Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 12

Bredvid mig dansade Sophie och Taylor Lautner.
Jag log mot henne och hon log tillbaka. Sen fokuserade jag på att dansa.
Mitt huvud började snurra lite och det började bli lite suddigt efter mitt fjärde glas vodka.

Vanessa Hudgens Elizabeth & James Sunglasses
Jag och Ashley kom väldigt bra överens. Sophie var mest med Taylor. Ash och jag hade en shot tävling. Och jag trodde såklart att hon skulle vinna eftersom jag aldrig har gjort det förut. Men jag vann faktiskt.

- Uhhh!! I won! Sa jag med min fylle röst.
- Next time, i will win! Sa hon och vinglade in på badrummet. Jag kollade mig omkring och min blick letade efter Chace. Jag såg honom lite längre bort han stod och pratade med Justin.
Jag vinglade fram till dom och jag snubblade lite när jag kom fram men Chace tog emot mig.
- Someone is very drunk. Sa Chace och syftade på mig.
- I.. wa..nt ..to dance!!! Sa jag slöddrigt men Chace förstod och drog med mig dit alla stod och dansade. Jag dansade med Chace så bra jag kunde. Hade lite svårt med balansen ibland men annars gick det bra.
- Alex!! I'm leaving now. But call me bitch! Skrek Ashley i mitt öra och kramade om mig innan hon gick.
- Do you want to go upstairs? Viskade jag i Chace öra. Han bara skrattade och skakade på huvudet. Sen lutade han sig fram och gav mig en kyss. Den var mjuk, varm och härlig. Jag log när han slutade kyssa mig.
- I should go now. Viskade han vi mitt öra.
Jag gav honom en sista kyss innan han gick. Sophie hade däckat i Taylor's famn. Selena har jag inte sett på ett tag. Så hon har nog också däckat. Justin stod och sa hej då till dom flesta eftersom alla skulle gå nu. Jag gick fram till baren och tog en vinflaska och vinglade ut på balkongen. Jag öppnade vinflaskan och tog ganska många klunkar. Jag drack ur flaskan samtidigt som jag dansade runt till musiken som hördes in ifrån. Men efter ett tag stänges musiken av. Så jag satte mig på en stol och drack en hel del mer. När det var ungefär 3 klunkar kvar ryckte någon flaskan ifrån mig. Jag vände mig om och såg att Justin stod där.
- Hey trouble. Sa han och flinade.
- I'm not trouble. Sa jag och gäspade.
- I can help you up to your room. Sa han och lyfte upp mig i hans famn. Gud vad stark han är.
Jag såg att Sophie hade däckat i soffan men Taylor var inte kvar där.
- Where is Selena? Frågade jag när han gick upp för trappan med mig.
- She's in her room, sleeping. Sa Justin och koncentrerade sig på trappan. Han var ju inte heller helt nykter så det tog ett tag tills vi kom upp. Men han bärde in mig till mitt rum. Han la mig försiktigt ner i sängen och släppte inte blicken från mina ögon.
Det kändes som jag drunknade i hans ögon.
- You are beautiful, do you know that? Viskade han med hes röst. Jag var så full att jag inte förstod vad som hände. Men jag skakade på huvudet och han log lite.
- Maybe this can change your mind. Viskade han och närmade sig mina läppar. Han kysste mig mjukt. Vilket sedan övergick till hångel. Efter ett tag fattade Justin vad han gjorde och sprang ur rummet.
Jag blev chockad. Men jag var alldeles för trött för att tänka så sömnen tog över. Nästa morgon vaknade jag av att Selena skakade om mig och ropade att jag skulle vakna.
- What..? Sa jag med trött röst och kände att jag hade en enorm huvudvärk.
- We are leaving to Hawaii today! Sa hon glatt.
- When? Sa jag och gick snabbt upp och hämtade min svarta stora resväska ur gaderoben.
- 3 hours. Sophie is already home and packing her stuff. Sa Selena och gick ur rummet.
