Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 35

e- Hey Alex where were you last night? Frågade hon mig samtidigt som hon gav mig en kram.
- I sleept at Chace house. Sa jag och hon log lite.
- Fun, where is Justin.
- He's outside in his car and waiting on me. Sa jag och gav henne en sista kram innan jag gick ut till Justin. Jag hoppade in där fram bredvid honom och han körde iväg.
Efter ungefär 5 minuter plingade hans mobil till. Jag kollade snabbt ner mot den av ren reflex och läste namnet Roxy

Han snappade åt sig mobilen och klickade. Nervöst la han tillbaka mobilen och man kunde nästan utskillja några nervösa svettdroppar i pannan.
- Justin who's Roxy? frågade jag allvarligt, men ändå ledset.
- Ehum, nobody! Just some girl who works for Selena. Började han men bytte snabbt samtals ämne.
- So, you wanna grab some lunch and just have some fun? När han såg att jag tvekade la han till,
- Maybe do some shopping to? Han vickade sådär sexigt på ögonbrynet.
- Sure.. sa jag och andades ut .. Roxy, Roxy, ROXY! Spelades upp i min hjärna om och om igen..
*

-Hmm.. I'll take..stake with pommes . Sa Justin och blinkade diskret mot mig.Själv tog jag lax och potatis.
- So what are you doing tomorrow? frågade justin och doppade en pommes i ketchupen.
- I'm going to hang out with Chace and Ashley! Sa jag glatt och började skära i potatisen.
- Chace huh? Frågade Justin och man kunde se hatet växa i hans ögon.
- And Ashley! Don't forget her! La jag snabbt till.
- I really don't se what you've got against Chace anyway! Sa jag och stoppade in den för varma potatisbiten i munnen.
Jag kände hur det brann i gomen.
- Chace..? Pttf, I have nothing against him! Sa han i ett försök att vifta bort det.
- Yeah yeah what ever.. Det blev tyst en liten stund, sen började vi en glad konversation.
När vi ätit klart åkte vi förbi en affär påväg hem för att köpa med oss filmer, godis och dricka.
*
Vi gick in i Justin's gigantiska lägenhet och slängde oss på hans säng. Han gick för att starta filmen, vi hade valt att se The Notebook, som vi sett tillsammans en gång innan i Hawaii. När han kom tillbaka i sängen med en godis skål och dricka pussade jag honom snabbt på munnen innan filmen började. Jag la mig i hans famn och han tog mig i handen och pussade mig mjukt på huvudet.
När vi var ungefär halv vägs in i filmen var drickan och godiset slut. Vi koncenterade oss inte så mycket på filmen heller utan mer på varandras läppar och tungor. Han masserade min tunga och blev mer och mer ivrig med kyssarna. Jag la mig på honom och började kyssa hans hals, sen fortsatte jag att kyssa honom längre och längre ner.
*
Nästa dag vaknade jag av att Justin's alarm lätt som en jävla anka.
- Justin what a fuck? Sa jag när jag såg att han gick upp.
- What..? Sa han förvånat.
- Where are you going? Sa jag och gäspade.
- I have work to do baby. I'm going to the studio. Sa han och jag suckade.
- I was hoping that you would come with me today and meet Chace and Ashley. Sa jag med mina valp ögon men han bara skrattade.
- I have to work but i see you tonight here i hope! Sa han och jag nickade. Sedan försvann han i duschen och jag skickade iväg ett snabbt sms till Chace och Ashley att vi ska möttas på Izzy's Bakery som ligger lite utanför L.A för att slippa så många paparattziz. Chace och Ashely känner inte varandra men dom båda ville träffa mig så dom gick med på att vi alla 3 kunde göra något tillsammans.
När jag skickat iväg smsen somnade jag om och drömde om min underbara Justin.
Två timmar senare vaknade jag och gick snabbt in i duschen och tog en varm dusch. Jag och Justin hade haft en underbar natt igår vilket gjorde så att jag slutade tänka på den där Roxy hela tiden.
När jag kom ur duschen bytte jag om till rena kläder. Efter det tog jag Justin's hårtork och blåste håret tills det blev torrt. Jag borstade igenom håret lite snabbt innan jag började med sminkningen. Det blev inte så mycket smink idag eftersom jag bara ska träffa Chace och Ashley. Jag kollade på klockan när jag kom ut ur badrummet och såg att jag hade en halv timma på mig innan jag skulle åka. Så jag gick in till Justin's kök och tog lite yougurt i en skål tillsammans med flingor. När jag hade ätit upp la jag skålen i diskmaskinen.
Jag gick fram till min väska och la i nycklar och andra saker som jag kanske skulle behöva, Justin gav mig en nyckel till lägenheten igår vilket jag tyckte var ytterst gulligt. Jag gick fram till sängbordet och tog upp min mobil, jag hade fått 2 nya meddelanden.
'' Great! I can pick you up if you want? //Ash ''

