Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 10

Hon klickade samtalet och jag började genast rota fram mina party kläder, ibland har jag väldigt svårt att hitta dem rätta för kvällen. Mobilen plingade till av ett sms, och jag kunde ge mig fan på att det var Justin.

”Lusten, hur mår den idag då? I know U want me. ;)”

Jävla Lucy, hon var säkert med honom, så han hörde vad jag sa, eller så sms:ade hon honom på en gång.

”Ja, du väckte den, ditt as. Följ med till ET ikväll?”

”Tar med mig Alfredo och kommer hem till dig på förfest.”

 


Tumblr_lvuek690nu1r3bf1qo1_500_large

 

Jag drog snabbt på mina party kläder, och sminkade mig därefter. Jag fattar inte varför men jag typ, saknar Justin lite. Jag skakade på huvudet för att få bort tanken snabbt. Jag loggade snabbt in på Twitter och skrev ''Partyy Time Bitches!'' innan jag loggade ut igen. Det plingade på dörren så jag sprang ner för att öppna, och där stod allihopa. Justin, Alfredo, Lucy och Trever. Men denna gången var ingen Stacy med. Fast det var lite synd att Selena inte var med, hon är ju världens roligaste och sötaste tjej.

- Heej! Sa jag och släppte in dom. Trever och Alfredo hade fixat med sig några öl och cider. Vi satte oss i vardagsrummet och öppnade varsin dricka, själv valde jag cider. Jag är inget öl fan precis.

- Så Justin, hur ska du ta dig in på E.T? Jag, Lucy och Trever har falska leg och Alfredo är över 18. Vad är din ursäkt? Frågade jag och log retsamt mot honom.

- Dude..? Kolla på mig, jag är Justin Bieber jag kommer in vart som helst girl. Sa han flirtigt.

- Haha, vad säger dina fans om det då? Det kommer antagligen komma ut i media. Svarade jag tillbaka.

- Äsch jag kommer på någon dum ursäkt, min mamma blir nog inte så glad dock. Fast det får Alfredo stå för. Sa han och flinade mot Alfredo som kollade med en sur blick på Justin.

- Vad säger du sweetie ska vi fortsätta på ditt rum eller? Frågade Alfredo mig och blinkade med ena ögat. Justin spärrade upp ögonen och hans blick flög mellan mig och Alfredo. Jag förstod direkt att Alfredo menade min strippstång som han hittade här när han sov över. Jag fick den av Lucy på skoj förra året och har bara andvänt den ett par gånger.

- Haha jaså, du vill ha en show alltså? Lucy vad säger du ska vi ge dem en show. Sa jag och kollade på Lucy som log och nickade.

 

Justin fattade fortfarande ingenting men följde efter oss som en liten hundvalp. Killarna satte dig i sängen medans jag satte upp stången mitt på golvet. Lucy satte på Britney Spears låt Gimme more. När allt var färdigt började jag med lätta steg röra mig runt stången med sexiga steg. Gned mig mot den och snurrade lite. I takt till musiken. Alfredo och Justin kollade på mig med stora ögon medans Trever inte var ett dugg nyfiken, han är van. Lucy kom och vi dansade runt stången tillsammans. Haha, Justin miner var priceless! När låten nästan var slut rörde jag mig framåt mot Justin och gav honom en liten lapdance. Men så fort låten var slut, var dansen slut. Det hade stigit lite hos Justin ''där nere'' vilket fick mig att skratta. Men ingen annan märkte något, konstigt nog. När vi fick nog med dans, skratt och sånt bestämde vi oss för att dra till E.T. Taxin som vi ringt efter hade kommit så vi gick in i taxin och pratade om hur kul vi skulle ha det. Jag satt vid ett fönster, Justin i mitten och bredvid honom satt Lucy. Sen fanns det två säten bakom oss och där satt Trever och Alfredo.