Jag tog en snabb dusch innan jag började packa. Kände mig lite äcklig från igår kväll. Jag kom inte ihåg allt från igår. Jag kom ihåg att jag lärde känna Ashley Tisdale och att jag kysste Chace. Och att... Minnen kom som vågor i mitt huvud. Och det var ett minne som var lite suddigt men jag kom ändå ihåg det. Justin och jag strulade igår natt. Hur kan jag göra så mot Selena? Och hur kan Justin göra så mot Selena. Tänkte jag medans jag satte på mig kläder. Efter det fönade jag håret och sminkade mig lite lätt.
Sen började jag packa ner badrums grejerna först. Det var inte så mycket så det gick snabbt. Efter det gick jag vidare till kläder och skor. Jag packade ner lite olika outfits osv. När jag var klar hade jag bara 40 minuter på mig tills vi var tvungna att åka. Jag bärde ner min tunga resväska till hallen. Min blick gick igenom huset. Selena och Justin hade städat och möblerat tillbaka allt. Och det såg riktigt bra ut. Jag gick in till köket där Selena och Justin satt och åt frukost. Justin kollade ner i bordet när jag kom men Selena log som ett fån.
- Good morning.. Sa jag med en trött röst. Jag mådde inte så jättebra eftersom jag hade en jobbig baksmälla.
- Hey, Justin give her a headache tablet. Sa Selena snällt. Utan ett ord ställde sig Justin upp och gick mot toaletten. Jag följde efter honom. Och kollade på honom medans han letade fram en huvudvärkstablett hur skåpet.
- Do you remember last night? Sa jag och han suckade.
- How can i forget? Sa han och hittade en förpackning med huvudvärkstabletter.
- I was drunk.. We both were very drunk. So let's try to forget. Sa jag och tog en huvudvärkstablett av honom.
- To be honest, i wasn't so drunk. Sa han och kollade ner mot golvet.
- What?! Why did you do it then? Viskade jag kanska upprört.
- You make me exited. It was along time ago i felt that way. I don't love you. I love Selena, but you make me feel.. I don't know what to say. Sa han och kollade skamset på mig.
- So i make you feel something, but you don't love me..?
- Yeah, but i wan't to hang out with you more often to see if i have feelings for you.
- I'm not gonna be ''the other woman'' here. Sa jag och kollade ilsket på honom.
- I know that you have that same feeling for me. You don't love me but you feel something for me. I can see that on your face.
- No you don't! Sa jag och han kysste mig, igen. Jag var så chockad så jag inte ens hann att puta bort honom.
- If you didn't feel anything, i will leave you alone. Viskade han i mitt öra innan han lämnade badrummet. Jag log tabletten och svalde den utan vatten. Sedan gick jag tillbaka in i köket och gjorde iordning mackor.
Selena och Justin kramades sådär romantiskt. Jag fick en känsla i magen som jag inte gillade när jag såg det. Nästan som jag blev avundsjuk? Men det kan jag ju inte bli. Jag gillar ju inte ens killen, eller?
Jag åt mina mackor långsamt. När jag var klar så gick jag upp och borstade tänderna.
- Our car is here! Ropade Selena nerifrån. Jag sprang ner för trappen och tog på mig skorna.
Vi bärde ut våra väskor till den stora bilen som stog vid uppfarten. Kenny, Justin's livvakt skulle köra oss till flygplatsen. Men han skulle tydligen inte följa med till Hawaii.
När vi satt i bilen påväg mot Sophie's hus tog jag fram ipoden och satte på Jason Derulo's låt ''It Girl''.
Sen tog jag upp mobilen och skickade iväg ett sms till Ashley och Chace.
'' Hi Ash! I had a great time last night with you.
But i didn't remember so much.. So when i'm back from Hawaii
we can get to know each other? //Alex. ''

'' Hi Chace! I'm on my way to Hawaii right now.
But i really liked that kiss.
Wanna hang out when i'm back again? //Alex ''

