Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 36

Pappa gav mig en blick som betydde att det va okej att jag gick innan han och Emelie log mot mig.
Jag gick in på mitt rum för att snacka med honom.

- Hi Justin! Sa jag glatt.
- Hey babe. Sa han med tröttsamt.
- Are you tierd or something?
- Yeah.. Its been a long day with interviews and stuff.
- How did the interviews go?
- They where so boring.. The only thing i was thinking about was you.. Sa han med lite sexigare röst.
- Aww.. You are so cute!
- Cute? I'm sexy, hot and so sexy! Sa han självsäkert.
- Haha.. Yeah, you are so sexy! Sa jag ironiskt.
- I'm not cute.. A teddybear is cute, dogs are cute. And i'am sexy and hot! Sa han och skrattade lite och det gjorde jag med.
- But what have you done today babe?
- Not so much.. I really miss you Biebs..
- I miss you to Emma.. You can come to me next week? Sa han glatt.
- No.. I'm going to Cypen then with my friends, remember.
- Oh, i forgot.. I thought mabye you could come with me to the Mtv movie adwards. But you can't.. Sa han ledsamt.
- I really want to go.. But can't Biebs, and you know that.
- Yeah i know.. But i have to go now! Byee sweetie!
- Bye Biebs! Sa jag och han la på.
Några tårar åkte ner för min kind. Jag saknar honom så mycket.. Och jag har aldrig känt såhär för en kille förut. Inte ens för Ryan.
Jag tog min laptop och loggade in på Facebook och skrev att jag var hos pappa nu men jag saknar New York. Efter bara någon minut hade ganska många skrivit typ '' Hur var det? '' eller '' OMG! Jaag är såå avundsjuk asså! ''
Sen loggade jag in på Twitter också och jag såg att Justin hade skrivit för några minuter sen.
@justinbieber: I miss u.. Why can't u just come to me?.. I want u in my arms! ''

Då skrev jag '' I want to be in your arms.. But right now i can't.. But i miss u soo much! ''

Jag läste några skvaller bloggar också. Det var rätt så mycket om mig och Ryan faktiskt. Det stod mest om att jag var en player osv. Sen såg jag att dom hade lagt ut en interljuv som hade gjort idag. Det var bara en liten del av interljuvn och dom skrev att Justin pratar om mig? Då blev jag genast intresserad och kollade igenom videon
- You have a new friend and she is alot in media right now. Tell us about her. Sa tjejen som interljuvade.
- Yeah, she is my bestfriend. And we meet through Ryan. Sa Justin och det gjorde lite ont när han sa att jag var hans bästavän men jag vill ju inte att hela världen ska veta att vi är typ tillsammans.
It is in almost all the newspapers that she is a player. What do you think about that?
- I don't think she's a player. Ryan broke up with her. Later in the evening Emma went to the movies with a friend and it came out on the internet. And everyone thought she was on a date. And when we were in New York she hugged a guy outside the hotel and everyone thought that it was her new boyfriend.
- It seems like she is a player on this video. And before i play it i just want to say that she and Ryan where together when she did this. Sa kvinnan och spelade upp en video när jag dansade på bordet med en annan kille. Och det var ingen vanlig dans precis.
- That was a long time ago. But yeah.. I can admit that she might be a player. Sa han och jag såg i hans ögon att han såg lite ledsen ut.
- Might? This was 2-3 weeks ago. And there have been three guys since then.
- I know.. But i don't want to belive that she is a player. Because she is my bestfriend. And i need her in my life. Sa han och jag log.
- But its so many girls out there. You do you need her? Sa kvinnan och nu ville jag bara strypa henne.
- Because she is amazing. She is funny, nice and just an awesome girl. Sa han och log.
- Do you love her?
- No, she is my bestfriend and i love her that way. But not love love. Förklarade han och publiken skrattade.
- Just watch out for her. Maybe she breaks your heart someday. Sa hon och videon var slut.
Nu var jag riktigt sur. Jag har redan fått så mycket hat från alla. Jag behöver inte mer.
Och tänk när folk börjar få reda på att jag och Justin är ''tillsammans'' kommer det bli då?
Jag har inte ens träffat Justin's familj eller crew och dom måste typ hata mig redan. Jag har träffat Alfredo och Kenny men bara hastigt.
Pappa kom in i rummet.
- Maten är klar. Och Paulina's familj har kommit över. Så dom ska äta med oss. Sa han och log.
- Okej jag kommer! Sa jag och la ner laptopen igen.
Paulina har jag lärt känna här i Stockholm. Men eftersom jag inte är här ofta så ses vi sällan. Paulina är den ända vännen jag har i Stockholm. Hon är typ som jag var förut. Hon festar och sånt ofta och är typ Stockholms största fjortis. Men jag tycker om henne ändå.
- Paulina! Sa jag glatt och kramade om henne.
- Hej gumman! Det var sjukt länge sen kändis. Sa hon och kramdes tillbaka.
- Kändis? Sa jag förvånat.
- Ja? Du är i typ varje tidning? Du är bästavän med Justin Bieber och Selena Gomez? Sa hon och skrattade.
- Juste ja.. Glömmer lätt av det. Sa jag och skrattade med henne.
Jag hälsade på resten av hennes familj vilket var hennes mamma som heter Louise och hennes pappa heter Patrick. Och hennes bror David. Som är 18 år. Och rätt snygg. Jag var tillsammans med honom ett tag men vi gjorde slut eftersom vi bodde så långt bort från varandra.
Efter alla hade hälsat på varandra satte vi oss vid bordet och började äta.
Jag berättade för Paulina och David vad jag gjorde i New York osv. Och Paulina berättade om hennes nya pojkvän. Dom vuxna pratade om jobb och sånna tråkiga saker. Efter att Paulina slutat prata och prata om hennes pojkvän så började David prata om hans basket karriär. Han hade tydligen fått börja i något bra lag i USA så han ska flytta om en månad.
- Vart i USA ska du flytta? Frågade jag och log.
- New York faktiskt. Sa han och log tillbaka.
- Vad kul! Det är riktigt coolt i New York.
- Ja det ska bli riktigt kul att få göra något jag verkligen gillar.
- Förstår det. Men är det ett proffslag eller?
- Ja en av USA's bästa lag. Det var riktigt svårt att komma in men dom valde mig.
- Wow.. Jag måste verkligen se dig spela någon gång!
- Ja har du vägarna förbi New York så gör det! Sa han och log.
- Det har jag säkert någon gång. Sa jag och blinkade med ena ögat och han skrattade.



Kommentarer♥
Postat av: elena

super bra fortsätt

2011-06-18 @ 16:36:52
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer ni skriva om biebergasm

2011-06-18 @ 17:37:51

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0