Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 11

Jag ångrar absolut inte att jag följde med. Och när vi gick mot bilarna så ville jag se om allt igen.
Eftersom allt gick så snabbt.
Påvägen hem delade jag, Selena och Justin bil. För vi alla skulle ju hem till mig och Selena.


När vi kom hem bytte alla om till mjukis kläder och satte oss i vardagsrummet.
- So did you like Teen Choice Awards? Frågade Selena när vi satt i sofforna.
- Yes i loved it. I meet Chace Crawford and i got his number. And i invited him to your party tomorrow, if thats okey? Sa jag och log glatt.
- Of course its okey! You have finally meet a really cute guy. Sa hon och gav mig en highfive.
- How do you know that Chace is a good guy? Maybe he's just using her? Sa Justin och Selena suckade.
- I have meet Chace so many times. And he is not a bad guy. He's a really sweet and cute guy. Sa Selena och jag log. Han var faktiskt riktigt snäll och söt. Han var också riktigt snygg. Så det är ju ett stort plus.
- Maybe we should go to bed? Its so many things we have to do tomorrow. Sa jag och dom båda nickade. Vi gick upp och dom gick in till Selenas sovrum och jag gick in till mitt. Jag gick in i badrummet och tog bort allt mitt smink. Sen borstade jag tänderna riktigt noga. Efter det ställde jag mitt alarm på nio. Jag var riktigt trött så jag somnade direkt jag la mig ner.
**PIIIPP*** **PIIIPP**
Lät det irriterande ljudet jag vaknade av. Jag suckade högt och gick sakta ur sängen. Jag hörde en svag knackning och sen gick personen in. Och det var såklart Justin. Tur att jag inte sov i underkläder iallafall. Jag ville ju inte att det skulle hända igen.
- Hey Justin whats up? Sa jag med trött röst.
- Its Selena's birthday today. Want to help me make breakfast. She's asleep. Sa han och jag nickade och följde med honom ner.
Vi tog fram ingredienser till amerikanska pannkakor och Justin började steka dom. För det sög jag på.
- Your gift is so much better than mine.. Sa jag när han stekte den fjärde pannkakan.
- No its not. She will love your gift. Sa han och log.
- Yeah sure, she will like the Iphone more than your 800.000 dollars neckless. Sa jag ironiskt men Justin bara skrattade.
Jag hällde upp juice och gjorde ordning mackor. Jag la upp jordgubbar, melon och andra goda frukter på ett fat och ställde det på bordet.
Justin hade stekt klart pannkakorna så han la dom på bordet. Sen gick han upp för att väcka Selena och jag sprang och hämtade presenterna som jag sedan placerade på bordet som var fullt med pannkakor och andra goda saker. Undra varför vi gjorde så mycket, ingen kommer ju orka äta upp det här. Mina tankar avbröts när Justin och Selena kom hand i hand in i köket.
- HAPPY BIRTHDAY! Ropade jag glatt och kramade om henne hårt.
- Thanks Alex. And wow, have you two done all this? Sa hon och kollade på bordet.
- Yes, just us two. Sa jag och vi alla tre satte oss ner. Vi njöt av den riktigt goda frukosten och pratade om allt vi behövde göra innan alla skulle komma.
- Selena open your presents. Sa Justin och log mot henne. Hon tog min present först och slet upp pappret. Hennes leende blev ännu större när hon såg vad det var.
- Iphone 4?! Alex i love you!! Finally i have an Iphone again. My blackberry sucks. Sa hon och gav mig en stor kram.
Sen öppnade hon Justin's present och blev alldeles tårögd. Självklart så var hans present 1000 gånger bättre än min.
- Gosh Justin! I love it! Sa hon och gav honom en lång kyss.
När alla kände sig mätta hjälptes vi åt att ta bort allt. Selena berättade att städerskan skulle komma vilken minut som helst för att städa. Och efter det ska vi alla hjälpas åt att möblera om och dekorera huset. Övervåningen skulle vi låsa. Alltså alla våra rum osv. Så in dit skulle vi också flytta alla värde saker.
Fast först bestämde jag mig för att kolla på vilken klänning jag skulle ha. Jag hade ju egentligen bestämt med Selena att jag också skulle ha lila. Men jag tyckte inte den passar in på denna festen. Så jag valde en silvrig tight klänning istället.
Jag tog med mig den och svarta underkläder med mig in till badrummet. Jag satte på vattnet i duschen och klev in. Det var så skönt. Duscha är nästan det bästa jag vet. Efter ett ganska långt tag bestämde jag mig för att börja göra mig iordning. Jag fönade håret och tog på mig klänningen. Sen borstade jag tänderna. Efter det borstade jag också igenom håret så det blev snyggt. Och tillsist sminkade jag mig snyggt. Jag hade lärt mig av Selena. När jag blev nöjd med resultatet gick jag ner och hjälpte Justin med att möblera om. För Selena var där uppe och bytte om.
Efter ett par timmars slit med att få upp värde saker och möblera om soffor osv. Så var det 1 timma kvar tills festen började. Vi hade gjort om vårat hus från ett snyggt och elegant hus till en nattklubb.
Men det blev riktigt snyggt och alla var nöjda med resultatet. Jag tog upp mobilen och smsade snabbt att jag ska hämta honom nu och att jag måste veta hans adress. Det tog inte lång tid innan han svarade och jag visste exakt var han bodde. För det var inte så långt ifrån Sophie's hus.
Jag gick till hallen och tog mina bilnycklar och tog på mig mina svarta högklackade skor.
- I'm picking up Chace now! Ropade jag så att dom skulle höra.
- Okey see you soon! Ropade Selena tillbaka. Sen gick jag ut och startade bilen. Jag började köra mot adressen. Och med min fart så tog det bara ett par minuter innan jag var framme.
Han stod utanför och väntade när jag kom fram. Jag svängde in framför honom och han hoppade in.
- Wow that was fast! Sa han och gav mig en kram.