När jag smsat klart var vi framme vid Sophie's hus. En glad men trött Sophie hoppade in i bilen och satte sig bredvid mig.
- Are you exited? Frågade jag och kramade om henne.
- Yes i'am! And last night was awesome! I got Taylor Lautner's number! Sa hon ivrigt och vi alla andra skrattade till lite.
- I thought you and Zach were togehter? Sa jag när vi börjat köra igen.
- Not really. Just very, very good friends. Sa hon och flinade.
Min mobil vibrerade när jag nästan var framme. Det var Chace som hade svarat. Sophie såg att det var från Chace och skrattade lite.
- I forgot! I saw you kissed Chace last night! How was it? Sa Sophie och jag fick allas blickar på mig. Jag kunde se på Justin att han blev lite avundsjuk när Sophie sa det. Men det är ju bara rätt åt honom, right?
- So good! I loved it! Sa jag och öppnade smset.
'' Hi babe! Hope you will get an awesome time in Hawaii.
We can meet each other when you're back! //Chace ''

Inte så långt efter jag läst smset fick jag ett till. Fast denna gången från Ashley.
'' Hi, I really wan't to meet you when you're back!
Call me :) I had a very fun night with you! //Ash ''

Jag svarade inte eftersom vi var framme. Vi skulle åka i privatplan så vi slapp gå igenom flygplatsen.
Personalen tog hand om våra väskor medans vi gick in i planet. Sophie hade massa skvallertidningar med sig så jag lånade en av henne. Jag bläddrade igenom några sidor tills jag såg att det stod om Selenas fest. Och mina ögon blev stora som bollar när jag såg att det var en bild på mig och.... Chace. Tur för om det skulle vara en bild på mig och Justin skulle nog hela min värld gå under.



Emma här! Nu håller jag på att fråga runt om design osv. Hoppas den andra kommer fungera iallafall. Hoppas ni gillar kapitlet. Och nu är dom snart i Hawaii! Vad tror ni kommer hända, I want comments! Pöss i love you all!

Kommentarer♥
Postat av: Gabbi

Awesome =D dem säkert ha sån secret love affair xd

2011-08-13 @ 17:24:30
Postat av: becca :)

älskar det! Du äger på det här, mer nu!

2011-08-13 @ 17:30:12
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/lordag-dagens-blogg.html#comment

2011-08-13 @ 17:41:23
URL: http://anneliih.blogg.se/
Postat av: nikki

bra! mer :)

2011-08-13 @ 18:01:03
Postat av: Marielle

Awesome <3

2011-08-13 @ 18:53:14
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-08-13 @ 19:38:21
Postat av: Anonym

jätte bra

2011-08-13 @ 19:39:05
URL: http://addictivejdstory.blogg.se/
Postat av: Steffi xD

AsBra ! läntar till nästa det :D den kommer väl snart :O ? xD

2011-08-13 @ 20:23:33
Postat av: Josefin

grymt bra! :) <3

2011-08-13 @ 21:03:01
URL: http://bieberlove.devote.se
Postat av: Jenny

OMB vad bra! meeeeeeer! :)

2011-08-13 @ 21:06:06
Postat av: r

Mmmmmore! <3

2011-08-13 @ 22:05:07
Postat av: ámie

AWSOME! ;d

2011-08-13 @ 22:29:05
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Amanda

älskar denna novell <3 :) meeeeer :D

2011-08-13 @ 22:55:42
URL: http://sofaraaway
Postat av: Daniella

Känns lite overkligt, för hur ofta strular man med sin systers pojkvän..? Inte så smart gjort, jo klart dem inte precis vart nyktra, fast Justin är ju ganska konstig... Men på något sätt känner jag att denna storyn kommer bli grym & är väldigt intressant! :)



What happens in Hawaii stays in Hawaii? ;) Haha nejdå, men undrar vad som kommer hända...

2011-08-14 @ 01:52:29
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

as braaa!

men kolla in min ny startade novell blogg handling och epidode 1 ute..

2011-08-14 @ 04:26:32
URL: http://justajbnovel.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-08-14 @ 17:20:20
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0