Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 50

Jag lutade mig framåt.. långsamt..
Han slutade sig mot mig och våra läppar möttes.
Pirret i magen kom tillbaka, fjärilarna var som vilda!
Våra tungor möttes och lekte runt.
Vi avslutade kyssen och jag log brett.
- You're still the best kisser in the world. sa jag och han flinade.
- After you. sa han och kysste mig sedan igen.

Tumblr_l6qx4wjkxe1qzilpso1_400_large
Jag och Ashley satt i bilen påväg mot premiären. Selena skulle egentligen ha en extra konsert men hennes crew tyckte det var bättre att hon fick vila rösten innan vi åker imorgon. Så hon valde att gå med Justin till premiären eftersom Justin inte har Roxy längre. Jag flinade av tankten av att se Roxy ensam på röda mattan, om hon ens dyker upp.
So tell me everything, about your cutting, Biebs and Crawford. Sa hon allvarligt och jag log lite sorgset mot henne. Jag tog ett djupt andetag innan jag började berätta allt från början. Jag berättade till och med om kyssen jag och Justin hade nu precis innan vi åkte. Och att jag var tvungen att välja mellan Chace och Justin.
So you chose Justin then? Sa hon och log lite.
No.. That kiss was amazing, but i need to find myself before i have a realtionship again. I mean, it's all over the magazines now. They call me attention whore. So I need too be single first.
- Sounds good, you should probably not kiss Justin again then. So he knows that you need him as a friend right now.
- Yeah, you're right. As always. Sa jag och log mot henne.
När vi var framme öppnade chaffören dörren åt oss och vi steg ur. Vi möttes av skrikande fans och en massa fotografer. Vi log stort mot varandra, sedan tog vi varandra i handen och klev ut på röda mattan hand i hand. Lite längre fram stod Justin och Selena och posade tillsammans. Vi gick in i lokalen där vi fick reda på vart vi skulle sitta. Jag och Ash satt inte bredvid varandra utan det satt en i mellan oss och det var, Chace. Och precis bakom oss satt Justin och Selena. Roxy hade tydligen inte dykt upp än. Det var en pinsam tystnad mellan oss alla. Ingen sa någonting. Det enda som hördes var människorna som pratade på för fullt runt omkring.
So.. Tour tomorrow, when are we leaving? Frågade jag Selena och vände mig om så jag fick ögonkontakt med henne.
Around 10pm i think. Sa hon och log mot mig.
Awesome! Sa jag glatt och vände mig om igen så jag satt normalt.
I'm going to miss you. Sa Chace och log min hand. Jag ville inte vara elak inför alla så jag lät han hålla min hand.
Aww, i'm going to miss you too. Sa jag och log lite sött mot honom. Jag kände hur Justin's avundsjuka blick brändes mot mig.
Filmen startade och det var en romantisk drama film. Den var faktiskt helt okej, inte för att jag kunde koncentrera mig på den men ändå. Justin kollade på min och Chace händer som var ihop flätade i varann. Medans Chace också kollade på mig. Det här började faktiskt bli riktigt irriterande. Så jag drog undan Chace hand och gick snabbt ut ur den enorma biosalongen. Strax efter kom såklart Justin och Chace.
What's the problem? Sa Chace när dom kom mot mig.
You two are my problem. You are looking at me as I was candy or something! And Chace we are NOT together so don't hold my hand! Sa jag irriterat.
Okey i'm sorry.. Sa han tyst, men jag kunde ändå höra det.
Just tell him that you chose me. It would make everything so much easier. Sa Justin och flinade mot Chace.
Justin i haven't chose you? Sa jag och nu flinade Chace mot Justin istället.
But our kiss, just before this premiere? Sa Justin förvånat.
Wait! You two kissed? I should get a kiss too then?! Sa Chace frustrerat.
I'AM SINGLE! How freaking hard is it for you to understand that i'm single now. I haven't chose any of you. And Justin that kiss was a mistake, and next time don't tell it to everyone! Sa jag lite smått surt.
So it will be a next time..? Sa Justin och jag kunde skymta ett litet leende på hans läppar.
No Biebs it won't. Sa jag och gick ifrån dom, killar kan verkligen gå på ens nerver ibland asså..
Jag vill vara singel just nu. Jag vill inte vara tillsammans med någon av dom, just nu iallafall. Men den kyssen... Jag måste bara erkänna att den var helt underbar. Jag tog en ledig bil och åkte hemåt. Jag var ändå tvungen att packa inför imorgon eftersom vi ska iväg på turne runt om i USA. Så imorgon bär det nog först av till New York om jag inte minns fel. Skönt ska det iallafall bli, även om Roxy och Justin är med.
Roxy är bara att ignorera, för henne gillar jag inte i vilket fall som helst.
Och att träffa Justin är inte heller jätte jobbigt, det jobbiga är att han vet att jag gillar honom.
Mina föräldrar har alltid snackat om att killar krossar ens hjärta, och Sel har fått många krossande hjärtan.
Men det har aldrig hänt mig, förrän detta senaste året. Ett sammanträffande?
Jag älskar både Justin och Chace..
Det är precis som i Twilight när Bella måste välja mellan Jakob och Edward. Vem hon än väljer, kommer hon krossa ett hjärta. Hon kommer alltid älska båda två, men bara en kan vinna hennes hjärta.
Jag satt nu i mitt rum och plågade mig själv med ledsam musik, inte speciellt smart faktiskt.
Varför var jag ledsen egentligen? Jag hade allt jag någonsin önskat mig?
Det gjorde ingenting att det kanske var lite jobbigt med Justin och Chace nu, för att du måste komma till botten för att sedan komma till toppen.
- Can I come in? sa Selena som stod i dörröppningen.
- Sure!
- Justin told me everything. sa hon och satte sig ner i sängen bredvid mig.
- So you two are like best friends now, or what? Sa jag och kollade på henne med en tröttsam blick.
- No, but we are friends. And friends talk. Sa hon allvarligt.
- I'm sitting here and thinking about who i should choose. But i don't know if i want a boyfriend right now.
- I don't think you should choose anyone yet. You should be single for a while, and clear up your mind a little. Sa hon och log lite mot mig.
- And i almost forgot, a guy is at the door waiting for you. Fortsatte hon, sedan gick hon ut från mitt rum och in på hennes istället. Jag sprang nyfiket ner där Chace stod med ett litet ledsamt leende.
- CHACE?! Are you crazy my parents are home, you can't be here!! Skrek jag till honom, fast mer som ett viskade skrik så mina föräldrar inte skulle höra.
- Can we take a walk, i need to talk too you. Sa han och jag nickade lite osäkert. Sedan tog jag på mig skorna och vi gick ut i den sköna kvällsluften och började gå mot stranden.
- So.. What did you wanted to talk about? Sa jag efter en lång tystnad.
- I'm sorry. I shouldn't hold your hand before. I just... I'm jealous, i can see that you love Justin and its hard for me to handle.. But i just want to tell you that i want you too be happy. So you can choose Justin if you really want too, i wont kill him. Sa han och skrattade varmt mot mig. Vi stannade och kollade in i varandras ögon. Han tog båda min händer och höll dom hårt.
- You don't have to choose now, but i just want you to know that i will wait for you. Sa han och log mot mig.
- That's very cute Chace thanks. Sa jag och log tillbaka. Han släppte mina händer och vi började promenera ner mot stranden. Vi jagade och kittlade varandra påvägen dit. Det kändes riktigt bra att få umgås som vänner igen.
- I have missed this. Sa jag andfått när vi var framme vid stranden.
- Missed what? Sa Chace och log stort.
- This, us. As friends just hanging out. I have missed it.
- I have missed it to, no drama. Just us and your crazy humor. Sa han och och jag skrattade glatt.
- When we first met, i had no idea you would be so importmant to me. Sa jag och han gav mig en varm kram och en puss på huvudet.
- That's very cute said. Sa han och log.

