Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 2

Tumblr_ltqgbbakon1qdttmzo1_500_large
Klockan var inte mycket när jag vaknade på morgonen, beror kanske på att jag absolut inte var kvar på krogen lika länge som jag brukar vara. Bredvid mig låg Alfredo och sov. Jag reste mig sakta upp och drog på mig mina kläder så fort jag kunde, samtidigt som jag smög ut från hans sovrum. Precis när jag skulle stänga dörren hörde jag hur någon harklade sig bakom mig. Jag vågade inte vända mig om, med tanke på att jag inte visste hur jag såg ut, eller vem som kunde befinna sig där.


- Nu förstår jag varför jag inte fick sova här inne. Rösten kom från Justin, Justin Bieber. Jag höll på att svälja min egen tunga när jag tillslut vände mig om. Han hade ett flin på läpparna som liknade, jag vet inte vad.

Utan att ens ge ifrån mig så mycket som pip, lämnade jag rummet. Hade jag varit smart igår hade jag sett till så att spärren fanns där. Utanför hotellet lyste solen, och jag insåg att jag var en bra bit hemifrån. I väskan hade jag mina solglasögon, som alltid är bra att ha med sig till dagen efter. Jag vinkade in en taxi och sa min egen adress hem. I taxin fick jag chansen att fundera på vad det var som egentligen hände. vi drack och hade hur kul som helst på ET, och sedan sitter jag i en taxi med Akfredo, påväg till hans hotell. En lyckad kväll måste jag säga.


- Nate, är du hemma? Jag sparkade av mig mina skor och kastade min väska på golvet.


Jag kunde utan problem höra ljud från övervåningen, men jag kunde inte förstå vad dom kom ifrån, fören jag kom fram till hans dörr. Han hade utan tvekan en tjej där inne, och jag hade absolut ingen lust att se vad dom höll på med. Så jag traskade in i mitt rum och drog av mig mina kläder, för att hoppa in i duschen. Ljuden från Nates rum blev högre, så tillslut var jag tvungen att kliva ur duschen för att starta musik, så att jag slapp höra, och för att han skulle förstå att han inte var hemma själv.


- När kom du hem? Trever kom in i mitt rum och satte sig ned i sängen 
- För 40 minuter sedan kanske. Har du sovit här?
- Ja, jag och Lucy, men jag vet inte vart hon är riktigt. Han himlade med sina ögon, så jag kunde förstå vart hon var utan att behöva tänka speciellt länge.
- Jag tror jag vet. Sa jag och himlade med ögonen medans jag stängde av musiken så Trever kunde höra deras höga stön.
- Ooo.. Sa Trever med en förvånad blick.
- Hon kommer bli sårad. Sa jag och satte på musiken igen.
- Varför? Sa han oroligt.
- Nick är en kopia av mig, han har en tjej per dag. Och aldrig samma, han är inte förhållandes typen.
- Oj då, hon gillar ju honom. Sa Trever och suckade tungt. Efter det orkade vi inte lägga energi på vad som händer i Nate's rum. Så Trever hjälpte mig städa mitt rum som såg ut som en, aa jag vet inte vad.
- Just det ja, jag glömde fråga. Hur var din natt? Frågade Trever och flinade medans vi vek ihop mina kläder och la in dem i min walk in closet.
- Trodde aldrig att du skulle fråga, den var det jävla underbar. Sättet han tog mig på var magiskt, fast hårt och i en himla takt! Sa jag och gjorde någon konstig rörelse medans jag började skratta. Trever förstod att jag skämtade om det mesta.
- Han smsade mig precis och sa att du smög ut tidigt imorse. Haha.. Vågade du inte ens säga hej då till honom eller?
- Men allt var så pinsamt! Natten var underbar men på morgonen kändes allt underligt. Det hjälpte ju inte heller att hans kompis Justin fucking Bieber flinade åt mig när jag smög ut.
- HAHAH... Jag önska jag var där på morgonen för att se hur smidigt du försökte smita ut. Sa Trever och hån skrattade åt mig.
- Inte kul. Sa jag och lipade mot honom.
- Vi ska till honom ikväll, så du får bita ihop och iallafall säga hej. Sa Trever som slutat flina.
- De är väl det minsta jag är skyldig honom..

Efter någon timma hade jag och Trever redan hunnit städa, tagit varsin dusch och ätit frukost. Så nu satt vi i min stora säng med varsin laptop i famnen. Dörren öppnades och stängdes lika snabbt. Jag vände uppmärksamheten mot dörren där Lucy stod med ett stort leende. Oh nej.

