Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 29

- What? Säger jag bara och sätter mig ned bredvid henne.
- She loves him.. Viskar hon och jag förstår ingenting.
- Who loves who?
- Selena loves Justin. Säger hon och kollar medlidande på mig.

Tumblr_lr3glgjemq1qhn958o1_500_large
- How do you know that? Frågade jag Sophie förvånat.
- She told me. She talked to Justin when you were sleeping. Sa hon och jag blev tom i blicken. Jag vet inte vad jag ska göra. Först säger hon att det är okej men ändå pratar hon med Justin bakom min rygg. Jag är sjukt avundsjuk också så det gör ju inte saken bättre precis. Jag litar på Justin men jag tänker på Selena. Jag vill inte såra henne. Därför tänker jag hela tiden om detta verkligen är en bra idé.
*
Efter att ha spenderat tid med Sophie några timmar var jag helt slut. Vi hade fikat på Starbucks och pratat ungefär två timmar. Sen har vi shoppat en hel del också. Vi hann till och med gå till stranden och sola en stund.
- I'm sleeping at Ryan's room tonight. Sa Sophie när vi lämnade in alla kassar med kläder.
- Okey, i think i'm sleeping at Justin's room anyway. Sa jag och log lite mot henne.
- Are you going to talk to him? Frågade hon och kollade på mig med en allvarlig blick.
- Yes i'am. But i don't know what to say... Sa jag sorgset.
- Tell him what you feel. I have to go, Ryan is waiting. See you tomorrow and good luck! Sa hon och kramade om mig.
- Thanks.. I need it. Sa jag och hon kollade på mig med ett snett leende innan hon gick.
Jag packade ner tandborste och lite andra små saker i en liten väska som jag kunde ta med till Justin. Egentligen skulle vi ses imorgon men jag tror inte han har något emot att jag sover där.
När jag kände mig klar tog jag på mig skorna och började gå bort mot Justin's suit.
Jag knackade några gånger innan jag hörde att någon kom mot dörren. Och efter någon minut öppnade en som vanligt snygg Justin.
- Hey can i sleep here tonight? Frågade jag och log lite.
- Of course babe! Sa han och kysste mig snabbt på munnen innan han släppte in mig.
- Can we eat i'm hungry! Sa jag och la handen på magen som kurrade.
- I can call roomservice! Sa han och skyndade sig bort mot telefonen medans jag la ner väskan och tog av mig skorna.
Jag satte mig på sängen medans Justin beställde upp mat. Jag skickade iväg ett sms till Selena.
'' I know u still love Justin.. Thats why i'm going to talk to him now
wish me luck... //Alexx ''

Jag kände 2 armar runt min hals och la snabbt ner mobilen. Justin började kyssa mig lite på halsen. Vilket var riktigt skönt. Jag hade bestämt att prata med Justin efter vi ätit.
Det tog inte alls långt tid innan roomservice knackade på dörren. Justin avslutade kyssandet och gick till hallen för att öppna dörren. Dom rullade in 2 vagnar med mat till sovrummet. Det luktade riktigt riktigt gott.
Justin tog en tallrik till mig och la upp massa olika saker man kunde välja. Sen gav han mig den och vi åt tillsammans i sängen. Jag ville ha lite kul så jag kastade spagetti på honom. Och då brast ett matkrig ut. Han kastade pizza bitar och jag kastade köttfärs.
- This looks like.... I don't even know how to describe it. Sa jag och kollade på röran vi precis skapat.
- Well, we had fun. Sa Justin och hjälpte mig att ta bort mat från mitt hår.
- Haha.. Yes we did and i won!! Ropade jag glatt.
- Take that back. Sa han med busig blick.
- Never! Sa jag och flinade. Han bärde upp mig på hans axel och la mig på golvet. Sen la han sig över mig och började kittla mig, så klart.
- JUUSTIN!!!!! PLEASE STOOP IT!! Sa jag och skrattade hur mycket som helst.
- Take it back first. Sa han och skrattade sitt gulliga skratt.
- Fine, Fine i take it back!!! Sa jag och han slutade.
- We need to shower, together? Frågade han med hopp i blicken och jag nickade ett ja med huvudet. Vilket fick han att bli överlycklig. Vi städade upp allt innan vi gick in till duschen och det tog ett tag faktiskt. Men när vi blev klara så gick vi in till badrummet. Vi tog av oss kläderna förutom underkläderna och gick in i duschen. Vi gjorde inget annat än duschade. Det blev några kyssar här och där men inget mer.
Jag satte på mig mina mjukis kläder och borstade håret när vi var klara. Justin satte på sig en röd t-shirt och gråa mjukis byxor. Jag la mig i hans famn i sängen. Nu måste jag säga det..

- Justin.. Sa jag nervöst.
- Yeah..? Frågade han osäkert tillbaka. Han hörde säkert att jag var nervös.
- Selena still loves you..
- I know, feelings dosen't disappear so fast.
- So you have feelings for her to?
- I didn't say that. Just that her feelings for me isn't over yet.
- Maybe we should wait until her feelings for you are over?
- Wait with what?
- Our relationship..
- Alex seriously? Sa han och suckade irriterat.
- What?
- You are unsure with me all the time! Can't you just decide what you want for once? Sa han och kollade allvarligt på mig.
- I just don't want to hurt her.
- I have to tell you something Alex.
- I'm listen. Sa jag och han suckade igen.
- Selena kissed me last night. She cried and then she kissed me. But i pushed her away. Sa han och ett hål bildades i min mage. Nu vet jag hur Selena kände.. Därför vet jag nu att hon måste vara sjukt arg som jag är på henne nu..

Emma här! Inte så långt som jag tänkt mig men vill dra ut lite på dramat:D I want many comments now:D Puss Puss Love youuuu<3

Kommentarer♥
Postat av: alice I

SJUUKT BRA ÄLSKAR DRAMA MORE!! <3 :D

2011-09-06 @ 22:24:48
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Jenny

OMG skitbra! MEERMERMER! :*)

2011-09-06 @ 22:25:54
Postat av: Anonym

skiit bra :D

2011-09-06 @ 22:26:16
Postat av: Melina

Grymt bra! :)

2011-09-06 @ 22:39:39
Postat av: Gabbi

AWESOME! :)

2011-09-07 @ 00:50:07
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!



//Ebba :D

2011-09-07 @ 08:00:56
Postat av: Anonym

Wow! Mer :)

2011-09-07 @ 10:13:53
Postat av: amie

YEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAH!fan vad najs "! kan vi få ett kapitel ikväll så himla spännande! ni äger seriöst!

2011-09-07 @ 16:50:58
URL: http://sofaraaway.blogg.se (novell <-- )
Postat av: Fanny

Grymt bra! :D

2011-09-07 @ 16:52:20
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: Sandra

MEEEEEEEER :D

2011-09-07 @ 19:39:02
Postat av: Clara

Vill du göra ett länkbyte med mig? :)



HTTP://MYJDBSTORYY.BLOGG.SE

2011-09-07 @ 19:40:54
URL: http://myjdbstoryy.blogg.se/
Postat av: Izabella

sjuk bra! :d MERA MERA MERA!!!

2011-09-07 @ 20:46:42
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Isabella

vart har kapitlena tagit vägen? jag får panik snart om de inte kommer upp mer:O

2011-09-09 @ 20:58:09
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermermermer!

2011-09-10 @ 11:03:03
Postat av: elena= som älskar tokio hotel och har Justin som förebild

super duper bra

2011-09-11 @ 22:47:48
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0