Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 25

Vi bestämde att vi skulle se ''Just go with it'' Ryan satte på filmen.
Och jag satte mig bredvid Justin. Chaz satte sig i fotöljen och Ryan satte dig bredvid mig.
Jag märkte att Justin fortfarande såg ledsen ut.
Så jag kollade på honom och tog tag i hans hand och hållde den i min.
Han kollade mot mig och vi log mot varandra.
Ryan kollade på våra händer och såg lite sur ut så jag tog tag i hans hand också. Jag kommer verkligen sakna dessa knäppa idioter.. Mina idioter..

Nästa morgon vaknade jag av väckar klockan. Jag steg upp ur sängen och in i duschen. Sen tog jag på mig min mjukisdress eftersom jag ska åka flygplan i ett antal timmar. Sen bestämde jag mig för att föna håret men jag plattade det aldrig utan jag satte upp håret i en toffs. Sen packade jag ner hårfönen också. Medans jag åt en snabb frukost lyssnade jag på Chris brown's låt ''Want it all back'' och tänkte på alla minnen jag har i Canada. När jag var färdig borstade jag tänderna och sen packade jag ner alla småsaker jag hade kvar. När jag precis var redo att gå så knackade det på dörren, såklart..
Jag gick och öppnade och där stod, Justin.
- Hey Justin! I'm sorry but i really have to go..
- I know.. I came to say goodbye.. Sa han och gav mig en lång kram.
- Why can't you stay?..
- Its to late to change my mind, sorry. I'm going to miss you! And i will say hello to Selena from you bieber.
- Yeah.. Well, i'm going back to Atlanta tomorrow.. I don't wanna stay here. I have nothing to do here.. Sa han och log lite.
- Are you going home just because i'am?
- I think so.. I have nothing to do here.. Ryan and Chaz are going to Toronto with their football team in two weeks.
- And i really have to go now. But i will text you and call you whenever i can.
- Yeah, me to. Bye.. Sa han och kramade mig ännu en gång. Och då såg jag att Ryan och Chaz kom gående.
- Hi boys! Sa jag och gick fram till Ryan och gav honom en lång kyss. Sen kramade jag om Chaz.
- Hi... Sa dom ledsamt.
- I really need to go.. But can you guys help me with my bags?
- Yeah sure.. mumlade alla tre och tog varsin väska och vi började gå mot hissen. Ingen sa ett ord när vi åkte ner. Jag fick en liten tår som rann ner längst kinden men Ryan såg det och torkade bort den åt mig. Sen log han mot mig, fast jag kunde se att han fortfarande var ledsen.
När vi var nere i lobbyn såg jag Pontus och alla andra och vi skyndade oss dit.
- Bye guys.. Sa jag och kramade om Chaz först sen Justin och sist så gick jag fram till Ryan och gav honom en lång kram.
Sen gick allihopa ut till bilarna som skulle ta oss till Ontario där flygplatsen låg. Jag delade bil med Pontus, Eric och Tobbe. Chaffören började köra och jag kollade på Justin, Ryan och Chaz hela tiden. Det var sorgligt kan jag säga.. Jag kanske aldrig få träffa dom igen..
Några tårar rann ner för min kind när jag inte kunde se dom mer. Jag tog upp min mobil och loggade in på Twitter. Jag hade fått ganska många followers eftersom självaste Justin bieber följde mig. Jag läste några tweets och sen skrev jag '' Its hard to leave because i love u guys.. '' Sen satte jag på musik och sa inget på resan mot flygplatsen. När vi kom fram gick vi igenom incheckingen och sen gick vi bort mot våran gate. Innan vi gick på planet gick jag på toa. Jag sminkade mig lite på toaletten innan jag gick tillbaka till dom andra. Ingen pratade med mig utan lät mig vara ifred. Eftersom dom märkte att jag inte hade någon lust att prata just nu. Jag satte mig vid fönstert inne i planet och Eric satte sig bredvid mig. Jag kollade min Facebook och Twitter innan planet lyfte. Det var inget intressant på Facebook men Justin och Ryan hade twittrat nyligen så dom läste jag och det stod:
Justin's: I will never forget u, you are amazing and we WILL  meet again. *
Ryan's: Its hard to love someone who lives far, far away. But i still LOVE U *

