockan och gick ur sängen.

- Alla i mitt crew ska ner och äta frukost nu, häng med. Sa han och kastade sina kläder mot mig som jag snabbt drog på mig.

- Är du säker på det. Jag har nog inte gjort det bästa intrycket innan precis.. Sa jag och han log.

- Jo kom igen, förresten idag åker jag till min lägenhet och sover där inatt. Känns onödigt att sova på hotell här på L.A. När jag har en lägenhet. Sa han och flinade.

- Haha, jo det är onödigt. Sa jag och skrattade.

 

Alfredo syntes inte till i hotellrummet så han måste ha gått ner redan. Jag och Justin gick hand i hand till resturangen där vi fick synn på hans crew. Vi tog med frukost på en tallrik och satte oss vid deras bord, bredvid varandra.

 

- Nämen Allyson! Kul att se dig igen. Sa Pattie som satt framför oss med Ryan Good bredvid sig, som instämde.

- Ja vi behöver lite drama just nu, det har varit tråkigt tyst på senaste tiden asså. Sa Ryan och flinade.

- Inget mer drama, hon är min nu. Sa Justin och log mot mig. Jag besvarade leendet och slängde en blick mot Alfredo som såg besviken ut, men log ändå. Han var väl besviken för vårat sexliv tillsammans var slut. Men glad för min och Justin's skull.

- Oh, Marvin där försvann din chans! Sa Ryan högt och kollade mot Marvin med ett flin på läpparna.

 

- Ally jag skulle vilja fråga dig en sak. Sa Justin när vi var på väg upp till rummet igen.

- Vadå för något? Sa jag och log.

- EMA är snart, i Belfast. Jag undrar om du vill följa med mig. Sa Justin och tog min hand.

- Du behöver inte ens fråga, klart jag vill! Men dina fans kanske får reda på att vi dejtar?

- Vissa kommer stötta oss, andra kommer bli arga. Men det är inget jag bryr mig om. För jag vill att du ska vara där, med mig. Sa han och log sådär gulligt som han gör ibland. Man kan inte säga nej till det leendet.

- Ja, jag följer med när åker vi. Sa jag när vi nu stod i hissen.

- Nästa vecka, på onsdag. Galan är på fredag men jag har genrep och sånna saker på torsdagen.

- Det ska bli kul! Jag har aldrig varit i Belfast. Och jag har heller aldrig varit på en sånn stor gala. Sa jag ivrigt.

 

Justin packade ihop alla saker som han hade i hotellrummet, vilket tog tid. För han hade saker överallt! Och han hade bara sovit här i typ 2 dagar. Killar alltså.. Fast jag tror tjejer kan vara värre ibland.

 

- Färdig. Sa Justin och pustade ut efter han stängt den sista resväskan.

- Efter typ två timmar ja.. Sa jag och flinade.

- Du kunde ha hjälpt mig, men nä du satt bara där och kollade på. Sa han och pussade mig på munnen.

Tumblr_lob034scxt1qdsxb2o1_500_large

Jag hjälpte Justin ner med väskorna till hans bil. Hans fans visste inte vilket hotell han bodde på som tur var. För annars skulle det nog vara fullt med fans här, men nu var det inga. Dock var det några få fotografer som fotade oss när vi kastade in väskorna i Justin's bil. Men vi försökte att inte lägga uppmärksamheten på det. Justin såg lite irriterad ut, men jag ville inte bry mig. Det är ingen idé att lägga energi på sånt.

 

- Jag fattar inte hur dem kan vara överallt! Sa Justin frustrerat när han körde där ifrån.

- Det är deras jobb Justin, dem kan inte hjälpa det. Sa jag och tog min hand på hans som låg på växelspaken.

- Så, då blir det Belfast nästa vecka! Sa Justin glatt.

- Ja vilka hänger med förut jag?

- Alfredo och Scooter är dem enda. Sa han och log mot mig.

- Jaså du vågar ta med Alfredo när jag är i närheten? Sa jag och flinade. Justin började se orolig ut.

- Vadå varför skulle jag inte våga? Du kommer väl inte göra något tillsammans med honom..? Fick han fram tillslut och jag började skratta.

- Nej jag kommer inte göra något med Alfredo, jag har ju dig. Sa jag och nu spred sig ett stort leende på Justin's läppar.


Emma här, hoppas ni gillade det! Kommentera:)


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

2011-12-26 @ 11:57:54
Postat av: Lisa

Jättebra :)

2011-12-26 @ 11:58:56
Postat av: bella

Super!!!

2011-12-26 @ 12:18:30
Postat av: Fanny

Jättebra! :D

2011-12-26 @ 12:26:24
Postat av: Danijela

Skit bra! <3

2011-12-26 @ 12:41:59
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: caroline svensson

meeeeeeeeeeeeeeeeer snälla!!! :D

så jävla bra nu!! <3

2011-12-26 @ 12:45:51
Postat av: nour

sjukt bra!:D

2011-12-26 @ 13:09:26
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla, gör inte så att alfredo och ally gör något medans dom är i belfast.. Snällaaaa?

2011-12-26 @ 13:33:35
Postat av: emma

Grymt bra!!!!

2011-12-26 @ 14:27:31

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0