Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 68

Tillslut stod han så nära mig att jag ännu en gång under dagen kunde känna hans andetag mot mitt ansikte. Allt var så fel, men jag lät honom göra allt, han placerade sin hand på min korsrygg och drog mig till sig, för att sedan pressa sina läppar mot mina. Jag har saknat honom, absolut, och framför allt har jag saknat hans läppar, dem är speciella. Kyssen väckte en hunger inom mig, och den verkade inte ta slut heller. Hans intensiva läppar gav mina en riktig massage.

 


 

 

Det var inte fören Justin placerade sina händer på min rumpa som jag förstod vad det var som höll på att hända. Jag avbröt kyssen på direkten vilket fick honom att reagera konstigt. Han tog bort sina händer och kollade ned i marken. Det gjorde ont att se honom ledsen, men jag kunde inte ge honom det han ville ha.

 

- Förlåt, jag kan inte. Jag började backa ifrån honom, men han följde efter mig för varje steg jag tog.

- Varför? Varför kan du inte bara ge mig en chans? Snälla, det är allt jag ber om. Han bad om för mycket, men jag ville samma sak som honom, bara det att jag inte var beredd att ge honom det.

- För att jag kan inte förlåta dig. Jag vill, men jag kan inte. Så jag vet inte, vi klarar uppenbarligen inte av att vara vänner ens, så jag tror vi gör ett slut på allt här. Jag såg på honom att han blev chockad, men jag var tvungen.

- Du kan inte göra så mot mig…

- Du kunde uppenbarligen ligga med ditt ex, så jag tycker inte du ska prata om vad jag kan, och inte kan göra mot dig. Han stannade kvar av mina ord på platsen där han stod. Jag gick tillbaka in till Trever, Lucy, Nate och Alfredo.

 

När jag kom in gick jag bara förbi dem för att sedan vandra upp på mitt rum, och raka vägen in i duschen. Jag hade färg och skit överallt, vilket gjorde det väldigt svårt att få bort allt, håret var värst. Jag höll på hur länge som helst med det och hade absolut inte lagt märke till att Lucy hade kommit in fören hon kastade handduken på mig när jag klev ur duschen.

 

- Vad är det som har hänt? Hon kollade på mig och kliade sig i huvudet, precis som att hon tyckte situationen var obekväm.

- Jag och Justin kan inte vara vänner. Vi kysstes, men jag avslutade allt, inklusive vår vänskap. Jag kunde se på henne att hon blev chockad, men jag kände att egentligen hade ingen annan med mina beslut att göra, så hon kunde inte säga något för att få mig att ändra mitt beslut.

- Jag tänker inte ge dig massa råd och tips, jag ber dig bara tänka igenom ditt beslut. Hur kommer du må om han hittar någon ny? Hon satte huvudet på spiken, hon fick mig att tänka.

- Jag kan inte göra något åt det. Hittar han någon ny blir ingen gladare än jag, och jag hoppas absolut att han kan hålla sig trogen mot henne. Lucy satte sitt vatten i halsen när hon hörde mitt uttalande.

- Okej… Hon stannade till i sin mening och kollade bakom sig. Jag hade precis fått runt handduken runt kroppen så jag vände mig om och fick se Justin stå där.

- Hur länge har du stått där?

- Tillräkligt för att höra att du har kommit över mig. Han vände på klacken och gick, och precis när jag tänkte springa efter kom jag på att jag bara hade handduk på mig, så det var inte en sådan bra idé.

 

Jag tog på mig kläder och åkte sedan mot Justin's lägenhet där jag tror han befinner sig. Som tur känner dörrvakten igen mig och släppte in mig utan några problem. Jag ställde mig i hissen och tryckte på Justin's våning. Medans jag stod där pillade jag fram en nyckel till Justin's lägenhet som jag hade i min lilla väska. Med bestämda steg gick jag mot dörren och öppnade.

424178_232820943473956_100002381574876_515794_1894173744_n_large

 

- Hallå?! Ropade jag och stängde dörren efter mig. Jag gick in i hans vardagsrum där jag hittade honom, han satt i soffan och stirrade på tvn som inte ens var på.

- Justin? Sa jag och satte mig bredvid honom.

- Vad vill du? Röt han irriterat utan att släppa blicken från tvn.

- Du satte oss i den här röran. Och du åker iväg snart med ditt jobb eller vad man ska kalla det. Du är upptagen nästan hela tiden. Men andledningen till varför jag inte kan vara tillsammans med dig är för att jag inte litar på dig. Och jag klarar inte av media eller dina fans för den delen.

- Det här är inte bara mitt fel. Du tror att allt är mitt och bara mitt fel! Men du knullade Alfredo och DU skämde ut mig och mitt crew inför hela jävla världen! Så sluta säg att det är MITT fel! Skrek han ilsket på mig, och denna gången var hans blick inte fäst på tvn utan rakt i mina ögon.

