Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 34

Han gav mig en kram och sa '' Hey beautiful '' det fick mig att få fjärilar i magen.
Jag svarade honom med ett leende och försökte att inte kolla på hans mage
Han tog min hand och vi gick in till köket.
Det var det mest gulligaste någon gjort för mig..

- Can i ask something? Sa Justin medans han fixade frukost.
- Sure Biebs! Sa jag och log.
- Why did you lie to me? I'm not mad i'am just asking.
- I like you. And thats why i didn't want you to misunderstand me and Jake's relationship. Because he and i are just friends. Sa jag och dukade fram tallrikar osv.
- I was very jealous last night. Thats why i was mad. Because i like you so much. Sa han och gick fram till mig. Han tog sina händer och hållde dom på mina höfter. Sen lutade han sig fram och gav mig en lång varm kyss. Det var en helt underbar känsla. När vi avslutade kyssen så stod vi där och hållde om varandra. Och log som fån.
- Can we keep this as a secret? Frågade han osäkert.
- Okey sure. Sa jag och gav honom en sista kyss innan vi skulle äta.
3 dagar senare - Flyga hem till Sverige igen

Då var det dags.. Tänkte jag för mig själv när jag packade ihop mina saker. Dom här 3 sista dagarna har varit otroligt roliga. Selena och jag har blivit riktigt bra kompisar igen och vi har haft jättekul tillsammans. Jag och Justin har spenderat en hel del tid tillsammans. Vi har hållt vårat förhållade för oss själva men det spelar ingen roll så länge jag får vara hans. Och dramat mellan mig och Ryan är över. Han har helt klart förlåtit mig och gått vidare för just nu är han tillsammans med Savanna.
- Emma are you ready? Frågade Selena mig när jag precis stängt den sista resväskan.
- Yeah im ready.. Sa jag sorgset.
- Gosh.. I will miss you so much! Sa hon och kramade om mig.
- I will miss you to! And good luck with your movie. Sa jag och log.
- Thanks! And good luck with the boys! Sa hon och jag skrattade.
Ryan, Justin och Selena följde mig ner till taxin som stod och väntade. Jag kramde om Ryan och Selena en sista gång sen gick jag fram till Justin och gav han en extra lång kram.
- I want to kiss you right now but i can't.. Viskade han i mitt öra.
- You could if you really wanted to.. Viskade jag tillbaka och satte mig i taxin. Selena och Ryan vinkade till mig när jag åkte iväg. Men Justin stod bara där och såg ledsen ut. Kanske över det jag sagt?
Men det var ju sant.. Om han verkligen ville visa världen att han gillar mig så skulle han? Om han verkligen ville kalla mig för flickvän inför Ryan och Selena så skulle han? Så egentligen är det bara han som måste inse det.
Jag kom fram till flygplatsen och gjorde det gamla vanliga.. Fast jag fick panik när jag kollade på tavlan där det står när planet åker och vilket gate osv. Och jag fick panik för att flyget till göteborg hade åkt för 20 minuter sen! Så jag stod där i ungefär 5 minuter och hade panik innan jag insåg att det är ju till Stockholm jag ska? För att jag ska ju åka till min pappa direkt. Har ju inte träffat han på minst 1 och en halv månad nu.
Så jag gick till min gate och kom precis i tid. Flygresan var lång och tråkig. Det var nästan ingen på planet och jag hade inget att göra. Men tillslut var jag framme och pappa skulle möta mig ute på parkeringen. Så jag tog mina väskor och började gå ut till parkeringen. Och där stod han och log som ett fån när han såg mig och jag log lika idiotiskt tillbaka. Han är en av andledningarna som gör så att jag vill gå upp på morgonen.
- Heeej Pappa!!! Ropade jag och gav honom en stor och lång kram.
- Heej gumman!! Jag har saknat dig så mycket! Har du haft kul? Sa han när vi slutade krama varandra.
- Jag har haft jättekul men jag har saknat dig riktigt mycket! Sa jag när vi satte oss i bilen.
- Så någon pojkvän som jag måste ta ett allvarligt snack med än? Frågade han och log. Och jag bara skrattade. Pappa var kanske överbeskyddande ibland men det var bara kul.. oftast.
- Neej faktiskt inte. Sa jag och fnissade.
- Jaså? Men vem är killen som du kramar på bilden som är över hela internet då? Sa han nyfiket.
- Bara en kompis.. Jag gillar faktiskt en annan kille..
- Jaså vem`? Snälla säg inte att det är den där ''Ryan'' igen..
- Nej Ryan har en ny flickvän Savanna.. Jag gillar Justin.
- Justin Bieber? Sa han och höjde ögonbrynet.
- Ja pappa! Justin bieber.. Sa jag och suckade för jag visste att han inte ville att jag skulle umgås med honom.
- Du kommer bara få massa små tjejer efter dig! Massa hot brev osv. Sa han och suckade.
- Ta det lungt. Alla tror att jag och Justin bara är vänner. Och nu när den killen och jag är över hela internet kan ingen misstänka något mellan mig och Justin.
- Så ni är ett par? Frågade han förvånat.
- Inte än. Vi är kanske inte riktigt där än men snart..
- Då får du väl bjuda med honom till Sverige någon gång! Sa han ovanligt glatt.
- Hur kan du bli så glad plöstsligt? Sa jag förrvirat.
- Gumman.. Jag är bara glad för din skull! Sa han och parkerade utanför hans hus.
Vi gick in och jag hälsade på pappas flickvän Emelie. Hon är riktigt snäll och jag gillar henne skarpt!
Men efter det så gick jag upp till mitt rum för jag orkade inte prata just nu. Jag var väldigt trött för det är så stor tidskillnad! Klockan kanske bara var åtta på kvällen i Sverige men jag var ändå jättetrött. Så jag gick och la mig direkt.

Ni fick ett kort av mig också.. Så ledsen :( Men jag har varit med kompisar hela dagen och det har varit riktigt fint väder ute! Och nu måste jag städa rummet och sånt. Och jag kommer vara borta nästan hela dagen imorgon också.. Så vi får se om jag skriver något eller inte.

Kommentarer♥
Postat av: emma andersson

älskar det som vanligt och vill bara ha mer!! men vadå sa ni inte innan att justin och emma inte skulle bli ett par och att ryan och hon skulle ha dramat?

2011-06-16 @ 19:42:14
Postat av: elena

skriv mer super bra novell allså

2011-06-17 @ 14:22:48
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0