Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 74

- Dansa? En hand stack fram framför mitt ansikte, och jag kunde, genom att bara se på fingrarna att det var Justin.

- Shawn kommer med en cider åt mig. Så nej. Han såg besviken ut, riktigt. Vilket faktiskt skadade mig en aning. Han vände mig ryggen och gick, och i samma veva kom Ash fram till mig, hon var helt slut, så hon satte sig ned och pustade ut.

- Du vet om att Shawn står vid baren med en tjej va? Hon tittade lidande på mig, precis som att hon inte ville vara den som tjallade.

- Det får han väl, men då får jag dansa. Jag reste mig upp och hann ikapp Justin.

- Kom.

Jag drog med honom från VIP hyllan vi hade och ned bland alla människorna på dansgolvet. Han hade inget att säga till om, men han verkade inte ha så mycket emot det heller. En lugn låt drogs igång precis då jag satt min fot på golvet, och Justin drog in mig i sin famn. Han placerade sina händer på min korsrygg, och pressade min kropp närmare sig. Jag passade på att dra in hans doft i mina lungor, för jag hade ingen aning om när jag skulle få chansen nästa gång.



 

När låten var slut klev vi båda av dansgolvet, troligen med andan i halsen, tagna av vinden. Han hade några få gånger under låtens gång smekt mig över ryggen, och bara den beröringen gjorde mig knäsvag. Väl uppe på hyllan igen mötte Shawn mig med en dödande blick. Ögonen var nästintill kolsvarta på honom, och jag kunde inte undgå att tycka om det, ända tills helvetet bröt ut.

 

- Låt bli min tjej. Justin hann inte tveka fören Shawn rättade ut sin arm, och slog honom rakt i ansiktet. Selena kastade sig över Shawn, med Eric och Zach efter sig. Dem hade lite problem med att hålla ned honom i soffan, men fick honom tillslut att lugna ned sig.

- Tänk inte ens tanken. Jag såg på Justin att han skulle hoppa på Shawn, men jag ställde mig framför honom istället. Hans ansikte slappnade av en aning. Han blödde inte eller något, så han måste ha fått en liten smäll.

- Jag vet ett annat sätt att skada honom. Jag hann inte ens reagera fören han pressade sina läppar mot mina. Något jag har längtat efter så länge jag kan minnas, men jag kunde ändå inte undgå att höra hans mening eka i mitt huvud. Shawn tog sig loss från allas grepp, och kastade sig över mig, av alla människor.

- Din jävla hora. Hur fan kan du låta honom kyssa dig, han leker med dig. Shawn skrek samtidigt som han höll ett hårt grepp om min arm.

- Släpp henne, annars ser jag till att din morsa inte känner igen dig. Shawn insåg nog ganska på en gång då Justin kom upp vid min sida att det absolut inte var någon idé att försöka stila till allt.

 

När han släppte min arm tänkte Justin precis fatta taget om min hand, men jag slet mig loss från alla och gick ned till baren. Ingen följde efter mig, och jag var faktiskt inte intresserad om dem två slog ihjäl varandra.

 

- En 12:a Redbull vodka. Grabben som stod i baren såg sjukt bra ut, så det var inte så svårt att flirta till sig något som egentligen inte får serveras.

- Får inte göra 12:or, men för dig gör jag ett undantag. Han gav mig ett stort glas, med is och sprit i. Redbull smaken försvann någonstans på vägen.

- Tackar.

 

 

Jag satt kvar i baren och pratade lite med honom dem få gångerna han hade två sekunders paus. Det var så mycket folk just vid baren att dem blev irriterade på mig. Dem tyckte jag satt i vägen, eller bara tog upp plats för dem, men jag slog dövörat till, och ignorerade bitcharna som öppnade deras munnar. Jag hade haft nog med drama för en dag.

 

 

En timme i baren med bara 12:or var jag ganska full, men benen bar mig fortfarande, så att ta sig fram till trappen var absolut inga problem, förutom att folk var som galna. Knuffades hit och dit. När jag kom upp på VIP hyllan satt Justin i en av fåtöljerna, och Shawn satt så långt ifrån honom det bara gick. Jag ville inte provocera eller något liknande, men jag slog mig ned i Justins knä, och han placerade sina händer på mina bara lår.

 

- Förlåt. Han viskade mot min nacke, samtidigt som jag hela tiden satt och kolla på Shawn, jag ville se om han skulle reagera eller inte. Men han gjorde inget, mer än gick från hyllan.

- Vad ber du om ursäkt för? Jag vände mig om och satte mig gränsle i hans knä, men med ansiktet mot honom.

