Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 5

Jag kollade klockan den visade 03.46 jag suckade högt, Vem smsar mig nu?
Jag klickade upp smset och där stog det.
'' Looking good tonight, Couldn't get my eyes of your sexy body. Damn you excite me girl ;-)
xx Justin ''



(Vanessa får vara Alex nu mera. Glöm bakgrunden tänk bara på hennes utseende.)


Jag blev helt stum. Jag bara stirrade på smset i flera minuter utan att röra mig. Det tog ett tag tills jag verkligen fick in smset i huvudet. Sen tog det yttligare ett tag tills jag fattade att det verkligen var från Justin, Selena's Justin.
- Justin fucking Bieber... Mumlade jag tyst för mig själv. Han är så död när jag ser honom. Min mobil vibrerade till i min hand. Jag hade fått ett till sms ifrån, Justin.

'' Okey i'm sorry for that last text..
I shouldn't have wrote that, please don't tell
Selena! Because its not my falt that you go
around with underwear and have a really
sexii body! Thats all... See u xx Justin ''

Denna gången bestämde jag mig för att svara på hans äckligt konstiga sms.

'' How the hell did you get my number?
And you are a dead man. If you wrote this to me
how can i know that you didn't write it to
other girls? /Alex ''

'' Selena is the only one for me.
But your body is to die for.
You are seriously the hottest girl
i have ever seen. xx Justin ''

Jag valde att inte svara på det sista smset. Klockan var redan 04:06 så jag la ner mobilen och blundade. Det tog ett tag innan jag ens blev trött. Men efter ett tag tog sömnen över.

- Alex!! Wake up!!!! Ropade Sophie högt i mitt öra.
- Wtf Sophie..? Sa jag tröttsamt och vände på mig.
- Get up?! Sa hon lite lägre men ändå väldigt högt.
- Fine i will... Sa jag och gick långsamt upp ur sängen.
- I borrowed your shower. Sa hon och satte sig på min säng.
- Okey i can take a shower after breakfast. Sa jag och tog på mig en t-shirt. Jag hade liksom bara legat i underkläder i natt. Egentligen kunde jag fortsätta gå i underkläder men ifall Justin och Selena kommer hit så vill jag vara på den säkra sidan. Men byxor sket jag i.
- Are you coming? Frågade jag Sophie som höll på med sitt hår.
- Yeah. Sa hon och vi gick ner. Jag tog fram bröd, yougurt, juice och flingor.
- Mmm... Sa Sophie och kollade mot dom goda bröden innan hon slet till sig ett. Själv tog jag yougurt och flingor.
- Do you know what happend last night, when you were sleeping? Sa jag och hon tittade på mig med fulla munnen i bröd samtidigt som hon nickade nej på huvudet.
- Justin sent me a message. He wrote that i was sexy and that i exited him. Sa jag och plötsligt så flög massa brödbitar ur Sophie's mun. Jag kollade äcklat på henne.
- Sorry i just didn't see that coming. Sa hon och skrattade.
- Its not funny. He wrote that to me? His girlfriends s.i.s.t.e.r. Sa jag och bokstaverade ordet syster bara för att det skulle låta mer dramatiskt.
- Boys.. Sa hon och skakade på huvudet medans hon torkade av bordet som var fullt av Sophie's bröd.
- I know.. Should i tell her?
-
NO! She loves Justin. Its going to break her heart in to pieces. Sa hon och kollade allvarligt på mig.
- Fine i'm not telling. Sa jag samtidigt som vi hörde dörren öppnas och stängas. Efter någon minut kom Selena in i köket och strax efter henne kom såklart Justin.
- Hey girls. Mom and Brian are in Paris now. They said that its a romantic trip just for them. Sa Selena samtidigt som hon kom och kramade mig.
- Why didn't they tell me? And for how long?
-
They called me just before they leaved. And mom said that i have to tell you. They are gone for 3 weeks! Isn't that awesome! Sa hon glatt medans jag kollade surt på Justin som bara vände bort huvudet. Antagligen ganska generad.
- Yeah that is awesome! But that means that they are in Paris when its your birthday? Sa jag och kollade förvånat på henne.
- Yes. That means that we are going to have a big party here! Sa hon och log stort.
- Awesome!
-
Justin can i ask her now? Frågade Selena och kollade ivrigt på Justin som nickade. Jag kollade frågandes på Selena när hon vände sig mot mig igen.
- Justin gave me an early birthday present! He is taking me to HAWAII! Sa hon och hoppade upp och ner där hon stod.
- Fun. Sa jag och log mot mig.
- Its the day after the party. So mom and dad isn't home yet. So... You are coming with us! Sa hon och jag sprutade ut juice som jag hade i munnen. Hawaii med Justin? Det kan dom ju bara fett glömma.
- I'am sixteen not five. I can stay home?
-
Sorry you can't, you can bring Sophie to? Sa hon och kollade på mig med en glad blick.
- If Sophie comes i come. But if she can't i will stay.
-
Okey fine. Sophie please come to Hawaii with us? Sa hon och vände sig mot Sophie.
- Of course! That will be totally awesome! And my parents is not a problem. I already know i can. Sa hon och jag suckade.
- Sophie do you want to stay one more night? Because Justin is sleeping at his place tonight so i'am all yours girls. Sa Selena och tog lite yougurt.
- No i can't i'm sleeping at Zach's house tonight. But you and Alex can have a girl night. Sa hon och log mot oss.
- What do you say Alex? Ready for some girl movies just you and me? Frågade Selena och kollade på mig.
- Yeah sure that sounds good! And Sophie good luck with Zach tonight! Sa jag och blinkade med ögat mot henne.
- Thank you. I really like him. Sa hon och drack upp det sista av hennes juice.

