Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 17

Jag nickade och besvarade kyssen innan jag smög in.
Jag tog av mig skorna tyst innan jag smög vidare till sängen och la mig.
Jag somnade direkt med Justin i tankarna.


Nästa morgon vaknade jag av att Sophie duschade. Jag klev ur sängen och tog på mig nya kläder. Jag duschar senare istället. Sen borstade jag håret och sminkade mig lite lätt. Mitt humör idag kändes.. Tomt. Det känns tomt inom mig. Det jag gjorde igår var något jag aldrig trodde att jag ens skulle ha mod till att göra. Selena är alltid där för mig. Och jag tackar henne genom att strula med hennes pojkvän. Sen kan jag inte heller fatta hur Justin kan göra såhär mot Selena. Alla säger ju hela tiden att han är perfekt och att han alltid tar hand om tjejer på sättet dom förtjänar. Och Selena förtjänar inte detta.
Jag kollade på utsikten genom fönstret och en tår rann ner längst min kind. Mina tankar avbröts när jag fick ett sms.
'' We need to talk... Meet me at our hotelroom now. //JB ''

'' Coming. //Alex ''

Jag skrev en kort lapp till Sophie att jag var och pratade med Justin. Sen tog jag på mig skorna och gick till hotellrummet som jag och Justin hade spenderat tid med varandra igår. Jag knackade på dörren och Justin öppnade. Jag kunde se på långa vägar att han hade gråtit en hel del. Jag gick in utan att säga ett ord. Inte ens en kram eller kyss försökte han ge mig. Så jag förstod att något var fel.
Vi satte oss i en soffa och kollade på varandra.
- This is not me. And im sorry, but i don't think i can do this to Selena. Sa han och vände bort blicken.
- I fell the same way.
- I never thought i would do this to a girl, ever. But ut happened and i hate it. But i can't stop thinking about you. I like you Alex. Sa han och några tårar rann ner längst hans kind. Och det hände mig med. Men jag torkade snabbt bort dom.
- I have never meet a guy like you Justin. That night at the roof. Was the best night in my life. We haven't done this think for long just 2 days. And this days have been the best and the worst days in my life. It felt like i could say anything to you. As we have known each other for years. But there is a major obstacle. And it's Selena. So if you really want to be with me so you must choose. Its me or Selena. Sa jag och suckade.
- I can't make that chocie. Not yet, but i can tell you one thing. Sa han och tog ett djupt andetag innan han fortsatte.
- I think i'm togehter with the wrong sister. Sa han och då brast det för mig tårarna rann ner för kinderna som floder. Jag vet inte heller varför jag grät. Men jag hade Selena i mitt huvud hela tiden.
- I don't know what to say Bieber. Sa jag och han gav mig en lång och varm kram. Som slutade med en liten kyss.
- I came here to end this. But i don't think i can. Sa han och kysste mig ömt.
- I came here to end this to. But i don't want this to end. I just wish that Selena didn't have you as her boyfriend. Then this world would be perfect. Sa jag och lämnade honom. Jag gick snabbt tillbaka till hotellrummet där Sophie satt och borstade hennes hår. När hon såg att jag gråtit var hon påväg att öppna hennes mun och säga något. Men hon hann inte för jag sprang in till badrummet och låste dörren.
Vad håller jag på med? Var meningen som fanns i mitt huvud hela tiden. Jag hörde Sophie ropa och bankade på dörren om och om igen. Men jag orkade inte svara. Jag är en hemsk människa tänkte jag hela tiden. Men efter ett tag kände jag att sömnen tog över efter alla tårar var jag riktigt trött. Och somnade på badrums golvet.
Mina ögon öppnades långsamt efter ett tag. Men jag var inte längre på badrums golvet utan i sängen. Jag satte mig hastigt upp och såg att Justin, Selena och Sophie satt vid sofforna lite längre bort.
- You are awake! Sa Sophie högt och sprang fram till mig.
- Hey.. Sa jag och gäspade.
- What happened? Sa hon och satte sig bredvid mig. Selena och Justin satte sig också i sängen. Jag kollade på alla tre. Sophie väntade på ett svar. Selena satt där och såg på mig med en frågade blick. Medans Justin satt där med en ledsen och orolig blick. Han var nog orolig att jag skulle tjalla på honom.
- I just thought about Dave. Sa jag ledsamt för att dom skulle tro på det. Selena gav mig en medlidande blick och kramade om mig hårt.
- I'm always here for you sweetie. Sa hon i min famn. Vilket fick mig att börja gråta. Hon skulle bara veta vad jag har gjort mot henne..
- I know.. Thanks. Sa jag lågt och torkade bort tårarna.
- Its raining outside. So its a movie day today. Here in your hotelroom. But Justin's crew is here any minute. So its a girl day. Sa Selena och log. Efter ett par minuter knackade det på dörren och Sophie öppnade. In kom en gäng med massa människor. Dom hälsade på Justin och Selena först sen hälsde dom på Sophie.
- Hey, i'm Alfredo nice to meet you. Sa en kille och log mot mig.
- I'm Alex nice to meet you to. Sa jag och log tillbaka. Sen kom det några fler och ställde sig bredvid Alfredo.
- This is Ryan Good, Scooter, Pattie, Kenny, Carin, Allison and Ryan butler Justin's friend.
- Its nice to meet you all. See you tonight. Sa jag och log innan dom skulle gå.
*
- What are we going to do now? Sa jag när dom hade gått och det bara var jag, Sophie och Selena kvar.
- Mean Girls. Sa Selena och stoppade in filmen Mean Girls. Det var Selenas favorite film och Sophies med. Men jag tyckte den bara var ganska patetisk. Men rolig ibland.
- How can you like this movie. Sa jag när hälften av filmen gått.
- Its awesome. Sa Sophie och skrattade.
- Can't we do something fun? Frågade jag och Selena började le.
- We can play truth or dare, without dare? Sa Selena och log.
- Well we don't have anything better to do, so fine. Sa jag och hämtade en flaska.
Selena började snurra och den kom på Sophie.
- Do you think Ryan Butler, Justin friend. Are hot? Frågade Selena och Sophie nickade ivrigt på huvudet vilket fick mig och Selena att börja skratta hysteriskt.
- My turn. Sa Sophie och snurrade på flaskan. Och den hamnade såklart på mig.
- Do you think Alfredo is hot? Sa hon och flinade.
- Thats just like Selenas question?
- No she said Ryan, not Alfredo. Sa hon och log.
- Yeah Alfredo is kind of hot. And funny. Sa jag och Selenas ansikte lös upp som om hon precis fick värsta idéen.
- We should have a triple date. Sophie with Ryan. Me and Justin, You and Alfredo? Sa Selena och jag gav henne en konstig blick.
- How old is Alfredo? Frågade jag och Selena flinade.
- He is 22. But that dosen't matter. You need to think about something else than Dave. I will text them right away. Sa hon och skickade snabbt iväg ett sms till killarna.
Vi pratade om Selenas turne som snart skulle börja. Sen pratade jag och Sophie lite om skolan som började om 2 månader igen. Inget jag precis längtar efter. Min mobil vibrerade till och jag tog upp det och började läsa smset.
'' Alfredo, really? Do you mean that i'm going to sit there with you and him.
And just pretend that i don't want to kiss you? //JB ''
'' It was Selenas idea. And i really want to stop thinking
about you, So stop write me messages. //Alex ''
'' I can't.. See you tonight. //JB ''
Jag suckade och la ner mobilen igen.
- I don't know what to wear tonight. Sa jag och kollade på Selena och Sophie. Dom log stort och drog med mig till min resväska och började slänga ut kläder hur som helst.
- This one! Sa Selena och höll upp en jättesöt klänning.
- Okey! Sa jag glatt och tog emot klänningen. Sen satte jag på mig den.
- How do i look? Sa jag och snurrade runt ett varv.
- Beautiful! Sa Selena och Sophie i mun på varandra. Jag valde att inte sminka mig mer. Men Selena hjälpte mig med håret. Och resultatet blev jättefint.

