Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 81

- Är du redo för din födelsedag, älskling? Tillsammans hand i hand med Justin, lämnade vi tre lägenheten och åkte ned till bilen som väntade på oss.

- Självklart, jag har ju dig vid min sida. Han kysste min panna innan vi hoppade in i bilen.


Vi kom tillslut fram till en stor lokal. Många hade redan kommit, det var massa kändisar som Nicki Minaj, Katy Perry, Taylor Swift, Kendall Kylie och Kim Kardashian och många fler. Men Justin's crew var på plats också såklart.

Jag hade med hjälp av Selena, Lucy, Alfredo och Trever lyckats få ihop en stor fest för Justin nu när han är 18 år. Det var svårt att köpa något till honom eftersom han redan har allt, men jag tror att i slutet kom jag på en riktigt bra idé men den överraskningen ska han få efter festen. Vi gick ur bilen och in i lokalen där alla kom fram en efter en och sa grattis till Justin. Jag lät Justin stå och hälsa på alla människor medans jag smet iväg för att hämta en drink i baren.

- En shot och en redbull vodka, eller jag tar 2 shots, en redbull vodka och en redbull lime tack. Sa jag till killen i baren och log medans han hällde upp åt mig. Sedan gick han iväg för att ta någon annans beställning. Först drack jag båda shotsen i ett svep, efter det började jag dricka lite på min vodka lime.
- Sitter du här alldeles ensam? Frågade Chaz som satte sig bredvid mig i baren med en öl i handen.
- Japp, tänkte få i mig lite innan jag dansar loss. Svarade jag och skrattade till lite.

Istället för allt sitta osocial i baren valde jag att ta med mig mina drickar och gå till Selena, Justin, Taylor Swift och Sean Kingston som verkade ha roligt.

- Hej babe! Sa Justin glatt och kysste mig på kinden när jag kom fram till dem.
- Detta är Taylor och Sean. Sa han sedan och jag hälsade med ett leende på dem.
- Oh vad snällt tog du med en drink till mig! Sa Justin och log.
- Nää, både är faktiskt till mig. Svarade jag lite generat. Sean skrattade till och tyckte antagligen att det var roligt.
- Okeej.. Jag tror jag tar en ändå innan du har FÖR roligt. Sa Justin och drog åt dig ena drinken. Jag tog hans mening som en pik, typ. Att jag dricker för mycket eller vad han nu tycker. Men jag valde att inte säga något. Detta var trots allt hans födelsedag, och hans fest. Så jag vill inte tjafsa med honom just nu. Han la ena armen om mig och drog mig ännu närmare hans varma kropp. Det fick mig att le medans Sean och Justin pratade om bilar, Selena och Taylor gick iväg för att dansa. Jag tänkte följa med dem först men valde att stanna i Justin's varma famn istället.

Tumblr_m1uwkva1ae1rsm670o1_250_large

- Justin jag vill dansa! Tjöt jag glatt och hoppade upp och ner på stället efter några drinkar. Han hade pratat med olika människor under hela kvällen. Så nu ville jag ha lite uppmärksamhet. Han suckade lite men log sedan åt mig och drog med mig bort till dansgolvet.

Någon satte på en lugn låt. Så han drog in mig i hans famn och gick rörde sig sakta runt, och runt. Jag la mitt huvud på hans bröstkorg och slöt mina ögon. Han pussade mig på huvudet och allt kändes så underbart.

- Hoppas du har haft en rolig födelsedag älskling. Sa jag och kollade upp mot honom.
- Den bästa gumman. Svarade han med ett leende som fick mig att rysa av välbehag. Är det möjligt att vara såhär kär.
- Kom! Sa han tillslut och drog mig ut ur byggnaden där nästan igen var. Justin gick och satte sig i gräset. Jag följde så klart efter och satte mig i hans famn.
- Jag ville bara komma bort från alla människor en stund. Sa Justin och kollade upp mot himlen som var full med stjänor.
- Det är skönt här ute. Mumlade jag och la mig till rätta i Justin's famn.
- Förresten, jag tror det är dags att sticka. Jag har fortfarande inte gett dig min present. Men vi måste åka till den. Sa jag och log stort.

Efter ett par minuter efter så sa jag och Justin hej då till våra närmsta kompisar och åkte iväg med en taxi. Jag hade gett adressen till chaffören och Justin hade ingen aning vart vi skulle. Tillslut stannade taxin utanför ett hus, vi klev ur och betalde innan den körde iväg igen.

- Vad gör vi här? Frågade Justin förvirrat.
- Grattis på födelsedagen världens bästa pojkvän. Sa jag och log när jag gav honom en nyckel.
- Är detta vad jag tror det är? Frågade han sedan och log, stort.
- Om du tror att jag har köpt ett hus till dig, och mig. Så har du absolut rätt! Sa jag och flinade lite.

