Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 15

- Only if you kiss me. Säger han och jag får en klump i halsen.
- Justin i... Börjar jag men han avbryter mig.
- Come on! Säger han och viftar med jordgubben framför mitt ansikte. Jag rycker på axlarna och lutar mig mot honom. Jag pressar mina läppar mot honom och vi kysser varann.. Länge.
Det kändes så fel men ändå så rätt. Vad håller jag på med?

Nästa morgon vaknar jag med en dunkande huvudvärk. Typiskt. Sophie som sitter i soffan en bit ifrån mig kollar på mig och lyser upp.
- I thougt you were gonna sleep whole day! Säger hon. Jag skrattar till och skakar på huvudet. Jag reser mig upp och går fram till min väska och tar ut en huvudvärkstablett. Jag häller upp ett glas vatten och sväljer tabletten med vattnet.
- What's the plans for today? Frågar jag och ställer ner glaset på diskbänken. Hon rycker på axlarna.
- I don't know yet. I think Selena and Justin will come here soon. Säger hon. Jag nickar och går in på rummet och drar på mig ett par blåa jeans, ett vitt linne och en kofta. Det såg ut att blåsa idag.
Efter det sminkar jag mig och lockar håret.
- Selena and Justin are here! Ropar Sophie. Jag skyndar mig ut ur rummet och får syn på Justin och Selena som står och håller varann i handen. Jag känner hur avundsjukan väller upp inom mig men det var bara att vänja sig. Jag möter Justins blick och han blinkar med ena ögat. Mina kinder hettar till. Jag vänder istället blicken åt Selena.
- Something special on your mind? Frågar jag och ler. Hon nickar ivrigt.
- We're gonna swim with the dolphins! Säger hon överlyckligt. Jag flämtar till. Skojar hon eller?
- Are you kidding me? Frågar jag med halvöppen mun.
- No! It will be fun. Säger hon glatt. Egentligen skulle jag ha sagt nej men sålänge jag får spendera tid med Justin.. Nej, vad håller jag på med?!
- Fine. Säger jag och hon ler ännu större. Jag skymtar även ett leende i Justins ansikte.
- They will help us with the swimming clothes there! Let's go! Ler hon. Jag nickar och drar på mig mina skor. Sophie gör samma sak och sedan lämnar vi hotellrummet och hotellet.
*
När vi kommer fram får vi simdräkter. Jag går in på någon toalett och drar på mig den över mina underkläder.
När jag fått på mig den lämnar jag toaletten och flämtar till när någon drar mig bakom hörnet. Jag slappnar av när jag får se Justin men jag får ändå panik.
- Justin, what if Selena gets here? Frågar jag. Han skakar på huvudet med ett busigt leende.
- She's with Sophie. Säger han och pressar sina läppar hårt mot mina. När kyssen avslutats ler han stort.
- I couldn't wait. Säger han lågt. Jag skakar på huvudet med ett skratt. Jag kan inte krossa Justins hjärta. Jag vill inte vara med på det här. Jag måste ta mig ur det här.
- Let's go. Säger jag med ett svagt leende och börjar gå tillbaka till Selena och Sophie. Justin kommer upp bredvid mig.
- Finally your here! It's time. Säger Selena glatt. Jag nickar nervöst och kliver ner i bassängen. Dom andra kliver också ner och en kvinna förklarar för oss hur vi ska göra. Jag ställer mig tveksamt bredvid delfinen och ler stort. Kvinnan tar ett kort och ler sedan stolt.
*
När vi äntligen kommer tillbaka till hotellet är jag överdrivet trött.
- Let's watch some movies on our hotelroom. Säger Justin och ler. Vi andra nickar instämmande och går sedan upp till Justin och Selenas hotellrum. Vi sätter oss ner på en stor madrass som ligger ner på golvet och Justin stoppar i någon skiva i dvd spelaren.
- Which movie did you choose? Frågar jag nyfiket.
- The Grudge 3. Säger han. Jag spärrar upp ögonen och drar en filt över mig. Justin släcker lampan och sätter sig mellan mig och Selena.
I mitten av filmen märker jag att han lägger sin arm runt mig och flyttar sig lite närmare. Bara inte Selena märker någonting.

Jasmine här. Förlåt för ett kort kapitel, uppdateringen är verkligen dålig.. Den kommer bli bättre! :)

Kommentarer♥
Postat av: Jenny

såååååååååååå bra! Meeeeeeeeeeeer! :)

2011-08-18 @ 00:41:52
Postat av: Anonym

mer nU!!!!

2011-08-18 @ 00:47:12
Postat av: Gabbi

jag tycker det är lite "roligt" när dem har en liten hemlig kärleksaffär xd eviil mohahaha

2011-08-18 @ 02:09:01
Postat av: Anonym

sååå jäävllla gryym!!!

2011-08-18 @ 02:29:56
Postat av: elena

super bra mohahaha så bra

2011-08-18 @ 03:36:11
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Gabrielle

Super bra! :D

2011-08-18 @ 07:31:50
Postat av: Melina

Grymt bra!

2011-08-18 @ 12:41:18

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0