Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 37

- Vart i USA ska du flytta? Frågade jag och log.
- New York faktiskt. Sa han och log tillbaka.
- Vad kul! Det är riktigt coolt i New York.
- Ja det ska bli riktigt kul att få göra något jag verkligen gillar.
- Förstår det. Men är det ett proffslag eller?
- Ja en av USA's bästa lag. Det var riktigt svårt att komma in men dom valde mig.
- Wow.. Jag måste verkligen se dig spela någon gång!
- Ja har du vägarna förbi New York så gör det! Sa han och log.
- Det har jag säkert någon gång. Sa jag och blinkade med ena ögat och han skrattade.



Jag vaknade 11 , efterssom att jag endå inte hade något att göra. Om en vecka skulle jag sitta på flyget mot Cypern och där måste jag antagligen vara fixad och så hela tiden och vakna tidigt osv.. men en sak hade jag lovat mig själv att jag inte skulle dricka mig full. Om jag ska dricka så får de bli några drinkar och om vi ska klubba hänger jag med men dansar endast med kompisar. Justin vill jag absolut inte förlora.
Så ja, jag måsta ta vara på dom dagarna jag kan ligga hemma och sega.

I mitten av mina tankar så hörde jag hörde att det knackade på dörren så jag vände mig om dit och såg pappa stå där.
- Hej gumman, jag bara undrade ifall du kunde passa kenzie idag?
-
Visst, men vart ska ni. Sa jag och vände mig om igen.
- Jag ska på jobb resa över en dag med Emelie, och Kenzie ska komma över idag. Det va inte planerat. Sa han.
- Okay, när kommer hon?
-
Hennes pappa kommer om en timme och lämnar henne hos dig.
-
Då hinner jag fixa mig iallafall.
-
Men vi ska gå nu, jag har lämnat pengar på köks bordet ifall ni behöver något.
-
tack.
Han kom fram till mig och pussade mig på pannan och sa tack ännu en gång innan dom lämnade huset.
Kenzie eller Macenzie som hon igentligen heter är Emelies dotter. Hon är 5 år och är världens sötaste unge. Det var något år sedan jag träffade henne.

Jag ställde mig och tog på mig ett par shorts och en stor t-shirt. Jag gick in på badrummet och borstade mina tänder och borstade mitt hår. Jag orkade inte föna,platta eller locka idag. Jag skulle endå bara umgås med Kenzie.
När jag var klar med allt så gick jag in i vardagsrummet och satte mig där och satt på TV:n. Jag såg att Desperate Housewifes var på med det var ett repris avsnitt vilket jag inte sätt som jag brukde följa innan sommarlovet. Jag hörde att min mage kurrade hela tiden men jag ville inte missa något nu när det det började bli spännande.
På pausen gick jag in i köket för att bre en macka. Jag hade bara ost som pålägg och sen så gjorde jag ett glas oboy.
Jag kom på att pappa hade lagt pengar på bordet åt mig så jag gick dit för att kolla hur mycket det var.
Det var 250 kronor. Jag skulle vara barnvakt, behövde jag verkligen så mycket? nejdå. Jag la pengarna över mikron medans jag gick tillbaka intill vardagsrummet när jag hörde att reklamen var slut.

* Knack knack * hörde jag precis när desperate housewifes tog slut. Och kom direkt på att Kenzie var här.

- Heej kenzie. Sa jag högt när jag öppnade dörren medans hon sprang imot mig med en super kram.
- Har du saknat mig? Sa jag och log stort med henne när hon släppt mig.
- Ja det har jag! svarade hon gulligt och fortsatte  har du saknat mig då?
-
Klart jag har! Sa jag och ställde mig upp från den positionen jag satt i för att jag skulle komma i samma längd some Kenzie.
- Så, ja nu har jag lämnat Kenzie och pratat med hennes Mamma. Nu lämnar jag över ansvaret till dig nu. Sa hennes pappa och kramade Kenzie.
- Okej, ha en bra dag. Sa jag innan jag stängde dörren.

När vi kom in låste jag dörren och satte mig på  golvet klockan och knöt upp Kenzies skor för att hon inte kunde göra det själv.

- Emms? Sa hon med sin  gulliga röst. Hon kallade mig Emms för att det var lättare för henne.
- ja hjärtat? Svarade jag och kollade upp mot henne efterssom att jag höll på med hennes sko.
- Kan vi göra något kul idag?
- Glöm inte allt vi gör ska bli kul idag ända tills du somnar! Sa jag och ställde mig upp.
Hon var ett riktigt mode-troll. Hon hade på sig ett rött linne med tryck där det stog '' im cute, so what ? '' och ett par jeans shorts och converse och ett par röda ray bens solglasögon. Vi gick runt lite och hon jag frågade henne vad vi skulle göra och då pekade hon på vår pool som var på utsidan.

- Bada? Sa jag och försökte vara säker på att hon menade de.
- ja! Svarade hon med ett glädje tjut!
- okay okay, har du badkläder med dig då?
- nää, svarade hon med en ledsen min.
Jag funderade en stund och kom på att jag sett en bikini här någonstans igår. Jag sprang in på pappas rum och gick in till Emelies garderob och hittade en bikini. Kenzie hade vart här förrut och badat så jag visste att den låg här någonstans.
Jag gick tillbaka intill henne.

