Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 13

Personalen tog hand om våra väskor medans vi gick in i planet.
Sophie hade massa skvallertidningar med sig så jag lånade en av henne. Jag bläddrade igenom några sidor tills jag såg att det stod om Selenas fest. Och mina ögon blev stora som bollar när jag såg att det var en bild på mig och.... Chace. Tur för om det skulle vara en bild på mig och Justin skulle nog hela min värld gå under.





- Sophie, what do you want to do when we are in Hawaii?
- Selena told me that its night when we get there. So i want to sleep. Sa hon och bläddrade i sin tidning. Selena lyssnade på musik och Justin höll på med sin dator.
Så jag tog upp min ipod och började lyssna på Justin Timberlake ''What goes around comes around''
Jag började mima med löjliga miner till den tills jag hörde att någon skrattade. Jag stängde av musiken och märkte att det var Justin som skrattat.
- That was funny. Sa Justin och flinade. Men jag bara lipade åt honom och började lyssna på musik igen.
Efter ett par timmar var vi framme och klev av planet. Alla hade nästan sovit hela resan. Här i Hawaii var det mörkt och kväll, men ändå inte så jättesent. Men vi bestämde att gå till våra hotellrum eftersom alla var sega efter resan.
Jag fick min nyckel av Selena. Jag och Sophie skulle dela medans Selena och Justin skulle dela.
- Sophie let's go! And bye losers! Sa jag till Selena och Justin medans jag och Sophie gick mot hissarna.
Vi bodde på den näst högsta våningen.
Jag öppnade dörren och vi gick in i våran svit. Den var riktigt riktigt snygg. Lite mer modern look.
Jag och Sophie bytte om till mjukis kläder och satte oss i våran dubbelsäng. Och det var då jag bestämde mig för att berätta till Sophie om Justin.
- Sophie i need to tell you something.. Sa jag och Sophie kollade nyfiket på mig.
- What's up?
- Its Justin.. He kissed me, twice. And then he said that he loves Selena. But its something special about me and he wants to find out what it is. Sa jag och Sophie kollade chockat på mig.
- How can he do that to Selena... And what did you say to him?
- I don't remember.. Sa jag och kollade ner med huvudet.
- Do you have feelings for him?
- No, i don't think so.. Sa jag och kollade på henne och hon suckade.
- You can't be togehter with him. Because you can't hurt Selena. I think we should do the movie style. Sa hon och log mystiskt.
- What movie style?
- Revenge! How do we know that he hasn't done this before with other girls? He can't just hurt Selena like that, when she doesn't even know!
- I guess so .. What's your plan? Sa jag och Sophie log glatt mot mig.
- You have to tell him that you want to hang out with him more often, alone. And we need to get you some sexy outfits. He will become more and more interested in you then. You hang out with him sometimes, and BAAM! He's in love. And then he tells Selena that he's in love with you. And that's when you break his heart. Sa hon och jag kollade konstigt på henne.
- Do you really think thats going to work?
- Yeah it works in movies.. But Justin is already interested of you. So i think this is gonna be easy.. Sa hon och flinade.
- Please stop watch movies. Sa jag och skrattade.
- Come on! Do this for your half sister, Selena. Sa hon och skuldkänslorna blev allt större och större. Detta var något jag egentligen inte alls hade lust att göra mot Justin. Men Selena kommer såklart först, hon är liksom familj. Och familjen kommer först. Ifall jag hade blivit tillsammans med Justin hade Selena och Sophie tyckt att jag var en slampa. Så hur lite jag en vill detta, måste jag göra det.
- Fine, i'm in. Tomorrow its shopping time. Sa jag och Sophie log stort och började göra små seger dans rörelser.
Den natten sov jag inte alls bra. Allt jag kunde tänka på var Selena och Justin. Jag kommer krossa deras romantiska förhållande och Selena kommer bli förkrossad.
- WAKE UP!! Skrek Sophie i mitt öra så att jag hoppade till lite av rädsla.
- What do you want? Sa jag irriterat.
- We are eating breakfast at starbucks today. Because we have shopping to do! Sa hon och stressade upp mig. Jag skyndade mig upp och tog med mig kläder in på badrummet. Jag tog en snabb dusch och efter det sminkade jag mig och fönade håret. Jag har nog aldrig varit så snabb förut.
När jag kom ur badrummet kollade Sophie förvånat på mig.
- That was quick! Sa hon och vi tog på oss skorna och gick ut.
När vi gick längst gatorna kollade vi i affärer som Juicy Couture och Victoria Secret. Dom hade också Forever 21 bredvid Starbucks så vi bestämde att Forever 21 blir den sista affären. Jag hade hittils hittat väldigt snygga outfits men bara en snygg klänning så vi fokuserade på klänningar inne i affären.
- Here try these! Sa Sophie och gav mig fem klänningar. Man kunde verkligen se att hon var bättre än mig på det här.
- Okey, thanks. Sa jag och gick in i prov hytten medans Sophie väntade utanför.
Först satte jag på mig en vit kort spets klänning. Jag gick ut och visade Sophie som skakade på huvudet så jag bytte om till en svart kort tight siden klänning. Jag visade Sophie som ivirgt nickade på huvudet och gav mig en tumme upp. Jag log och tog på mig dom andra. Vi bestämade oss för att bara köpa den svarta siden klänningen eftersom jag redan hade massa andra outfits.
- Let's go to Starbucks! Sa jag och log. Vi gick in till Starbucks och beställde varsin macka och latte. Sedan satte vi oss vid fönstret.
- Where is Selena and Justin? Frågade jag efter ett tag med tystnad.
- At the beach. Do you want to go? Sa hon och log en tugga av sin macka.
- Yeah! I want to go now. Sa jag och vi tog latten och mackan i handen och började gå mot hotellet. Det var svårt att hålla alla kassar medans man också höll i latte och en macka men det gick. Jag pustade ut av lättnad när vi var framme i vårat hotellrum igen. Jag släppte ner alla kassar jag hade i handen och åt snabbt upp min Starbucks frukost. Jag bytte om till bikini vilket Sophie också gjorde. Över det tog vi varsin t-shirt och shorts. I min väska packade jag ner min mobil, ipod, nycklar och handduk.
Vi började gå ner mot stranden. Som tur fanns det massa skyltar som pekade vart stranden låg så tillslut kom vi rätt. Stranden var ganska stor men vi kunde se att Selena och Justin låg längst bort nästan, där det inte var så mycket folk. Vi promenerade bort mot dom och placerade våra handdukar i sanden.
- Hey girls! Sa Selena och log.
- Hi! We went shopping. Sa jag och tog av mig shortsen och min t-shirt.
- Yeah, Sophie told us. Did you find something nice?
- I found alot of sexy outfits. Sa jag och flinade.
Vi solade ett tag för jag hade egentligen ingen lust att bada. Men efter att höra Justin's tjat bestämde vi oss alla för att ta oss ett dopp. Det var faktiskt rätt varmt. Precis när jag tänkte doppa mig kände jag två kalla armar runt min hals. Jag vände huvudet bakåt och såg Justin som stod där och flinade. Så jag kastade mig bakåt så Justin också blev blöt. Men det roligaste var ju att han inte var beredd på det. För blöt var han ju redan.
När vi båda kommit upp på ytan flinade jag stort mot honom.
- Payback is a bitch... Sa jag och gick upp på stranden igen. Jag kände att hans blick var på mig hela tiden. Detta kanske kommer bli enklare en vad jag trodde...