- Well i drive kind of fast. Sa jag och flinade mot honom. Sen började jag köra. Lika snabbt som alltid.
- Yeah you drive really fast, just like me. Sa han och blinkade med ena ögat. Han var s¨snygg och charmig så jag visste inte vad jag skulle göra. Det enda som kom ur min mun var fnitter.
- You are really cute. Sa han och log när vi var framme.
- You to. Sa jag och log stort när vi gick in till huset. Selena sprang såklart till hallen och skämde ut mig totalt, men jag älskar henne ändå. Vi gick till köket och tog varsin cider. Jag gillar egentligen inte att dricka. Jag har alrig varit full i hela mitt liv. Jag tycker bara sånt är onödigt men idag är väl ett litet undantag. Medans vi väntade på att alla skulle komma satte vi oss i vardagsrummet och pratade. Selena hade en jätte vacker lila kort klänning på sig.
- Alex, you said that you would wear purple today? Sa Selena och gjorde en ledsen blick.
- Sorry sis, i changed my mind... This looks so much hotter on me. Sa jag och Justin bet sig lite i läppen. Men slutade när jag gav honom en arg blick. Som tur märkte inte Selena eller Chace någonting.
- I agree with you. Sa hon och log.
- Chace i'm glad that you could come today. Alex thinks you are cute. Sa hon och flinade och jag kände att mina kinder blev varmare och varmare.
- I'm glad that i meet her on Teen Choice Awards last night. Because i think you are cute to Alex. Sa han på ett riktigt charmigt sätt vilket fick mig att rodna ännu mer.
- Aww, you are so cute when you're blushing. Sa Chace och kysste min panna.
- Dude? Just on the forehead? Give her a real kiss? Sa Selena och försökte låta som en kille vilket fick oss alla att skratta ett långt tag.
- Sel, we have only known each other for like 1 day. That would be strange. Sa jag när jag slutat skratta.
- But i can see on your face that you like him! Sa hon med löjlig röst.
- Okey, how much have you been drinking? Sa jag och försökte låta allvarlig vilket inte gick när alla började skratta.
- Well Chace tell me something about you. Sa jag och la mitt huvud i hans knä för att jag redan var rätt trött.
- I'm Chace Crawford and i'm an actor. I'm from Dallas, Texas. I have a little sister and her name is Candice. And my mom is a teacher and my dad is a dermatologist. I played soccer and golf in high school. I am also really good at painting. What else.. Oh yeah, in Dallas i was a model. Thats everything i guess. Now its your turn.
- Model.. Sexy. Sa jag och skrattade innan jag fortsatte.
- My name is Alexandra Gomez. But everyone calls me Alex. My bestfriend is Sophie. I don't have so many friends because almost everyone are just using me for Selena. But Sophie is the only one i can trust. My dad's name is Brian and my mom's name is Mandy. I love TV games and skateboard. But i also love to just dress like a real girl because sometimes i don't feel like one. And i totally hate school, but now when its summer break i'm fine. I had a boyfriend but he cheated on me. I guess thats everything. Sa jag och log lite mot honom.
- Well i would never do that to you. Sa han och jag log.
- I believe you. Sa jag och han log tillbaka.
- Aww.. Hörde jag Selena säga bakom oss.
- Shut up. Sa jag och flinade mot henne.
- Sophie is in the house!!! Ropade Sophie och kom in i vardagsrummet. Alla skrattade åt hennes löjliga menning.
Jag ställde mig upp och kramade om Sophie hårt. Sen kramade Sophie om Selena.
- Happy birthday Selena! Sa Sophie glatt.
- Thanks Sophie! I'm glad that you are here! Have you meet Alex new boyfriend Chace? Frågade Selena samtidigt som hon flyttade på sig så Sophie skulle kunna se Chace.
Hennes ögon blev stora som tomater när hon såg att det var Gossip Girl Nate.
WHAT?! Fick Sophie ur sin mun. Jag skämdes så mycket att jag bara ville dö just nu.
- Okey Selena. Stop embarrass me. And Sophie he's not my boyfriend i just invited him here today. I meet him last night at the Teen Choice Awards. Sa jag och Chace flinade samtidigt som han la sin arm runt min midja.
- I'm just her date tonight. I'm Chace. Sa han och skakade hand med Sophie. När han sa ordet date log jag som ett fån. Han var riktigt gullig!
- Nice to meet you! I'm Sophie. Sa hon och log glatt. Selena gav alla en till cider och vi tog glatt emot dom.
Det tog inte långt tid innan folk började komma in. Jag hälsade på kändisar som Miley Cyrus, Taylor Swift som jag träffat flera gånger så henne kramade jag och pratade med ett tag. Jag pratade också ett tag med Demi Lovato. Jag hade Chace vid min sida hela kvällen medans vi gick runt och hälsade på alla. När vi hälsat på Sean Kingston, Mila Kunis, Katy Perry, Taylor Lautner, Nick Jonas, Joe Jonas och Kevin Jonas. Gick vi fram till Ashley Tisdale.
- Hi, i'm Alex. Selena's sister and this is Chace. Sa jag och skakade hennes hand.
- Nice to meet you! I'm Ashley! Do you want to join me to the bar? Frågade hon mig och jag följde glatt med. Chace sa att han skulle hälsa på hans kompisar sålänge.
- Take this one. Sa hon och gav mig ett glas med redbull och vodka. Sen tog hon också ett.
- So, do you know many here? Frågade jag och försökte överrösta musiken.
- Yes do you?
- No! I feel like an outsider. Sa jag och hon skrattade.
- Well you have me. Sa hon och drog med mig ut på golvet i vardagsrummet och vi började dansa med varandra ganska vilt. Bredvid mig dansade Sophie och Taylor Lautner. Jag log mot henne och hon log tillbaka. Sen fokuserade jag på att dansa. Mitt huvud började snurra lite och det började bli lite suddigt efter mitt fjärde glas vodka.