- Kolla vad jag hittat? Sa jag och visade bikinin
hon blev jätteglad.
- gå och byt om nu så gör jag det också. Sa jag och gav henne bikinin.
Jag gick in på mitt rum och kollade igenom resväskan och hittade en bikini jag kunde ha på mig. Den var mönstrig typ palmer på och axellös. När jag var klar såg jag att min mobil lös upp på sängen.
2 olösta meddelande visades det.
Ett var från Emelie och ett från Justin. Efterssom att Emelies stog längst upp så valde jag att svara på den först.

* Hej gumman, går det bra? har ni kul? Hälsa Kenzie att mamma saknar henne.
tack ännu en gång! *

Stog det och jag svarade snabbt för att jag va så ivrig över att läsa Justins-

* Hej, det går jättebra, vi har superkul faktist. Ja det ska jag göra.
nu så hoppar vi ner i poolen. Ha så kul! *

Klickade jag in innan jag hoppade till Justins meddelande.

* Hey babe, What are you up to? Skype later? I really need to see you.
miss  you xx Justin *

Jag blev så glad över sms:et och märkte inte ens att Kenzie stog bredvid mig klar.
- Jag ska bara svara fort så hoppar vi in i poolen! sa jag till henne
Hon svarade bara med ett leende.

* Hey baby, Im baby sitting to Kenzie ( daddys girlfriends daughter ) we are about to jump into the pool.
yeah sure. I'll send you a request later.
miss you to xxx Emma *

Jag slängde mobilen på sängen innan jag sprang ut ur rummet och skrek SISTEN IN TILL POOLEN BLIR KITTLADE! skrek jag innan jag sprang ut ur altan dörren och hoppade ner till poolen men inte Kenzie så långt bakom mig.
Vi hoppade in i poolen flera omgångar, fånade oss, tog bilder och hade allmänt roligt! Efter några timmars badande då klockan blev runt 4 så bestämde vi oss för att ta en stabb dusch.

Vi båda gick in i duschen med bad kläderna på. När vi var klara så satte vi på oss våra mjukis kläder. Som tur va hon hade med sig i sin väska.

- Jag är hungrig. Sa hon när vi stog mittimot min spegel och  torkade vårt hår med varsin handduk.
- Jag med. Svarade jag och kom på att pappa inte lagat någon mat.
- Men vetu vad kenzie? Sa jag och kollade på henne.
Hon kollade tillbaka vilket betydde att hon blev uppmärksam.
- Gillar du Pizza?
Hon nickade och log stort.
- Okay vad bra, för nu ska jag och du ta en liten promenad till pizzerian, gå och sätt på dig skorna så kommer jag och knyter jag ska barra kolla till min mobil. Sa jag.
Medans hon sprang iväg kollade jag igenom mina sms och såg att Justin hade svarat

* Aww how cute, hope you guys are having fun!
love you *
Stog det och jag klickade ner smset och tänkte att jag kunde svara påvägen till pizzerian. Jag gick ut i hallen och där stog Kenzie och väntade på mig.
Jag knöt hennes skor sedan satte jag på mig mina skor. Jag bad henne att hålla min mobil undertiden jag skulle in till köket för att hämta pengarna och nyckarna. När jag kom tillbaka så stog hon där och tappade nästan hakan.

- Vad är det Kenz? Sa jag medans jag tog tag i hennes han och gick ut med henne och låste dörren.
- Jag älskar din visningsbild! Sa hon och viftade mobilen framför mitt ansikte.
- Jag med, gillar du bieber? Sa jag medans vi gick.
- gillar? ÄLSKAR! Skrek hon.
- Ha ha, skulle du vilja träffa honom? sa jag.
- Ja, men det kommer aldrig hända, han bort typ fyrljoner meter bort från mig. Sa hon med en ledsen min medans jag skrattade åt ordet hon hittat på och det med meter.
- Det vet du aldrig hjärtat! Sa jag och log.
Medans jag tog fram min mobil för att svara på Justins senaste sms.

* My little girl is a belieber, she's sad cause you live fourbillion meters away from her ( haha ) thats what she said.
love you too * .

Vi beställde en vanlig margarita pizza som bara va ost på efterssom att vi båda inte orkade hålla på och pilla och så. Sen så köpte vi en 2 liters läsk och gick hem igen.
När vi kom hem satt vi på filmen '' Trassel '' Som hon hade tagit med sig och så låg vi där och åt pizzan och hade en skål med chips bredvid oss i våra pyjamas. Det här var verkligen mysigt och hon var verkligen inte en av dom jobbiga små barnen som fanns.
Medans hon var helt fokuserad i filme tog jag fram min mobil för att läsa smset jag precis fått från Justin.

* aww, be on skype with her in 30 minutes, tell her its a suprise *

Jag sket i att svara.

