Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 33

Efter några timmar var vi framme i L.A. Vi alla sa hej då till varandra och åkte hem.
Jag hade lovat Justin att ringa imorgon, han var lite småsur över att jag ska träffa Chace imorgon men han kommer över det.
Taxin stannade framför mitt hus. Mamma och Pappa är hemma igen så det ska bli kul att äntligen få träffa dom.
Jag tog mina väskor och gick in i huset jag tog av mig skorna och ropade att jag var hemma igen.
Då var det en som kom springades mina ögon blev riktigt stora och chockade för detta förväntade jag mig inte alls.. Selena stod precis framför mig.
- I thought you were going to Texas?
- I came home earlier. Sa hon och det blev en obehaglig tystnad.

Boy-chace-crawford-gossip-girl-nate-archibald-sexy-favim.com-141004_large
- Are mom and dad home? Sa jag efter ett tag och lyfte upp mina resväskor.
- No they are shopping.. Sa hon och jag började dra upp mina väskor för trappan och sedan in på mitt rum.
Jag hörde att Selena gick upp för trappan medans jag började plocka upp.
- I'am so sorry for what i did.. Sa Selena sorgset.
- I understand.. I did a mean thing to you.. So i'm very sorry for that. I regret it.. Sa jag och kollade på henne med sorgsna ögon. Hon kom fram till mig om omfamnade mig i en kram.
- I want you to follow me on my tour. Sa hon medans vi kramades.
- What? Why? Sa jag förvånat men jag hade ett stort leende på läpparna.
- Because Justin is coming so you should come to. Sa hon och log mot mig.
- Thank you, thank you, thank you!! Sa jag och gav henne en hastig kram.
I have met a guy by the way. Sa hon och log mot mig.
- Oh thats good who?
- Your friend Chace! He is so sweet! Sa hon och jag kände hur en klump bildades i magen.
- Are you dating Chace..? Sa jag förvånat och hon nickade glatt.
- We meet each other 3 days ago and he asked me if i wanted to take a coffe with him. And told him about Justin and everyting so we talked about that. And he understands me better than what Justin does. Sa hon lyckligt.
- Great! Sa jag och log lite innan hon gick igen. Det var mörkt ute och jag kollade på klockan, det var rätt sent och jag var ganska trött. Men jag packade upp alla saker och la dom smutsiga kläderna i tvätten.
Efter jag var färdig bytte jag om till ett linne och hotpants och borstade tänderna. Sen tog jag bort mitt smink och la mig i sängen.
Jag är glad för Selenas skull, jag har Justin och hon har Chace tror jag? Dom har ju bara träffats 2 gånger själva. För att vara ärlig vill jag helst inte att något händer mellan dom för då blir det som om hon tar en kille som jag gillade lite, och jag tar hennes pojkvän. Det skulle kännas så overkligt.
Jag väktes ur mina tankar av att min mobil plingade till. 

1 new message from Chace .

Hi Alex! Do you still wanna take a coffe 2morrow? Been a while//Chace

Hmm, varför inte? Jag har ju inte pratat med honom sen Hawaii..

Hi Chace! Of Course!! Pick me up at 13.00? //Alexx 

Jag hann inte lägga ner mobilen innan den plingade till igen .

Sure, see you then. Gnite!//Chace

Jag var för trött för att svara så jag la den bara på nattduksbordet och sommnade i samma sekund som mitt huvud träffade kudden.



Nästa dag vaknade jag av det irriterande ljudet från den minst lika irriterade väckarklockan. Först tänkte jag ignorera den och fortsätta drömma om taylor Lautner utan tröja, men väckarklockan var bara tvungen att förstöra min morgon. Jag sukade tungt och reste mig. Sedan slängde jag en blick på klockan och såg att den var halv 12!
Jag slänge mig ur rummet och hoppade , sprang in i mitt badrum, tog av alla kläder och hoppade in i duschen.
Jag rakade benen och schamponerade håret och bara njöt av det varma vattnet som rann ner för min kropp.
När jag var klar virrade jag en handuk om mig och om håret. Sedan försökte jag välja kläder.

