Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 21

- Because i don't wanna be jealous all the time in our relationship. And right now i'm so jealous..- It will pass, i promise.- Can i sleep here tonight i don't want to be alone..- Yes you can sleep here tonight! Sa jag och log.
- Thank you.. Sa hon och log stort.Vi började kolla på filmen. Den var riktigt läskig men jag ville inte visa att jag var rädd framför Emma. För att Emma verkade inte alls rädd..- Do you think its scary? - No... This movie isn't so scary. Sa hon och log mot mig.- You think this is scary i can see that on you. Fortsatte hon sedan.- Pfft.. I'm Justin Bieber. And Justin Bieber doesn't get scared.- Haha.. yeah right. - okey fine. I'm just a little scared.. - No, you're alot scared. But i don't think its just the movie you are scared of. What is it?- I'm just afraid of losing Selena.- Its okey to be afraid but Selena loves you. So you don't have to be scared.- You are an amazing friend. But its late. Do you wanna go to sleep?- Yeah, i'm tired.Vi började bädda till Emma i soffan. Efter det bytte vi om. Hon hade linne och mjukis shorts.. När vi skulle borsta tänderna så tog jag tandkrämen och kletade in lite i hennes ansikte.- JUSTIN?! wtf?! Why did you do that! Sa hon och tog tandkräm och hällde i mitt hår. Jag jagade runt henne och vi kletade in varandra i tandkräm, ungefär som ett vattenkrig fast med tandkräm istället. Så när båda gav upp duschade hon först och jag efter henne.
Hon la sig i soffan och jag i sängen. Jag somnade direkt och det sista jag tänkte på var Selena. Men jag blev inte ledsen när jag tänkte på henne denna gången.

Emma's Prespektiv

Jag vaknade av att någon hoppade på mig. Jag öppnade ögonen och såg att Justin satt på min mage..
- Justin! Get of.
-
Good you're awake!
-
I hate you right now..
-
Haha.. no. You love me!
-
Dream on Biebs! Sa jag och min mobil vibbrerade, så jag fick ett sms.

* Heej Sötnos! Vi är utanför ditt hotellrum om 1 timma //Eric *

Men va? Hur mycket är klockan igentligen? Jag kollade och klockan var 14:34?!
- Justin! Why didn't you wake me up earlier?! Sa jag och började ta på mig skorna.
- I don't now.. You looked so cute when you sleep.
- I have to go now. See you later or something! Byee
-
But i have made breakfast.
-
If you would wake me up earlier i could eat. But Eric, Kevin, Joel och Pontus are coming in 1 hour.
-
Oh, okey have fun.. Sa han och kramade mig och jag kramade han tillbaka.
- I will, bye! Sa jag och gick mot mitt hotellrum.
Så fort jag kom in i hotellrummet kastade jag av mig kläderna och tog fram nya. Sen skyndade jag mig in i duschen och duschade en snabbis. Efter det fönade jag håret och sen plattade jag det. Sen sminkade jag mig lite lätt. När det var ungefär 10 minuter kvar knackade det på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Ryan och någon annan tjej? Savanna kanske.
- Ehm, hey Ryan.
Sa jag och försökte låta glad.
- Hey cutie! Sa han och gav mig en lätt puss på munnen. Vilket gjorde mig lite gladare.
- And this is Savanna! Sa han och pekade på tjejen som stod lite bakom honom. Hon hade blondt fint rakt hår. Och jättefin kropp. Isblåa ögon och jättesvart mascara så det såg as snyggt ut.
- Oh, Hey Savanna. Nice to meet you! I'm Emma.
-
Nice to meet you to Emma. Sa hon lite smått drygt och kaxigt.
Mer hann vi inte säga innan jag såg att Eric, Kevin, Joel och Pontus hade dykt upp bakom dom.
- Heeej killar! Jag ska bara hämta väskan så kommer jag! Sa jag på svenska.
- And bye Ryan. I have to go! See you later?
-
Ehh, I can't to night. Savanna invited me to a football game..
Jag sa bara okej innan jag gick och hämtade min väska. När jag kom tillbaka hade Ryan och Savanna gått.
Jag kramade om alla ganska länge innan vi gick ner och ut ur hotellet. Vi kom till en ganska mysig bio. Den var inte så stor men det är ju Stratford? Vad mer kan man begära från en liten stad.
Vi pratade och skrattade mycket som vanligt. Jag gick såklart och pratade med Eric och Kevin för det mesta
- Så gillar du Ryan mycket eller? Frågade Kevin

Kommentarer♥
Postat av: Jasmine

Mer! :)

2011-06-04 @ 21:17:25
URL: http://justindrewbiebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeer :D

2011-06-05 @ 12:09:39
Postat av: Linnéa

SSSUUUPPPEERRR BRAAA !!

2011-06-05 @ 14:06:13
Postat av: Josefin

MEEEEEEEER!

grymt bra! :)

2011-06-05 @ 16:51:33

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0