Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 55

- Hey babe. sa Justin och kramade mig och vi gick tillsammans in och satte oss på sängen.
- Wasn't it funny with Roxy? sa han och jag skrattade.
- Ah I really hate her!! sa jag och nu var det hans tur att skratta.
- Aww you're soooo cute when you're angry! sa han och jag kastade en kudde på honom och vi båda skrattade.
- You know, I've really missed this. I've missed you. sa jag och han logg brett.
- And I've missed this. sa han innan han långsamt lutade sig fram och kysste mig.
Jag lade armarna om hans hals och han lade sina runt min midja.
Som jag saknat honom! Min Justin.


Han kysste mig igen. Jag log mot hans läppar. Våra kyssar blev till hångel och vi la oss ner i sängen. Jag satt gräsle över honom och vi lekte runt med våra tungor. Han kysste min hals och jag gav ifrån mig ett par stön. Fast jag avslutade allting innan det gick för långt.
- Is something wrong? Sa Justin förvånat.
- No, everything is perfect.
- But its a perfect moment for our first time with each other.
- We are not even together yet..
- So you can have it with Chace but not me? Sa han och nu kollade jag förvånat på honom.
- And how did you know.. Mer hann jag inte innan Justin avbröt mig.
- Chace told me.. Sa han lite sorgset.
- And everyday it's eating me up inside, the thought that you and him... Han fick inte fram orden vilket gjorde honom frustrerad.
- Let's wait for the perfect moment, because then it will be perfect. The moment between me and Chace wasn't perfect. Sa jag och gav honom en lätt kindpuss.
- I guess you're right...
- I know i'm right, i'm always right. Sa jag med en överdriven röst. Som fick Justin att flina.
- No, i'm always right.
- No.. You're just a dork! Sa jag och skrattade.
- Take that back.. Sa han med en mödarblick.
- Never ever !! Skrek jag och han började kittla mig. Jag vred mig omkring i sängen samtidigt som jag skrattade högt.
- BIEBER...!! PL..EE..AASE S..TTOP! Försökte jag få ur mig, men det var svårt att prata samtidigt som man skrattade.
- Well, if you take that back i will stop! Sa Justin och skrattade roat.
- F..IINE I TAKE IT .. BAaCK! Sa jag och han slutade kittla mig utan istället gav han mig en lång kyss.
- Gosh.. I have missed that! I have missed you.. Sa han och kysste mig passionerat.
- Trust me, i have missed you too! But is this really right..? I should be single a while.. Sa jag och besvarade hans kyssar. Men han slutade kyssa mig och kollade på mig med en blick full av besvikelse.
- Wait what? Then why are you kissing me? sa han besviket och jag flinade.
- I said I SHOULD be single for a while.. Not that I want it.. sa jag och han flinade.
- Wait. Why were you and Chace talking about.. that? sa jag och han kollade ner i sängen.
- Justin, tell me. sa jag lugnt och han kollade upp och mötte min blick.
- Fine. He started, I promise!
- Started with what? sa jag osäkert och satte mig upp.
- He said that you loved him more, and he asked me about what we had done. Then he told me that you had ''that'' with him and-
- So you told him everything? And he told you everything? sa jag besviket och lade huvudet i händerna.
- Eh..
- I'M SUCH A WHORE! YOU'RE FANS ARE RIGHT! sa jag och kollade upp på honom med tårar i ögonen.
- Alex! sa han och tog tag i mina händer som just nu flög runt lite överallt.
- ALEX! You're NOT  a whore! Do you hear me?! You're NOT whore!
Han drog in mig i sin famn och jag lade armarna om hans hals.
- Easy for you to say.. sa jag.
- Why is it easy for me to say? sa han lugnt och jag kravlade mig ur hans grepp så vi nu kollade på varandra.
- Because you, are the one that everyone loves. sa jag och flinade.
- Yeah? Guess what?
- What?
- You're the only one, that I love. sa han och lutade sig långsamt fram och kysste mig.
- And guess what? sa jag mot hans läppar och han log.
- What?
- You're so gonna regret that you tickled me! sa jag och började kittla honom.
Jag trodde aldrig jag skulle lyckas få ner honom, med tanke på hur stark han är liksom!
Eller så..
Mer han jag inte tänka innan våra läppar pressades mot varandra.
*

