Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 21

Jag flinade mot honom och vände mig och.
Jag såg att han hade ett stort leende på läpparna innan han la sin handduk bredvid min och la sig där.
- you know, I can't get you of my mind. Sa han lite tyst efter en tystnad.
Jag blev helt tyst visste inte vad jag skulle säga. Det kom knappt ord ur munnen på mig...

- Justin, let's just be friends. Sa jag och suckade tungt.
- Fine.. Do you want to watch a movie with me tonight? Sa han och log lite.
- No i can't. Its me and Alfredo tonight. Sa jag och log.
- Alfredo? How can you be with him? He is 22 years old?
- Love is just an age. Sa jag irriterat även fast jag visste att de inte va så seriöst mellan oss just nu iallafall.
- Whatever, sure. Bye. Sa han och ställde sig upp och packade ner sina saker och gick med bestämda steg.
Jag suckade högt. Vad va hans problem igentligen. Han har världens finaste och snällaste tjej. Ta bara vara på henne. Det räcker ju redan med att mina skuldkänslor äter mig levande!

Jag kunde inte koncentrera mig så jag bestämde mig för att gå till hotellet. 2 jävla veckor till här sa jag och suckade.
Jag hoppade direkt i duschen när jag kom hem för just nu så visade klockan 18 när som helst kunde alfredo smsa mig. Jag tog inte så långt tid på mig utan de tog någon kvart bara. Jag tog fram rena underkläder och satte mig på sängen. Ännu hade han inte smsat. Så jag tog ut min ipad och checkade läget lite sådär. Minutrana gick och jag bara satt där i underkläder och gjorde ingenting. Så jag bestämde mig för att börja sminka mig.
Jag satte mig framför spegeln och tog ut min neccesär. Jag började med mascara och ögonskugga. Sedan till rouge och rosa läppar.
*pep*

Lät det och jag sprang ivrigt till sängen där min iphone låg. Det visade Alfredo på min disaplay och jag klickade direkt upp de.
'' Hey honeeyyyy, im down at the lobby in 10 minutes!
xx Alfredo! ''

Stog det och jag sken direkt upp. Jag vet inte varför men det pirrade i magen. Ni vet så som man känner när man är nykär? Jag hoppas verkligen inte att det är det. Det är ju bara den 2 '' dejten '' trots allt.
'' Hiii! OK. I'll try to be ready then! ''

Skrev jag fort in medans jag sprang in till vår '' Walk in closet '' och letade efter en söt klänning. Jag hittade en vit och sattte på mig den. Jag kollade stressigt efter ett par skor jag kunde ha. Och blicken fastnade på ett par rosa hög klackade. Jag tog tag i min väska som redan var packad och sprang till hissen. Jag slängde blicken på spegeln och mitt hår såg ganska bra ut. Helt naturligt rakt. Jag log stort med tanke på att jag fixat allt de här på kort tid och fort så snabbt och de blev rätt så lyckat om jag ska vara ärlig.
Jag gick till lobbyn och där såg jag att Alfredo stod och väntade på mig. När han såg mig lös hans ansikte upp i ett leende. Jag kunde inte låta bli att le tillbaka. När jag kom fram till honom så kramade jag om honom länge.
- Hi, i have missed you. Sa jag och skrattade lite lätt.
- Aww, i have missed you to.
- So what did you do today? Sa han medans vi gick ut från hotellet där en bil väntade på oss.
- Nothing special.. I was at the beach. What did you do at work? Sa jag när vi hoppade in i bilen.
- Almost nothing. Just work. Sa han och flinade.
- So, where are we going? Sa jag nyfiket när chaffören börjat åka.
- A really beautiful beach. Is not a big one, because its never anyone there. Sa han och jag log som ett fån mot honom. Och han tog min hand i sin.
- That sounds awesome! Sa jag och flinade.
*
Efter ungefär 20 minuter kom vi till ett ställe där ingen bodde eller badade. Det var en jättefin strand. Solen var snart påväg ner också så det var ett perfekt tillfälle för en strand promenad. Chaffören skulle åka en bit bort och vänta tills vi ringde honom igen.
- Its so beautiful! Sa jag när vi kom ner till vattnet.
- Yeah i love this place. I have never shown anyone this place before. I found it the first time i was here in Hawaii. Sa han och tog min hand medans vi gick längst vattnet.
- We are on our second date and you show me something you have never shown anyone before! I like you even more know Flores! Sa jag och han skrattade till lite och jag log stort.
- I'm serious. I like you Alfredo, already!
- I like you too, its something special about you Alex. Sa han medans vi satte oss ner i stranden.
- Its something special about you too. Sa jag och han närmade sig mina läppar. Han stirrade på mina läppar en stund och jag stirrade på hans. Han mötte mina läppar och hans var varma och mjuka. Kyssen blev mer och mer passionerad och tillslut möttes våra tungor också. Men efter en stund var vi tvungna att sluta för att andas. Jag kände något när jag kysste honom, men inte så himla mycket så man blir galen varje gång man ser honom eller så. Vi lekte med varandras fingrar och pratade om hans liv. Allt han redan hade gjort och vad han vill göra fram över. Men vi blev avbrutna när Alfredo's mobil vibrerade.
Oh, sorry. Sa han och såg lite ledsen ut.
- Its okey, you can read it. Sa jag och log mot honom.
Han läste smset snabbt men vände sig sedan mot mig.
- It was Justin. He's wondering if we would like to join them for dinner at the hotelroom? Sa Alfredo och jag nickade ett ja mot honom och han skrev ett svar till Justin.
Jag var fortfarande lite smått sur på Justin över hans reaktion förut men det är bara en middag. Och jag är rätt hungrig.
I bilen påväg mot hotellet började jag tänka på Chace. Jag hade nästan glömt av honom. Känns lite taskigt av mig att kyssa honom dagen innan jag åkte till Hawaii. Sen på Hawaii kyssa Justin och Alfredo.. Men jag hade faktiskt inga speciella känslor för Chace har jag märkt. Han känns mer som en bror för mig. Chaffören satte på radion och den började spela Taylor Swift's ''You Belong With Me''. Jag började sjunga med och Alfredo skrattade åt mig. Jag log mot honom men fortsatte sjunga. Och denna gången gjorde jag löjliga rörelser. Alfredo började också sjunga och dansa lite smått sittandes i bilen.
- Let's take a twitter picture! Sa Alfredo och tog fram hans mobil. Vi tog en bild och han la ut bilden tillsammans med texten '' You Belong With Me @AlexandraGomezz ''
När vi var framme vid hotellet igen tackade vi chaffören och hoppade ur bilen. Vi gick lyckligt genom lobbyn hand i hand. Båda två hade fåniga leenden i ansiktet.
Vi gick in i hissen och Alfredo tryckte på knappen och vi började åka upp mot Selena's och Justin's hotellrum.
Justin's Prespektiv

