Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 41

Efter ett par timmar hemma började jag fixa i ordning mig. Jag fixade mig inte för mycket eftersom vi skulle vara hemma hos honom bara. Men jag sminkade mig ett tag tills jag blev nöjd med resultatet.
Sen tog jag på mig en söt rosa klänning med ett brunt midje skärp till.
När jag kände mig redo tog jag en snygg liten D&G väska och la ner mobilen och lite smink i den. Jag packade inte ner några extra kläder eller så för jag skulle hem senare på natten.
Jag tog på mig skorna och skyndade mig ut till bilen. Sedan körde jag iväg mot Chace hus. Jag visste vart han bodde eftersom jag sovit där innan, när jag och Justin var tillsammans.
Tumblr_lrusypcyur1qemoato1_500_large
Jag plingade på dörren och väntade på att han skulle öppna.
- Hi Chace! Sa jag och gav honom en lång kyss när han öppnade dörren.
- Hey cutie! Sa han efter våran kyss. Fjärilarna i magen var som vilda. Han släppte in  mig i huset och jag släppte väskan i golvet. Han kramade min midja och mina armar var runt hans nacke. Vi stod bara där och stirrade varandra i ögonen tills våra läppar slöt sig om varandras. Han lädde mig mot soffan. Vi fortsatte kyssas och jag ramlade bakåt så jag låg med honom över mig. Hans varma händer gav miv rysningar när han drog dom under mitt linne. Jag började knäppa upp hans skjorta och han tog av mig mitt linne. Utan förvarning bärde han upp mig och gick upp för trappan, utan att släppa mina läppar. När vi kommit upp gick han till sitt rum och la mig i sängen, ännu en gång med mig under. Kyssandet blev mer upphetsande och jag kände att han blivit hård där nere. Jag rullade runt så jag satt gränsle på honom och kysste hans hals och ner från den hårfria bröstkorgen vidare ner mot hans magmuskler. Snart låg i där i bara underkläder. Vi snodde runt igen så jag var underst. Jag smekte hans skrev och han stönade lågt.
Efter ett tag låg vi där bredvid varandra, nakna och väldigt andfådda.
- That, was, awesome.. cutie. Sa han och log mot mig.
- I loved it too babe. Sa jag och kysste honom snabbt på munnen.
- Do you want to watch a movie with me before you leave? Sa han och blinkade med ögat.
- Of course cutie. Sa jag och klev ur sängen och satte på mig kläderna, Chace gjorde samma sak. När vi var fullt påklädda igen gick Chace fram till tv:n och satte på The Tourist. Vi la oss tät intill varandra i sängen och myste medans vi kollade på filmen.
*
När filmen var slut kollade jag på klockan och insåg att den var väldigt mycket.
- I have too go. Sa jag och gjorde en ledsen min mot Chace och han gjorde en tillbaka.
- I pick you and Sophie up before the interview tomorrow then.
- Where are the interview at? Frågade jag nyfiket.
- Jimmy Kimmel. Sa han och gav mig en gullig puss på näsan.
Vi gick ner till hallen där jag satte på mig skorna och tog min väska.
- Well, i will see you tomorrow then! Sa jag och gav honom en lång kyss.
- I can't wait. Sa han och log.
- Does this mean that we are together now? Sa jag och log fånigt.
- Thats my wish, but do you want to be together with me?
- You don't even have too ask me that. Sa jag och log.
- You are full of suprises.
- What? Am i ?
- This morning you said that you didn't wanna be my boyfriend yet.
- You changed my mind. Sa jag och gav honom en sista kyss innan jag gick till min bil. Det gjorde ont inuti mig när jag stängde dörren och gick därifrån. Jag saknade honom redan liksom.
*
Nästa morgon vaknade jag av att jag hörde *BABY BABY BABY OHH*. Jag måste verkligen ändra min ringsignal.. Tänkte jag när jag tog upp den och tryckte på grönlur.
- Hi. Sa jag nyvaket i mobilen.
- Helloo Baby! Sophie here, i'am at your house in 10 minutes. Sa Sophie glatt i telefonen.
- Sounds great. Mom and dad are at work now so the door is open, just come in when you are here.
- Okey see you soon! Sa hon och la på.
Jag steg upp och gick in i badrummet med en klänning som jag valt att ha på mig.
Det kändes så skönt när vattnet omfamnade min kropp. Man kände sig som en helt ny människa.
När jag kände mig färdig stängde jag av vattnet och torkade mig. Jag tog på mig matchande underkläder och blåste håret torrt med hårtorken.
Jag när jag stängt av hårtorken hörde jag att Sophie var utanför i mitt rum. Jag skyndade mig med att ta på mig klänningen sen låste jag upp dörren och såg att Sophie satt på min säng och log stort mot mig.
- Hey bebe! Sa jag och kramade henne länge.
- Last time i saw you was like 3 days ago, but alot have happened i saw you and Chace in a magazine. And Justin with Roxy? Sa hon och kollade på mig med en förvånad min.
- I know, DRAMA all the way. But no more drama for me. I'am together with Chace now and i really like him alot. Sa jag och log stort när jag tänkte på Chace.
- Well, i miss Ryan.. Sa hon ledsamt.
- Oh bebe, i'm sorry for you. Sa jag och gav henne en kram.
- Let's think about something else. Can i borrow a dress from you? Sa hon och log lite.
- Of course take what you want. Sa jag och gjorde en liten gest mot min walk in closet.
Medans hon valde en klänning gick jag in i badrummet igen och började sminka mig noggrant.
Visst jag skulle inte bli intervjuad men jag vill vara förberedd ifall det som hände förra gången när jg var med Selena händer.
Jag blev riktigt nöjd med resultatet. När jag kom ur badrummet hade Sophie satt på sig en jätte vacker rosa klänning som passade henne perfekt.
- Wow you look so beautiful.
- But you look so much better than me. Sa hon och vi log mot varandra.
*
Efter vi gjort en helt underbar frukost tillsammans var det dags att gå ut för vi hörde en biltuta utanför.
Vi satte på oss skor som matchade våra klänningar innan vi gick ut till bilen. Sophie satte sig där bak medans jag satte mig där fram bredvid Chace.
- Hey girls.
- Hi! Sa jag och Sophie i mun på varandra. Innan han började köra iväg mot intervjun kysste jag honom passionerat på läpparna.
Vi åkte ett tag innan vi kom till studion där intervjun skulle vara. Vi mötte upp Chace manager som följde oss in. Jag och Chace gick lyckligt hand i hand.
Jag och Sophie var tvungna att sitta i några soffor medans Chace blev sminkad. Vi pratade lite smått om Justin, vilket inte störde mig så mycket. Det gjorde inte lika ont att höra hans namn.
- I'm going on tour next week. With Justin, Roxy and Selena.. Sa jag och suckade. Att se Justin och Roxy's kyss varje dag var inte något som lockade mig precis.
- Oh i forgot that, how many days are left before you leave.
- Four.. I haven't told Chace yet... Sa jag ledsamt.
- Do you need to follow Selena on tour?
- Its too late too change my mind now, mom have already booked me in the tour.
- Oh, that sucks..