 

Jag orkade inte öppna min mun så jag bara satt och kollade ut genom fönstret, men man såg inte mycket eftersom det var mörkt. Helt plötsligt kände jag att någon tog min hand och höll den i sin. Jag kollade ner på dem ihop flätande händerna som låg på mitt lår. Sen kollade jag upp och märkte att det var Justin's hand, såklart. Han log mot mig. Inget flin, utan ett varmt och äkta leende på något sätt. Hur mycket jag än försökte fick jag aldrig mod till att släppa hans hand. Det kan bero på att jag inte ville släppa hans hand. Men när vi var framme var han tvungen att släppa eftersom vi skulle gå ur taxin. Vi gick fram till vakten och visade våra leg, förutom Justin som bara smet in med klungan vi hade bildat, om det skulle varit en tjej vakt kanske han skulle kunnat flirtat sig in. Men denna stora mannen såg inte ut som en belieber direkt.

 

Vi gick direkt fram till baren och beställde varsin dricka. Jag tog som vanligt en vodka lime. Efter några drinkar var jag sugen på att dansa med någon. Jag kollade runt, Alfredo dansade med någon full blondin. Lucy stod och flirtade med bartendern, som vanligt. Och Trever syntes inte till. Mina ögon fastnade på Justin som stod och dansade med en snygg tjej. Hon hade kort kort klänning som visade upp hennes kurvor väl. Och hon hade långt stort lockigt hår. Jag blev lite avundsjuk så jag gick mot den närmsta snygga killen jag såg och drog med honom till folk massan som dansade, och så att Justin kunde se mig. Jag började röra mig i takt och gned min kropp mot hans. Och han la sina händer på mina höfter och hängde med. Jag slängde några blickar mot Justin varje minut men han kollade inte på mig en enda gång! Hans ögon var fast på tjejens rumpa som hon gned mot hans skrev. Då fick jag nog jag gick med bestämda steg mot Justin, putade bort tjejen och började istället gnida min kropp mot Justin's. Tjejen gav mig en arg blick innan hon gick mot baren. Jag log bara och fortsatte röra mig till musiken. Jag kände Justin's andetag mot min nacke. Han gjorde mig galen, hur är det ens möjligt? Först hade jag övertag mot honom men nu har han mig runt hans lillfinger.

 

- Hur känns det att vara så dragen till mig att du inte ens tål att jag dansar med en annan tjej? Justin viskade i mitt öra, så gått han kunde på grund av musiken, vilket gav rysningar över hela ryggen. Han visste att han hade mig som i en liten ask för tillfället.

- Jag är inte alls dragen till dig. Jag vet inte vem det var jag försökte intala, mig själv eller honom, men ingenting spelade någon roll. Han hade mig.

- Keep dreaming. Han placerade sina händer på mina höftben och pressade mig mot honom. Det enda jag tänkte på var att avsluta det innan det gick för långt.

 

Baren kändes lockande, så jag gick dit och beställde en cider, helt utan att säga något till Justin, jag lämnade honom på dansgolvet, och jag förstod att han suckade för sig själv. Den där tjejen han tidigare hade dansat med stod bara någon meter ifrån mig, men försvann lika fort hon såg mig, troligtvis tillbaka till Justin. Lucy och bartendern var borta när jag försökte leta reda på dem, och lika så Trever.

För att ha ännu roligare drog jag av mig min korta kjol och tog av mig mitt linne, samt klättrade upp på baren. Det fanns inte en enda grabb på hela stället som inte samlades runt mig och busvisslade eller försökte få tag i mig. Jag vet att min kropp är att dö för, och det utnyttjar jag mer än gärna. Justin var absolut en av dem som stod nedanför på golvet och inspekterade mig och mina rörelser, så jag plockade upp honom på baren och fortsatte min dans.

 

- Vet du hur många det är som vill vara i dina kläder just nu? Han förstod på en gång vart jag ville komma, och han smekte mig över min nakna hud.

