Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 22

Jag ropade okej tillbaka och gick mot hallen.
Jag öppande sakta dörren där vackra Alex stod, och Alfredo.
Min blick gled sakta ner från deras ansikten till deras händer.
Där stod dom hand i hand. Alfredo och Alex..



Alex's Prespektiv

Justin bara stod där och stirrade på våra händer. Han sa inget heller så hela stämningen blev väldigt pinsam.
- Ehm, Justin..? Sa jag och viftade handen framför hans ansikte. Han kom tillbaka till verkligheten och släppte in oss.
Vi tog av oss skorna och gick in.
- Alex! Sa Selena glatt och kramade om mig.
- Alfredo! Sa hon sedan och kramade om honom också.
- So.. dinner. Sa jag för att bryta tystnaden.
- Oh yeah, let's eat! Sa Selena och vi satte oss ner vid bordet. Det var jättefint dukat med ljus och blommor. Dom hade beställt lasange från resturangen i hotellet.
- So what did you do on your date. Sa Selena när vi börjat äta.
- We went to a beautiful beach and watched the sunset. Alfredo was really sweet. Sa jag och log mot Alfredo som log tillbaka.
- Aww, i can see that you guys had your first kiss together today. Sa Selena och log gulligt mot oss.
- How can you see that, are you like god or something? Sa jag och skrattade. Men Selena hann inte svara för Justin gav henne en riktigt lång kyss. Visst blev jag lite avundsjuk men jag kunde hantera det. Men jag blev riktigt irriterad när Justin kollade på mig direkt efter och flinade. Precis som han ville reta upp mig.
Och tro mig det slutade inte. Justin hånglade upp henne i jämna mellan rum. Jag började bli riktigt trött på Justin's lilla spel. Så jag valde att spela tillbaka. Så jag började strula med Alfredo, vilket han inte hade något emot. Och det var värt det! Justin's blick var obeskrivligt rolig. Typ som han bajsat på sig eller något. Payback is a bitch Justin tänkte jag i mitt huvud samtidigt som Alfredo flätade sina fingrar i mina.
- What is up with everyone today? Does someone have something they can talk about? Sa Selena efter ett tag. Och jag höll med henne. Denna middag var den tråkigaste på länge. Ingen sa något utan bara stirrade i tomma intet. Alfredo sträkte sig mot mig och kysste mig snabbt på munnen. Då var det nog för Justin. Han ställde sig snabbt upp och gick in på sitt sovrum.
- Does he have PMS or something? Sa jag och vi skrattade lite.
- Maybe is should talk to him, and im sorry for the boring dinner. Sa Selena och kramade om oss båda.
- Yeah you owe us a favor. Sa jag och flinade.
- Ha-ha. Be glad that it's not you who have to talk to the PMS baby in there. Sa hon och Alfredo skrattade högt.
- Bye see you tomorrow. Sa jag och vi gick. Alfredo följde mig tillbaka till mitt hotellrum.
- I will call you tomorrow or something. Sa Alfredo och kysste mig ömt.
- Okey do that. Sa jag och log innan jag gick in och han gick till sitt hotellrum.
Sophie skulle sova hos Ryan inatt igen. Så jag var helt ensam. Jag tänkte på middagen medans jag bytte om till bekvämare kläder. Den hade blivit en stor katastrof. Och jag och Justin hade betet oss som dagis barn om man tänker efter. Jag har ingen rätt att göra så mot Alfredo. För jag gillar Alfredo, lite iallfall.
Jag tvättade av mitt smink och satte mig vid tvn. Jag började kolla på The Notebook, igen. Det var den filmen jag och Justin hade sett på tillsammas.
Men jag hann inte kolla länge innan det knackade på dörren. Jag gick snabbt till dörren och öppnade.

- Hi, Selena what are you doing here? Sa jag glatt med ett leende. Men mitt leende försvann när jag insåg att hon inte var glad.
- Can i come in? Sa hon fort.
- Yeah, sure. Sa jag nervöst och släppte in henne.

Hade Justin berättat för henne vad vi har gjort? Visste hon var det därför hon kom hit? Tänkte jag medans vi satte oss i soffan.

- I don't know what Justin problem is. But i know that its something about you. So fix your problem with Justin. Because he is so wierd. And i don't know what to do.. Sa hon ledsamt. Jag pustade ut av lättnad hon visste inte. Men hon skulle nog få reda på det snart eftersom Justin inte kunnat bete sig normalt efter det hände.

- Yeah i can talk to him. Sa jag och hon log.
- Thanks sis. I love you! Sa hon och gick mot hallen.
- I love you too! Ropade jag högt innan hon gick.

'' Justin we really need to talk. Come over right now. //Alexx ''

'' I'm coming.. //JB ''

Efter bara ett få minuter knackade det på dörren igen. Jag visste att det var Justin så jag gick snabbt och öppnade. Men det var inte Justin..

- Alfredo? What are you doing here now? Sa jag lite nervöst. Vad kommer han säga när Justin kommer hit?
- I didn't wanna end our date. So do you want to watch a movie here? Sa han och höll upp någon konstig karate film. Men jag kunde inte säga nej till honom. Han hade liksom kommit hit med hopp och allt.

- Okey come in. Sa jag och släppte in honom.
- Were you watching The Notebook? That movie sucks. Sa han och flinade medans han satte i filmen han hade med sig.