- Du får en överraskning om 10 minuter. Sa jag när filmen tog slut.
- Vad är det??! Skrek hon och skuttade runt.
- Vänta och see! Skrek jag tillbaka.

Undertiden så lekte vi med min webb kamera och tog massa roliga bilder. Jag loggade in på facebook och skrev
'' Super kul med Kenzie, saknar er där hemma! '' och laddade upp bilden.
Också samma sak med Twitter. Då jag skrev.
'' Babysitting the cutest girl ever, say hi to Kenzie? She'll get the biggest suprise ever in a few minutes, she might smile forever. #neversaynever. Och laddade upp samma bild på oss.
Jag började kittla henne då jag avbröts av en förfrågning på skype. Jag accepterade. Där ploppade Justin ut på skärmen och hon såg helt chockad ut.
- Hi kenzie! Sa han
Hon hade blivit helt stumm och fick inte ut något. Hennes Farmor var engelsk darför fattade hon engelska men inte kunde svara på engelska.
- Hey beutiful! Sa han och kollade åt mitt håll.
- Hey biebs, She's speachless. Sa jag och vi båda började skratta. Men inte Kenzie hon tog det ganska seriöst.
- Tell her im your boyfriend. Sa justin efter ett tag.
Vilket jag inte hann göra efterssom hon redan fattat det, och nu så var det min tur att bli stirrad med stora ögon.
- Ja du hörde, Justin Bieber är min pojkvän! Sa jag och pussade henne på kinden.
- ni, två. ett par? sa hon och pekade på honom.
- Ja det är vi!
Sa jag medans han från andra sidan skärmen höll på och '' aaww'ade ''
- So honey, do you understand me? Sa han sakta så att hon skulle förstå.
Men hon nickade bara ett ja då han förstod henne.
- good, you are my belieber? Sa han igen.
Och då nickade hon igen.
- And you know what, I love you. Sa han med hans gulliga röst då jag ville flyga igonom skärmen och kyssa honom. Jag kunde inte låta bli att le när han sa så.
- I love you too, hörde man henne säga tyst.
- AWWWW. Hörde man både mig och Justin Säga.
So Justin, why are you up so early, I mean its like 5 am there. Frågade jag.
- Cause this is the only time I can skypewith 2 beautiful girls.
Vi snackade och skrattade alla 3 ett tag och Kenzie va inte så blyg längre. Kenzie började bli trött. Det var rätt så sent för henne klockan var 22.46 och allt vi har gjort idag så förstod jag henne.
- Emms, jag är trött. Hörde jag henne säga.
- Okay hjärtat vill du sova? Frågade jag henne.
- What did she say? Sa Justin.
- She's tired.
-
Får jag gå och sova nu?
-
Klart du får vänta en sekund.
- Justin im gonna take her to bed, Be right back!
-
Wait, Kenzie? Im giving you a promise now. One day soon you will meet me. Sa han och slänge en släng kyss.
- Okay . Svarade hon.
- Good night sweetie.
- Good night.
Sa hon medans jag bar henne upp till sängen.
Jag stoppade om henne i min säng och satte mig bredvid henne.
- Haft det bra idag?
-
Ja, jätte roligt!
-
Vad bra!
-
Jag vill träffa dig oftare, jag kommer sakna dig.
-
Vi ska börja ses oftare också.
-
Jag älskar dig, bästa dagen i mitt liv.
-
Glad att höra det, jag älskar dig också. Sa jag och pussade henne innan jag gick ut.


-
Justin, She just said she had the best the in her life.
-
Aww, what did you do today?
-
Swimming in my pool, fooling around. Taking a walk to the pizzeria got home watched a cinderella movie with her and ate our pizza then snacks, then fooled around with my web camera then skype with you. Sa jag utan att andas.
- Woow, I bet you looked hot in your bikini. Sa han och blinkade åt mig!
- Just wished you would be right there with me. Sa jag med en ledsen min.
- I will.. soon.
- good.
Vi snackade om allt mellan himmel och jord i någon timme. Jag blev trött jätte fort och han skulle sova igen. Jag stängde av datorn och gick till min säng och la mig bredvid Kenzie.
När jag blir stor så vill jag nog ha en unge precis som henne.

jag somnade med ett leende på läpparna, jag gjorde en liten flickas dag till den bästa i hennes liv.
så nu har jag
ubah skrivit den hära jättelänge som tack för att ni stått ut med dålig uppdatering och att jag inte kommer att skriva något imorgon.
KOMMENTERA VAD NI TYCKER NI FICK ETT LÅNGT INLÄGG!

Kommentarer♥
Postat av: ,

Jag älskade det :)

2011-06-21 @ 01:33:01
Postat av: elena

jag gillar den inte

jag älskar den fortsätt när du kan kommer längta

2011-06-21 @ 05:08:08
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: W

SUPER MEGA GULLIGT! :))

2011-06-21 @ 10:45:50
Postat av: Jenny

jag vill ha mer nu!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

2011-06-21 @ 12:55:34
Postat av: E.D<3

Naww, jätte gulligt <3

2011-06-21 @ 14:29:27

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0