Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 21

- Nate, är det du? Klockan var närmare 11 på kvällen när jag försökte smyga in till Lucy, men lyckades inte. Alkoholhalten i min kropp var lite högre, för att jag skulle klara av att vara tyst och smyga.
- Ja, det är det. Svarade jag lite lätt, i hopp om att hon inte skulle förstå att jag var full.
Hon låg i sängen med ett sexigt nattlinne på sig, ett sådant som är lite lätt genomskinligt. Hennes bröst hade en fin form, och dem syntes igenom. Hon log mot mig, samtidigt som hon i stort sett klädde av mig med blicken.
- Kom. Det var det enda hon behövde säga till mig, fören jag tog av mig kläderna och la mig ned bredvid henne, för att sedan kyssa henne över halsen och sakta trä av henne nattlinnet.

Allyson's Prespektiv

Nästa morgon började jag packa ihop mina kläder jag hade här hos Trever. Det var nog dags för mig att spendera lite tid med mamma och pappa när de ändå är här.
Justin har inte hört av sig mera vilket känns både bra men ändå lite tråkigt. Jag suckade tungt när jag rullade min resväska till hallen.

- Trever jag åker nu! Ropade jag och hörde att han började gå mot hallen. Trever kom fram till mig och drog in mig i en stor och varm kram.
- Du får komma tillbaka snart. Sa han sorgset.
- Haha, jag ska ju bara sova hemma hos mig. Jag kommer inte åka iväg någonstans. Sa jag och skrattade till.
- Sant.. Sa Trever och log stort mot mig.
Jag tog med mig resväskan och åkte ner med hissen. När jag kom ut gick jag direkt till min bil som stod parkerad utanför. Jag slängde in resväskan i bakluckan innan jag satte mig och körde iväg mot huset.
- Jag är hemma!! Skrek jag och stängde dörren efter mig. Mamma och pappa dök upp i hallen och omfamnade mig i desras varma och trygga kramar. Gud vad jag har saknat dem ändå..
- Hej gumman! Vi har saknat dig så mycket! Har det varit bra hos Trever? Frågade mamma som nyss släppt taget om mig.
- Ja det har varit helt okej. Sa jag och pappa försvann med min resväska som han antagligen skulle ställa i mitt rum.


Tumblr_lnshxpn5bx1qbezbuo1_500_large


När pappa kom tillbaka satte vi oss i köket för mamma hade precis gjort latte och hennes goda pannkakor som jag bara inte kunde motstå. Så jag började äta på dem nya stekta pannkakorna och drack min latte.
- Så.. Vi hann inte ta upp detta förra gången du var här. Men vi har sett dig i flera skvallertidningar. Vet du något om det? Frågade pappa och la en stor hög med skvallertidningar framför mig. Jag blev jätte chockad. Det måste ju stå något om mig och Justin tänkte jag panikslaget.
- Vi ville bara att du skulle veta det, vi skäller inte på dig eller något sånt. Sa mamma och log stort. Jag nickade försiktigt och öppnade en av skvallertidningarna. Jag bläddrade igenom den men stannade när jag såg en bild med mig och Justin, utanför E.T. Den kvällen han låg med mig och sedan lämnade mig.


''Igår kväll sågs tonårsstjärnan Justin Bieber utanför en av L.A's hetaste klubbar. Tillsammans med en tjej vid namn Allyson Stevens, sexton år. Dem skrek åt varandra men Justin tog med henne hem till sig efter hans utbrott mot denna mystiska tjej. Inne på E.T säger ett ögonvittne att Allyson haft lite för kul med Mario, Justin dansare. Det sägs också att hon har fått till det med Alfredo Flores, Justin's producent och nära vän. Ett par gånger innan den kvällen. Vem är Allyson Stevens? Och som det ser ut verkar det som lilla Allyson vill bli känd. Annars håller man väl inte på med två stycken ur Justin Bieber's crew. Och efter det självaste Justin Bieber? Passa dig Allyson, Beliebers är efter dig.. ''

