Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 14

- VARFÖR GÖR DU SÅ HÄR? Justin skrek från köket, så alla vände sina blickar mot mig. Trever var den enda som stannade kvar med blicken på mig, samtidigt som hans leende började växa enormt.

- Du gjorde det inte? Jag nickade bara åt honom, samtidigt som jag började skratta.

- Du fattar inte hur det känns för en grabb att inte få komma till efter en sådan behandling.

- Du fattar inte hur det kändes för mig när han nästan trängde in i mig, men lämnade mig i underkläder på den där soffan. Så han får SKYLLA sig själv. Jag skrek vissa ord så att Justin skulle höra mig.


Skolan hade slutat och vi hade sommarlov, så jag behövde inte bry mig i den över huvud taget, även om jag inte varit där på över en månad. Jag kunde sova långa på morgonen utan att vakna med dåligt samvete. Mamma och pappa har kommit hem från deras resa till New York, vilket stör mig. Dem är alltid på mig angående min skolgång, och Nate är på mig angående min val av grabbar.

 

Jag sover hos Trever bara just för att slippa alla idiotiska kommentarer från min familj. Dem är inte kloka någon av dem. Att vakna upp i sängen jag alltid sover i hemma hos Trever, tillsammans med Alfredo får mig att tänka tillbaka på gårdagen och natten. Han vet verkligen hur man tillfredställer en tjej. Hans händer och blotta närvaro får mig i extas.

 

- God morgon. Nästa gång du och Alfredo går och lägger er tillsammans, säg till mig så jag kan förbereda med hörselskydd. Du är ju helt galen. Trever satt vid köksbordet och höll på med sin mobil när jag kom in.

- Skönaste sexet på länge. När ska du ta och skaffa någon, det var ett tag sedan. Jag blev avbruten av ett sms från min syster, Elise.

 

”Hej syster, lust att ta en fika?”

 

Det skulle väl kanske inte skada, även om jag fortfarande var lite besviken på henne, för att bara ha lämnat oss. Vi kanske kunde reda ut det ordentligt.

 

”Ja, Starbucks om en timme?”

 

Jag fick ett enkelt ja tillbaka, så jag gick in till sovrummet för att dra med mig kläder in i badrummet där jag sedan tog en dusch. Precis när jag skulle skölja ur balsamet kom Alfredo in. Han pressade mig mot väggen och smekte mitt lår på insidan tills han nådde det han var ute efter. Jag kan inte säga nej till honom, vilket jag inte ens vill.

 

- Skönt? Han viskade mot mina läppar samtidigt som han förde in sina fingrar i mig, och masserade mitt ena bröst med den andra handen. Jag kunde inte svara honom, så jag nickade lite tafatt.

 

- ALFREDO! Skrek en röst utanför badrummet och knackade hårt på dörren. Alfredo suckade, tog på sig hans kläder på den blöta kroppen innan han gick ut till Justin som plötsligt var här. Jag har inte träffat Justin på ett tag, den senaste gången var när jag hade filmkväll samma dag som min syster hälsade på. Justin har varken ringt eller smsat mig efter han fick höra att jag hade legat med Alfredo, igen. Men det stör mig inte. Visst jag kanske saknar honom lite grann..

 

När jag duschat klart torkade jag mig och satte på mig rena kläder. Jag torkade mitt hår och satte upp det i en toffs. Sen gick jag till köket där alla satt vid bordet och åt frukost.

 

- Ska inte du ha frukost? Frågade Trever mig men jag bara skakade på huvudet.

- Jag ska iväg och fika med min syster. Svarade jag och log lite.

- Kan du inte bara ta en macka då? Sa Justin sen, vad fick han luft ifrån.

- Nej. Svarade jag drygt tillbaka.

- Snälla sweetie, jag kan göra den åt dig. Försökte Alfredo sen. Det är något med hans ögon man kan inte säga nej till dem på något sätt.

