Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 13

Efter några omgångar med Jag Har Aldrig spårade det ut totalt. Alla satt och skrattade om pinsamma saker man har gjort på fyllan. Vi låg på golvet och knep om luft så mycket som vi skrattade. Förutom Stacy och Justin som var i badrummet och gav ifrån sig för höga stön där inne. Hur kan han? Gå från mig till henne jämt och ständigt? Långt inom mig gick bitar sönder. Vissa kallar det för '' krossat hjärta '' men det känns mer som att man har massa hål i magen. Det gör liksom ont inom en.


Lucy kollade på mig, samtidigt som vi alla i mitt rum hörde gång på gång hur både Justin och Stacy stönade högt och belåtet, jag vet inte om hon såg min utsida bara, eller om hon faktiskt kunde läsa av mig, se att det gjorde ont. Alfredo tog tag i mig och började kittla mig, vilket jag för stunden kunde tycka var skönt, jag fick koncentrera mig på annat och slapp höra dem två. När han slutade kunde jag andan ordentligt.

 

- Vi flyttar ned oss i vardagsrummet, så kan dem där kåtbockarna komma när dem är klara. Jag orkade helt seriöst inte höra mer, så jag valde att flytta ned oss en våning. Vi alla tog det vi fick plats med i händerna och gick ut ur mitt rum.

 

- Vart är din bror? Lucy slog sig ned bredvid mig i soffan efter att ha ställt in all alkohol i kylen. Jag förstod vart det var hon ville komma med samtalet.

- Hemma hos Matty. Vadådå? Hon log med hela ansiktet och smuttade på sin drink hon hade blandat ordning.

- Jag ville ha lite roligt med honom. Vet du hur bra han är i sän…

- Stopp och belägg. Han är min bror, jag vill inte veta. Lucy började skratta, hon fattade inte ens själv vad det var hon var på väg att säga, och jag blev helt tagen av det faktum att hon faktiskt tänkte säga det.

- Sorry.

 

Alfredo och Trever satt på altanen och tog emot solnedgången som var på väg att dyka upp. Så jag och Lucy gjorde dem sällskap, Alfredo slet ned mig i sitt knä och placerade sina händer på mina lår. Där han alltid brukar ha dem. Han kysste mig i nacken, och blåste lätta vindar vid örat på mig. Jag vände mig om så att jag satt gränsle över honom och han fortsatte sitt kyssande, fast på halsen och kinden. Tillslut nådde han även mina läppar och precis när vi skildes åt kom Justin och Stacy ut.

 

- Var det skönt? Lucy verkade vara på det uppkäftiga humöret idag, så hon fick väl vara det. Jag skulle inte få skiten för frågorna hon ställde i alla fall.

- Om det var, vill du prova? Justins svar till henne fick mig att nästan tappa balansen där jag satt, och Stacy blev illröd i ansiktet, precis som att hon skämdes och absolut inte trodde att vi hörde dem.

- Helst inte, vet ju aldrig vart du har varit någonstans. Jag kunde inte hålla mig för skratt, men det var absolut inte meningen att Justin skulle höra det.

- Vad skrattar du åt? Du vill ju inget annat än ha mig. han spände ögonen i mig, samtidigt som jag kände hur hjärtat slog några extra slag. Allt jag försökte intala mig själv var att inte låta honom se att han träffade rätt, och att hålla mina känslor i styr.

- Glöm det, jag bryr mig inte om dig längre.

- Bevisa det. Han drog tag i min arm så att jag var tvungen att resa mig upp från Alfredos knä.

 

Vi stannade inte fören vi stod inne i köket, vilket jag inte tyckte om. Jag ville inte vara ensam med honom, jag trivdes i Alfredos knä, där han höll om mig.

 

- Kyss mig, och säg sedan om du inte kände något. Han gav mig en utmaning, jag lätt skulle ha fixat för två veckor sedan, men i dagsläge låg jag illa till. Han kollade på mig samtidigt som leendet på läpparna växte på honom.

- Du kan in… Jag pressade mina läppar mot honom just för att han inte skulle få chansen att håna mig ännu en gång. Jag ville ha mer, så mycket mer, men hela tiden hade jag en konversation med mina två hjärnhalvor. Den ena skrek att jag skulle släppa innan det var försent, och den andra att jag skulle fortsätta tills jag fick det jag ville ha.


Helt utan att jag hann reagera så snurrade han runt oss där vi stod mot diskbänken och han lyfte upp mig på den, samt flätade in sina fingrar i mitt hår. Detta var verkligen på väg att gå till överdrift, men jag hade inte styrkan till att avbryta kyssen. Vi stod säkert där i 5-8 minuter, utan avbrott.

- Justin? Stacys stämma var det som fick oss att avbryta kyssen. Utan henne hade jag varit fast, vilket jag inte ville, egentligen. Hennes blick på Justin brände nästan igenom honom, och det såg precis ut som att hon var på väg att börja gråta.

- Vad är det? Han var kall mot henne, precis som han varit mot mig flera gånger. Jag försökte hoppa ned från diskbänken men blev stoppad av Justin.

