Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 16

Justin släcker lampan och sätter sig mellan mig och Selena.
I mitten av filmen märker jag att han lägger sin arm runt mig och flyttar sig lite närmare.
Bara inte Selena märker någonting.


Jag skakade av mig hans arm efter ett tag. Det kändes obekvämt att Selena satt precis bredvid. Men eftersom det var mörkt kunde jag hålla hans hand. Jag tog hans hand i min och lekte lite med hans fingrar. Jag kände nästan hur han log. Filmen var ganska läskig men jag hade sett den några gånger innan så jag blev inte jätte rädd. Justin tände lampan igen när filmen var klar och ringde roomservice. Medans vi väntade på roomservice gjorde vi ingenting faktiskt bara pratade. Men efter en stund vibrerade min mobil till och jag kollade vem det var ifrån. Jag log mot Justin som log tillbaka. Sen öppnade jag smset.

'' Hey Beauty... I want to do something with you.. Alone
last night were so fun and that was the best night in my
life. So i have another hotelroom. Wanna watch movie or something
with me there tonight when everyone is asleep?;) //JB ''

'' Of course i want to?! text me later okey:) //Alexx ''

Strax efter kom roomservice med massa olika rätter. Vi åt under tystnad. Men ingen pinsam tystnad utan en skön tystnad.
- My crew comes here tomorrow because i have some work to do tomorrow. But at night, I thought that the whole crew, me and of course you can watch movies. Andeat down there at the restaurant. Sa Justin och kollade på mig, Sophie och Selena.
- I thought you had vacation? Sa jag och log mot Justin.
- I have vacation but i have a new song to make for the album. But i only work tomorrow. Sa han och log tillbaka.
När det började bli sent gick jag och Sophie tillbaka till vårat sovrum. Vi bytte om till andra kläder och la oss i sängen. Sophie lyssnade på musik och blundade. Så jag passade på att hämta min svarta dagbok och en penna. Jag la mig i sängen igen och öppnade boken. Jag slog upp en tom sida och började skriva.
This is not me anymore. I have changed, i'm not that cool girl anymore.
I'm not that girl that loves skateboard and TV games. Its like i have
become Selena. And when Justin said he likes me. I told it to Sophie
and she said i have to break his heart.
To get revenge for what he does against Selena. But i don't know if i can do it. I do not even know if i like him. What i do to Justin right now is so nasty. I might as well go to Selena and tell her. Instead of destroying his life. And Chace ... I think I'm starting to like him, so it's mean to him too. I have changed I'm not the same person. The worst thing is that I do not even know if I like or hate it.

Jag suckade tungt för mig själv innan jag stängde och la ner boken igen. För tre veckor sen var jag en helt annan person. Och jag undrar om jag någonsin kommer kunna bli den personen igen. Och kommer någon gilla mig om jag är gamla Alex igen? Eller är det bara nya Alex dom gillar.

*
Nu hade det gått ungefär 3 timmar. Jag försökte hålla mig vaken så gott jag kunde. Sophie somnade för länge sen så nu var det bara jag som var vaken. Justin kanske har glömt? Jag tog upp min mobil och började skriva ett sms till honom.
'' Hi, Is Selena asleep yet? //Alexx ''

Efter ungefär 10 minuter fick jag ett svar.
'' Now she is. Meet me outside the hotelroom 301 //JB ''

Jag svarade med ett enkelt okej. Sen tog jag på mig mina mjukis kläder och smög ut till korridoren. 301 var inte så långt här ifrån. Jag började gå och jag kunde se Justin stå lite längre fram i rufsigt hår, mjukis byxor och en vit t-shirt. Han log stort när han såg mig och jag log tillbaka.
- Hey babe. Viskade han mot min hals med sin hesa röst när vi kramades. Vi kollade varandra i ögonen och möttes i en intensiv kyss.
- Hi Bieber. Viskade jag sedan tillbaka. Han låste upp dörren och vi gick in. Han hade lagt fram filmer, champange och en gitarr.
- So what do you want to do? Sa Justin och kramade mig bakifrån.
- Play something for me. Sa jag och gav honom gitarren. Han log mot mig och gav mig en puss på munnen innan vi satte oss i sängen. När han började spela hörde jag direkt vilken låt han spelade.
'' Hey girl, is he everything you wanted in a man
You know I gave you the world
You had me in the palm of your hand
So why your love went away
I just can't seem to understand
Thought it was me and you babe
Me and you until the end
But I guess I was wrong
Don't want to think about it
Don't want to talk about it I'm just so sick about it
Can't believe it's ending this way
Just so confused about it
Feeling the blues about it
I just can't do without ya Tell me is this fair?
Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye? Should've known better when you came around
That you were gonna make me cry
It's breaking my heart to watch you run around
'Cause I know that you're living a lie
That's okay baby 'cause in time you will find...
What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around
Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around What goes around, goes around, goes around Comes all the way back around
Now girl, I remember everything that you claimed
You said that you were moving on now
And maybe I should do the same
Funny thing about that is I was ready to give you my name
Thought it was me and you, babe And now, it's all just a shame
And I guess I was wrong
Don't want to think about it
Don't want to talk about it I'm just so sick about it Can't believe it's ending this way.. ''

