Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 30

- You are unsure with me all the time! Can't you just decide what you want for once? Sa han och kollade allvarligt på mig.
- I just don't want to hurt her.
- I have to tell you something Alex.
- I'm listen. Sa jag och han suckade igen.
Selena kissed me last night. She cried and then she kissed me. But i pushed her away. Sa han och ett hål bildades i min mage. Nu vet jag hur Selena kände.. Därför vet jag nu att hon måste vara sjukt arg som jag är på henne nu..

Tumblr_loe7x5f7kq1qituglo1_1280_large
Jag kunde inte somna den natten, jag bara vred och vände på mig. Det berodde nog på Justin- Dramat som jag nu kallat de.
Jag kollade desperat efter någon klocka. Jag hittade ingen så jag kände efter med handen på skrivbordet efter min iphone.
Lampan lös för starkt så att det blände mig nästan. Klockan visade 03.44. Jag suckade högt. Berodde de på tiden eller min oroliga mage?
- WAKEY WAKE SUNSHINE! Hörde jag och att jag studsade.
Jag kollade konstigt och när jag såg Sophie gav jag henne ett halvt leende och sedan vände mig om.
- Leave me, okay? Sa jag och ärligt lät det drygt.
- Okay, Im leaving you. Justin is here in 10 minutes and I'll be gone that time. Text me when he leave. Sa hon och pussade mig på kinden.
Jag visste inte om jag skulle va sur eller en lättnad. Då fick jag väll ta reda på vad de va. Jag ställde mig upp från sängen och kändes hur jag drogs tillbaka men jag kämpade imot iallafall.
hur mycket var klockan igentligen? tänkte jag med ett högt suck som extra.
Jag borstade tänderna fort medans jag satte mitt hår i hög hästsvans på huvudet. Jag tog på mig mina nya USA-shorts med det tog jag en blå tubtopp till. Sminket skippade jag idag. Jag tog på mig mina flipflops och börjde göra vanilj te till mig.
Jag satte mig med koppen i handen framför min dator. Jag kollade läget på twitter och facebook. Som tur är hade inte median kommit ut med något än. Min inbox på facebook lös  röd vilket betydde att någon hade skrivit.
'' Hey! I kinda of miss you. When are you back in LA? We should meet then!
xx Chace ''

Jag kollde på de och kom på mig själv med ett brett leende på läppparna, varför ska han va så charmig? Jag satte igång och började skriva tillbaka.
Mitt i mitt fundersama stund och jag tänkte efter vad jag skulle skriva så öppnades dörren till. Jag smällde fort igen datorn och såg att Justin stog där.
- So we should talk. Sa han och kollade ner.
- About what Justin? you kissed my sister behind my back? Sa jag och kollade på honom.
- It wasn't on purpose. And it just happend. Get over it, It didn't mean anything. Sa han med en menade blick.
- So if this trip would'nt happen, Is that what you were going to tell my sister about me? Sa jag seriöst och kände igen mig själv i det han sa.
- No, I mean, I guess.. If didn't get the chance to spend this time with you so yes. Sa han stammandes. Jag kände mig äcklad just nu, jag fattade inte vad han snackade om.
- Whatever Justin, whatever, how the hell could I let a popsensation fool me. When im just normal. Skrek jag och kände att mina ögon fylldes.
- Dont say that, It dosen't matter im still normal Alex and you know that.
- I don't know a shit about you. Det va tyst ett tag och jag kände hur hans ögon fylldes.
- Justin can you leave? Sa jag tyst och kände tårarna falla ner för min kind.
- Can't you just make up your mind? Im sorry what else can I do?
- Leave, I wanna be alone right now. I'll text you when I wanna talk.
- I thought I knew you better than this. Sa han påväg mot dörren.
- You thought, but you don't. Sa jag högt och jag kunde se tårarna påväg ner på honom. 
vi alla är extremt ledsena för dåliga upptaderingen, det blir bättre vi lovar. Jag Ubah skrev det är bara fort nu innan idol.
VI VILL SE MÅNGA KOMMENTARER!

Kommentarer♥
Postat av: sandra

kort kapitel! men de spela ju ingen roll! de va ju iallafall ett kapitel, bättre än inget. och jag älskar det! :D

2011-09-12 @ 21:13:21
Postat av: Melina

Grymt <3

2011-09-12 @ 21:31:13
Postat av: Melina

Grymt <3

2011-09-12 @ 21:31:30
Postat av: Jenny

sjukt bra! MEEEEEER! :*)♥

2011-09-12 @ 21:44:00

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0