Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 19

Han tänker till ett tag och börjar sen sjunga på någon låt.
När han kommer till refrängen känner jag igen den. Favorite girl.
Avundsjukan bubblar upp inom mig och jag har lust att slå på nånting.


Justin fortsatte sjunga låtar med undvek att kolla på mig. Han kollade på Selena hela tiden. Alla sjöng med förutom jag. Alfredo hade armen runt min midja nu istället för att ha den runt mina axlar. Vilket inte störde mig alls. Han var nog den roligaste killen jag någonsin träffat. Han var riktigt gullig mot mig också. Sophie och Ryan hade kommit jättebra överens och jag kan se på Sophie att hon tycker om Ryan lite.
- I had fun today. Viskade Alfredo i mitt öra. Vi satt fortfarande vid brasan och lyssnade på Justin. Men nu hade det blivit mycket mörkare.
- Me too. We have to do this again. Viskade jag tillbaka och log.
- What about tomorrow? Just you and me? I can show you my music videos i have made. Sa han men denna gången viskade han inte utan han sa det ganska högt så alla hörde. Jag kände hur Justin's blick kollade på oss.
- I thought you were Justin's dancer?
- Sometimes. When they need me. But music videos and those stuff are my thing. Sa han och log.
- Cool, i would love to see them. You can come by anytime tomorrow. Sa jag och han gav mig en liten puss på kinden vilket fick mig att rodna.
- I think we should go back now. Sa Justin och ställde sig hastigt upp.
- I want to stay. Sa jag och han gav mig en irriterad blick.
Det slutade med att Selena, Justin, Sophie och Ryan gick tillbaka för att kolla på film hos Justi och Selena. Men jag och Alfredo satt kvar och pratade om våra liv.
- So tell me. Who are you Alex Gomez. Sa han och lekte med mitt hår. Eftersom jag hade lagt mig i hans famn.
- To be honest, i don't know. I thought i knew. But now i'm not sure anymore.. Sa jag ledsamt.
- That can't be true. You are beautiful, nice and funny. You are really sweet. Sa han och jag log stort.
- Nobody have ever told me that, thanks. You are the amazing Alfredo. Sa jag och han log nu lika stort som mig.
- I'm glad that me did this today. Sa han och pussade mig på pannan.
- And tomorrow will be even better! Sa jag och han skrattade lite.
- Is that even possible? Sa han och jag nickade och log samtidigt.
- What time is it? Sa jag när vi legat ner ganska länge.
- To much. Its almost morning.. Sa han och vi ställde oss upp.
- Well, lets go. Sa jag och vi lämnade stranden hand i hand. Jag har ganska lätt för att gilla någon ganska snabbt. Efter bara några timmar med Alfredo kändes det som vi känt varandra i en evighet. Så det kändes inte konstigt att hålla hans hand. Vi gick långsamt tillbaka och njöt av varandras sällskap.
När vi var tillbaka på hotellet gick Alfredo av en våning tidigare.
- Byee. See you tomorrow. You got my number. So text or call me. Sa jag och gav honom en lång kram.
- Yeah i will. Bye sweetie. Sa han och gick ur hissen. Sen åkte jag upp till min våning och gick fram till hotellrummet. Jag låste upp och tog av mig skorna. Hela hotellrummet var jättemörkt och jag kunde inte se Sophie's skor. Så hon har väl somnat hos Ryan eller något. Jag gick in till köket och drack vatten.
- Where have you been? Sa en hes och väldigt bekant röst. Jag hoppade till av rädsla och kollade snabbt bak. Där satt Justin vid bordet i mörkret.
- Justin?!! What are you doing here!! Get out now! Skrek jag irriterat på honom. Men han gick fram till mig. Han stod bara några få centimeter ifrån mig.
- You make me crazy. First you make me jealous. And then you never came back. Do you know how worried i was? Sa han och bet sig i läppen och såg riktigt ledsen ut.
- I was with Alfredo. So get out. We ended this Justin. I can't do this to Selena. And you know that... We can't do this to Selena. So move on! Sa jag och putade bort honom lite.
- Can we just hang out for like one hour? I can't go back right now. Sa han ledsamt.
- Sure, we can watch movie or something. Sa jag och vi gick in till vardagsrummet. Medans Justin satte på en film så tog jag bort mitt smink. Och bytte om till mjukis kläder.
Sen gick jag tillbaka till vardagsrummet och satte mig bredvid Justin i soffan.
- Which movie did you choose?
- My favorite, The notebook. Sa han och log men hade fortfarande blicken på tvn.
- I like that movie to. Sa jag och log lite mot honom.
Vi kollade på filmen och jag började bli riktigt trött. Men jag orkade inte sova. Jag fattar inte att Justin inte är trött.
Min mobil fick ett sms och det var från Alfredo. Jag öppnade smset och läste.
'' Can't sleep.. Haha.. Are you sleeping?:) //AF ''