- Okej då.. Men jag vill bara ha ost på min. Svarade jag och satte mig i hans knä. Justin kollade på mig med en lite ledsen blick, men kollade sedan bara ner i bordet medans jag smaskade på mig macka.

 

- Well, nu måste jag gå! Men vi ses sen. Sa jag och gav Alfredo en kyss innan jag gick ut. Jag valde att lämna bilen här eftersom Starbucks inte låg så långt här ifrån, i alla fall inte den vi skulle mötas på.

 

När jag kom in i caféet var Elise redan där, men en söt liten tjej i knät. Som jag skulle gissa på är hennes dotter. Jag gick fram till dem med ett leende och satte mig på den lediga stolen framför dem.

 

- Hej! Sa jag glatt och log mot Elise och den söta flickan.

- Hej Ally, detta är min dotter Allison som jag pratade om. Sa hon och log mot flickan.

- Hejsan Allison! Sa jag med den gulligaste rösten jag bara kunde, så Allison började skratta med ett sånt gulligt bebis skratt.

- Vad söt hon är. Sa jag och kollade på Elise.

- Ja, hon är mitt allt. Svarade hon och gav mig en latte som hon hade beställt åt mig.

- Tack, sa jag och tog emot den.

99431104242618236_xhda2ech_c_large

- Så hur går det med Justin då? Frågade Elise och tog en klunk av hennes latte.

- Han låg med Stacy i mitt badrum när jag var precis utanför med Lucy, Trever och Alfredo. Och efter det trodde han att han skulle få ligga med mig med. Men det kunde han glömma så jag låg med Alfredo istället för Justin. Sen dess har varken jag eller Justin pratat med varandra. Sa jag och Elise log lite åt mig.

 

- Se bara till att han får kämpa. Sa hon och blinkade med ena ögat mot mig. Vilket fick mig att skratta till.

- Hur är det med familjen då? Fortsatte hon och jag förstod genast att hon saknade att vara en del av familjen.

- Nja, jag sover mest hos Trever. Jag orkar inte med mamma och pappa just nu, även om jag älskar dem har de blivit väldigt jobbiga på senaste tiden.

- Då förstår du nog varför jag flyttade, och jag var tusen gånger värre än var du är nu.

- Jo jag förstår nog lite. Sa jag och log snett. Min mobil vibrerade till så jag tog upp den och hade fått ett sms av Justin.

 

''Hej.. Jag vill börja om. Du kanske hatar mig men nu tycker jag vi avslutar leken och försöker i alla fall vara vänner. För om jag inte får vara omkring dig blir jag galen på mig själv. /J''



 

Hej Emma här! Ja & Marielle skrev detta tillsammans. Jag vet inte om jag hinner skriva mycket mer än såhär men senare ikväll hinner jag nog, Puss & kram så länge;)

We want Comments;)<3


Kommentarer♥
Postat av: Alizzdream

Sjukt bra älskar den!

2011-12-21 @ 14:56:50
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Danijela

Awesome! ;)

2011-12-21 @ 15:14:21
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: nour'

OMG DAMP BRA SNÄLLA ETT TILL???:dDDDF

2011-12-21 @ 15:30:24
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: Sofia

Alltså den här novellen är så sjukt galet fkjdsaölfkhjdasf BRA! helt jävla awesome!

Jag läser bloggar via bloglovin och då jag har kanske 50 olästa blogginlägg varje dag så är det ALLTID den här bloggen jag kollar först. Blir typ ledsen varje gång ni inte uppdaterat. Jag är helt beroende.



A ville ba säga de. MUCHO LOVE!

2011-12-21 @ 15:30:54
Postat av: kajsa

meeeer!.

2011-12-21 @ 15:35:37
Postat av: sandra

mermermermer beroende

2011-12-21 @ 16:06:05
Postat av: Felizia

Borde stå varning för beroende i headern! ;)

2011-12-21 @ 17:04:45
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: c

hur bra som helst!

2011-12-21 @ 18:20:50

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0