När han slutat spela log jag som ett fån.
- Did you like it? Its your favorite song, so i played it. Sa han och väntade på ett svar.
- I loved it. You're so sweet! Sa jag och kysste honom länge.
- Do you want to watch a movie with me? Frågade han och jag nickade glatt.
Han ställde sig upp och satte på tvn. Sen stoppade han i en dvd film. Jag vet inte vad den hette men Justin sa att det var en skräckfilm.
När Justin hade satt på filmen kom han tillbaka och la sig bredvid mig. Sen la jag mig i hans famn och han höll om mig.
- Justin don't you think this is wrong? Frågade jag honom efter ett tag.
- Of course its wrong. But i like you Alex. But you are my girlfriends sister. And i still love Selena very much. So i can't hurt her like that. Sa han och kysste mig på huvudet.
- Don't you think she will get more hurt if she founds out on her own?
- Maybe, but i just can't tell her yet. Sa han och jag nickade långsamt sedan började vi kolla på filmen igen.
*
- Kiss me. Sa han och lutade sig fram mot mig. Jag gav honom en lång och öm kyss. Vilket sedan övergick till hångel. Jag låg över honom i sängen och kysste honom på hans svaga punkt, halsen. Han gav ifrån sig några små gulliga stön ibland vilket fick mig att le. Efter ett tag så kände jag att han började hårda där nere och då klev jag av honom. Jag vill absolut inte gå för långt. Plus att vi hade typ vår första dejt igår.
- Please don't stop. Sa han och la sig över mig och började kyssa min hals.
- Justin i can't. Not sex, not now. Sa jag och gav ifrån mig ett svagt stön.
- You make me very excited. We do not need to have sex. But don't stop kissing me. Viskade han nära mitt öra sedan kysste han mig och våra tungor möttes.
- Justin i have to go. Viskade jag och han slutade. Sen klev han av mig och hjälpte mig upp. Jag gick mot hallen och satte på mig skorna.
När jag tänkte vända mig om och ge honom en sista kyss. Putade han mig bakåt så jag nuddade väggen. Han kysste mig intensivt. Han lyfte upp mig så jag hade benen runt hans midja och fortsatte kyssa mig. Okej nu var det jag som var riktigt upphetsad. Vi höll på ett tag till innan vi båda var tvungna att gå tillbaka.
- See you tomorrow. Sa Justin och kysste mig när vi var utanför mitt hotelrum. Jag nickade och besvarade kyssen innan jag smög in. Jag tog av mig skorna tyst innan jag smög vidare till sängen och la mig. Jag somnade direkt med Justin i tankarna.

Emma här! Det var ett par dagar sen jag skrev. Som tur har Jazzy skrivit iallafall. Ubah har massor av saker att göra innan skolan börjar så hon kommer inte ha tid att uppdatera på ca. 4 dagar till. Samma med mig. Har har massvis av saker jag vill hinna göra innan skolan och jag ska iväg snart. Men ni fick iallfall ett litet kapitel av mig ändå! I want comments LOVE U ALL! PÖSS<3:D

BTW; vi hade besöksrekord på 608 sidvisningar och 198 unika besökare! Love u guys tack så HIMLA MYCKET:DD <3333 kramisssar på er

Kommentarer♥
Postat av: Melina

Grymt bra!

2011-08-18 @ 16:16:15
Postat av: Gabbi

Awesome! Men när kommer nästa uppdatering då? :)

2011-08-18 @ 16:40:00
Postat av: Jasmine

Sv till Gabbi: Inatt typ :]

2011-08-18 @ 16:56:54
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Så bra Skrivet !!:) <3

2011-08-18 @ 17:33:53
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Isabella

åååååååh, sjukt bra! env de bästa novellerna jag läser!!!!

längtar ihjäl mi efter nästa kapitel!

2011-08-18 @ 17:41:27
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snälla, skriv ett till ikväll :D

2011-08-18 @ 17:42:42
Postat av: Gabrielle

Så sjuukt bra! :D x

2011-08-18 @ 18:29:40
Postat av: amie

sjukt bra.... asso justin är ju värsta playern om jag får säga..... fattar han inte att hane otrogen! plus om jag var selenas syrra skulle jag inte kunna göra sådär ....

MEn fortsätt NI ÄGER TOTALT!

2011-08-18 @ 21:36:07
URL: http://sofaraaway.blogg.se ( novell <--- )
Postat av: alice I

sjukt bra meeer ! :D

2011-08-18 @ 23:07:00
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: elena

super bra

2011-08-19 @ 00:03:12
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Daniella

Fattar inte heller hur han kan vara otrogen så där, och att Alex kan göra så mot sin syster...! It's like unreal... Men ändå så gillar jag det grymt mycket, ni skriver så himla bra. Gillar ju inte precis att dem gör så där, fast det är ju så spännande hihi. Längtar tills nästa! :)

2011-08-19 @ 13:18:29
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0