'' Okeyy, she you girls there! //Chace ''

Jag valde att inte svara på Chace meddelande. Men jag hade ju faktiskt inte någon bil här hos Justin så det vore ju as bra om Ashley kunde köra mig.
'' Oh that would be great! I'am at Justin's place
********* see you soon! //Alexx ''

Det tog inte många minuter tills hon smsade mig att hon var utanför. Jag tog på mig mina skor och tog med mig väskan. Sen låste jag dörren innan jag tog hissen ner till entren.
Jag gick snabbt ut där jag såg att Ash stod utanför en silvrig cab. När hon såg mig vinkade hon glatt mot mig och jag log stort tillbaka.
- Hi Ash! Sa jag glatt och kramade om mig.
- Hey Alex how are you? Sa hon och log medans vi satte oss i bilen och hon började köra iväg mot Caféet
- I'm fine Hawaii was amazing! Me and Justin are together now by the way! Sa jag och hon log.
- That's great! Did Selena agreed on that? Sa hon förvånat.
- Yes, i thought it was weird but she did. What have you been doing? Frågade jag och log.
- I'm recording my serie, Hell Cats.
- Oh that sounds fun! I have to see it sometime. Sa jag och hon skrattade lite.
- Yeah you should!
- Thanks for picking me up by the way! Sa jag och hon log.
- No problem, i'm just glad that we can get to know each other.

När vi var framme stod Chace utanför och väntade på oss. Vi gick fram till honom och jag gav honom en kram.
- Chace this is Ashley, Ash this is Chace. Sa jag och dom hälsade vänligt på varandra. Vi gick in och beställde varsin bakelse med en stor latte till. Sedan satte vi oss vid ett mysigt bord nära fönstret.

Emma Här! Våran gästbloggare Jasmin skrev ett litet stycke i början men jag skrev det mesta, Jag lovade ju ett kapitel till idag;)

I want comments;D<3

Kommentarer♥
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-21 @ 06:30:17
Postat av: melina

Grymt :)

2011-09-21 @ 14:46:37
Postat av: amie

HEEEEL grymt! :D

2011-09-21 @ 17:56:10
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Marielle

Bra! :) men jag vill ha tillbaka allt när dom smög med förhållandet. :)

2011-09-22 @ 15:47:54
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Ella

Meeer

2011-09-22 @ 15:52:56
Postat av: Madde

Bäst! :D

2011-09-22 @ 16:03:43
URL: http://celebnovels.blogg.se/
Postat av: emma!

MEEER!!! älskar er novell!!

2011-09-22 @ 16:54:29
Postat av: Lisa'

meeer :)

2011-09-22 @ 17:23:04
Postat av: melissa

skitbra :D

2011-09-22 @ 17:47:51
Postat av: Anonym

Asbra!Mer <3

2011-09-22 @ 17:49:44
Postat av: alice I

Sjukt bra!

Jag älskar er novell, den är så bra skriven och helt grym handling! Hoppas ni fortsätter med en till efter den här! men jag fattar om ni inte har tid, jag skriver novellblogg och det är jättejobbigt med allt skolarbete! Glöm inte att ni är bäst!

2011-09-22 @ 21:51:50
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Apan

Mer........

2011-09-22 @ 23:19:44

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0