Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 40

Jag suckade efterssom att han alltid ska ha rätt.
Jag ställde mig upp och märkte att ingen va hemma.
Jag borstade tänderna samt håret och satte de upp i en toffs, sen gjorde jag en frukost och satte mig ner i köksbänken. Han skulle vara här om 20 minuter så jag började packa min väska. Jag satte på mig min rosa bikini och ett par shorts över med bar överdel. Alltså så hade jag bara bikini toppen på mig för att de inte var så långt till stranden och de var varmt.

Tumblr_lrbgyixnc51r0yp08o1_500_large
När jag hörde någon tuta utanför tog jag min väska och gick ut. Där satt Chace i sin bil, lika snygg som alltid.
Jag hoppade in i bilen och satte mig bredvid honom där fram.
- Hey cutie! Sa han och gav mig en lätt kyss på kinden.
- Hi Crawford! Sa jag och log stort mot honom.
Han började köra mot stranden. Vi sjöng med till radion som nu spelade ''You Make Me Feel.. '' Av Cobra Starship.
- Haha.. You are a good singer. Sa han när låten tog slut.
- No i'm not! But thanks anyway. Sa jag och log lite mot honom.
*
När vi kommit fram till stranden var det rätt många där. Så för att undvika fans så gick vi lite längre bort där det inte var några. För det är inte enkelt att få lugn och ro när man är Chace Crawford.
Vi la ner en filt på sanden som Chace hade med sig. Sen satte vi oss ner på den och kollade ut mot havet.
- Can you please explain everything with Justin now. Sa han och log mot mig. Jag svalde hårt och började berätta om våran kyss, och sedan Justin och Roxy's kyss.
- And i think Justin has feelings for her. That hurts. Sa jag och kollade ner mot filten.
- Hey, it will be okey. I like you, alot. I know i'm nothing compared to Bieber. But let's give it a try and see if something happeneds? Sa han och lyfte upp min haka, när jag mötte hans blick började jag le stort. Jag kunde inte hjälpa det. Varje gång jag såg honom sprack jag upp i ett leende.
- Okey, let's try. But we are not in a relationship. Sa jag och kollade allvarligt på honom.
- Fine for me. Sa han och kysste mig på munnen.
- Gosh you are so cute!
- Haha... You to babe. Let's go and buy some ice cream. Sa han och jag nickade glatt.
Vi gick hand i hand fram till strand kiosken som inte låg så långt bort. När vi kom fram beställde Chace en choklad glass till mig. Min blick fastnade på tidningarna som fanns framför kiosken. Roxy och Justin var på omslaget när dom höll varandra i handen. Eller ska jag säga ''Roxtin'' jag suckade och tog emot glassen som Chace gav mig.
Jag tackade och vi gick och satte oss. Några fans kom fram till Chace, han spelar ju ändå Nate i Gossip Girl.
När vi ätit glassen gick vi ner till vattnet. Han la sina händer på min midja och drog mig närmare. Jag la händerna bakom hans nacke och kysste honom intensivt. Det övergick till svagt hångel. Pirret i magen slutade inte.
När jag kollade på honom, kysste honom, kramade, hörde hans namn, allt! Han var så söt och försiktig med mig.
Han är det perfekta pojkväns materiallet.. men hanär inte Justin.
- I think I've fallen in love with you. viskade Chace lågt imitt öra.
- I think I've already fallen in love with you. Viskade jag tillbaka och betonade ordet you. Han sprack upp i ett stort leende och kysste mig intensivt och passionerat. Jag besvarade villigt kyssen.
- I wish you would want to be mine. viskade han sorgset mellan kyssarna. jag svarade inte utan kysste bara honom.

Justin's Prespektiv

Igår när jag såg Alex med Chace blev jag sårad. Men det var ju mitt fel också. Men idag har jag hunnit tänka lite iallafall. Jag kanske borde gå vidare med Roxy? Hon är ju hur rolig som helst, vi har samma humor. Men hon är också väldigt charmig, snäll och riktigt söt tjej. Något som jag vet helt säkert är att Alex har gått vidare.
Alex' Prespektiv

Jag och Chace hade bestämt att vi skulle träffas hos honom ikväll. Så vi gick mot bilen igen när vi hade packat ihop våra saker.
- So i have a interview tomorrow, do you want to come with me? Sa han och började köra mot mitt hus.
- Okey i can come with you, but can i bring Sophie with me? Sa jag och log.
- Of course you can, i can pick you two up at your house tomorrow. Sa han och satte på radion. Vi började larva oss och sjöng löjligt med till låtarna.
*
Efter ett par timmar hemma började jag fixa i ordning mig. Jag fixade mig inte för mycket eftersom vi skulle vara hemma hos honom bara. Men jag sminkade mig ett tag tills jag blev nöjd med resultatet.
Sen tog jag på mig en söt rosa klänning med ett brunt midje skärp till.
När jag kände mig redo tog jag en snygg liten D&G väska och la ner mobilen och lite smink i den. Jag packade inte ner några extra kläder eller så för jag skulle hem senare på natten.
Jag tog på mig skorna och skyndade mig ut till bilen. Sedan körde jag iväg mot Chace hus. Jag visste vart han bodde eftersom jag sovit där innan, när jag och Justin var tillsammans.

Emma här! Ganska kort men hinner inte mer!:) själv tycker jag att uppdatering har blivit mycket bättre:D I want comments luvies:)



Kommentarer♥
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-28 @ 06:33:10
Postat av: Anonym

Skit bra ju

2011-09-28 @ 09:24:30
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Isabella

kapitlena är alltid lika bra oh spännande :) är spänd på att se hur denna novell slutar! :)

hoppas de blir något oväntat, något man ite trott.. inte de vanliga att de gifter sig som de gör i alla andra novelller... :)

//

www.justinbnovels.blogg.se

2011-09-28 @ 13:35:24
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: natta

Jätte bra!! merrrrr

2011-09-28 @ 14:27:56
Postat av: natta

Jätte bra!! merrrrr

2011-09-28 @ 14:28:15
Postat av: danijela

Jättebra kapitel! :) Och ja, uppdateringen har blivit betydligt bättre.

2011-09-28 @ 18:05:06
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra :)

2011-09-28 @ 18:30:14
Postat av: Jenny

sjukt bra! MEEEEEEEER! :*)<3

2011-09-28 @ 20:42:32

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0