Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 54

- She's amazing... Sa jag lite nedstämt.
- No, you're amazing. You are everything you could wish for Alexandra Gomez. Sa han och log min hand i sin.
- But.. Sa jag men han avbröt mig snabbt.
- Listen to me, i would never say this if it wasen't true. Sa han och gav mig en varm kindpuss. Vilket fick mig att le.
- Don't care about her or anyone else. Care about you. Sa han och jag kollade generat ner i scen golvet. Hur söt får man vara?




Publiken jublade och Roxy gick av scenen.
- See, that's how you're doing. sa hon och skulle precis gå när jag ställde mig ivägen.
- What the hell is your problem?! sa jag surt och hon lutade sig bakåt och skrattade.
- You think everyone loves you, but seriously. Justin cheated on you, and that guy Chace is such a dork. sa hon och nu blev jag jävligt sur.
- Well, call me whatever you want. But does it look like i care? sa jag och hon gav mig en bitchblick.
- Yeah yeah, whatever. And hey Justin! You look so sexy tonight. sa hon och kollade flirtigt på Justin.
Nej nu var det fan droppen!
- Can't you just go and die? sa jag till henne innan jag gick bort till sofforna där bland annat Ryan och Alfredo satt.
- You don't look happy. sa Alfredo och log lite smått mot mig.
- No. sa jag argt och satte armarna i korts och satte mig ner i soffan bredvid honom.
- Do you wanna talk about it? sa han snällt och jag kollade på honom.
- How would you feel if everyone called you a whore, and you knew it was true? How would you feel if someone came and just told you how bad and ugly you are? sa jag och han kollade förvånat på mig.
- I.. började han men jag reste mig upp.
- You don't understand. No one does.
Jag kollade på Alfredo när jag gick och vände sedan huvudet framåt för att gå rakt in i Justin.
- Sorry! sa han snabbt och skrattade lite smått.
- Mm.. sa jag bara och gick.
- Alex! ropade han efter mig och jag hörde hur han gick efter mig.
Jag gick in i Selenas loge och några sekunder senare kom Justin in i rummet.
- Babe.. don't care about Roxy. sa han och tog min hand i sin.
- It's not just only Roxy! It's everyone! No one understands how it is to be called a whore everywhere you go! sa jag och han gick fram och kramade mig.
Jag ville så gärna lägga armarna om hans hals och kyssa hans underbara läppar! Bara en gång till!
Men jag kan inte. Nej, jag måste stå emot det.
*

- Thanks everyone! sa Selena till alla innan vi åkte till hotellrummet.
Jag åkte även denna gång med Selenas crew och alla var trötta så vi satt bara helt tysta.
När vi kom till hotellet gick jag direkt upp till rummet och gjorde vid mig, medan Selena stannade där nere lite för att tacka alla osv.
Are you awake? //JB

Yepp.. Why? //Alex

Roxy was really rude tonight.. and I really am worried about you //JB

Yeah, but it's okey, I don't like her either. Thanks Justin.. but I think I'll survive //Alex

Just come to my hotel room if it's something //JB

Thanks //Alex

Jag var glad över att han brydde sig, ingen annan verkade ju göra det..
- Roxy is sleeping here tonight, because we need to practice for tomorrow.. sa Selena när hon kom stressandes in genom dörren.
- Oh okey.. sa jag och kände vilken helvetes natt det skulle bli. Vem vet, hon kanske skulle döda mig i sömnen? Jag skulle inte bli förvånad, så ondskefull som hon är!
- Is it okey? sa Selena sedan. Jag tror det var mest för att vara snäll.
- Ofc! I'll go to bed now, I'm really tired. sa jag och gick in till mitt rum sovrum.
- Okey, goodnight!
Jag lade mig i sängen och satte på lite musik på mobilen. Men i bakgrunden kunde jag höra Roxy och Selena prata och skratta.
Jag hade inget att göra, så jag bestämde mig för att smsa Justin.
What's up? Roxy is sleeping here tonight because she and Selena needs to practice for tomorrow.. //Alex

