Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 31

- Jag fattar inte hur dem kan vara överallt! Sa Justin frustrerat när han körde där ifrån.

- Det är deras jobb Justin, dem kan inte hjälpa det. Sa jag och tog min hand på hans som låg på växelspaken.

- Så, då blir det Belfast nästa vecka! Sa Justin glatt.

- Ja vilka hänger med förut jag?

- Alfredo och Scooter är dem enda. Sa han och log mot mig.

- Jaså du vågar ta med Alfredo när jag är i närheten? Sa jag och flinade. Justin började se orolig ut.

- Vadå varför skulle jag inte våga? Du kommer väl inte göra något tillsammans med honom..? Fick han fram tillslut och jag började skratta.

- Nej jag kommer inte göra något med Alfredo, jag har ju dig. Sa jag och nu spred sig ett stort leende på Justin's läppar.



Tumblr_lgdu8mk2ru1qzw0h4o1_500_large

Efter att ha spenderat ett par timmar i Justin's lägenhet låg vi bredvid varandra i sängen. Vi var helt slut. Först hade vi åkt hem till Trever och hämtat alla mina saker. Eftersom jag har tänkt att bo med Justin nu när han är i L.A. Så när vi kom hem till Justin hjälpte jag honom att vika sina kläder och lägga in dem i hans enorma gaderob. För att han äntligen skulle få lite ordning för en gångs skull.