Klockan var närmare två på natten, men ingen utav oss var trötta. Vi hade haft vår 'roliga stund' då vi kittlat varandra och kysst varandra lite då och då. Men det bästa, absolut bästa, med Justin är att man kan prata med honom. Prata på riktigt.
- So how do you feel about all this? sa han lugnt och gjorde små runda cirklar vid min tumme.
- Sometimes it's.. hard. And why I didn't want Selena and Roxy to know, is because even though Sel says it's okey that we're together, I can see her sad face everytime we're with each other. I don't want to hurt her.
- I can see it too. But Roxy, why is she a problem? sa han och jag kände mig lite som en einstein som listat ut allt detta helt själv.
- Because she would tell Selena.. sa jag.
- Alex. Don't listen to Roxy, don't listen to my fans. Listen to ME.
- What do you mean?
- Alex, I really love you. I do. And my biggest mistake was letting you go. sa han uppriktigt och kollade rakt in i mina ögon.
- I love you too Justin. But..
Jag såg hur hans breda leende långsamt gick till ett ledset uttryck.
- No one can find out about us, okey? sa jag och hans sexiga Justin-smile var tillbaka.
- Ofc!
- I think I need to go to my hotel room now.. Sel and Roxy can't find out.. sa jag.
Vi låg ner bredvid varandra och kollade på varandra.
Jag smålog lite busigt innan jag rullade runt så jag låg över honom.
Jag kysste honom passionerat och han besvarade kyssen.
- I need to go now. sa jag mot hans läppar.
- No, please don't go. sa han och jag skrattade.
- It's just a few hours. sa jag och lutade mig lite mer bakåt så jag fick ögonkontakt med honom.
- I love you. sa han och jag kysste honom en sista gång innan jag sedan gick hemåt.


- Alex! We need to go in 10 minutes! ropade Sel och jag vred mig i sängen och lade täcket över huvudet.
- Ugh.. I'm coming! ropade jag tillbaka och hoppade upp ur sängen. Kanske inte sådär jätte smart, eftersom rummet nu började snurra..
- You have to go with Justin's crew to the venue.. Sorry. sa hon och jag mina minnen från igårkväll kom tillbaka. Även det om att vi inte skulle berätta för någon.
- Okey.. sa jag och vände mig om så hon inte kunde se mitt stora leende som lekte på mina läppar.
Jag fixade mig snabbt och tog bara en macka till frukost.
- Alex! We're going now! Can you go to Justin's hotel room and make sure he's awake? sa hon och jag tog på mig skorna och gick till Justins dörr.
Jag satte örat mot dörren och hörde bara snarkningar. Han var helt klart inte vaken.
Jag kände försiktigt på dörrhandtaget och det var öppet! Typiskt Justin!
Jag gick försiktigt in och tog av mig skorna så tyst jag kunde.
När jag tagit av mig skorna smög jag fram till hans dubbelsäng och lade mig försiktigt bredvid honom.
Han hade fortfarande inte vaknat, och han var så otroligt söt när han sov!
- Goodmorning Biebs. sa jag och han öppnade ögonen långsamt samtidigt som ett leende började formas på hans läppar.
Jag väntade på att han skulle vakna till lite. Men plötsligt tog han sina armar runt mig och drog mig intill sig. Jag flinade och lyfte upp huvudet så jag kunde se hans ansikte. Och han kysste mig passionerat.
Kyssen avbröts av att vi båda log så mycket så det inte gick att kyssas längre.
- Goodmorning babe. sa han sen och jag tog min ena hand och började fixa lite med hans hår.
- I'm going with your crew to the venue, Roxy is going with Sel.. sa jag och han lyste upp.
- You haven't told anyone, have you? sa jag och han flinade.
- Naah I just wrote it on Twitter, Facebook, MySpace.. sa han och jag skrattade. Jag visste ju att han skojade.
- I like your hair on the morning. It's really sexy. sa jag och han gjorde en flirtig blick mot mig.
Jag skratade högt medan han kysste min panna.
- Well, you need to be ready in 10 minutes so.. I guess you have to get up now. sa jag och flyttade på mig.
Jag tog hans hand och drog med honom upp.
Det var inte förrän vi stod mitt emot varandra, som jag insåg att han bara hade kalsonger på sig.. awkward!
- Like what you see? sa han och jag slog till honom på armen.
- What? sa han oskyldigt och slog ut med armarna.
- Get ready now! sa jag och lutade mig fram och kysste honom.
När vi stod där och höll om varandra öppnades dörren plötsligt och in kom..

Clara här!
Jag ska alldeles strax på dans, men slängde in ett litet kapitel innan!
Emma skrev början och jag skrev mitten och slutet ;)
Vad tycker ni?

BTW! På onsdag åker jag till Tyskland med skolan och kommer inte hem förrän 2 på natten torsdag till fredag. Sen kommer jag hem, sover någon timme och packar om och sen vidare på konfirmationsläger hela helgen.. :/ Så jag kommer inte kunna skriva några kapitel, men jag kommer maila med Emma och jag har en idé om hur vi kanske lösa det. Så NO HATE!

Kommentera!

Kommentarer♥
Postat av: melina

grymt bra! <3

2011-10-16 @ 11:44:40
Postat av: Josefin

åhhh, så bra!:D <3 LOVE IT!

2011-10-16 @ 12:05:57
Postat av: Danijela

Åh, fuck va spännande! :-D

2011-10-16 @ 12:09:46
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: sofia

Riktigt bra ! tror det är antingen selena för hon sa till Alex att kolla om han var vaken. Eller kanske Ryan eller Chaz för att överraska Justin?!:D

2011-10-16 @ 15:44:36
URL: http://justindrewbieberstorie.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0