- Okej jag klarar inte av det här mer. Håll dig borta från mig så håller jag mig borta från dig. Sa jag och gick mot hallen igen.

- Funkar för mig! Skrek Justin från vardagsrummet innan jag slängde igen dörren.

 

Direkt när jag satte mig i bilen ångrade jag mig. Visst jag kommer aldrig kunna lita på Justin igen. Men att aldrig träffa honom gör riktigt ont inom mig. Jag suckade och körde hem till Trever . Jag älskar att bo hemma hos Trever men jag har faktiskt börjat kolla på egen lägenhet, känns nog bäst så. Jag kan inte leva hos Trever hela livet liksom.

 

- Jag är hemma! Ropade jag och hoppades att dem hade kommit tillbaka från huset.

- Ally! Ropade Lucy tillbaka och kom ut till hallen med Trever och Alfredo bakom sig.

- Hur gick det? Frågade Alfredo nyfiket.

- Dåligt, det kommer aldrig bli något mellan han och mig någonsin igen.

- Han är bara ledsen, okej. När han blir sårad så blir han sur det kommer bli bra igen. Sa han och gick, han skulle kolla hur Justin mådde.

 

 

Vi satte oss ner i köket och åt pizza. Tröst mat för min del.

Tumblr_lywt4a0jq11ql4ioto1_500_large

- Sluta se så ledsen ut.. Justin kommer tillbaka tillslut. Sa Lucy och log medlidande åt mig.

- Justin kommer hitta någon annan, som kan hantera hans liv och allt sånt. Svarade jag och försökte le lite.

- Nej, du och Justin är typ som Romeo och Julia ni passar perfekt! Utbrast Lucy glatt och jag kollade underligt på henne och undrade om hon lämnat hennes hjärna någon annan stans.

 

Mitt i allt ringde det på dörren och jag gick för att öppna. Jag kunde inte tro mina ögon när jag såg vem som stod där.

 

- Shawn? Sa jag chockat.

- Hej Ally.. Lyssna jag skulle vilja bjuda hem dig på middag imorgon kväll, hos mig. Sa han och verkade lite nervös.

- Jag trodde det vi gjorde bara var ett engångs ligg?

- Det trodde jag med, men jag är inte sån egentligen. Jag har tänkt på dig och jag skulle vilja spendera tid med dig, nykter. Sa han och jag skrattade till lite.

- Okej, imorgon. Sa jag och log. Han gav mig en lapp med hans adress på.

- Kom klockan sju imorgon kväll. Sen gick han igen. Jag slängde dörren efter honom och log lite.

- Vem var det? Frågade Lucy nyfiket när jag satte mig vid dem igen.

- Shawn, vi har en dejt imorgon. Han ska laga mat åt oss. Hur gulligt är inte det?

- Wow, redan en ny på gång! Sa Lucy och skrattade.

- Äh tyst! Jag vill bara dejta lite, Shawn är rätt charmig..

 


 

Emma här! Marielle skrev hälften och sen skrev jag hälften;) Kommentera nu!


Kommentarer♥
Postat av: Felizia

Superbra! :D xx

2012-02-17 @ 10:00:19
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2012-02-17 @ 15:46:06
Postat av: Emma

2012-02-17 @ 16:07:28
Postat av: Anonym

Bra! :)

2012-02-17 @ 18:46:46
Postat av: Mikael

Hej, jag har startat ett modeforum forum.modekampanj.com och skulle behöva lite hjälp från modekunniga personer att få det att rulla. Jag skulle bli väldigt glad ifall du har lust att ta en titt. Självklart kan du skriva om din blogg och ha med den i dina inlägg. En moderator roll finns att hämta för seriösa personer. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta

2012-02-17 @ 21:48:33
URL: http://www.modekampanj.com
Postat av: rebecca

det ska ju vara Ally och Justin, people make mistakes, even the people we love, det kommer hitta tillbaks till varandra och sedan inse att det är dem, det dem så gör varandra så jävla lycklig :)

2012-02-17 @ 23:10:23
URL: http://backtobieber.blogg.se/
Postat av: Alizzdream

Jääättebra!! :-D älskar den!!!!

2012-02-18 @ 13:52:49
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-02-18 @ 15:18:24
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har typ ett förslag, kan inte ho typ bli våldtagen eller något, idén kom upp nu såhär i huvudet!

2012-02-20 @ 12:12:28
Postat av: Anonym

jag har typ ett förslag, kan inte ho typ bli våldtagen eller något, idén kom upp nu såhär i huvudet!

2012-02-20 @ 12:12:41
Postat av: Anonym

hahahah av någon anledning håller jag med henne/honom där uppe!

2012-02-23 @ 20:18:42

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0