Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 65

- I'll take your bags, just go to Justin now. sa Kenny och log.
- Thanks Kenny! Sa jag glatt och sprang mot bussen. Jag smög försiktigt in i bussen. Jag såg Justin lite längre bort, han såg ledsen ut när han satt där ensam i soffan. Han hade fortfarande inte märkt mig. Så jag smög fram en bit till tills jag var typ 6 meter ifrån honom.
- Suprise Biebs!! Sa jag högt och glatt. Han kollade snabbt upp med en chockad min. Men han flög upp ur soffan och lyfte upp mig i luften och snurrade runt mig. Sen slutade han och kollade rakt in i mina ögon och gav mig en lång passionerad kyss.
- I have missed you so much. I can't believe that you're here. Sa han och log stort.
- I'm feeling better now, and its all beacuse of you babe. I love you so much.
- Trust me, i love you more. And i'm so proud over you. Sa han och kysste mig ännu en gång.


- So, what did I miss? sa jag sedan när jag och Justin låg i våran säng.
- Not much, i mean it was only five days..
- You're right.. And i mean you were only here in the bus all the time. Sa jag och gav honom en seriös blick.
- I was sad.. I didn't have anything else to do. Sa han med en oskyldig leende.
- Well, i'm back on track now so don't be sad or worried. I love you.
- I love you more. Sa han och kysste mig.
- That's not possible.. Sa jag och kysste honom ännu en gång.
- How do you feel? How was it there?
- I'm okey now. But still, I hated the time there. And I still do. But sometime, you have to listen to others instead of just following the little voice in your head. Sa jag och han log mot mig.
- After tour i want you to meet my dad, in Canada. Sa han och mitt ansikte gick från glatt till chockat.
- You have met my mom already, so i think you should meet my dad.
- Okey, i would love to! Sa jag och kysste honom.
*

- We're in L.A. everyone! sa Selena glatt och kramade mig.
- Are you exited? No no.. skämtade jag och Selena skrattade.
- I'm having soundcheck in an hour, are you coming Alex? frågade Selena sedan.
- No I can't.. I'm meeting Tom today. sa jag och kände genast Justins blick på mig.
- Okey.. Justin are you coming? sa Selena och Justin svarade surt:
- I guess so..
- Before you go, can we talk Justin? sa jag och han vände sig långsamt mot mig.
- About..?
- Forget it. sa jag och gick.
Justin var verkligen den bästa killen man någonsin kunde ha, men han var inte rolig att prata med när han var såhär.
Han bara vände sig om och gick.
Selena's perspektiv

- Tell me. What's up with you and Alex? sa jag och Justin kollade frågande på mig.
- Oh you mean that the day after she has coming home, she's going out with some random guy and she's refusing to tell me? That's what's up.
- Justin, maybe she has a good reason not to tell you. Have you ever considered that?
- No I haven't. I'm just worried about her. Is that wrong?
- That's not wrong. That's what's every boyfriend should be.
- So.. Have you found some guy yet?
- No.. But I like being single too. It has been a lot of drama with you, Alex, me and Chace and Roxy and.. yeah you get it.
- Yeah.. But we're still friends right?
- Ofc we are! In other wise I wouldn't talk with you about this.
- It's just..
- It's just what?
- Nothing.
- No come on, tell me Justin.
- It's just that.. This doesn't feels right. She's keeping secrets from me, and I'm doing the same thing.
- Are you?
- No.. That's the thing. I'm not keeping secrets from her.

Alex's perspektiv

Jag satt på caféet vi bestämt och väntade på Tom.
Plötsligt öppnas dörren och en kille med luva kommer in genom dörren och börjar gå mot mig..

Emma skrev någon rad i början, men sen skrev jag :)
Vad tycker ni? Förlåt att det dröjt!! :(



Kommentarer♥
Postat av: Melina

Grymt bra! :)

2011-10-30 @ 14:18:30
Postat av: Anonym

lite långtråkigt men ändå bra skrivit:)

2011-10-30 @ 15:35:36
Postat av: Emma

Braa! MMEERRAA!!!



2011-10-30 @ 16:43:31
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer!

2011-10-30 @ 19:49:26
Postat av: Josefin

grymt bra kapitel! :)<3

2011-10-30 @ 21:54:20

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0