När alla var klara med frukosten körde Justin hem Sophie samtidigt som han själv skulle åka. Jag och Selena plockade undan frukosten och jag torkade upp juicen på bordet också. Vi gick upp och satte oss på min säng och började prata om allt möjligt.

- Can you make me look like a girl?
Frågade jag henne plötsligt.
- Alex what are you talking about? You already look like a girl. Sa hon och log mot mig.
- I think its time for me to grow up. To start use dresses and make up. So i can be beautiful, like you.
-
But dresses and make up is not you? Alex you are beautiful in your own way.
-
But i have many dresses and stuff in my closet that i have never used. I just want to see how i look in one of them.
- Okey take a shower and i can choose a dress for you. Okey? Sa hon och jag skyndade mig in i duschen. Jag tvättade håret ordentligt och stod där lite innan jag kände att det var dags att gå ur. Jag torkade mig och satte på mig rena underkläder. Sen fönade jag håret och borstade tänderna lite snabbt innan jag gick ut till Selena.
Där satt Selena med en klänning bredvid sig. Jag tog på mig den och kollade mig i spegeln. Jag såg ut som en helt annan person.
- Is that really me?
-
Yepp. You are beautiful as always.
-
Thank you.. Can you help me with make up? Frågade jag och hon tog med mig till hennes badrum där hon hade massor av smink.

Jag kollade mig i spegeln när hon var klar. Var det verkligen jag?

Emma här! Hoppas ni gillar kapitlet! Mer kommer ikväll älskar era kommentarer därför fick ni en extra del nu på morgonen PUSS:) I want comments:D

Kommentarer♥
Postat av: Josefin

grymt bra!:D

2011-08-04 @ 11:47:50
Postat av: Emma

Så Facking bra asså !

2011-08-04 @ 11:57:09
Postat av: GabbiCoolingen

awesome! :D

2011-08-04 @ 12:34:04
Postat av: Jenny

OMB vad bra! längtar tills nästa! :)

2011-08-04 @ 15:30:24
Postat av: Lisa'

Grymt! längtar tills dom är på Hawaii! :)

2011-08-04 @ 17:23:35
Postat av: emma

this is...AWESOME och grymt bra ;)

2011-08-04 @ 19:59:37
URL: http://eemmmish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gaah! ÄLSKAR novellen!!!! :-D <3 (ny läsare) tänkte läsa den första också! XD skriv meeeeer! Lööööve

2011-08-04 @ 20:59:57

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0