Han kramade om mig och bar upp mig i luften och kysste mig innan han släppte taget om mig. Vi slog in koden vid porten innan vi gick upp till huset. Det fanns allt Justin kunde drömma om. 9 badrum, 10 sovrum, 1 kök, 3 vadagsrum, en stor studio, en inomhus och en utomhus pool. En mysig biosalong och det fanns ett litet spa rum.

Fish_house_hqroom_ru_9_large

- Jag älskar dig så jävla mycket Ally. Vi har haft en del problem innan men vi har nog aldrig varit starkare än så här i vårat förhållande och det älskar jag.
- Älskar dig med Justin, och jag tror detta kommer hålla en lång tid framöver. Därför kände jag att vi var redo för ett hus! Vårat drömhus. Sa jag och kysste honom passionerat på munnen.
- Jag ska iväg snart, på min nästa turné som kommer vara i 5 månader. Slängde Justin plötsligt ur sig. Jag visste inte vad jag skulle säga, allt kom så plötsligt. När det bara är han och jag glömmer man bort att han har ett till liv som alltid går före allt annat.
- När åker du? Frågade jag chockat.
- Jag skulle berättat det tidigare men.. Innan han sa klart meningen avbröt jag honom.
- Justin! När?
- Om två veckor..
- Två veckor.. Wow. Jag vet att du måste åka, men det känns jobbigt. Speciellt när vi äntligen har det jättebra i vårat förhållande. Man glömmer av att du har två liv, och att jag bara är med i det ena. Du har inte plats för mig i ditt andra liv, och för att det verkligen ska funka kanske jag måste vara det. Fast jag kan inte det, eftersom mitt liv är här och inte jorden runt. Sa jag och han kollade med en sårad blick på mig. Men han smekte sin hand mot min kind.
- Ally, oavsett vad jag gör eller vart jag är så kommer du alltid finnas i mitt liv. Och jag lever inte två liv. Men min karriär är en stor del av mitt liv. Men inget kommer göra så att jag slutar älska dig. Min familj, mina vänner, musiken och dig är allt som betyder för mig. Det är bara fem månader, och om du vill kan du hälsa på så ofta du vill.
- Jag älskar dig Justin Bieber, mer än något annat. Och nu när jag tänker efter kan inte ens din stora kändis karriär komma ivägen för det. Sa jag och han kramade om mig.
- Kom nu princess! Dags att sova, eller? Frågade Justin och log min hand.
- Haha, du får nog förklara exakt vad du menar med ''sova''. Sa jag och flinade lite mot honom innan han kysste mig igen. Allt är perfekt!



Heeej! Emma här, skrev SISTA kapitelet av I Feel Different Around You, Men det kommer en EPILOG:) Vill dock ha MASSA kommenterer om vad ni tyckte om HELA novellen, ni kan svara på dessa frågor;

* Vad tyckte ni?
* Vilket var erat favorit kapitel?
* Vad skulle ni ha velat läsa mer om?
* Vad vill ni att nästa novell ska handla om?

Love Emma!

Jag & Marielle vill tacka alla er som kommenterar! Det är tack vare er vi skriver och jag älskar att jag fortfarande har läsare. Jag tycker inte mina noveller jag har skrivit är så himla bra jämfört med andras;) Hoppas ni kommer med massa idéer inför nästa novell!!!! LOVEE YOU ALL!

Kommentarer♥
Postat av: alizzdream

Så sjukt bra! Älskade den! Ni är sjukt duktiga på att skriva! ♥ Har idé brist just nu :/ ♥

2012-04-05 @ 15:52:53
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Smilla

* Vad tyckte ni?

Jag tycker att denna novell är jätte jätte BRA!

* Vilket var erat favorit kapitel?

Alla<3

* Vad skulle ni ha velat läsa mer om?

Allting!<3

* Vad vill ni att nästa novell ska handla om?

Samma som denna!

2012-04-05 @ 18:19:37
Postat av: rebecca

novellen har varit jättebra, spänning, rädsla och kärlek på samma gång.

Det går inte att välja ett kapitel som var bäst, alla var bra.



Nästa novell skulle vara kul att läsa om typ, när han inte var känd alls,typ vardags liv.



2012-04-05 @ 19:08:48
URL: http://backtobieber.blogg.se/
Postat av: ronja

AWESOMEÄR ALLT SOM BESKRIVER DENNA NOVELL!! nästa novell kan handla om.. någon utan några speciella talanger. jag tycker att det finns för många noveller med någon tjej som är bra på allt eller kan sjunga o dansa osv.. bara en "normal" person x) jag tycker justin borde vara känd..det blir mer "dramatiskt" då xD

2012-04-06 @ 10:51:13
Postat av: EBBA

du läser antagligen inte det här man ja ville bara berätta att http://justinworldbieber.blogg.se/ kopierar din novell rakt av om du nu skulle läsa det här så du vet :)har även kometerat att hon kopierar så hon vet att jag vet de mvh ebba

2012-10-16 @ 17:32:43

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0