Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 32

Jag kollade ner på mina händer och suckade tungt.
- Do you still love him? Frågade jag utan att tänka mig för. En suck hördes i andra sidan.
- No. I'm starting to get over him. Sa hon och nu lät hon lite gladare. Jag nickade.
- Good. Mumlade jag.
- Please forgive me? Your'e my sister and i don't wanna lose you! Sa hon allvarligt.
- Well, i understand that it's hard to move on from Justin. So i'll forgive you. Sa jag och log. Ett glädjetjut hördes i andra sidan av luren.
- Thanks! Sa hon glatt. Jag skrattade till.
- I have to go. I'll call you tomorrow. Sa jag och log för mig själv.
- Okey. I love you, bye! Sa hon innan det las på. Jag log. Allting verkar ju faktiskt lösa sig.

6144973291_41b7ef3cfb_z_large
Resten av veckan hade gått riktigt snabbt här i Hawaii. Jag och Justin hade haft jätte roligt tillsammans. Vi gick på romantiska middagar tillsammans med Sophie och Ryan, som nu också blivit ett par. Vi har också simmat med delfiner, jag var lite rädd i början men efter ett tag var det jätte roligt. Men idag var det dags att åka hem. När vi kom hit var jag äcklad av Justin och gillade honom inte alls. Men nu efter bara 2 veckor är vi tillsammas. Det har borde hänt roliga saker och tråkiga saker på denna resan, därför kommer jag nog minnas den för alltid.
Jag tog fram mina resväskor och började packa ihop allt. Det känns tråkigt att lämna allt detta för att åka tillbaka men jag måste ju hem någon gång. Det är två saker jag ser fram emot när jag är tillbaka i L.A och det är att träffa Ashley och Chace. Jag känner dom inte så bra men ändå så saknar jag dom.
- Are you done yet babe? Frågade Justin bakom mig.
- Almost done! Sa jag och packade sist ner badrums sakerna.
- I don't want to leave Hawaii. Sa Justin sorgset och kramade om mig bakifrån.
- Neither do i.. But i kind of miss Ashley and Chace.. Sa jag och log lite.
- And i have to work.. Sa han och suckade.
- On your new album? Frågade jag och vände mig mot hans ansikte istället.
- Yeah my Christmas album and then my real album. Sa han och pussade mig lätt på pannan.
- Sounds fun!
- I would rather be with you.... Sa han och hjälpte mig med väskorna. Vi ställde dom i korridoren där personalen väntade på oss, eftersom dom skulle hjälpa oss ner med väskorna. Vi hade bestämt att vi skulle möta Ryan och Sophie nere i lobbyn. Jag och Justin tog varandras hand och log mot varann innan vi gick in i hissen.
När vi kom ner stod Ryan och Sophie och kysstes. Dom hade bestämt sig för att försöka ha ett distans förhållande. Undra vad som kommer hända med mig och Justin när han reser runt hela världen. Han ska ju på turne i Syd Amerika snart.
- Hey Ry and Sophie! Sa jag och kramade om dom, Justin gjorde samma sak.
- Ready to leave? Sa Ryan sorgset.
- No, but we have to. Sa jag och försökte muntra upp dom med ett leende men det funkade så klart inte.
Vi gick ut tillsammans där får taxi väntade på oss. Justin satte sig fram medans jag, Sophie och Ryan trängde oss där bak.
Ingen sa ett enda ord påväg till flygplatsen. Alla kollade ut genom fönstret förutom jag som satt i mitten.
Nät taxin var framme vid flygplatsen stod det runt tusen bieber-fans utanför. Dom hade nog fått reda på att Justin var i Hawaii. Några säkerhetsvakter hjälpte oss förbi massan med folk. Ryan skulle ta ett plan som gick till Canada från flygplatsen medans jag, Justin och Sophie ska ta ett privatplan tillbaka till L.A. Vi var tvungna att säga hej då till Ryan utanför flygplatsen i ett litet rum där säkerhetsvakterna satt, för om alla skulle gå in i flygplatsen skulle det bli kaos.
- Bye Ry! See you soon, i hope. Sa jag och log lite lätt och gav honom en lång kram.
- I will be back faster than you know it! Sa han och kramade om Justin efter mig. Och sist gick han fram med långsamma steg till Sophie och sa hej då till henne ett tag. Jag log mot dom, dom var så gulliga tillsammans. Justin kom fram till mig och log min hand medans han väntade på att Ryan skulle säga hej då till Sophie. Jag kände hur min mobil vibrerade till i fickan. Jag tog upp den och såg att jag hade fått ett nytt sms från Chace.
'' Finally u are coming back!
Do u want to meet me tomorrow? //Chace ''

'' OF COURSE?! I miss u! I call u tomorrow! //Alexx ''

