Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 18

- This one! Sa Selena och höll upp en jättesöt klänning.
- Okey! Sa jag glatt och tog emot klänningen. Sen satte jag på mig den.
- How do i look? Sa jag och snurrade runt ett varv.
- Beautiful! Sa Selena och Sophie i mun på varandra. Jag valde att inte sminka mig mer. Men Selena hjälpte mig med håret. Och resultatet blev jättefint.


Vi mötte Justin, Alfredo och Ryan nere i lobbyn. Justin bar en blå skjorta tillsammans med ett par vita jeans, Ryan bar en svart T-shirt och ett par svarta jeans och Alfredo bar en vit T-shirt, ett par svarta jeans och en blå keps.
Alfredo kommer fram till mig med ett svagt leende.
- Hi. Säger han glatt. Jag ler stort.
- Hi. Säger jag.
- Let's go and get something to eat. I'm hungry! Säger Alfredo. Vi andra skrattar och nickar instämmande.
*
Vi kliver in på en pizzeria. Jag sätter mig ner bredvid Alfredo, Selena bredvid Justin och Sophie bredvid Ryan.
- You look very beautiful tonight. Säger Alfredo och ler stort åt mig. Jag kollar generat ner i bordet. När jag kollar upp igen ser jag hur Justin kollar på Alfredo. Typ som att han var avundsjuk.
- Thank you! You don't look that bad either. Säger jag med ett brett leende. Han ler stort och börjar kolla på menyn.
Jag beställde en hawaii och det var en pinsam tystnad när vi väntade på maten.
- So, tell me about yourself. Säger jag med blicken vänd mot Alfredo. Han nickar och kollar på mig.
- My name is Alfredo Flores, i'm 22 years old and background dancer to Justin. I love dancing and play basketball and i think Selena Gomez's sister is very pretty. Anything else you wanna know? Frågar han. Jag kollar ännu en gång generat ner i golvet och känner Justins blickar på både mig och Alfredo.
- Food! Utbrister Ryan och vi får våran mat serverad. I tystnad börjar vi äta och det är inte förns vi är klara som Justin avbryter tystnaden.
- Let's go back. Mumlar han. Selena skakar snabbt på huvudet.
- Justin! Don't be so boring! Let's do something. Säger hon glatt. Vi andra nickar instämmande. Sophie och Ryan verkar komma riktigt bra överens.
- Let's go and swim! Säger Sophie ivrigt. Jag kollar konstigt på henne.
- Now? Säger jag och kollar på klockan. Halv tio.
- Yes! It will be fun! Säger hon glatt. Alfredo rycker på axlarna.
- Why not? Säger han och kollar utmanande på oss.
- Fine. Säger jag och Selena i kör. Vi vänder blickarna till Ryan och Justin. Ryan nickar men Justin sitter tyst.
- Is something wrong? Frågar Selena. Han skakar på huvudet.
- No, lets go. Säger han och ler. Vi reser oss upp, betalar och börjar gå mot stranden.
- Wait.. We don't have swimming clothes on. Säger jag. Justin flinar och jag ger han en äcklad blick.
- We can swim with clothes on. Säger Alfredo. Jag rycker på axlarna och går i sanden. Jag drar av mig mina skor och doppar fötterna i vattnet.
- It's cold! Säger jag och springer upp igen. Alfredo skrattar och springer ut i vattnet. Han doppar huvudet direkt och kommer upp igen.
- It's warm! Ropar han. Justin och Ryan springer ut i vattnet och doppar sig.
- Come on girls! Säger Selena och tar våra händer. Vi räknar till tre och springer ut i vattnet. Jag doppar mig och kommer upp igen. Det var mycket varmare nu. Vi badade i flera timmar och till slut blev det så mörkt så att man knappt såg någonting.
- Justin! Ropar Selena panikslaget. Jag hör hur Justin skrattar och någon sekund senare pressar han sina läppar mot mina. Han måste tro att jag är Selena, pinsamt. Jag knuffar undan honom och då ser han att det är jag.
- Sorry. Viskar han lågt och försvinner iväg. Jag skakar på huvudet och skrattar till.
- It's getting cold! Let's go up. Säger Sophie. Jag får syn på en liten brasa borta på stranden och följer ljuset.
När jag kommer fram är det Alfredo som har fixat en brasa.
- How did you do that? Frågar jag och sätter mig ner bredvid honom. Han visar mig en pinne och två stenar.
- Your weird. Säger jag med ett snett leende. Han kollar sårat på mig och jag spärrar upp ögonen.
- On a good way! Lägger jag till. Han ler stort och lägger armen om mig. Justin och Selena sätter sig ner mittemot oss och Ryan och Sophie på sidan.
- Sing something. Säger Selena och kollar på Justin. Han tänker till ett tag och börjar sen sjunga på någon låt. När han kommer till refrängen känner jag igen den. Favorite girl. Avundsjukan bubblar upp inom mig och jag har lust att slå på nånting.

Jasmine här :) Förlåt för ett kort och tråkigt kapitel. Men idag berättade en utav mina bästa vänner att hon ska byta skola på måndag, så jag är inte på världens bästa humör.. Kommer nog ett till kapitel sent ikväll/inatt:)

Kommentarer♥
Postat av: Gabbi

Hel grymt :)

2011-08-19 @ 22:33:38
Postat av: Emma

jaaa snälla ett till kapitel ikväll, ni är bäst då!

2011-08-19 @ 22:44:20
Postat av: emma

GRYMT!!! MEEER!

2011-08-19 @ 22:47:04
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermermermer!

2011-08-19 @ 23:29:15
Postat av: LOVEBYBIEBER - Justin Bieber novell!

Åh, vad bra! Man känner ju igen sig själv! :D

2011-08-19 @ 23:53:54
URL: http://lovebybieber.blogg.se/
Postat av: Jenny

asbra! MER! :)

2011-08-19 @ 23:56:37
Postat av: alice I

amasing meer :D <3

2011-08-20 @ 00:58:17
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Steffi xD

JätteBra dom är typ avudsjuka hela tiden xD

2011-08-20 @ 20:03:42

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0