Hej kanske inte sådär jättelångt.. Men det är ju iallafall något! Plus att ni fick det idag istället för imorgon så.. I want comments:D<33 Tack för alla fina kommentarer hittils Pöss!! Btw, vad tycker ni? Ska dom krossa Justin's hjärta eller inte?;)

Kommentarer♥
Postat av: pösss babe

Nej eller jo hon får känslor för honom när han har gjort slut med selena så hon kan inte hålla sig borta från honom

2011-08-15 @ 00:15:17
Postat av: emma

nej krossa inte justins hjärta tycker jag. fast du bestämmer fast jag tycker nt det. du äger på att skriva you go girl <3

2011-08-15 @ 00:40:31
Postat av: Wilma

Nej hon ska inte krossa hans hjärta, dom ska bli ihop men samtidigt ska hon vara med chaaaace!!! :D

2011-08-15 @ 00:50:42
URL: http://grindisryttarna.blogg.se/
Postat av: Gabbi

jag tycker hon ska ha ett hemligt förhållande bakom sophies och selenas rygg men tillsist så får hon för mke skuldkänslor fast hursomhelst tycker jag inte hon sak krossa hans hjärta utan isf som emma skrev

2011-08-15 @ 00:52:20
Postat av: Anonym

jag tycker att hon ska krossa hans hjärta när hon dumpat märker hon att hon har fallit för honom. duuuu ägggerrrrr såå jälvla gryyym

2011-08-15 @ 01:20:18
Postat av: Sandra

Alex kan ju vara tillsammans med Chace, och Justin tillsammans med Selena, som dom redan är. Och sen Blir Justin och alex tillsammans, och sen Chace och Selena tillsammans! ahahhaha, gud va roligt. Alla är typ tillsammans med alla. Om du fattar?



Förutom att killarna bara är med tsm me tjejerna, och tjejerna tsm me killarna. Ja du fattar säkert!



Men Alex få INTE krossa hans hjärta.

Justin kanske kan få känslor för henne, och dom är väldigt starka. Och Justin gör något för henne, som gör Alex att falla för han. Och då hoppar Alex ur planen! :D

2011-08-15 @ 02:10:23
Postat av: Astrid

samma som sandra, och, neeej, inte bryta hans hjärta!! <3

2011-08-15 @ 07:57:00
Postat av: Anonym

Nej det tycker jag inte. Det är liksom precis vad man kan tro ska hända och jag vill bli överraskad annars är det inte riktigt lönt att läsa..

2011-08-15 @ 11:49:07
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: elena

super bra jag älskar denna novellen

2011-08-15 @ 12:52:27
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Melina

Skitbra (:

2011-08-15 @ 13:13:25
Postat av: Daniella

Jättebra kapitel! :)



Nja, jag tycker inte heller att Alex ska krossa Justins hjärta. efter några dagar i Hawaii så börjar känslorna som Alex har för honom bli mer verkliga & då blir det ingen lek längre så Alex förstår att hon måste backa ur planen.... or something lol! Anyways... ni kommer säkert på något jätte intressant! :D

2011-08-15 @ 13:56:54
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: ninni<333

Tkr som daniella, hon får inte krossa hans hjärta!!

Älskar bloggen;*

2011-08-16 @ 16:05:01
Postat av: Isabella

du har ju fått en del tips om de ska krossa hans hjärta eller inte. Vilket jag själv heller inte tycker.

Men det verkar som om de bara är jag som undrar när du tänkt uppdatera? känns som de var flera dagar sen de kom in ett nytt kapitel..

2011-08-16 @ 18:19:51
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: aalexandra

"Alex kan ju vara tillsammans med Chace, och Justin tillsammans med Selena, som dom redan är. Och sen Blir Justin och alex tillsammans, och sen Chace och Selena tillsammans!"

Håller med tjejen lite längre upp, Sandra.

Fast bara det att de här med att krossa Justin's hjärta, att hon ångrar sig redan någon dag efter...

2011-08-16 @ 19:08:38

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0