Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 33

Jag fick sova i soffan vilket var betydligt bättre än korridoren.
Justin ska få reda på sannigen.
Jag gillar ju Justin inte Jake..
Och jag tror faktiskt Justin gillar mig ganska mycket.
Annars skulle han nog inte reagera så mycket för en kram?


Jag sov inte alls bra den natten. Tillslut gick jag ut från Justin's rum och knackade på mitt och Selena's rum. Som tur var hon hemma igen.
- Hey where have you been? You and some guy are all over internet you know.. Sa hon och släppte in mig.
- Me and Jake is only friends.. But Justin doesn't belive me. Sa jag och gick in.
- I can see that Justin really likes you. He will forgive you. Sa hon och gav mig en kram.
- And i'm truly sorry for what i did. It wont happend again.. Sa hon ledsamt.
- Its okey.. I forgive you. Sa jag och kramade henne tillbaka.
Sen gick jag in på min rum och la mig i sängen och somnade direkt.
Jag vaknade av ett pling och antog att jag fick ett sms. Jag försökte känna efter mobilen på byrån bredvid mig och hittade den tillslut. Jag försökte läsa smset för att jag nästan halvsov.
* hey saw the pictures all ove the internet, how? are you famous or something?
Jake *

Läste jag innan jag suckade högt och började skriva tillbaka.
* No im not famous, but my EX's bestfriend is.. Im sorry if I caused any problems for you *
Svarade jag fort och suckade ännu en gång. Jag kollade runt och slängde den ena blicken på klockan som låg mittimot min säng på väggen. Den visade 08.43. Jag vände mig om och försökte att somna om igen. Men det inte. När klockan visade 09.00 gav jag upp och satte mig upp. Jag hade inte fått något svar av Jake än så jag gick in i duschen för att Selena inte va vaken än.
Jag skulle gissa på att jag var i duschen i cirka 1 timme. När jag kom ut så hade jag ett oläst meddelande på min mobil från Jake.
Jag klickade snabbt upp den och det stog.

* whos the famous friend then? * Jag snabbt för att jag stog där i handuk.
* Justin Bieber *
Knappade jag fort in innan jag slängde mobilen på sängen. Jag satte på mig mina underkläder och satt på hårfönen innan jag smörjde in mig med body lotion och tog deodrant på mig. Jag tog ut en söt midje kjol jag aldrig använt förrut och en pösig svart t-shirt. Jag satt på mig det och fönade mitt hår ordentligt och sminkade mig för att just nu så hade jag all tid i världen och det behövdes utnyttjas när jag inte har det så ofta.
Jag satt på mig ett par söta små svara ballerina skor till innan jag gick ut till vardags rummet.
Jag gick in till Selena där hon låg och sov så jag valde att inte väcke henne hon kom antagligen hem sent igår.
Jag gick tillbaka in till mitt rum och såg att jag hade 2 olästa sms. Ett från Justin och ett från Jake. Jag kollade på Justins efterssom att det stog längst upp.
* Im so sorry for overreacting last night. Ryan isn't here, please come over? * Jag log stort för mig för mig själv innan jag svarade med.
* okay, I forgive you, sure i'll be right there :) *
Skrev jag innan jag klickade upp Jakes sms.
* woow haha ok, can I see you again before you leave? * Jag svarade bara
* maybe * drygt innan jag smällde igen dörren ut från vårt suit.
Justin & Ryans rum log intil vårat rum, så det tog inte så långt tid innan jag knackade där och Justin öppnade och stog där shirtless.
Han gav mig en kram och sa '' Hey beautiful '' det fick mig att få fjärilar i magen. Jag svarade honom med ett leende och försökte att inte kolla på hans mage.
Han tog min hand och vi gick in till köket.
Det var det mest gulligaste någon gjort för mig..

kort inlägg jag vet men jag hinner inte!

Kommentarer♥
Postat av: daniella

Längtar tills nästa kapitel :)

2011-06-15 @ 21:37:14
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

meeeer!!!:)

2011-06-16 @ 18:30:28
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-06-16 @ 18:36:24
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0