- Då har du ingen aning om hur många det är som vill vara i dina. Hans sätt att prata till mig får mig bara att vilja ha honom ännu mer. Jag fick honom att sätta sig ned på baren och jag placerade mig själv gränsle över honom, med min i stort sett nakna rumpa ut mot alla andra grabbar. Han pressade sina läppar mot mina, och jag kunde inte stoppa det hur mycket jag än ville. Återigen placerade han sina händer på min rumpa, och även denna gång innanför mina trosor.

 

- Varför gör du såhär mot mig? Jag gled ned från Justin och baren för att sedan dra med mig honom till ett rum som vi kunde prata i.

- Du har gjort såhär mot mig länge nog nu. Varför kan vi inte bara släppa efter, båda två samtidigt? Ingen förlorar, och ingen vinner. Jag skakade bara på huvudet och lämnade återigen honom bakom mig.

 

Lucy stod i baren när jag kom tillbaka. Hon hade ett leende stort som en banan på läpparna, vilket fick mig att förstå att hon hade haft en trevlig stund med bartendern.

 

- Kan du be Justin komma hem till mig när han är klar här, jag åker hem nu. Lucy kollade underligt på mig, men brast sedan ut i skratt.

- Du kan inte hålla dig längre, erkänn? Hon drack upp det sista hon hade i glaset och vände sig helt mot mig. Jag nickade diskret på huvudet.

- Jag måste ha honom, så är det bara. Han ska få sig en natt han ALDRIG kommer glömma. Hon reste på sig och gick ut i vimlet, efter att ha gett mig en klapp på axeln.


Emma har skrivit halva, och jag avslutade det med den resterande halvan. :) Hoppas ni gillar det.
Glöm inte bort att kommentera. Det är dem som gör så att vi skriver mer :)

 

 


Kommentarer♥
Postat av: Anonym

MER MER OCH MER SÅ JÄVLA AWESOME!:d

2011-12-20 @ 18:16:02
Postat av: caroline

MER MER MER MER MER MER MER MER! SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

så jävla bra!!!!

LOOOOOOOOOVE IT! <3

2011-12-20 @ 18:18:45
URL: http://thehomeofmusicnews.devote.se
Postat av: Anonym

wihoo! :-) grymt!

2011-12-20 @ 18:26:37
Postat av: Cherry ♥

Omg, sjuukt bra skrivet :D ♥♥

2011-12-20 @ 18:26:42
Postat av: Becka

Sjukt bra :)

2011-12-20 @ 18:33:58
Postat av: Anonym

MER :D

2011-12-20 @ 18:40:56
Postat av: Anonym

MER :D

2011-12-20 @ 18:40:59
Postat av: Anonym

awesome! snäääääälla ett kapitel till:)

2011-12-20 @ 18:45:34
Postat av: Danijela

Olala, och vad kommer hända härnäst..? ;) Dock vill jag inte att de ska ha sex nu, det är ju lixom nu det roliga börjar, haha! Tycker det är skit skoj att dem är så attraherade av varandra men ändå försöker "kontrollera" det.



Anyways, lika bra as always :)

2011-12-20 @ 18:51:13
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Diana

Längtar som fan till nästa kap undra om de går "all in " Ikväll ? :) <3 Ni är jätte duktiga, båda två. :)

2011-12-20 @ 19:28:46
Postat av: S.M

Jätte bra! :D roligt och man längtar efter att få veta mer :D

2011-12-20 @ 19:32:23
Postat av: Fanny

Jäääääättebra! <3

2011-12-20 @ 19:43:27
Postat av: Anonym

seriöst jag måste ha mer!!!

2011-12-20 @ 20:02:25
Postat av: sweetbiebs

FETT BRAA!!

2011-12-20 @ 20:10:00
URL: http://sweetbiebs.blogg.se/
Postat av: alizzdream

helt sjukt hur bra ni är! :) mer ikväll eller ? :D

2011-12-20 @ 20:33:36
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Felizia

OMFG underbart! :)

2011-12-20 @ 21:02:33
URL: http://onlyfellie.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0