Bloggerfy Splinx

So far away in my dreams - Part 42

När jag kom hem så öpnnade jag dörren den stog olåst. Pappa kom fram och kramade mig. Efter det kom Emelie och kramade mig. Hade verkligen saknar det här.

- Vart är Kenzie? Frågade jag när jag hade tagit av mig skorna.
- Hon ligger och sover. Svarade dom då jag kom på att det var natt.

Jag sa godnatt och gick in och la mig på mitt rum. Hade fått värsta Jet-lag men det var mitt fel antar jag.
Justins perspektiv.

Allt det här var bara ett PR, Jag ville inte såra henne. Men jag förstår henne jag skulle också blivit sur om hon gick runt hand i hand med en annan kille. Skitsamma vi får lösa det här senare måste kolla min twitter innan fansen tror att jag har dött. Jag har ett privat ställe där jag kan se tweeten kändisar/kompisar & familj skickar. Annars så skulle jag inte sett dom för att jag får flera tusen per minuten.
Jag kollade igenom fansens först och retweeta några och twittrade och följde dom.

Sen kollade jag igenom dom andra tweeten. Det som fick mitt hjärta och stanna var.

' I seriously dont know what to do. I hate the fact that I still love you. '

Jag skrollade ner och såg.

' Leaving Cypern tonight, Im off to daddy's place. After that? I dont know.. '

Var våran Paris resa inställd eller?  Det kunde det inte vara, det går inte att ta tillbaka allt? Jag har ju beställt alltihop? Jag blev bara sur och besviken på mig själv. Hur kunde jag  göra och säga allt det där till henne? Jag smällde igen datorn och ringde några samtal.
Efterssom att hon vägrar snacka med mig eller ta kontakt med mig så får jag väll åka till henne istället.
Jag kollade igenom några flyg och hittade ett som skulle inatt och jag kom fram i sverige runt 3. Jag bokade för en person. Om det blev för mycket så får jag anlita en liv vakt där efterssom att Kenny har semester.

Emmas perspektiv.

Jag log i sängen och drog på mig. Jag älskar regninga morgonar då jag alltid ligger i sängen och funderar. Om exakt 4 dagar skulle jag åka till Paris. Men nu så antar jag att jag inte åker. Jag orkade inte med allt drama.
Jag ställde mig upp och gick in i toaletten för att borsta mina tänder och duscha snabbt.
Jag satte på mig en stor tjock tröja och hade en handduk runt håret innan jag gick ut ur mitt rum.

Jag gick ut och slängde en blick på halls-klockan som visade 15.39.
Jag gick till vardagsrummet och antog att Kenzie satt där med Pappa och Emelie.
Ja dom satt där. Med en kille till. Jag såg riktigt inte vem det var efterssom hans rygg var vänd mot mig och på hans knä satt Kenzie jag såg hennes toffsar.

- Vem är det? Sa jag glatt precis innan jag skulle ropa på Kenzie. Då han vände sig om.
JUSTIN?! VADFAN GÖR HAN HÄR???? Jag kollade på honom innan jag kollade argt på Pappa innan jag sprang in på mitt rum och smällde igen dörren efter mig.

VAD FAN GJORDE HAN HÄR? HAN SÅRADE MIG OCH SEN TROR HAN ATT HAN KAN KOMMA HIT MED SITT LEENDE OCH HÅR IN TILL MITT HUS OCH SNACKA MED MIN PAPPA?!


Jag blev jätte sur och börjad gråta. Jag kan gissa på att jag satt i min säng i några timmar. Jag tog fram min dator och satt på Cody Simpson All Day på. Och ignorerade när det knackade flera gånger. Men det slutade inte knacka.

