Bloggerfy Splinx

So wrong but still so right - Part 9

- Yeah, i regret it. But at the same time i don't. 
-
A few days ago she told me that you are her ''the one''. And i really mean THE ONE. She is so in love. How can i know that you like her?
- I love her so much. And i'm happy that i'am the one for here. But when you see this neckless you will found out that i really love her. Sa han och log.
- Okey now i'm really curious.. Sa jag och han flinade.

Vi kliver in i en liten butik med massa smycken.
- It's very beautiful in here. Säger jag. Justin nickar och ler stort.
- I know! Säger han och ställer sig framför ett litet skåp. Jag ställer mig bredvid han och kollar frågande på honom.
- Where's the necklace? Frågar jag och Justin flinar. Han pekar på det vackra smycket i skåpet. Det är massa diamanter på och det lyser om hela halsbandet.
- Wow.. Får jag fram efter en stunds tystnad.
- Do you think she will like it? Frågar Justin och ler så att hans vita tänder syns.
- She will love it! What does it cost? Frågar jag och han ler oskyldigt.
- 800.000 dollars. Säger han. Jag flämtar till och kollar på honom med uppspärrade ögon.
- I wanna buy this one! Ropar Justin och kassörskan kommer fram och ler stort.
- Sure. Säger hon och tar ut halsbandet från skåpet. Den här killen var galen.
- You're Crazy! Säger jag när vi lämnar butiken. Han rycker på axlarna med ett skratt.
- What are you gonna buy? Frågar han. Jag ger han en sur blick.
- I don't wanna say it but... I need your help! Säger jag. Han ler brett och drar med mig in på någon mobil affär.
Jag höjer på ögonbrynen.
- Do you remember when her iPhone falled in the floor? Frågar Justin. Jag nickar frågande.
- Since then she always wanted an iPhone! She just didn't have time to buy one. Fortsätter han. Jag lyser upp och ger honom ett brett leende.
- Thanks Justin! Säger jag och vi går fram till kassan.
Selena skulle bli överlycklig. Det visste jag.
- Hi, i want to buy an Iphone 4. Sa jag och log mot killen som stod vid kassan.
- A black or white one? Frågade han och log stort
- White. Sa jag och kollade på skalen som fanns i affären. Jag tog ett med rosa diamanter på, fast fake såklart.
- Do you want anything else? Frågade han.
- No thanks i'm good. But this is a present so can you wrap it? Frågade jag och han nickade. Han slog in allt som en present och jag blev nöjd. Jag och Justin gick mot ett Café men vi kom inte så långt innan fans började komma fram och ta massa bilder med honom. Vi stod där i säkert 20 minuter innan alla fansen var nöjda.
Vi gick in till Cafèet och beställde varsin latte och macka och satte oss vid ett ledigt bord.
- So.. Was it so bad to come with me today? Frågade Justin och flinade.
- Maybe not so.., bad. Sa jag och log mot honom.
- Well, i'm glad that you came with me today. Sa han och tog en tugga av sin macka.
- I didn't have a choice, remember? Sa jag och han flinade.
- Thats how Bieber do it. Sa han och jag suckade fast samtidigt så log jag.
- So Hawaii is soon.. Sa jag och han nickade.
- Its going to be awesome. Hawaii is totally awesome! Sa han och jag log.
- Its going to be fun. Selena is always the one who travels but now its my turn to.

När vi kände att det var dags att åka tillbaka så gick vi mot bilen. När vi väl var ute från köpcentrumet kom massa paparattziz och fotograferade. Jag döljde mitt ansikte jag kollade mot Justin som verkade bli rätt irriterad på fotograferna. Han hjälpte mig till bilen och han körde iväg såfort han kunde.
- Why didn't you bring Kenny?! Sa jag upprört.
- I didn't want to okey?! Sa han med samma ton som mig.
- I don't care! You should have brought Kenny. Sa jag och han svarade inte. Vi pratade inte med varandra mer för jag blev så irriterad på honom. Visst det kanske inte var hans fel att paparattziz kom. Men han skulle tagit med Kenny.
Justin svängde in framför hans lägenhet.
I'll just grab my stuff. Are you staying here or are you coming with me? Frågade han och gick ur bilen. Jag gjorde samma sak. Jag orkade inte sitta här och vänta på honom. Så det var väl lika bra att följa med in.
Vi åkte upp för hissen tills vi kom till hans våning. Det fanns bara 1 rum på denna våningen. Längst upp såklart. Han hade ju takvåningen för sig själv..
Han låste upp och vi gick in. Jag satte mig i en av sofforna i hans vardagsrum. Medans han gick och plockade ihop saker eftersom han skulle sova hos oss i några dagar. Och när han har gjort det åker vi ju direkt till Hawaii.
- Are you done soon? Frågade jag och gick in till hans sovrum. Där stod han utan tröja och försökte välja en tröja som han skulle ha på sig. Och jag säger bara DAMN! Hans six-pack är väldigt tydligt. Jag kom tillbaka till verkligehten och kollade upp på hans ansikte istället. Han kollade bara på mig samtidigt som han flinade stort. Han hade antagligen märkt att min blick hade fastnat på hans mage.
- I'm almost done. I just don't know which t-shirt i'm going to wear. Sa han och kollade ner på dom tröjorna som låg på sängen.
- Can you help me? Fortsatte han. Jag svarade inte utan gick fram till sängen där han stod. Jag kollade på tröjorna. Det var en lila tröja där det stod SWAG med grå text. Sen fanns det en röd vanlig och en vit vanlig.
- This one. Sa jag och tog upp den lila SWAG tröjan och gav den till honom.
- Good choice. Sa han och satte på sig tröjan.
Vi gick till hallen och jag hjälpte Justin med hans stora väskor. När vi kom ner till bilen stängde jag in väskan där bak och pustade ut av lättnad eftersom den var ganska tung.
Sen började Justin köra mot mitt hus. Hoppas Selena blir glad av Iphonen som hon ska få om 3 dagar. Om inte Justin skulle hjälpt mig vet jag inte vad jag hade gjort..

Emma här! Jag hinner tyvärr inte skriva mer så det blev ett kort idag:/ sry men det är bättre än inget right?;) Jasmine skrev lite på detta kapitlet också:) Pöss

Kommentarer♥
Postat av: ella

jättebra! :D längtar redan till nästa kapitell :D

2011-08-07 @ 17:47:13
Postat av: eva

superbra!!!

2011-08-07 @ 18:05:41
URL: http://threewordsonesentence.blogg.se/
Postat av: elena

vill ha mer nu den är så bra

2011-08-07 @ 19:00:41
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Anonym

m3err

2011-08-07 @ 20:06:55
Postat av: becca :)

skitbra novell verkligen, älskar! :D

2011-08-08 @ 12:07:16
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Steffi xD

mh det var ganska bra.....DREV DEN VAR AWESOME ! :D xD Längtar till nästa :)

2011-08-08 @ 19:21:15
Postat av: Steffi xD

mh det var ganska bra.....DREV DEN VAR AWESOME ! :D xD Längtar till nästa :)

2011-08-08 @ 19:21:22
Postat av: Anonym

Ja gärna, jag länkar dig också ;) den här novellen äger också! I love it :D ♥

2011-08-08 @ 19:44:40
URL: http://justinmusic.blogg.se/
Postat av: LOVEBYBIEBER - Justin Bieber novell!

JAG ÄLSKAR DEN HÄR NOVELLEN! :D <3 Länkat dig i länkarna!

2011-08-09 @ 12:29:12
URL: http://lovebybieber.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0