Emma här!! Jag och Clara skrev detta tillsammans. Hope u like it!! We want comments:D Love yaa<3

Kommentarer♥
Postat av: Jenny

helt awesome! MEEEEER! ;*) <3

2011-10-11 @ 22:00:42
Postat av: Anonym

awesome!!!



MEN JAG VILL INT ATT CHACE OCH ALEX SKA BLI TILLSAMMANS IGEN DOCK NEJNJEJENJE!

2011-10-11 @ 22:13:45
Postat av: Anonym

Bra :)

2011-10-11 @ 22:25:36
Postat av: Anonym

skitbra!!!

2011-10-11 @ 22:46:07
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-12 @ 06:57:34
Postat av: Becca♥

nej jag gillade det inte... JAG ÄLSKADE DET!!!!!!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



xxBecca

2011-10-12 @ 15:33:07
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: Izabella

denna blogg och novell ligger i topp tre av alla de hundra novellbloggar om justin jag läser! den är så sjukt bra!

Den hade en bra oh väldigt annorlunda början, med att de smög med sms ochsåvidare. även om jag hade önskat att ni kunde ha hållt lite på det och att inte d bröt upp mellan justin och sel så fort. så har denna novell kommit tillbaka till sin höjdpunkt igen, och den har blivit mycket mer spännande!

love this!



OCH TILL ALLA SOM KOMMENTERAR!!!!

jag tycker folk kan lägga ner lite mer energi på att kommentera, oc skriva mer argument ochsåvidare, och inte bara "Braaa- grymt- meeer" ochsåvidare :)

2011-10-12 @ 19:55:17
URL: http://justinbnovels.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0