- Klä på dig något fint, vi ska ut och äta. Bara du och jag. Sa Justin och började kyssa mig lite smått på halsen, som fick mig att rysa av välbehag.
- Okej, men då måste du sluta kyssa mig för annars kommer vi ingenstans. Sa jag och log stort.
Han slutade ovilligt så jag kunde gå och fixa mig. Det gjorde Justin också han satte på sig en vit skjorta och svarta byxor. Sen började han fixa håret, och det brukar ta tid för honom även om han har kort hår. Jag började med att sätta på mig en kort vit spets klänning. Det var nog den mest passande klädsen jag har just nu. Sen sminkade jag mig lite lätt, eftersom Justin inte gillar när man har för mycket smink. Och tillsist satte jag på mig lite smycken.
- Justin jag är färdig nu! Ropade jag och gick ut från badrummet.
- Bra, då åker vi. Sa Justin och log mot mig. Han låste dörren och vi gick ner till hans bil hand i hand. Denna gången fanns det inga fotografer någonstans. Men vem vet, dem kanske gömmer sig någonstans.
När vi hade åkt ett tag undrade jag vart vi skulle. För vi var utanför L.A just nu, alltså utanför stan.
- Justin vart är vi på väg. Sa jag och log stort.
- Haha, är du nyfiken? Vi är snart framme. Sa han och log tillbaka.
Han stannade vid en strand. Men det var folk tomt. Vi klev ur bilen och Justin tog min hand i hans. Klackar var ett dåligt väl känner jag nu när vi gick i sanden. Vi stannade och tog av oss skorna för att inte smutsa ner dem mer.
Vi gick hand i hand längst vattnet, och allt kändes så romantiskt för en gångs skull. När vi hade gått en bit i tystnad och bara njutit av varandras sällskap och närhet. Kom vi fram till en filt, runt omkring var det ljus och rosenblad. Det fanns en korg också, med olika erotiska frukter och champagne. Fast champagnen var alkoholfri.
- Justin! Gud vad vackert det är! Sa jag och kollade chockat på honom, vilket fick honom att le.
- Jag är bara glad att du gillar det. Kenny hjälpte mig att fixa ihop allt. För din skull. Svarade han och kysste mig passionerat på läpparna, som jag såklart besvarade.
Vi satte oss ner på filten. Justin hällde upp ett glas champagne till mig och han.
- Skål, för oss. Sa Justin och höjde upp glaset mot mitt.
- Skål, för dig din romantiska underbara kille. Och skål för denna dejten, och för många fler i framtiden. Sa jag och vi skålade. Justin lutade sig fram mot mig och kysste mig långsamt, kyssen var inte som alla andra kyssar vi haft. Den var speciell för denna var mer romatisk och passionerad. Dem andra brukar vara mindre romatiska och mer energi rika. Jag måste erkänna att dem romantiska slår dem andra, stort.
- Du är underbar, vet du det. Sa Justin efter kyssen och log stort mot mig.
- Sluta ge mig komplimanger hela tiden, jag vet aldrig vad jag ska vara. Sa jag och skrattade till lite.
Justin drog mig så jag nu låg i hans famn. Vi kollade upp mot himlen och såg hur starkt stjärnorna lyste i natt himlen.
- Jag måste erkänna att detta slår kvällen som vi spenderade tillsammans på balkongen. Sa jag och kollade upp mot honom med ett leende.
- Jag håller med dig. Detta slår allt vi har gjort tillsammans, förutom sex då. För inget är bättre än att få ligga med dig. Sa Justin och jag började skratta. Jag vet att det var lite ironi i det hela, men det var också ärlighet.
- Justin, jag älskar dig. Sa jag och kysste honom. Men han svarade mig inte, utan han blev helt stum.
- Justin? Snälla säg något! Sa jag frustrerat efter några minuters tystnad.
- Ally.. Du vet att jag gillar dig. Men älska är ett för starkt ord för mig just nu. När jag säger det till dig, vill jag verkligen mena det. Därför har jag inget svar. Jag nickade och pressade fram ett leende på läpparna. Visst jag var lite besviken, men jag kan inte klaga. Det är nog för tidigt att säga det ordet en även för mig. Men jag är rädd att jag ska förlora honom igen. Därför vill jag att han ska veta, att jag älskar honom.
- Är du sur? För att jag inte sa det tillbaka? Frågade Justin lite sorgset efter ett tag.
- Nej Justin jag är inte sur, eller ledsen. Det är okej att du inte vill säga det en. Jag är kvar när du är redo. Sa jag och kysste honom intensivt.
- Efter vi har varit i Belfast, så vill jag att du följer med mig till Canada en vecka också. Så du kan träffa min pappa, småsyskon, min mormor och morfar. Sen vill jag att du ska träffa mina bästa vänner också, Chaz och Ryan.
- Det skulle vara riktigt kul. Sa jag och log stort, det känns som jag bara har haft ett leende på hela kvällen. Men jag kan inte sluta, jag är så lycklig just nu.
- Fast först vill jag veta när du börjar skolan igen, jag vill inte att du missar mer i skolan nu. Sa Justin allvarligt och jag gav ut en suck.
- Justin, jag kommer aldrig gå till skolan igen. Jag ska hoppa av.
- Nej, om du gör det får du bli hemskolad med mig istället.
- Hellre det för då kan vi spendera mer tid med varandra.
- Jag kan prata med min mamma, och min lärare. Men jag lovar ingen just nu.
- Haha, okej Justin. Sa jag och pussade honom på kinden innan vi la oss ner på filten och höll om varandra.

Emma här, hoppas ni gillade kapitlet! Kommentera:D<3

Kommentarer♥
Postat av: nour

jätte bra! Du är jätte dukigt emma !:D

2011-12-26 @ 15:42:34
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2011-12-26 @ 15:49:20
Postat av: C

awesome! :)

2011-12-26 @ 15:55:18
Postat av: Felizia

WONDERFUL!! :D

2011-12-26 @ 16:00:50
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Awesome :)

2011-12-26 @ 16:09:32
Postat av: Anonym

tråkig...

2011-12-26 @ 16:19:18
Postat av: Fanny

Jättebra! :D

2011-12-26 @ 16:59:18
Postat av: Anonym

han tyckte de va ett för starkt ord fast han sa att han älskade henne i förra kapitler.. skit braiaf <3

2011-12-26 @ 17:14:17
Postat av: Danijela

Duktigt :-) hoppas det händer något snart, hihi.

2011-12-26 @ 17:49:53
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SKITBRA!!! I WANT MORE!!

2011-12-26 @ 18:24:50
Postat av: ellen

Jääätte bra!

2011-12-26 @ 19:02:00
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-12-26 @ 21:23:57

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0