Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 23

- Everything is possible. I can't help that i love you.. Sa han och kollade rakt i mina ögon. Jag blev helt stum, sa han precis att han älskar mig?
- Do you.., love me. Sa jag och kollade med tårar i ögonen på honom.
- So much that it hurts. Sa han och torkade sakta bort min tår med sin tumme.
- But what if i don't love you..? Sa jag sakta och nu var det han som blev stum.


- You don't love me..? Fick han fram efter ett tag.
- No. Svarade jag kort och ärligt.
- But at dinner. You were jealous i saw that! Sa han frustrerat.
- Justin love is a big thing. I don't love you but i like you a little.
- Do you love Alfredo?
- No i don't love Alfredo. Sa jag och såg att han blev lite gladare.
- So.. What do you want to do? Sa han efter en lång tystnad.
- I want us to be friends. Nothing more because Selena loves you.
- Actually, I'll break up with Selena. It is not fair to her. I like you more. So its not fair.. Sa han och jag kollade på honom med en ledsen blick.
She will be destroyed. She will break down completely.
- I know.. But i just can't pretend anymore.
- When are you going to tell her?
- Now, after our talk. Sa han och försökte le lite.
- Well i'm tried so good night Justin, and good luck. Sa jag och gav honom en snabb kram.
- Good night Alex. Sa han och gick.
När han hade gått stönade jag högt och slängde mig på sängen. Allt är mitt fel. Om det inte vore för mig hade Selena och Justin fortfarande haft deras perfekta förhållande.
Jag var precis på väg att somna när det knackade på dörren igen. Värst vad jag var populär idag då. Jag gick med arga steg mot dörren och öppnade den hastigt. Där stod Alfredo, så klart.
- You woke me up.. Sa jag ledsamt.
- Oh, sorry. But i need to say something to you.
- Do you wanna come in?
- No its okey. But i know that something is going on between you and Justin. Sa han och mitt hjärta började gå snabbare och snabbare.
- I thought about the dinner, and that you needed to talk to Justin alone.. It makes since. Whatever it is.. Fix it. Its not fair to Selena. Sa han och log sorgset. Jag såg på honom att han också var sårad.
- Its not what you think it is. I fixed everything with Justin. So me and him are just friends. And i did it so i could be with you. Sa jag och log mot honom.
- I'm sorry Alex. But i can't be with you. You have feelings for him Alex. I can see that now.
- But i fixed it for you?
- You fixed it, but your feelings are still there. Sa han och gav mig en kort och snabb kram.
- Is this goodbye, forever?
- No but for now. Sa han och gick tillbaka till sitt hotellrum igen.
Klockan var mycket och jag var för trött för att tänka på vad som precis hänt.
Så jag gick och la mig istället för att tänka. Det kan jag göra imorgon. Direkt jag la huvudet på kudden så somnade jag djupt.
Nästa morgon vaknade jag helt av mig själv. Först trodde jag allt som hände igår var en dröm. Men när jag såg att Alfredo's film låg där så började jag gråta. Han var nog den som kunde älska mig hur jag än såg ut eller hur jag än var. Han kändes så äkta på något sätt. Och nu har jag förstört det.
Jag visste att det jag och Justin gjorde för några dagar sen skulle leda till stora problem. Jag slängde mig i sängen och började stor gråta. Och det gick inte över heller.
Jag hörde dörren öppnas men mitt ansikte var djupt nere i kudden så jag orkade inte lyfta på det. Jag kände att någon satte sig i sängen bredvid mig och la handen på min rygg.
- Alex whats wrong..? Hörde jag Sophie säga med en mjuk röst.
- Everything.. Justin is going to break up with Selena. And Alfredo broke up with me... Sa jag och snyftade.
- But wait... What about our plan..? Sa Sophie och då brast det för mig.
- Screw your plan! I'm not doing it its stupied!! Sa jag och fortsatte gråta.
- Okey i'm sorry.. What about Ben & Jerrys? Sa Sophie och försökte få mig på bättre humör.
- Fine, can you text Selena to come over to? I think she needs Ben & Jerrys more than i do..
- Yeah sure i can text her right now. Sa Sophie och höll på med mobilen en kort stund. Sen gick hon fram till hotellrummets frys. Där i fanns det 5 olika stora Ben & Jerrys. Hon tog fram 3 stycken medans vi väntade på att Selena skulle svara.
Efter ett par minuter vibrerade Sophie's mobil till.
- What did she answer? Sa jag och snyftade till lite.
- She's on her way. Sa Sophie och kollade med en medlidande blick mot mig.
- How was it at Ryan's place last night?
- Great, he's very sweet. And we are together now. Sa hon och log stort.
- I'm happy for you.. Sa jag och försökte le lite.
- Thanks.. But let's talk about something else. Sa hon och log. Men vi hann inte börja prata om något annat innan det knackade lågt på dörren.
Vi gick till hallen och öppnade dörren. Jag stod bakom Sophie som öppnade sakta. Där möttes vi av en sönder gråten tjej. Vilket fick mig att börja stor gråta igen. Jag gick fram till Selena och omfamnade henne i en stor lång kram. Sedan släppte vi in henne och gick in till köket. Vi tog varsin Ben & Jerrys och satte oss vid sofforna.
- Justin broke up with me... Sa Selena och tog en stor sked glass.
- Alfredo broke up with me.. Sa jag och tog också en stor sked glass.
- Our life's sucks. Sa hon och torkade bort en tår.
- I agree.
- Okey we seriously need to talk about something else. Sa Sophie och kollade medlidande på oss båda.
- You can sleep here if you want Selena. Sa jag och hon log lite mot mig.
- Of course i want, thanks sis.
- Did he say why? Sa jag och kollade på henne med en ledsam blick.
- He is in love with somebody else. Sa hon och suckade.
- You can find someone better Sel. Sa jag och tog ännu en sked glass.
- I hope so.. Maybe i wasn't meant to be together with Justin. Sa hon och suckade djupt.
- Yeah... Maybe not... Sa jag och suckade. Sophie bara kollade på oss. Hon ville att vi skulle tänka på något annat men det var ju omöjligt. Mitt huvud bultade av alla tänkar som flög runt i mitt huvud.
Efter glassen så flyttade vi över alla Selena's saker till vårat hotellrum. Justin var inte där som tur var.
Selena hade så mycket saker så det tog en timma att flytta alla saker till vårat hotellrum.
När vi kom tillbaka satte vi på den karate filmen Alfredo hade med sig igår. Jag tröttande på den efter ett tag och tog upp min Iphone. Jag loggade in på Twitter och kollade på Justin's senaste tweet.
@Justinbieber; I left her because of you.. Can't you just understand how much i love you?