Nu hade roomservice kommit med all mat och Alfredo och Alex skulle komma vilken minut som helst. Jag stod och fixade håret i badrummet. Jag vet inte vad det är med mig längre. Jag har känslor för min flickväns syster. Och jag har varit otrogen. Mot min prinsessa, mitt allt! Mitt liv... Jag har mått så dålig över det jag har gjort. Och jag mår fortfarande jättedåligt för det. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra. Ni tycker säkert jag är en stor idiot, vilket jag är. Men om ni skulle varit i min situation just nu skulle ni tycka att jag försöker så gott jag kan. För det är inte lätt, inte alls faktiskt. Jag mår piss varje dag, varje timme och varje minut. Mina tankar avbröts för det knackade på dörren.
- Justin can you open the door?! Ropade Selena från sovrummet. Jag ropade okej tillbaka och gick mot hallen. Jag öppande sakta dörren där vackra Alex stod, och Alfredo. Min blick gled sakta ner från deras ansikten till deras händer. Där stod dom hand i hand. Alfredo och Alex..

Emma här!! Guud vilken huvudvärk jag har.. Aja Ubah skrev lite i början och jag i slutet. I hope u like it! Det blir lite dålig uppdatering nu kanske för jag har liksom börjat skolan osv nu. Men jag ska försöka så gott jag kan! Så nu vill jag ha lite extra många fina kommentarer så jag blir peppad på att skriva!:D<3

Kommentarer♥
Postat av: alice I

Iiipp jättebra!! give me give me more!! :D

2011-08-23 @ 21:34:24
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

SÅ braaa...:)

2011-08-23 @ 21:53:36
Postat av: Melina

Grymt!

2011-08-23 @ 21:57:09
Postat av: Marielle

Jag älskar denna novell.. :)

2011-08-23 @ 22:01:30
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så sjukt bra! MEEEEER! :)

2011-08-23 @ 22:44:30
Postat av: Anonym

MEEER :D

2011-08-23 @ 23:19:48
Postat av: Nathalie :)

Herregud, är du typ nån gud eller nånting !? Du skriver jättebra! Kollar in novellen typ varje minut, för att se om det kommer upp ett inlägg. Novellen är så bra! Och jag förstår att du inte kan skriva så mycket, när du har skola. Jag har själv skola, så jag vet hur det är. Man får ju läxor och sånt, och det e ju läxor som måste göras. Skolan går ju först. Men jättebra novell, och älskar den sjukt mycket. Kommer aldrig sluta läsa den :)

//Kram Nathalie. :)

2011-08-24 @ 12:03:27
URL: http://nathanahlen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2011-08-24 @ 18:25:07
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: cassandra

asbra novell!! ;D<3 jag vill börja skriva noveller oh undrar om du har något tips ?:D<3

2011-08-24 @ 19:26:56
URL: http://cassandraragnarsson.blogg.se/
Postat av: Steffi xD

Awesome sååååå Älskart ! :D

2011-08-25 @ 16:31:24
Postat av: Ellinore - JustinHeartKayleen

Har du kanske lust att göra länkbyte med mig? :) xx KRam /Ellinore

2011-08-28 @ 15:26:06
URL: http://justinheartkayleen.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0