Just watching some TV. Aww do you wanna come over? You can sleep here tonight, if you want to? //JB

Egentligen ville jag bara springa dit direkt. Men för det första; jag får låtsas som om jag inte riktigt vill, annars verkar jag ju helt svag. För det andra; Selena får inte veta någonting, och speciellt inte Roxy!
I don't know.. Selena and Roxy can't know about it //Alex

Pleeeaaase? For me? You can always sneak out ;) //JB

Jag tänkte efter en stund. Och varför skulle jag inte kunna sova hos honom? Jag hade ju gjort precis samma sak med Chace, som vänner.
Okey I'm coming! //Alex

Jag stoppade ner mobilen i fickan på mina joggingbyxor och kollade mig själv i spegeln. Mitt hår var uppsatt i en slarvig knut och jag var helt osminkad. Jaja, han hade ju sett mig såhär förut, så så stor roll spelade det ju faktiskt inte.
Jag tog på mig en tjocktröja och öppnade dörren sedan försiktigt.
Det var en meter till "korridoren" men först måste jag gå förbi Selenas rum.. Och dem hade dörren öppen..
Jag gick försiktigt ut ifrån mitt rum men, såklart, så slog min dörr igen med en smäll och Selena kollade förvånat upp.
- Where are you going? sa Selena och Roxy bara ignorerade mig.
Kom på någonting for Alex! Fort!!!
- Uhm.. Eh.. I'm just a little hungry, I need a sandwich. ljög jag och hon bara nickade.
Jag gick ut genom dörren och sedan genom korridoren tills jag stod utanför Justin's dörr.
Jag övervägde att gå tillbaka till mitt rum igen, men min hand knackade på och jag hörde steg mot dörren. Nu var det försent att ändra sig.
- Hey babe. sa Justin och kramade mig och vi gick tillsammans in och satte oss på sängen.
- Wasn't it funny with Roxy? sa han och jag skrattade.
- Ah I really hate her!! sa jag och nu var det hans tur att skratta.
- Aww you're soooo cute when you're angry! sa han och jag kastade en kudde på honom och vi båda skrattade.
- You know, I've really missed this. I've missed you. sa jag och han logg brett.
- And I've missed this. sa han innan han långsamt lutade sig fram och kysste mig.
Jag lade armarna om hans hals och han lade sina runt min midja.
Som jag saknat honom! Min Justin.

Hejhej! Clara här!
Fick skriva det här kapitlet 2 och en halv gång eftersom det försvann helt plötsligt, och andra gången var bara halva kvar..
Men hoppas ni gillar det! :)

We want comments ;)

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

bara så himla bra!

2011-10-15 @ 22:02:25
Postat av: Anonym

Jätte bra!! såklart att vi gillar det ;D

blev jätte glad när jag såg att en del hade kommit! :P

2011-10-15 @ 22:16:06
Postat av: Anonym

Grymt bra!!!♥ LOVE IT ♥



//Ebba :D

2011-10-15 @ 22:29:21
Postat av: Sandra

uppdateringen.......ÄÄÄÄGEEERRRRR :D:D:D:D:D:D:D

2011-10-15 @ 23:26:11
URL: http://kkrazyguurl.blogg.se/
Postat av: danijela

Tycker också att uppdateringen äger! :-D



... men jag tycker att hon kunde visat sig vara lite mer stark, typ 1/2 kap till, då kunde ju Justin vara så flörtig igen ju (dem kapitlerna) ;-) haha, men ialf bra skrivet!

2011-10-16 @ 00:14:56
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-10-16 @ 00:28:28
Postat av: Jenny

sjukt bra! kan inte vänta tills nästa kapitel! :) <3

2011-10-16 @ 00:52:40
Postat av: elena

super bra

2011-10-16 @ 01:07:20
Postat av: Lisa'

grymt som vanligt :)

2011-10-16 @ 10:13:09

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0