Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 18

Jag bet mig lite i läppen för att inte visa Justin leendet, men han hade nog redan sett det.


- Kom och sätt dig i min famn, gumman. Sa han och öppnade sin famn. Jag kunde inte motstå den så jag tog med mig filten och satte mig i hans famn. Han la armarna om mig och kysste mig på huvudet. Efter det låg vi bara där och njöt av varandras närhet.

 

 

- Vill du sova här? Det är ganska sent för dig att åka hem nu. Vi hade suttit kvar på balkongen i en timme och han hade hela tiden hållit om mig.

- Det kan jag väl, om jag får låna en tröja av dig och sova i. Han nickade som svar, och vi reste på oss och gick in.

 

När jag kom in i hans sovrum låg det resväskor och kläder över hela golvet, vilket fick mig att skratta lite. Han var verkligen ingen människa som hängde in sina kläder i en garderob. Han kastade en tröja på mig, som jag med glädje tog emot.

 

Vi la oss ned och jag vände automatiskt ryggen mot honom, vilket inte varade speciellt länge då han la sig bakom mig och började kyssa mig på halsen.

 

- Du sa inget sex, remember? Jag kunde inte låta bli att le, åt hans framfart. Det var ändå han som sa att vi skulle börja om.

- Jag kan inte motstå dig. Han fortsatte kyssa mig på halsen och upp över min kind för att slutligen pressa sina läppar mot mina.

 

Hans händer vandrade in under min tröja, och visste exakt vart dem skulle. Kyssen övergick till hångel och våra tungor mötte varandra. Han visste verkligen vad han gjorde, för han fick till och med mig ur balans, och det händer inte ofta. Det kan ha varit mina känslor som bubblade över, eller så var han helt enkelt bra på det han gjorde.

 

Min tröja åkte av i rena farten och han kysste mig ned över nyckelbenen, vidare ned till mina bröst, där mina bröstvårtor styvnade på en gång. Han fortsatte kyssa mig ned över magen, tills han kom till mina trosor. Utan att ens fundera på saken drog han ned dem och kysste mina ljumskar. Kunde min kropp prata, skulle ljudnivån vara lite högre än vad den var, för mina läppar fick inte fram ett ord, eller ett enda ljud.

 

När han efter, vad som kändes som en evighet tryckte in sina fingrar i mig, var jag redan så pass upphetsad att jag utan tvekan hade knullat honom, men min kropp kunde inte röra sig. Jag var som förstelnad av hans beröring. När min orgasm började ebba ut sig slog jag runt oss så att jag hamnade över honom, vilket han inte hade något emot.

 

Han hade bara kalsonger på sig, det var inte mycket krångel där inte. Jag drog ned dem och greppade taget om hans conda. Han stönade högt och tydligt, ett bevis på bra arbete från min sida. Hela tiden kollade jag honom i ögonen, många tycker det är pinsamt, men det är en del av min upphetsning. Jag böjde mig ned utan att släppa greppet, för att kyssa honom, och han var inte sen med att besvara den. Han flätade in sina fingrar i håret på mig och pressade min kropp närmare hans.

 

 

När han stod som ett spett slutade han kyssa mig och la ned mig på rygg igen. Han kysste min kropp en sista gång innan han trängde in i mig, och helt ärligt hade jag haft svaga förväntningar, mot vad jag fick. Han fyllde mig, och stötte både hårt och djupt. Han höll ett stadigt tag om mina lår samtidigt som han knullade mig, jag var nära på att slita av mig håret, så underbart var det att äntligen få känna honom i mig.

 

- Är det som du väntat dig? Han böjde sig ned och viskade i mitt öra samtidigt som han kysste mig på kinden och fortsatte sina rörelser som fick mig att nå extas strax efter. Jag kunde inte svara honom, utan gav honom en lätt nickning.

 

När min orgasm hade fått min kropp att sluta skaka, placerade jag mina ben på hans höfter och vek ned honom på rygg, utan att han gled ur mig. Han masserade mina bröst samtidigt som jag bestämde takten. Alfredo må vara bra i sängen, men han kommer aldrig komma upp i Justins nivå.

 

Vi båda kom samtidigt en sista gång, och jag rullade av honom, för att placera mig bredvid, precis som jag hade lagt mig från början, innan han började kyssa mig på halsen. Han la sig bakom mig och höll om mig, samtidigt som återigen kysste mig på halsen.

 

- Bieber, sov nu! Han skratta bara åt mig, och la sig tillrätta, men fortfarande med armen om mig.