- Jag trodde… Hon stannade upp mitt i meningen och stelnade till ännu mer, troligtvis för att hon såg vart Justins hand var placerad. Mellan mina ben.

- Trodde vad? Att vi var tillsammans? För att vi låg med varandra? Många frågor kom det ur hans mun och inte en enda av dem svarade hon på innan hon vände på klacken och gick, och då menar jag till och med att hon lämnade huset.

- Vart var vi? Han log mot mig, ett leende som fick mig återigen hypnotiserad, och han pressade sina läppar mot mina, samtidigt som han flyttade undan mina trosor och började smeka mig. Då jag bara hade kjol på mig, kom han lätt åt. När han trängde in sina fingrar i mig och jag var nära att komma avbröt jag allt själv. Han skulle inte få mig, glöm det. Jag plågade mig själv när jag avbröt det, men jag var tvungen.

 

Alla andra hade flyttat in sig till sofforna, dem satt och kollade på film, Avatar. Alfredo låg i en egen del av soffan så jag la mig framför honom och drog ett täcke över oss. Han drog mig närmare honom, samtidigt som jag började fiffla med hans byxor. Han förstod på en gång vad det var jag ville, så han hjälpte mig.

 

När han var hård nog av min beröring vek han undan mina trosor, precis som Justin tidigare hade gjort, men till skillnad från hans fingrar trängde Alfredo in i mig, bakifrån. Ingen annan av dem som satt i soffan märkte oss, eller så gav dem inga tecken på att dem visste vad som hände under filten. Han fortsatte pumpa i mig, och jag hade stora problem att hålla stönen inne.


Jag fick det jag ville ha, orgasm. Huvudsaken var att inte Justin fick ge mig en, han skulle inte vinna detta så lätt. När Alfredo var klar rättade jag till mina kläder samtidigt som han gjorde det, men han släppte mig inte, han fortsatte hålla om mig, smeka min kropp. Vilket nästan fick mig upphetsad igen.

 

- Ally, är du hemma? Min bror klev innanför dörren och skrek, han trodde säkert jag var på mitt rum.

- Här inne. Vad vill du? När han klev in i vardagsrummet och fick syn på oss alla vände han lika fort i dörren igen. Lucy följde honom med blicken, vilket fick både mig och Trever att börja skratta.

- Gå efter honom då. Du vill ju ha han. Men skyll dig själv, jag har sagt tidigare att han inte är något att satsa på. Hon reste sig och sprang upp till hans rum. Hoppas bara jag slipper höra dem denna gång.

 

När filmen var slut och ljudet blev lägre kunde vi alla höra att hon hade en härlig stund, han måste ha stött in i henne med en väldans fart. Justin kollade på mig och log, samtidigt som han nickade mot köket. Jag klev upp fört ur soffan, så han fick komma efter mig.

 

- Vad är det? Han lutade sig mot dörrkarmen och kollade på mig, precis som att han synade mig uppifrån och ned.

- Din kropp skriker efter beröring, jag ser det. Han kom emot mig, men innan han var framme stoppade jag honom med mina händer mot hans bröst.

- Jag knullade nyss med Alfredo, i soffan. Så nej, jag klarar mig ett tag till. Hans min, den var obetalbar.

- Du leker ju bara.

- Kom inte och säg till mig att jag är den enda, du knulla Stacy först, sen går du på mig. Vi är nog ganska lika både du och jag.


Jag kysste honom, samtidigt som jag knäppte upp hans byxor och började smeka honom. Ju mer jag rörde honom, ju svårare hade han att besvara min kyss. När han hade kommit till den punkten då en grabb är så pass hård att den inte vill annat än tränga in i en tjej, släppte jag taget och gick tillbaka till dem andra.

 

- VARFÖR GÖR DU SÅ HÄR? Justin skrek från köket, så alla vände sina blickar mot mig. Trever var den enda som stannade kvar med blicken på mig, samtidigt som hans leende började växa enormt.

- Du gjorde det inte? Jag nickade bara åt honom, samtidigt som jag började skratta.

- Du fattar inte hur det känns för en grabb att inte få komma till efter en sådan behandling.

- Du fattar inte hur det kändes för mig när han nästan trängde in i mig, men lämnade mig i underkläder på den där soffan. Så han får SKYLLA sig själv. Jag skrek vissa ord så att Justin skulle höra mig.


Marielle här. Detta kapitel har jag skrivit. :) Emma är nog borta stora delen av dagen, så jagska försöka skriva några fler kapitel.. Vi får se hur det går. Har lite fantasibrist just nu, om ni vill får ni hjälpa mig, vad vill ni läsa?

Kommentarer♥
Postat av: Fanny

Super bra, älskar novellen! :D

2011-12-21 @ 10:39:18
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra ! :)

2011-12-21 @ 11:08:54
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Mimmi<3

Först och främst måste jag säga att ni har en helt amazing uppdatering! :D

Jag blir så glad!! :D :D



MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!<3

2011-12-21 @ 13:20:35
URL: http://minaberattelser.bloggplatsen.se
Postat av: C

sjukt bra!

2011-12-21 @ 18:14:58

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0