Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 20


Jag log lite och svarade med ett enkelt okej och en smile.
- Sophie what did you and Ryan do last night? Frågade jag henne medans hon plattade håret.
First we watched a movie with Justin and Selena. Then we went to his room and talked for hours. And then i fell asleep. It was nice to just talk. He's so sweet. Zach is nothing compared to Ryan. Sa hon och log som ett fån.
- I had a really good time with Alfredo to. We talked and laughed. But when i came home. Justin were her. He scared me. We talked and then we watched a movie, the notebook.
Its good that you still are hanging out with Justin. Don't forget the plan. Sa hon jag fick en klump i magen. Skulle ja våga berätta för henne att jag inte vill göra planen längre?

8 dagar sedan gick jag med på att gå med på planen '' krossa Justins hjärta ''. Hur kunde jag igentligen? Det var antagligen då jag tyckte något helt annat om Justin men jag hade fel.
Man faller ju så lätt för hans ögon och hans charmerande ögon. Det går ju inte att krossa ett sånt godhjärtat hjärta.

- Hello? Alex? Sa Sophie och viftade sina händer fritt framför ögonen på mig.
Yeah, what? Sa jag förvirrat och skakade på huvudet.
Come back to the reality! Sa hon och skrattade.
Jag log bekymrad och gick in till köket och och tog fram en macka och började bre den sen la jag på några pålägg.
Jag satte mig ner med ner med min kopp kaffe och började fundera på vad jag skulle göra under dagen. Jag kollade runt och min blick fastnade på fönstret. Det va soligt ute och stranden blev de!
I think im spending the day on the beach. you wanna join? Frågade jag Sophie medans jag ställde in koppen och faten i diskhornet.
No, Ryan. Svarade hon och gjorde en ledsen min.
Jag fattade att hon skulle träffa ryan så jag nickade bara lungt och gick in på mitt rum för att packa min väska. Jag tog fram strandväskan och packade ner allt från handduk till solkräm.
USA bikini och ett par jeansshort blev outfiten för dagen. Jag packade med ett pösigt linne med för säkerhetensskull.
Jag tog en sista titt in till sovrummet innan jag skulle ge mig iväg. Jag kollade på min Ipad och funderade ifall jag skulle ta med den eller inte. Ett snabbt beslut blev de. Jag tog med den ifall att jag blev uttråkad.
Stranden låg några meter bort från hotellet så det tog cirka 10 minuter för mig att promenera dit. Tur nog va det inte så många folk på stranden. Jag tyckte inte om när det var överfullt. Jag rullade ut min handduk och började smörja mig med solkrämen. När jag hade fixat allting la jag mig ner med hörlurar instoppad i örona och solglasögona på.
Jag tog fram ipaden för att checka läget på twitter och fb. Jag loggade in på båda två fast på två plika flikar.
Kollade mina '' mentions '' och det stog för det mesta bara '' please follow me '' eller något liknande. Jag följde några och twittrade ett tweet.
'' In hawaii, 2 weeks left here. '' Efter det tweetet twittrade jag ett par tweet till. '' Laying in the beach alone, hoping to get some color soon! '' Och sen det sista '' My life is wonderful! ''
Jag skrev samma sak på facebook. Och stängde sedan av den och packade ner den i väskan.
Jag låg där i några timmar och One Directions nya låt '' What makes you beautiful '' va en av dom låtarna som spelades mest efterssom att jag blevit helt besatt av pojkarna speciellt Louis som jag då tycker är finast.
Jag vaknade till av att min mobil pep till. Jag antar väll att jag hade somnat. Jag tog tag i mobilen och tog av mina Ray Bens solglasögon.
Displayen visade '' Justin ''

'' Hey Alex, Selena is on a meeting. And I just saw your tweet. Can I join you? im bored :) ''

Stog det och jag svarade med ett simpelt '' Sure ''.

*15 minuter senare *

- Hey, beautiful. Hörde jag justins röst säga.
Hi. Sa jag och rättade på mig.
Jag såg att han fastnade på min kropp och jag rodnade lite.
Like what you see? Sa jag efter några sekunder och flinade.
Yeah, kind of. Svarade han och nu var det han som rodnade.
Jag flinade mot honom och vände mig och. Jag såg att han hade ett stort leende på läpparna innan han la sin handduk bredvid min och la sig där.
- you know, I can't get you of my mind. Sa han lite tyst efter en tystnad.
Jag blev helt tyst visste inte vad jag skulle säga. Det kom knappt ord ur munnen på mig... 
Hej Ubah här, Im back on track! Ska göra mitt bästa nu när min skola pågått i en vecka... Men iallafall idag är det ju Sunday funday? -.- Så jag har ju massor att göra men jag hade lite tid för ett kort inlägg. Och ni som vill veta vad som pågår i mitt liv, så upptaderar jag min twitter VARJE dag @ubahmohammed följ mig och jag följer självklart tillbaka om ni frågar!
puss

Kommentarer♥
Postat av: alice I

Bra!! meer :D

2011-08-21 @ 21:40:04
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Jenny

Awesome! Meeeer! :)

2011-08-21 @ 22:15:29
Postat av: Nathalie

Jättebra :) Mer ;D

2011-08-22 @ 21:04:00
Postat av: Steffi xD

AsBra ! :D förstår att du inte har så mkt tid nu när skolan börjaR särskilt 8:an som jag :S xD

2011-08-22 @ 21:42:11

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0