 

Nästa morgon vaknade jag med en stor gäsp. Natten var helt underbar, Justin var helt underbar. Och allt kändes perfekt. Jag vände mig om för att kolla på Justin, men han var inte där. Så jag gick upp för att leta efter honom. Först kollade jag i badrumme, ingen Justin. Sen fortsatte jag att leta i vardagsrummet, köket, hallen och alla andra rum han hade i den stora lägenheten jag befann mig i. Men Justin fanns ingenstans. Så jag tog upp min mobil och ringde honom, men det började pipa upptaget. Jag började bli ganska orolig så jag bestämde mig för att ringa upp Alfredo. Det gick några signaler innan han svarade.

 

- Aa Alfredo här! Svarade han med en trött röst.

- Förlåt om jag väckte dig, men jag vaknade precis i Justin's lägenhet. Men Justin är inte här, och när jag ringde honom pep det upptaget. Sa jag med lite panik i rösten.

- Nej du väckte mig inte, men jag var tvungen att gå upp tidigt för att åka till New York med Justin crew, inklusive Justin. Jag trodde du visste..? Han har en interjuv nu men jag kan be honom ringa dig efteråt? Sa Alfredo med lite förvånad röst.

- Nej, men du kan be honom att DRA ÅT HELVETE!! För att han lämnade mig här utan att säga något!! Skrek jag i mobilen och la på. Jag gick tillbaka till sovrummet för att hämta min kläder. Då såg jag att Justin's resväskor och kläder var borta.. Tårarna rann ner för mina kinder medans jag tog på mig mina kläder. Han var inte ärlig igår han ville bara ligga med mig..

Jag skyndade mig ur hans lägenhet, för jag ville inte spendera mer tid där. Sen började jag min långa promenad mot Trever's lägenhet där jag nu mera sover väldigt ofta. Min mobil vibrerade och det var ett sms, från Justin.

 

''Förlåt för att jag ljög för dig igår.. Men jag antar att jag vann vårt lilla spel. Och babe, det var du som spelade med djävulen;) /J''

Tumblr_lwep7vxvjo1r6b7wvo1_500_large

Han lyckades, han vann. Han krossade mitt hjärta och min kropp... Han sårade mig som ingen annan har sårat mig förut. Jag är officiellt krossad av Justin Bieber. Sanningen gör ondare än lögner. Jag skulle lyssnat på honom igår att han bara kommer såra mig.. Det jobbigaste var att han hade rätt, och jag hade fel.


Emma här!! :D Marielle skrev i början men jag fortsatte när Ally vaknade:) Hoppas ni gillar't, Comments please!!:D<3

 


Kommentarer♥
Postat av: Nivine<3

Vilken skitunge!!!! Fyfan va sur man blir!!!!:@ ahhh asså ni skriver så sjukt bra:D man blir helt tagen!!!



Snälla skriv många många fler idag för jag skullle verkligen vilja se vad hon gör härnäst:)



En stoor kram från mig<3

2011-12-22 @ 12:18:45
URL: http://Ablogaboutlife.devote.se
Postat av: Fanny

Gud vad sur man blir på Justin!! Men hoppas att hon kommer på något som kommer att såra Justin! Älskar iaf novellen! :D

2011-12-22 @ 12:27:09
Postat av: bella

Super!! Men blev ganska sur på Justin när han bara stack sådär!!!!!!!!

2011-12-22 @ 14:07:11
Postat av: Felizia

Asså det är typ första gången jag är "arg" på Justin! I like it! Gillar att han inte ba är söt och oskyldig! ;)

2011-12-22 @ 14:39:11
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan för Justin, är så arg nu!!!! Annars var det sjukt bra! ❤



//Ebba :D

2011-12-22 @ 14:51:03
Postat av: Danijela

Ser ut som att alla blev sura på Justin's karaktär nu... själv började jag skratta. Vad konstigt jag är, haha!



Men shit, fan vad bra skrivet. Gillade det verkligen, sjukt bra. Att jag stör mig på honom för att han sårade henne är ju en självklarhet haha, men aa... längtar tills nästa kapitel! :-D



...men stackars henne ändå.

2011-12-22 @ 15:04:23
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: nour

omg så jävla bra!

2011-12-22 @ 15:13:26
Postat av: Anonym

masssa mer idag!!!! måste veta va som händer :D

2011-12-22 @ 15:22:36
Postat av: Nivine<3

Kommenter igen:P snälla ett till kapitel idag!!!:) eller flera;) (ifall du orkar) älskar verkligen novellen!!!!:D



En till stoooor kram från mig<3

2011-12-22 @ 16:35:32
URL: http://Ablogaboutlife.devote.se
Postat av: Anonym

asbraa meer!

2011-12-22 @ 17:06:02
Postat av: Anonym

asbraa meer!

2011-12-22 @ 17:06:10
Postat av: caroline

KOM IGEN, MER KAPITEL!!!!! :D

SKIT BRA SKRIVET, LOVE IT! <3

2011-12-22 @ 17:15:59
URL: http://thehomeofmusicnews.devote.se

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0