Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 49

- Hey. sa Chace plötsligt och jag vände mig snabbt om. Där stod Justin och Chace bredvid varandra och jag kollade förvirrat på dem båda.
- We need to talk. Just the three of us. sa Chace sammanbitet, nästan argt, och vi satte oss alla tre i soffan.
- What's this about? sa jag och kollade på Chace och Justin som satt mitt emot.
- I love you. sa Justin till mig.
- And I love you too. sa Chace till mig.
- Omg.. sa jag.
Jag visste redan vad dem skulle säga.
- You need to choose. sa Chace argt.
- I-I-I.. jag kunde inte få fram ett ord.
När jag såg dessa två, sexiga killar sitta framför mig var valet ändå rätt enkelt..



- I'm really sorry Justin, but you cheated on me. I don't know if I can trust you. sa jag med tårar i ögonen.
Jag kollade bara på Justin och i samma sekund som jag uttalat orden, hade jag ångrat mig.
Varför måste jag välja någon? Måste jag ha någon över huvud taget? Jag vill varken vara tillsammans med Justin eller Chace. Jag älskar dem båda, men jag behöver tänka.
- And I won't choose you either Chace. I'm sorry. And to you both, how would you feel if the two guys you love forced you to choose? sa jag och gick sedan in till Selena.
Jag sprang gråtandes in och satte mig i soffan och Selena kom direkt fram till mig.
- Alex! What happened? sa hon och kollade förstående på mig.
- Chace and Justin forced me to choose.. sa jag mellan tårarna.
- And who did you choose? sa hon lugnare nu.
- No one. sa jag och satte mig upp.
- Aww.. sa hon och kramade mig.
- But it feels good to be single. I don't have to care about anyone or anything! sa jag glatt och gick ut igen.¨
Sel satt chockat kvar i soffan. Jag gick ifrån att storgråta till att hoppa av lycka på bara ett par sekunder.
Jag gick ut ifrån arenan för att ringa Ashley.
Hon svarade efter bara två signaler.
- Hey Alex!
- Hey Ash!
- What's up?
- I broke up with Chace. So can we go together to the premiere?
- Aww I'm sorry for you and Chace.. Ofc we can!
- Great! I'll pick you up at seven okey?
- Good!
- See ya!
- Bye!

- So.. you're going to the premiere anyway? sa Justin som plötsligt och jag hoppade till.
- OMG you scared me! Yes I am, I'm going with Ash, and you? Are you going? sa jag och han flinade.
- Yeah.. I'm going with Selena, BUT JUST AS FRIENDS! skyndade han sig med att säga.
- Haha I believe you. sa jag och vi log mot varandra.
- Maybe we should go together? All the four of us? sa Justin.
- Yeah that would be great! sa jag och log stort.
*

- Selena! We have to go now! ropade jag nerifrån och Sel kom springandes nerför trappan i sina höga klackar och sin tajta klänning.
- Coming sis! skrattade hon och kastade sig om halsen på mig.
- Haha you're weird sometimes!
Vi satte oss i bilen och dansade och sjöng till några låtar.
Vi hade precis hämtat Ash och nu stannade vi utanför Justins lägenhet.
- I'll get him. suckade jag och gick in.
Jag gick in och knackade på hos honom.
- Hey! I'm coming, two seconds!
- Haha no hurry! skrattade jag och gick in så länge och satte mig på hans säng.
Jag satt och kollade lite.
- BUH! han skrämde mig och jag trillade bak på sängen och Justin skrattade så mycket att han trillade över mig.
Vi låg där en liten stund och skrattade och sedan blev vi båda allvarliga och kollade varandra i ögonen.
Jag lutade mig framåt.. långsamt..
Han slutade sig mot mig och våra läppar möttes.
Pirret i magen kom tillbaka, fjärilarna var som vilda!
Våra tungor möttes och lekte runt.
Vi avslutade kyssen och jag log brett.
- You're still the best kisser in the world. sa jag och han flinade.
- After you. sa han och kysste mig sedan igen.

Jätte kort kapitel men har pluggat hela dagen!
Hoppas ni tyckte om det ändå, kramis Clara!

Kommenteraaaaaa! :D

Kommentarer♥
Postat av: Emma

Jätte duktiga är ni!!! Ni skriver så intressant fortsätt så och ta den tid ni behöver! :D

2011-10-10 @ 22:17:03
Postat av: melina

jätte bra <3

2011-10-10 @ 22:19:17
Postat av: melina

jätte bra <3

2011-10-10 @ 22:19:19
Postat av: Alice biebah

Sjukt bra älskar den!! :)

2011-10-10 @ 22:32:08
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

superbra!!!

2011-10-10 @ 22:36:47
Postat av: elena

super bra

2011-10-11 @ 07:09:06
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-11 @ 07:32:54
Postat av: Danijela

'awesome uppdatering nu ju :)

2011-10-11 @ 11:59:30
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Frida

hon har ju precis gjort slut med han chace... vrf ha så brottom om att de ska bli tsm igen??

2011-10-11 @ 15:43:49
Postat av: Anonym

ni gör ju allt för fort? jag gillar inte novellen efter att jazzy och ubah lämna för nu går allt så fort och samma gamla historia repeteras..

2011-10-11 @ 16:23:08
Postat av: emy

Men sluta klaga på dom, dom gör väl sitt bästa, dom har andra saker att göra inte bara sitta och skriva men dom gör det ändå, så var inte så dömande, om du inte gillar det läs det inte då

2011-10-11 @ 16:35:51
Postat av: Nathalie

Jag håller med Frida, och hon under Frida.

Men ändå jättebra. Men hon gjorde nyss slut med Chace, sedan samma dag blev hon tillsamans med Justin. Men ni är jättebra på att skriva.

2011-10-11 @ 18:19:56

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0