Jag log lite innan jag stoppade ner mobilen. Jag kunde riktigt känna hur Justins avundsjuka blick kollade på mig. men jag brydde mig inte om det, han har ju inte precis något att oroa sig över.
Efter 10 minuter var Ryan och Sophie äntligen klar med sitt kyssande och tre säkerhetsvakter följde med Ryan in till flygplatsen. Och då var det också dags för oss att åka. Vi fick åka i en golfbil till vårat privatplan. Det var mycket säkrare än att gå igenom flygplatsen där säkert miljontals tjejer stod och väntade. Personalen ombord tog hand om våra väskor. Jag och Justin satte oss tillsammans i en mjuk soffa. Sophie satte sig i soffan framför med ett ledset ansikte, vilket också gjorde mig ledsen.
- What a depressing day.. Sa jag och lutade mitt huvud mot Justin axel.
- I agree.. Sa Sophie och la sig ner på soffan.
- Alex i have something i have to tell you.. Sa Justin och suckade.
- And..? Sa jag nervöst.
Scooter told me i must go with Selena on her tour..
- What?! Why! Sa jag lite surt. Selena och Justin på samma buss i 3 månader kan bara sluta på ett dåligt sätt.
I perform at her concerts. She did the same thing for me.. So i have to do the same thing for her.
- You don't have to..
- Hey, nothing will happened.. I promise, i love you.
- Don't promise something you can't keep. Sa jag och han suckade irriterat.
- I don't have a choice! Alex you have to trust me, nothing will happened.
- Fine.. Sa jag och han gav mig en lång kyss. Vi kollade mot Sophie och hon hade somnat.
- I don't want that to happened to us. That we have to leave each other like that.
- Sometimes i really don't want to be Justin Bieber. Sa han och suckade. Vi båda förstod att det som Ryan och Sophie går igenom idag, kommer hända oss miljoner gånger.
*
Efter några timmar var vi framme i L.A. Vi alla sa hej då till varandra och åkte hem. Jag hade lovat Justin att ringa imorgon, han var lite småsur över att jag ska träffa Chace imorgon men han kommer över det.
Taxin stannade framför mitt hus. Mamma och Pappa är hemma igen så det ska bli kul att äntligen få träffa dom.
Jag tog mina väskor och gick in i huset jag tog av mig skorna och ropade att jag var hemma igen. Då var det en som kom springades mina ögon blev riktigt stora och chockade för detta förväntade jag mig inte alls.. Selena stod precis framför mig.
- I thought you were going to Texas?
- I came home earlier. Sa hon och det blev en obehaglig tystnad.

Emma här! Kanske inte så långt men jag ska till skolan! Ni har blivit lite dåligare med kommentarer.. Kanske för att vi har varit dåliga med uppdateringen? Men ni fick ett av Ubah i måndags och ett av Jazzy igår, och nu ett av mig.

Så vi vill ha minst 30 kommentarer på detta kapitel innan vi börjar med Kapitel 33, det klarar ni:D I want comments:DDD

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Mer nu! :)

2011-09-14 @ 15:03:10
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2011-09-14 @ 15:03:16
URL: http://fannysnoveller.se
Postat av: Anonym

meer

2011-09-14 @ 16:22:29
Postat av: melina

grymt

2011-09-14 @ 16:30:39
Postat av: Ebba

grymt

2011-09-14 @ 16:40:55
Postat av: Izabella

vad ska man säga? När de känns så fel och kommentera när ni ber om kommentarer för att man ska läsa nästa del..

Hmm.. sjukt bra kapitel! Och jag ser fram emot spänningen och intrigersom jag antar kommer uppstå när justin o selena skapå tour tillsammans, ska bli riktigt kul o läsa! :)



KOMMENTERA NU FOLKET!!!!!!!!!

2011-09-14 @ 18:14:47
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: @SweetShawwty

:)

2011-09-14 @ 18:25:30
Postat av: Anonym

skiiitbraa!



men jag vill dock inte att det ska bli för mycket drama med Selena nu.. -.-

2011-09-14 @ 20:13:10
Postat av: E

SÅ himla grym!!!

2011-09-14 @ 21:37:22
Postat av: Jenny

Skitbra! MEEEEEER! :*)  <3

2011-09-14 @ 22:30:59
Postat av: Nathalie

Awesuum! Mer nu! :D

2011-09-15 @ 15:26:43
URL: http://nathanahlen.blogg.se/
Postat av: Emma

skit bra!! :)

2011-09-15 @ 17:00:10
Postat av: Natta

Omg awesoooome!

2011-09-15 @ 17:01:11
Postat av: melissa

MEER :D:D

2011-09-15 @ 19:18:54
Postat av: Lisa'

meeer :)

2011-09-15 @ 20:46:33
Postat av: Marielle

Jag vill verkligen ha tillbaka det som hände i början, att dom smög omkring. Så jag hoppas det händer snart.

2011-09-15 @ 20:48:57
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Filippa

Bästa novellen ever!!

2011-09-15 @ 22:51:41
URL: http://filipparise.blogg.se/
Postat av: becca :)

skitbra :)

2011-09-16 @ 18:42:21
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Anonym

skiit bra

2011-09-16 @ 19:00:30
Postat av: Emmis

MERRRAAA

2011-09-16 @ 19:05:32
URL: http://emmapeaece.blogg.se/
Postat av: Rachel

mera!!

2011-09-16 @ 20:03:58
URL: http://jajjada.blogg.se/rachelsnoveller
Postat av: josefin

grymt bra! meeeeer :D <3 ni äger alla tre!

2011-09-16 @ 20:19:54
Postat av: alice I

amazing!! more!! :D

2011-09-16 @ 21:37:50
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Josefin

Kan folk sluta be om komentarer? På riktigt, är det därför ni sitter och skriver? För att få komentarer, eller är det för att ni tycker det är kul? Och jag vet ni kommer antagligen svara att ni blir peppade av det. Men om ni tvingar oss komentera blir det ju inte att vi menar det vi skriver utan vill bara ha mer kapitel. Så bara sluta med det. Vi komenterar om vi vill..

2011-09-16 @ 21:40:03
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-09-17 @ 01:18:16
Postat av: RT

Skitbra meeeeeeeeer :D:D

2011-09-17 @ 11:27:34

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0