- För att det är din födelsedag, och för att jag kysste dig. Allt jag såg framför mig var hans fylliga läppar som rörde sig. Jag kunde även känna små lätta stötar som for igenom min kropp just för att han smekte mig på låren och upp under klänningen. Han var farlig nära mina ljumskar, men jag gjorde inget för att hindra honom.

 

Sean Paul’s låt She Doesn´t Mind började spelas och min kropp fattade genast tag om rytmen som pumpades ut i mina ådror. Lucy gav mig ett glas med champagne och satte sig ned bredvid oss.

 

 

- Minns du den där kvällen när du gav Justin en lapdance? Med ett hånfullt leende på läpparna log hon mot mig.

- Klart jag gör. Vadådå? Justin tittade på oss båda med en skrämd blick.

- Nu fattar jag. Jag reste mig upp, och Justin var på väg att göra detsamma, men jag pressade ned honom på stolen igen.

 

Jag började dansa lite lätt framför honom, samtidigt som jag vickade på mina höfter i takt till musiken som strömmade ut ur klubbens alla högtalare. Jag kunde skymta ett leende från Justin, vilket uppskattades en aning. När jag helt plötsligt kom närmare honom fanns det typ ingen återvändo, han greppade tag om min rumpa och flyttade upp mig i sitt knä.

 

- Retas inte med mig. Snälla, du förstår inte hur mycket jag vill ha dig. Jag krånglade mig ur hans grepp, och kollade på Lucy samt på Justins händer. Hon fattade vinken på en gång, och tog tag i dem för att hålla dem bakom ryggen på honom.

- Ge mig inte fler tips grabben. Då kan denna kväll sluta värre. En enkel viskning i hans öra fick honom att försöka få lös hans händer, men han lyckades inte.


Efter en stund gav han upp med att kämpa emot, och tog emot det jag hade att ge honom istället. Han log och bet sig i läppen. En enkel gest som kunde få mig triggad till max. Egentligen retade jag inte bara honom, jag retade mig själv också.

 

- Vilken jävla brud man har. Shawn kom upp på hyllan igen och retade gallfeber på mig.

- Jag är inte din brud längre. Den sekunden du slog Justin var vi över, så dra. Jag vill inte se dig mer. Irritationen steg i min kropp och jag klev närmare honom för varje ord jag sa.

- Nu är väl du glad? Han vek blicken från mig, och lät den falla på Justin som fortfarande satt i fåtöljen.

- Don´t you get it? Justin älskar mig, jag älskar honom. Han behandlar mig väl. Han gav mig för i helvete det här halsbandet. Shawns ögon blev svarta, och han försökte sig på mig, men lyckades inte, då jag sparkade honom på smalbenet.

- GÅ.

 

Justin reste sig upp när Shawn var på väg mot mig, men stannade när han såg att jag klarade mig själv. När jag såg ryggtavlan på Shawn slappnade jag av, och jag kände hur Justin drog in mig i sin famn. Han höll mig om midjan och vilade sitt huvud mot mitt.

 

- Kan vi åka tillbaka till hotellet? Jag visste att Justin skulle tolka det på ett sätt mot vad jag menade. Men jag struntade i det, jag ville bara därifrån.

- Självklart. Tycker du att du är nöjd här? Jag nickade lite löst.

 

När jag hade sagt hejdå till alla och tackat dem för en underbar dag, även om Shawn var en skitstövel. Hans vänner åkte med honom tillbaka till hotellet, så det var bara tjejerna, Ryan och Alfredo kvar. Men dem verkade ha kul, och jag tänkte inte ta ifrån dem det, även om mitt humör sedan länge hade blivit förstört.




Marielle här. :) Hope u like the drama ;P Får se vad framtiden har att visa ^^


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

Dem får inte ligga med varandra snälla...

2012-03-05 @ 21:21:18
Postat av: Anonym

mer :D

2012-03-05 @ 21:24:13
Postat av: Alizzdream

Jättebra! :)

2012-03-05 @ 21:35:44
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-03-05 @ 22:17:27
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Super bra :)

2012-03-05 @ 22:24:50
Postat av: Felizia

Yeaah! :D

2012-03-05 @ 22:26:49
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

superduper bra <3 as always :D

2012-03-05 @ 23:49:03
Postat av: ronja

awesome :D <3

2012-03-05 @ 23:54:45
Postat av: rebecca

yeeeh, hoppas dem fixar detta

2012-03-06 @ 08:36:37
URL: http://backtobieber.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0