- Hade du kul? Frågade jag och vände blicken mot datorn igen. Lucy satte sig framför oss i sängen, men leendet vägrade tydligen försvinna.
- Om jag hade, vi har hållt på hela natten! Jag sa att jag gillade honom och då kysste han mig. Vilket jag tar som ett ''Jag gillar dig också''. Förresten hur var din natt med Mr. Alfredo Flores.
- Hur vet du hans efternamn och inte jag? Natten var underbar men jag har så himla ont i höfterna nu.. Förresten Trever hur gammal är han? Frågade jag och kollade på Trever.
- Han är 22 år gammal, jobbar som video producent för bland annat Justin Bieber som du träffade på imorse. Och dem är också vänner. Sa han och jag nickade lite.
- Så.. Lucy hur visste du hans efternamn?
- Jag frågade honom igår innan du snodde med dig honom för att dansa din sexiga lilla dans.
- Haha.. Förresten jag såg att du och Selena verkade få bra kontakt där på slutet.
- Ja, hon fick mitt nummer och jag fick hennes. Hon undrade om du, jag och hon vill träffa henne medans hon är i L.A. Sa Lucy och log.
- Kul! Det borde vi göra.

Efter lunch berättade Trever att vi skulle på en liten förfest hos Alfredo innan hans riktiga fest började. Så vi började genast fixa i ordning oss, eller Trever satt bara och kollade på för han var redan färdig. Trever och Lucy brukar bo här när mina föräldrar inte är hemma, vilket är ofta.

- Vad gjorde du med Nate inatt egentligen? Jag har inte sett honom på hela dagen. Sa jag medans vi fixade varandras hår.
- Äsch, vad kan jag säga jag är grym i sängen. Sa hon och jag skrattade lite.
- Its time too go!! Ropade jag högt med armarna i luften medans jag dansade lite smått.
- Taggad över att träffa Alfredo eller? Sa Trever och flinade.
- HA-HA, jag dör! Sa jag ironiskt.

Vi ringde efter taxi som kom efter bara några minuter. Den tog oss till Alfredos hotell, som jag mycket väl kände igen. Nästa gång ska jag nog inte ligga med en av Trever's kompisar. Vi gick fram till receptionen och väntade medans hon bakom disken var tvungen att ringa Alfredo och fråga om det var okej för oss att komma upp. Vilket det såklart var. Så vi gick in i hissen och jag tryckte snabbt på högsta våningen vilket fick Trever att flina mot mig. Men jag orkade inte bry mig om honom just nu. Vi gick fram till hans hotellrum och knackade på. Jag stod bakom både Lucy och Trever, vilket skulle göra situationen säkert ännu pinsamare.

- Hej! Kom in, det är bara jag, Justin, Selena, och Ryan här. Men det kommer snart några till.

Justin? Oh Great! Kan nog inte bli mer pinsamare än såhär. Vi gick in till sofforna där alla satt med något i handen, dricka såklart. Jag gick själv fram till bardisken och blandade mig en drink innan jag satte mig ner vid alla andra.

- Du måste vara Allyson, jag berättade precis om din lilla flykt imorse, för alla här. Sa Justin och hån log åt mig. Fuck. Det kunde visst bli pinsamare.
- Innan vi nämner något mer om det måste jag ha drukit några drinkar till. Sa jag och alla började skratta lite förutom Alfredo som såg lite beskymrad ut, han kanske trodde att jag inte tyckte det var bra? Alltså när vi låg med varann.

Under tiden kom fler och fler människor in i hotellrummet. Jag hade redan hunnit bli packad. Och dansade ensam en liten sexig dans som fick flera av killarnas uppmärksamhet. Men kväll var mina gränser tillbaka. Jag vill helst inte uppleva en till pinsam ''dagen efter dag''.

Emma här! Jag & Marielle skrev detta tsm:) & vi vill verkligen ha kommentarer för att veta vad ni tkr om novellen;) Mer kommer imorgon eller så kommer mer ikväll vet ej;)

Tack för era underbara kommentarer hitills!!:D

Kommentarer♥
Postat av: victoria

Har börjat skriva igen, så bara kika in :D

2011-12-17 @ 21:35:31
URL: http://trueloveforbieber.se
Postat av: Johanna

yeah man , grymt :D

2011-12-17 @ 21:59:28
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wooho skit bra :)

2011-12-17 @ 22:18:19
Postat av: Anonym

eran förra novell var bättre... det är för mycket sex i denna novellen.. redan två kapitell och tjejerna har knullat tre gånger sammanlagt...

2011-12-17 @ 22:55:09
Postat av: Anonym

Jättebra tjejer!❤

2011-12-17 @ 23:10:28
URL: http://bieberwords.blogg.se/
Postat av: Anonym

för att få vara lite dirty! Tyker jag att ni kan göra så att justin och ..eum allyson? har sex typ flera gånger,en på denna 'fest' och sedan morgon sex eller nått. Gärna i mera detaljer än typ, vi drog av oss underkläderna och sen fortsatte den barnförbjudna kvällen, Utan väldigt mycket mera detaljer :) NO PEDDO BTW :PPPP

2011-12-18 @ 04:16:54

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0