Jag suckade och började skriva en ny tweet.
@AlexandraGomez; I liked you alot, i thought we could be together but i guess i was wrong..

- Can we do something really fun tomorrow? Frågade jag och kollade på Sophie och Selena.
- Yeah, girl stuff. Sa Selena och försökte le.
- Sounds great to me. Sa Sophie glatt. Hon var ju den enda som hade ett bra liv här.
- Good because i need to do something. Sa jag och log sorgset. Selena kom fram till mig och omfamnade mig i en stor och lång kram. Sophie var inte heller sen med att komma så det blev en gruppkram.
- I think we can work this out.
- Of course we will. Sa Selena och kramade om mig lite hårdare. Hon var verkligen bäst.
- I'm glad i have you girls. I can't live without you..
- And i couldn't wish for a better sister. Sa Selena och jag log lite.
- And i couldn't wish for better friends. Sa Sophie och både jag och Selena log lite mot henne.



Ganska kort men hoppas ni gillar det. Det åskar så jag hinner inte skriva mer. Tack för många fina kommentarer!! Love you girls!! I want more comments:DDD <33 Puss puss

Kommentarer♥
Postat av: becca :)

skitbra verkligen, luuuve it!

2011-08-28 @ 22:27:43
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Jenny

OMB awesome! Mooore! :)

2011-08-28 @ 22:45:03
Postat av: Jasmine

Jättebra :]



Jag vet att jag inte har uppdaterat särskilt mycket, men det är mycket med skolan nu. Imorgon ska jag sova borta med klassen.. Eurgh. Men på tisdag kommer jag hem vid fem och ska få upp nåt kapitel på tisdagkväll:)

2011-08-28 @ 22:51:40
URL: http://kidrauhlstorys.webblogg.se/
Postat av: Anonym

grymt bra!!!!!!!!!!



//Ebba :D

2011-08-28 @ 23:00:07
Postat av: Daniella

Ja... det åskar & blixtrar jättemycket!

Iallafall, jättebra kapitel :)

2011-08-28 @ 23:07:27
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie

AWESOME, mer! ;D

2011-08-29 @ 07:33:25
Postat av: Melina

Awesome! :D

2011-08-29 @ 15:22:41
Postat av: Steffi xD

OMB ! Så j*vla bra ! :D längtar till fortsättningen ! :D ^^

2011-08-29 @ 16:37:45
Postat av: Steffi xD

OMB ! Så j*vla bra ! :D längtar till fortsättningen ! :D ^^

2011-08-29 @ 16:38:25
Postat av: Sara

Så AWESOME!!! MEEEER!!

2011-08-29 @ 16:43:49
URL: http://biebztime.blogg.se/
Postat av: Anonym

mermermemr!



och förresten, kan ni inte skriva i slutet vem det är som skriver kapitlet? :)

2011-08-29 @ 18:56:19
Postat av: Anonym

snällaaaaqa mer jag smäller av snart ni äger totalt<1!!!!!!!! omg jag dööööör snälla 1 eller 2 kapitel idag snälla?<3333333

2011-08-29 @ 19:51:18
Postat av: Josefin

oh,my,gosh. Ni äger, ni skriver så jävla bra!!!! snälla ett till idag? <3:)

2011-08-29 @ 20:46:45
Postat av: alice I

sjuukt bra!! more! :D

2011-08-29 @ 22:59:27
URL: http://justinmallettenovell.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0