'' No.. I can't sleep. But i'm watching a movie. I can text you later<3 //Alexx ''

Jag och Justin satt och pratade under resten av tiden. Vi kom bra överens. Vi skrattade mycket också. Han var en riktigt bra kompis. Det var fortfarande blandade känslor men dom försökte jag glömma hur svårt det än var.
- I should go back. Sa han och kramade om mig.
- Bye Justin. Sa jag och han gick. Jag slängde mig på sängen och somnade direkt.
''Justin stop!'' Sa jag och skrattade hysteriskt när han kittlade mig. ''Tell me the 3 words first.'' Sa han och flinade.
''Never ever!'' Sa jag och fortsatte skratta. ''Never say Never'' Sa han vilket fick mig att skratta ännu mer. ''Dork!'' Sa jag och han gav mig en busig blick. ''Take that back babe!'' ''Sorry can't lie! You are a dork!'' Sa jag och han kittlade mig ännu mera. ''Bieber!! STOP!'' Sa jag högre denna gången. ''How hard can it be to say I LOVE YOU!'' Sa han och jag tystnade och han slutade kittlade mig. ''I Love you Alexandra Gomez.. You are my girlfriend now. And i love you more than anyone.'' Sa han och jag log. ''I love you more bieber!'' Sa jag och han kysste mig. Han var min för alltid..

- ALEX WAKE UP! Skrek Sophie i mitt öra. Det var bara en dröm. Det var nog den verkligaste dröm jag någonsin haft.
- What? Sa jag och hon visade mig klockan. Den var tre på eftermiddagen.
- Wow.. Sa jag och gick upp och in i badrummet. Jag duschade länge och tog god tid på mig. Sen bytte jag om och fönade håret. Jag sminkade mig också men idag var det väldigt lite smink. Kände inte för att ha så mycket.
Jag gick ut och kollade min mobil jag hade fått ett nytt meddelande från Alfredo.
'' I'm working right now, but i will come by tonight sweetie! //AF ''

Jag log lite och svarade med ett enkelt okej och en smile.
- Sophie what did you and Ryan do last night? Frågade jag henne medans hon plattade håret.
- First we watched a movie with Justin and Selena. Then we went to his room and talked for hours. And then i fell asleep. It was nice to just talk. He's so sweet. Zach is nothing compared to Ryan. Sa hon och log som ett fån.
- I had a really good time with Alfredo to. We talked and laughed. But when i came home. Justin were her. He scared me. We talked and then we watched a movie, the notebook.
- Its good that you still are hanging out with Justin. Don't forget the plan. Sa hon jag fick en klump i magen. Skulle ja våga berätta för henne att jag inte vill göra planen längre?

Emma här! Slängde ihop ett kort kapitel till er lite snabbt. Kom hem 07:00 imorse och har varit ute hela natten.. Så jag orkar inte skriva så mycket tyvärr.. Hoppas ni gillar det ändå;) I want comments:) Love u all!<3 Pöss

Kommentarer♥
Postat av: alice I

sjukt bra!! meer :D <3

2011-08-20 @ 21:18:33
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Saga

vrf tog ni bort min design?:(

2011-08-20 @ 22:07:57
URL: http://bieberlaugh.blogg.se/
Postat av: Jenny

OMB såååååååå bra! MEEEEEER! :)

2011-08-20 @ 22:39:33
Postat av: Anonym

Grymt! :)

2011-08-20 @ 23:04:28
Postat av: Malin

Jätte bra! :)



Emma har du en personlig blogg? :)

2011-08-21 @ 00:04:03
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2011-08-21 @ 00:04:16
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermer!

2011-08-21 @ 00:31:32
Postat av: Anonym

fettttttt brraaa mmeeeerrrr

2011-08-21 @ 10:34:45
Postat av: Daniella

Jättebra! :-)

2011-08-21 @ 14:41:49
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Steffi xD

asBra ! :D men vad gjorde du uppe hela natten ? xD !

2011-08-21 @ 19:19:50
Postat av: Anonym

jättebra!!! jag tycker att alex ska bli ihop med alfredo!!!! och att justin blir jätte avis och dom har en filmkväll och alex och alfredo håller på med varandra så justin blir avundsjuk ! :D

2011-08-21 @ 19:43:43
Postat av: Nathalie

Jättebra novell, började läsa den idag. Jasmine gav mig förslaget att läsa denna, hon sa att hon har denna bloggen med er :) Jag är Jasmine's lillesyster. Novellen är jätte bra. Älskar den verkligen. Fast blir själv lite ledsen, att dom kan göra så mot Selena >;o Jag tycker synd om Selena, som är så snäll mot Alex, så gör Alex sådär ;/

Jättebra novell. Har ni personliga bloggar? isf,kan ni länka dom? Skulle vara roligt att läsa :D

2011-08-21 @ 19:47:12
URL: http://nathanahlen.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Sluta Nathalie... Du skämmer ut mig.


Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0