Jag stönade högt och slängde iväg tidningen mot golvet, hårt. Det var precis det här jag inte ville skulle hända. Men inget går rätt till i mitt liv just nu.
- Jag måste nog vara för mig själv en stund. Sa jag och lämnade köket och gick upp till mitt rum. Men på väg upp gick jag in i någon, antagligen Nate. Men när jag kollade upp var det inte Nate. Det var en tjej som heter Annie. Hon brukar komma hit till Nate för att ligga med honom. Jag log lite mot henne men fortsatte gå upp. Jag gick med bestämda steg mot Nate's sovrum och slog upp dörren av ren ilska.
- Vad fan tror du att du håller på med, jävla idiot?! Sa jag ilsket och såg att han höll på att ta på sig byxorna.
- Klär på mig, vad ser det ut som..? Svarade han irriterat.
- Jag träffade på din lilla kompis Annie!
- Oh.. Aj då.. Sa han skamset och vägrade möta min blick.
- Lämna Lucy ifred din idiot! Var det sista jag sa innan jag slängde igen dörren och gick in i mitt rum. Jag slängde mig på sängen och ville så gärna bara slänga något omtåligt i väggen och skrika så högt jag bara kan. Men det gjorde jag såklart inte. Jag hade nog med saker att tänka på i mitt liv just nu. Men nu måste jag oroa mig för Lucy också.. Min mobil vibrerade till mitt i mina tankar. Jag tog upp mobilen och såg att det var ett sms från Alfredo, han har inte hört av sig på ett tag nu. Jag öppnade hans sms och läste.

''Hej.. Känner mig lite taskig att jag inte har hört av mig. Men istället för att skicka sms till varandra och prata i telefon, tänkte jag att du kunde komma hit? Snälla jag kan möta dig på flygplatsen och sånt. Visst Justin är här, men du behöver inte snacka med honom. /Alfredo''

Jag tänkte ett tag på vad jag ville. Skulle jag åka dit? För Alfredo's skull kanske, jag saknar killen alltså. Tillslut kom jag fram till att jag ville åka för att göra Justin avundsjuk när jag är med Alfredo. Så jag startade min laptop och kollade olika flygtider. Det fanns ett imorgon som åkte från L.A vid lunchtid så jag bokade den. Då skulle jag vara framme i New York sent på kvällen vilket passade perfekt eftersom Alfredo jobbar på dagarna.

''
Hej Alfredo, jag bokade alldeles nyss, är framme imorgon sent på kvällen. Ses då! /Ally''

Även om Justin är där, ska det bli riktigt skönt att komma ifrån L.A ett tag nu.
Så slipper jag tänka på allt som kommer hända mellan Nate och Lucy för sånn skit orkar jag inte med just nu.

Emma här! Detta skrev jag så hoppas ni gillade kapitlet även om det inte hände så mkt, men det kommer! Kommentera !!:D

Kommentarer♥
Postat av: nour

super duper bra!:D

2011-12-23 @ 12:51:57
Postat av: nour

super duper bra!:D

2011-12-23 @ 12:51:58
Postat av: nour

super duper bra!:D

2011-12-23 @ 12:51:58
Postat av: Fanny

Grymt bra! :D

2011-12-23 @ 13:03:12
Postat av: sandra

asum! mermermer :D

2011-12-23 @ 13:21:07
Postat av: victoria

Hej, Detta är till dig Emma, jag har försökt att skicka mejl till dig men det funkar inte, hoppas du ser detta bara så du vet :)

2011-12-23 @ 13:28:11
URL: http://trueloveforbieber.blogg.se/
Postat av: bella

Super!! Kommer det mer senare??

2011-12-23 @ 14:09:32
Postat av: C

skitbra!

2011-12-23 @ 14:31:12
Postat av: Sophie

Moooooooooore, love it ;) <3

2011-12-23 @ 14:48:24
Postat av: Danijela

Jättebra! Undra vad som händer i nästa kapitel...? ;)

2011-12-23 @ 16:33:04
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0