Såå gulliga dom är!.. Jag kommer sakna dom så himla mycket.
Planet lyfte och flygvärdinnan frågade alla om dom ville ha något att äta. Killarna tog nästan allt som fanns, fast jag tog bara en cola. Och när jag sa det fick jag en sur blick från Pontus.
Efter ett tag kände mig väldigt trött.. Och det dröjde inte länge tills jag somnade.
- EMMA?!... Vakna! Hörde jag medans någon skakade om mig. Det var Eric.
- Vaaad? Frågade jag irriterat.
- Vi är framme i Sverige nu. Kom igen vi ska av!!
- Jag ställade mig upp och tog mitt hand bagage. Vi klev av planet och skynade oss till bussen. Det verkade som alla hade lust att komma hem. Jag satte mig bredvid Pontus denna gången. Jag och Pontus pratade lite om Canada och Pontus berättade om alla matcher jag hade missat.
Busschaffören släppte av alla vid sina hem. Och nu var det min och Pontus tur att gå av. Jag kramade om Tobbe och Kevin som satt kvar på bussen. Sen hjälpte dom mig med mina väskor och jag klev av. Sen hjälptes jag och Pontus åt med att få in alla väskor in i huset.
- Asså vad fan har du i dina väskor igentligen?.. Dom är ju as tunga. Sa Pontus när han släppte ner dom i hallen.
- Allt möljigt.. Jag shoppade ganska mycket i Canada. Eller.. Jag och Selena gick till köpcentrumet en gång men ändå blev det typ 12 stora kassar var?...
- Tjejer.. Sa han medans han gick in på sitt rum med alla hans väskor.
Jag tog mina och bärde in dom i mitt rum. Sen började jag packa upp allt. Vilket tog närmare 2 timmar..
Efter det gick jag ner i köket där Pontus stod och åt på ett äpple.
- När kommer Mamma hem igen?
- 2 veckor tror jag. Så du borde nog ha din ''stora'' fest innan det.
- Jasåå så du har hört om den..
- Alla har det sister.
- Tror du Ryan, Justin och Chaz vill komma?
- Du det kommer bli en hel del alkohol. Och du berättade ju att dom bara blir sura när du dricker så det är nog ingen bra ide.
- Nää, kanske inte.
- Men jag ska gå och träna, ses sen! Sa han och gick ut till hallen.
- Aa, hej då.
Då tog jag upp mobilen och smsade Linnea och Melissa.
* Hej tjejer jag är hemma nu, vill ni komma över? Vi kan planera festen! xoxo Emma *

Efter någon minut fick jag svar från båda att dom kommer om ca. 30 min.


Kommentarer♥
Postat av: Jasmine,

Älskar novellen :D

skriv meeer! ;)

2011-06-08 @ 20:31:18
URL: http://justindrewbiebeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEEER!!!!!

2011-06-08 @ 20:41:32
Postat av: Anonym

meeeeera kan inte vänta

till nästa kapitel

2011-06-08 @ 20:51:05
Postat av: Anonym

meer :) skitbra !!

2011-06-08 @ 20:53:49
Postat av: emma andersson

MEEER ÄLSKAR DEN !!



men kan inte typ justin, ryan och chaz överaska henne att de kommer till hennes fest men när de ser henne full och all alkohol så blir de inte fundersamma för hon hade ju lovat?:DD

2011-06-08 @ 21:22:26
URL: http://r
Postat av: emma andersson

MEEER ÄLSKAR DEN !!



men kan inte typ justin, ryan och chaz överaska henne att de kommer till hennes fest men när de ser henne full och all alkohol så blir de inte fundersamma för hon hade ju lovat?:DD

2011-06-08 @ 21:22:39
URL: http://r
Postat av: Anonym

grymt bra! :D

men kan typ inte bara justin o chaz komma över o sen typ händer det saker mellan justin o emma ? för justin o emma måste ju bli tsm ngn gång ;) ;D <3

hahah

2011-06-09 @ 16:29:09

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0