Innan han ens hann starta filmen knackade det, igen. Och denna gången kan jag lova att det är Justin. Och jag hade så klart rätt. När jag öppnat dörren stod han där med ett en ledsen blick mot mig. Det gjorde ont att se honom sånn. Alfredo kom bakom mig och jag fick panik. Fast jag kunde inte göra något åt saken just nu.

- Justin? What are you doing here? Sa Alfredo förvirrat bakom mig.
- Alex asked me to come. Sa han med tom blick.
- Alfredo can we watch your movie later? I need to talk to Justin for a while. Sa jag och Alfredo nickade långsamt och förvånat medans han gick ur hotelrummet. Jag såg att han gick med tunga steg tillbaka till sitt hotellrum. Jag släppte in Justin och vi satte oss i sofforna.

- Why did you asked me to come? Sa han med kall röst.
- Justin, you have Selena can't you be happy over that?
-
I'm not happy when i see you with Alfredo.
-
We can't act like 3 year olds. We have to forget what happened.
-
What if i break up with Selena? Can we be together then? Sa han med ett lite hopp i rösten. Jag skakade sorgset på huvudet.
- No Justin we can't..
-
Why not? Because of Alfredo? Sa han med löjlig röst.
- I don't care about Alfredo. I mean Selena Gomez. My sister and your girlfriend. You can't be together with your girlfriends sister. Its not possible.
-
Everything is possible. I can't help that i love you.. Sa han och kollade rakt i mina ögon. Jag blev helt stum, sa han precis att han älskar mig?
- Do you.., love me. Sa jag och kollade med tårar i ögonen på honom.
- So much that it hurts. Sa han och torkade sakta bort min tår med sin tumme.
- But what if i don't love you..? Sa jag sakta och nu var det han som blev stum.


Heej Luvies! Äntligen kom ett kapitel upp Enjoy! I want commets och snälla va inte anonyma! :D Puss Puss

Kommentarer♥
Postat av: Be ca kung

Skitbra verkligen! När kommer bästa del? :)

2011-08-27 @ 23:50:35
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: alice I

sjuukt bra more!! :D

2011-08-28 @ 00:14:18
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/
Postat av: Jooooosefin

grymt bra! :D <3

2011-08-28 @ 00:19:41
Postat av: ida

GRYMT!

meer!

2011-08-28 @ 00:24:55
Postat av: Isabella

vet inte hu länge jag väntade på detta kapitel men det var definitivt värt det, sjuktbra!:D

när kommer nästa?

2011-08-28 @ 00:28:10
URL: http://justinbnovels.blogg.se/
Postat av: Jenny

så himla bra! snälla MEEEEEEER! :)

2011-08-28 @ 00:43:56
Postat av: gabrielle

Så sjukt bra! :D xx

2011-08-28 @ 00:50:11
Postat av: emma

Så grymt bra! Meer!!

2011-08-28 @ 01:19:03
Postat av: Melina

OMBIEBER VAD GRYYYYMT!! :O

2011-08-28 @ 01:50:22
Postat av: Daniella

grymt slut verkligen!! :)

2011-08-28 @ 02:06:07
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: maja

skkiiiiiiiiitt braaaa meeerr

2011-08-28 @ 08:25:15
Postat av: Anonym

Riktigt bra! :D

2011-08-28 @ 09:22:28
URL: http://fannysnoveller.blogg.se/
Postat av: linnea

Grymt bra

2011-08-28 @ 09:27:54
Postat av: Anonym

GRYMT BRA!!!



//Ebba :D

2011-08-28 @ 10:04:50
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!! love it, men en sak tänkte ja bara fråga, kmr de gå snabbt i mellan dom nu? kan de inte vara så att hon blir tsm med alfredo, justin avundsjuk, osv, sen kmr de en MASSA drama, och sen ploppar kärleken in :)

2011-08-28 @ 10:07:22
Postat av: Nathalie

AWESOME! MER! :D Längtar as mycket! Kramar

2011-08-28 @ 10:49:26
URL: http://justmybiebsnovell.blogg.se/
Postat av: sandra

meeer :DDDD

2011-08-28 @ 11:08:22
Postat av: Felicia

Du skriver helt underbart! fler borde få läsa dina noveller :) jag vet av två sidor där man lätt får nya besökare, bli medlem om du vill :)



1. http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=feliiciamaria

2. http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=feliiciamaria



ha en bra dag!

2011-08-28 @ 12:37:28
Postat av: Oliviaa

Det är såå bra, !! ÄLSKAR DET!<3

vill bara ha mer, och älskar när det går sakta fram för oftast går det ganska snabbt och då bblir det inte lika bra, men nu när det går sakta och allt ät bra så blir resultatet SUVERÄNT!!!

i need a new capter!

2011-08-28 @ 12:56:19
Postat av: Amanda

Det var jätte bra :D Det är bra att ni går ganska sakta fram för då blir det mer spänning och så! När kmr nästa del ut? <3

2011-08-28 @ 15:05:28
URL: http://sofaraaway.blogg.se/
Postat av: Annica

Riktigt bra på engelska. ;D

2011-08-28 @ 15:40:03
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: filippa

Åhh älskar er novell, mer! :)

2011-08-28 @ 17:30:10
URL: http://filipparise.blogg.se/
Postat av: amie

du äger så fkng mke asså :( <3

2011-08-28 @ 21:44:52
URL: http://sofaraaway.blogg.se (novell <--- )

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0