Emma här! Dramat kommer i nästa kapitel istället. Hoppas ni gillar kapitlet ändå. Mer kommer imorgon och jag ska försöka göra ett tidsinställt så det kommer ett på lördag också. PÖss
I want comments;)
Gillar ni våran nya design? Bieberlaugh har gjort den! As duktig!

Kommentarer♥
Postat av: Anonym

mer!! älskar designen

2011-08-11 @ 22:02:25
Postat av: amanda

designen är jätte snygg :D och jätte bra skrivet :) när kommer nästa del??

2011-08-11 @ 22:12:30
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: RTyu

Ser inte den, kanske senare.



Men skitbra :)

2011-08-11 @ 22:49:03
Postat av: daniella

jättebra som alltid :) dock ser jag ingen design... hela eran design har varit hel vit hela tiden, även när ni hade eran gamla design. på min laptop är det helt vitt som sagt... :(

2011-08-11 @ 22:54:52
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Fanny.

Riktigt bra, längtar tills dramat! ;)

2011-08-11 @ 23:13:14
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: emma

Asfin design!! MER!

2011-08-11 @ 23:35:35
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-08-11 @ 23:46:44
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-08-12 @ 02:55:22
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: R

Moooooore! XD

2011-08-12 @ 07:02:22
Postat av: Isabella

ÄÄÄÄÄÄÄLKAR DET!

skriver själ noveller. men hade aldrig tanken på tt man kunde skriva så som du gör.

du har fångat mig, och ja kn absolutinte sluta läsa. ÄLSKAR DET! MER MER MER MER MER MER!

2011-08-12 @ 07:45:39
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Melina

Skit bra :)

2011-08-12 @ 11:35:48
Postat av: Saga

Vrf har ni redan bytt design?

2011-08-15 @ 01:39:25
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0