- Det är pappa snälla låt mig komma in?
- Kom in då! Skrek jag tjurigt.
Han kom och satte sig bredvid mig och stängde dörren efter sig.
- Justin har berättat hela historian så jag behöver inte fråga vad som har hänt, Han är verkligen jätte ledsen och ångrar alltihop. Efterssom att du inte ville prata med honom så flög han över till dig. Vilken kille skulle gjort så Emms? Sa han med en allvarlig torn.
- En kille som tror han kan göra vad som helst och tror att han inte sårar andra. Svarade jag drygt.
- Sluta nu, snacka med honom. Sa han innan han gick ut och en minut senare kom Justin in med tårar i ögonen.

- I really need to explain myself Emma, I miss you.
-
Make it quick then. Sa jag och kollade bort.
Han stog upp vid dörren och jag satt på sängen.
- Please stop acting like that, its hurting me. Sa han och en tår föll.
- So now you know how it feels to get hurt bieber? Sa jag och kollade honom rakt in i ögonen och fick tårar i ögonen jag med då jag kollade bort igen men jag intalade mig att inte gråta, inte just nu iallafall det fick bli efter att han lämnat. Han var fortfarande tyst.
- Are you going to let me explain? Sa han efter ett par minuter.
- Sure, It better make some sense.
- I had a show in germany and she sung Overboard with me, We had to get of the flight and take another flight, and since the world dosen't know whe broke up whe had to do it for the media. I love you, Im over her.
-
Well as much as I want to believe nothing happen between you too, i cant believe that. And if you love me, your not hiding for the media justin.
-
I know, but not right now soon.
- Whatever Justin, Come back to me later then if you evan remember me.
Han kom och satte sig bredvid mig och tog upp min haka och torkade bort min tår som jag inte hade lyckats att hålla imot.
- Dont touch me. Sa jag och knuffade bort hans hand under min haka.
- Stop it please its killing me.
- I dont care Justin, I seriously dont.
Kenzie kom springandes in och hoppade på mig med den kram, Jag hade inte träffat henne sen en och en halv vecka sen.
- He he, Hej älskling. Sa jag och pussade henne och försökte torka bort tårarna innan hon såg dom men de var nog för sent.
- Varför gråter ni? Sa hon och kollade på oss båda.
- Vi är bara ledsna. Sa jag och hon kramade mig igen sen Justin.
Justin gav mig ett leende jag svarade tillbaka med en arg blick då han kollade bort.
- Ska du åka bort igen? och inte komma tillbaka? Sa Kenzie med en ledsen min.
Han kollade mot mig med en frågande blick vilket betydde att jag skulle översätta.
- Are you going away again and not coming back. Sa jag helt ointresserad och höll på med min mobil.
- No honey, Actually im living in the guest room.
Jag höjde mina ögonbryn och kollade på honom då han fattade att jag blev riktigt rasande och undrade vad fan han sa.
- Yeah your dad said I could live her, It was only waste if I checked in to a hotel. Sa han och kollade ner.
Vadå räckte det inte med att jag inte ville ha honom här i mitt rum utan att nu ska han bo i samma hus som mig?!!!!!!
Så nu har jag ( Ubah ) Skrivit 2 delar på raken tagit hela morgonen faktist men hoppas ni gillar dom och ursäktar min dåliga uppdatering för att när jag väl har tid med datorn så skriver jag!

Kommentarer♥
Postat av: Josefin

grymt bra, snälla kan du skriva ett till (a) du är grymt bra btw! :)

2011-06-26 @ 18:17:25
Postat av: Anonym

asbraaa!!! mer fort

2011-06-26 @ 19:20:02
Postat av: elena

super duper bra

2011-06-26 @ 19:32:49
Postat av: Lovisa Granstedt

Hej! vad intressant dina poster verkar. kommer verkligen att läsa dina inlägg lite mer! :) Hoppas du har en rolig helg =)

2011-06-27 @ 16:26:01
URL: http://jade.se/paketresor
Postat av: ciaRA!!!!somlängtar

älskae det!! mermeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-06-27 @ 19:35:26

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0