Nu stog jag här, med ett par shorts, en vit magtröja och mina svarta converse. I väntan på att Chace svarta Range Rover skulle köra upp på vår enorma uppfart. Vad är det med kändispojkar och Range Rovers?
' TUT TUT '
Jag kikade ut ur fönstret och såg Chace sitta i sin Range och vinka att jag skulle komma.
- Sel, I'm gonna go out for coffe! Ropade jag ut i huset. Man hörde ett svagt ''Okey'' innan jag stängde dörren.
Jag gick med snabba steg mot passagerar sätet.
- hello Beauty! Sa han när jag stängt och knäppt på bältet. Han log och tog av sig sina ay Bans.
- Hello Cutie! Sa jag och flinade. Han ogillade stark att bli kallad Cutie, hunny, eller anda söta smeknamn . Det var tydligen inte manligt nog.
- Ready to go? Frågade han.
- I was born ready! jag log stort och sen åkte vi till vårat favorit cafe Kahleen's Bakelser. It taste like HEAVEN!

Vi hade suttit och pratat i flera timmar och skrattat, bara haft allmänt roligt! Men under hela tiden har frågan ätit upp mig från insidan. Var han och Selena tillsamans? Eller på g? Ehh what the heck, drop the bomb!
- Chace? började jag lite osäkert. Han kollade nervöst på mig, som om han hört osäkerheten i min röst. Is it something between you and Selena? Frågade jag försiktigt. Han såg plötsligt lättad ut. Sen började han skratta lite smått.
- No we're just.. close friends. I would never thing of her in that way. Försäkrade han mig. Jag kunde inte hjälpa leendet som smög sig fram på mina läppar.
- Oh , well thats.. cool. Jag log och han log tillbaka.
- No, you know what? I feel for a movie, I've heard they're showing the new Robert Pattinson movie.. wanna go? Frågade han efter några sekunders tystnad
- Your're kidding?! Thats not even a question, Of coure, I mean ist Rpatz! Utbrast jag glatt. Jag älskade Robert P! 
- Then what are we waiting for?
vi betalade notan och körde till biografen. Flera stirrade på oss när vi ställde oss i kön och biljett tjejen som började hyperventilera när hon såg Chace. Seriöst? Jag kvävde ett skratt anfall och betalade för biljetterna.

- The best movie ever!! Skrek jag när vi satt i bilen. Chace bara skrattade åt mig. Jag sneglade mot klockan 00:24.
-Do you mind if i sleep at you place?  Don't wanna face my familys worried faces...HAHA DONT WANNA FACE THE FACE!!
Jag hade blivit helt flummig. Jag blir det ibland efter klockan 11. Han skrattade och sa att jag självklart kunde sova hos honom.
När vi kom hem till Chace, fick jag låna en vit t-shirt, och sova i gästrummet. Jag skulle just somna när min mobil plingade till. Justin <3 Stog det på skärmen och mitt hjärta fick ett glädjerus.
Jag öppnade det och mitt hjärta sjönk ända ner till midjan kändes det som.

'How could you, I didn't think you would sink so low!'

Sen var det 2 bilder på mig och Chace från idag, en när vi kramats och en när vi kom ut ut bion.. Oh nej! Han har missförstått allting!



Hejj, Yazmine här. Gästbloggade eftersom ingen av dom riktiga bloggarna kunde.
Men vad tyckte ni? Blev det för tråkigt eller så? Ge gärna feedback, dålig och bra kritik. Och besök min blogg genom att klicka HÄR!!


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

grymt!



//Ebba :D

2011-09-18 @ 01:33:02
Postat av: Anonym

grryyyyyyyyymmttt bra

2011-09-18 @ 02:15:50
Postat av: Anonym

Mer :)

Superbra <3

2011-09-18 @ 10:01:52
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeer!

det är bra att det blir drama med alex o en kille ist för justin o selena :)

2011-09-18 @ 12:26:18
Postat av: Melina

Jätte bra :)

2011-09-18 @ 13:05:44
Postat av: Alictin

Hej! :) Länkbyte?

2011-09-18 @ 14:59:58
URL: http://alictin.blogg.se/
Postat av: Jenny

AHHHHHHH! sjukt bra! MEEEEEEEEER! :*) <3

2011-09-18 @ 15:08:51
Postat av: isabella

Snälla läs min novell och tipsa om den till andra!

Behöver fler läsare! :(

Skulle blivit så glad! <3

2011-09-18 @ 18:07:26
URL: http://dearbiebs.blogg.se/
Postat av: alice I

jättebra more!! <3

2011-09-18 @ 19:04:20
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0