*
- Let's say Welcome too Chace Crawford!! Ropade Jimmy Kimmel högt och publiken applåderade och visslade när Chace kom ut.
- Its fun too have you here Chace! Sa Jimmy när dom hade satt sig ner igen.
- Well its really fun too be here again! Sa Chace och log sitt charmiga leende.
- The new season of Gossip Girl starts next week, are you exited?
- I'm very exited it will be a good season, many suprises. Sa Chace och log lite busigt.
Dom pratade ett tag om Chace's skådespelar karriär, innan det jag tänkte nästan skulle hända, hände.
- Its been many pictures of you and Selena Gomez little sister, Alexandra Gomez. What's up with that? Frågade Jimmy och det kom upp en stor bild på mig och Chace när vi var på stranden och kysstes romantiskt. Chace kunde inte hålla sitt pokerface utan han fick värsta smilet när han såg bilden, och det smittade av sig jag fick också ett jätte stort leende på läpparna.
- She's great, i enjoy too be with her. Sa Chace och log nästan ännu större.
- You brought her here today, do you think she wants to come out? Frågade Jimmy nyfiket.
- Well she's in the audience right now. Sa Chace och blinkade mot mig. En kamera vändes mot mig och alla hejade att jag skulle upp på scenen. Chace log fånigt och vinkade med handen. Jag suckade högt och ställde mig upp.
- Hi Alex, nice to see. Sa Jimmy när jag satt mig i brevid Chace och fått en liiten microfon fäst i tröjan.
- Nice to be here.. dude. Sa jag och Jimmy skrattade. Vi fortsatte att snacka lite sen kom bomben.
- So, the question on everyone's mind, are you two dating? frågade han och kollade nyfiket på oss.
Alla i publiken var tysta och väntade spänt på vårt svar. Vi kollade på varandra, jag sa med blicken '' berätta du'' och svaret kom överraskande. Istället för att svara tog han tag i mitt ansikte och gav mig en passionerad kyss.
Publiken 'aww:ade' och applåderade.
- Well Jimmy does that answer your question? frågade Chace när han satt med armen runt mina axlar och skrattade lätt.
Jag berätta att jag och Justin dejtade innan, eftersom dom flesta redan visste det. Men att vi växte ifrån varandra och att jag då insåg jag att jag har starka känslor för Chace.
Justin's Prespektiv

