Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 47

-Jag hoppas verkligen att du tar med dig dessa. I sin hand hängde dem där stackars string trosorna, i knall rosa. Vilket fick mig att rodna. Varför var han tvungen att vända upp och ned på min värld.
- Vad ska jag med dem till? Hans min gick över till chockat och jag kunde se glimten han fick i ögat efter ett tag.
- Ja, kanske hamnar bredvid sängen ett tag? Vad vet jag. Han reste sig upp och kom emot mig, med en lekfull blick. Men innan han kom för nära stoppade jag honom.
- Ge dig, lek inte med mina känslor. Kan vi ta en dag i taget? Han gjorde faktiskt som jag sa, men han drog ändå in mig i en kram.
- Absolut sweet.



Dagen kom då Justin åkte. Nu var det bara jag och Lucy i lägenhet, och Trever som kommit tillbaka. Jag hade packat klart och det blev fyra fulla resväskor. Men ändå hade jag en hel del kläder kvar, men jag valde att lämna det här. Det är ingen idé att ta med allt för 2 veckor i Canada.

- Vad säger ni, en sista utgång på E.T? Det sägs att fotograferna är borta. Och du har inte varit ute på en evighet. Sa Trever och log när vi alla satt i soffan.
- Okej jag är på, om ni håller koll på mig! Inget får hända. Sa jag och dem nickade.
- Självklart, jag håller ett öga på dig. Sa Trever och log.
- Jag kan be Nate komma dit ikväll. Sa Lucy och gick iväg med ett leende på läpparna för att ringa.
- När går ditt flyg imorgon?
- Klockan fem, så vi kan gå ut. Jag log, det kändes faktiskt kul att komma ut lite.
- Hur känns det att åka till Canada imorgon då?
- Bra, faktiskt. Det börjar lösa sig mellan mig och Justin nu. Visst det är små bråk ibland men det får man stå ut med.
- Jag börjar gilla din nya attityd. Sa Trever och flinade. Jag kastade en kudde på honom och log stort.
- Justin förändrar mig på något sätt. Ett magiskt leende spred sig på mina läppar. Och jag kunde inte hejda mig själv.

För första gången valde jag att dra på mig ett par leggings och ett långt linner över det. Jag har lagt den där slampiga stilen bakom mig, jag måste behärska mig. Jag förstår egentligen varför Justin reagerade som han gjorde, han hade en bra anledning till det. Trever kom in i badrummet när jag sminkade mig, inte ens det såg ut som vanligt.

 

- Du har verkligen ändrat dig. Är du säker på att vi behöver hålla kolla på dig? Han stod bakom mig i dörren och kollade förvånat på mig.

- Ja, det behöver ni. Man kan lätt falla tillbaka i gammalt mönster. Jag vill inte att det händer mig, så snälla. Hjälp mig igenom detta. Han nickade bara mot mig och lämnade rummet.

 

Att jag egentligen hade kvar mitt ID kort förstår jag inte. Det för inget annat än skit med sig, bokstavligen. Det låg i alla fall i min väska, men jag behövde inte visa det när vi skulle in. Undra varför? Stället var fullt med folk, precis som vanligt. Väl framme vid baren kollade Trever på mig och pekade sedan mot all sprit.

 

- Nej, jag vill inte ha. Lucy slog mig på axeln, och jag fattade ingenting.

- Vad är det? Hon fortsatte kolla på mig med förbluffad syn.

- Ska du inte ha något?

- Nej, allt spårar bara ur då. Tro mig, jag vill, men jag vill ha Justin mer. Hon log stolt mot mig, och beställde en öl, Trever tog en Redbull Vodka.

 

 

Även om jag inte drack så hade jag hur kul som helst. Lucy och jag stod på dansgolvet och dansade, och direkt det kom någon som ville dansa med mig, skrämde hon iväg den personen. Det var ganska kul att se, men i slutändan blev det jobbigt. Jag gick själv fram till baren och beställde en öl. En kunde jag väl ändå dricka.

 

Nate hade sedan en tid kommit. Så Lucy lämnade mig för honom. Dem dansade vilt på golvet, och det var nästan så att dem låg med varandra där. Hon skulle inte må bra imorgon, då hon vaknade, med tanke på att hon drack hur mycket som helst.

 

Trever fick syn på mig när jag satt vid ett ensamt bord. Så han slog sig ned framför mig, och fortsatte dricka ur sitt glas, även om jag tror att han varit fram och beställt en till.

 

- Hur mår du? Du ser lite hängig ut. Han tog min hand och smekte min handrygg. Ibland är det allt jag behöver, någon som bryr sig.

- Jag mår bra, är nervös för imorgon bara. Den där ölen gjorde verkan, så därför drack jag inte mer.

- Allt kommer att gå bra. Han vill ha dig där, vet du. Han vill dela ett hotellrum med dig. Vem vet vad som händer där. Trever var på bra humör, det märktes på en gång.

- Ge dig. Jag vill ta en dag i taget. Jag vill kunna lämna mitt gamla jag bakom mig. Även om jag inte vet hur det ska gå till. Jag suckade.

 

När klockan började närma sig halv två på natten valde jag att dra hem. Både Lucy, Nate och Trever stannade kvar och tog över stället. Det var kul att se dem ha kul, men jag orkade inte vara kvar mer. Jag ville vara utvilad då jag skulle iväg. Jag ville inte att Justin skulle möta ett fyllo på hotellet sedan.

 

När jag kom tillbaka till Trever pep min mobil till och ett sms från Justin ramlade in.


”Hej beautiful! Jag saknar dig, och kan inte längta mer tills imorgon, då jag äntligen får se dig igen. Sov så gott, och var utvilad när du kommer. Glöm inte bort att jag tycker om dig, och framför allt, ta med dig dem där små trosorna. ;) XX”



 


Emma skrev mer än hälften, och jag skrev slutet. :)


Kommentarer♥
Postat av: Fanny

Jättebra! :D

2012-01-04 @ 17:06:09
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-04 @ 17:37:42
Postat av: Felizia

Awezome! ;D

2012-01-04 @ 17:39:30
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Över bra!!!

En till idag snälla?

2012-01-04 @ 17:58:01
Postat av: nour

awesome!:D<3

2012-01-04 @ 17:58:09
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: nour

awesome!:D<3

2012-01-04 @ 17:58:09
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Danijela

Sjukt bra :-)

2012-01-04 @ 18:35:33
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

super (:

2012-01-04 @ 18:37:09
Postat av: Becka

Jättebra! :)

2012-01-04 @ 20:07:30
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Becka

Jättebra! :)

2012-01-04 @ 20:08:23
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: Anonym

grymt!!♥



//Ebba :D

2012-01-04 @ 21:06:01
URL: http://thatsmile.blogg.se/
Postat av: Hanna

skiiiiiiiiiiit bra jue, garvade i slutet på sms:et haha :)♥

2012-01-05 @ 10:49:42
URL: http://justinbieberlovestorybyme.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0