Emma här! Skrev ihop ett kapitel till er! I want comments:D LOVE U<3

Kommentarer♥
Postat av: Amanda

vad bra skrivet! :)

2011-08-19 @ 17:32:37
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2011-08-19 @ 17:50:59
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: Jenny

awesome! :) MER!

2011-08-19 @ 18:15:09
Postat av: Lisa'

Längtar tills nästa del kommer :)

2011-08-19 @ 18:21:44
Postat av: emilia

Hej jag har precis starat en ny novell blogg :) moch jag har typ inga läsare, Så jag undrar om du skulle typ kunna kika in där? skulle bli jätte glad. Och jag håller på med inlägget nu så japp :)



kramar från mig

Postat av: Anonym

MEER:DD

2011-08-19 @ 18:36:37
Postat av: Gabbi

Grymt! MEER :D

2011-08-19 @ 20:26:59
Postat av: Marielle

Vart är alla kapitel som skulle komma upp??!! Skit bra BTW!

2011-08-19 @ 20:36:40
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Izzanh

Längtar jättemycket till nästa! :D

2011-08-19 @ 21:39:38
Postat av: Izzanh

Längtar jättemycket till nästa! :D

2011-08-19 @ 21:39:39
Postat av: Izzanh

Längtar jättemycket till nästa! :D

2011-08-19 @ 21:39:41

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0