Jag hade en ledig dag idag, vilket jag ville spendera hemma ensam och bara ha en riktigt soft dag. Jag satte mig i mitt vardagsrum med min frukost jag gjort själv. Jag satte på tv:n och såg Alex i rutan. Jag blev så förvånad att jag spottade ut brödet jag hade i munnen över hela bordet. Jag lyssnade noga, det var en interljuv med Chace och Alex. Men jag tappade helt bort mig när dom öppet kysstes i tv. Sedan babblade Alex på att jag och hon brukade dejta men att vi växte ifrån varandra och att det inte är några känslor mellan oss längre.
Sedan sa hon att hon har starka känslor för Chace. Jag kände hur tårarna brännde i ögonlocken. Vi gjorde slut för typ 3 dagar sen och nu säger hon att hon inte har några känslor för mig, men hon har tydligen gått vidare och har starka känslor för Chace. Ren bullshit om ni frågar mig. Av stängde av tv:n och av ren ilska slängde jag fjärrkontrollen i väggen hårt.

Emma här! Ni fick ett ganska långt av mig idag, så många söta kommentarer nu kanske..?;)
hoppas ni gillar kapitlet, I want comments luvies!<3:D

Kommentarer♥
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-29 @ 08:44:20
Postat av: Danijela

Love it :-)

2011-09-29 @ 12:22:08
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: melina

grymt bra :)

2011-09-29 @ 15:24:29
Postat av: amie

GRYYYYMT BRARARA!<3

2011-09-29 @ 15:39:02
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: johanna

ÄLSKAR DET :) kolla min novell har just börjat skriva :P

2011-09-29 @ 16:45:56
URL: http://bieberword.blogg.se/
Postat av: emma

yeey" meeer!!

2011-09-29 @ 17:31:21
Postat av: sofia

A W E S O M E !!!

2011-09-29 @ 22:29:13
URL: http://sweetbiebs.blogg.se/
Postat av: Jenny

2011-09-29 @ 22:49:29
Postat av: Jenny

Sjukt bra! MEEEEER! :*) <3

2011-09-29 @ 22:50:14
Postat av: elena

super duper bra

2011-09-29 @ 23:08:12
URL: http://fjortizella.blogg.se/
Postat av: Sandra

As bra, längtar till hundra på nästa ;) <3

2011-10-01 @ 20:26:08
Postat av: Anonym

AWESOME!



förresten, kan inte typ Chace och Roxy vara otrogna mot varandra, på så sätt är ju både Alex och Justin sårade, och då typ ja, hittar dom tillbaka till varandra eller vad man ska säga.

2011-10-02 @ 19:55:24

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0