Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 26

Jag väntade, och väntade på att Alfredo skulle komma tillbaka men det gjorde han aldrig. Jag började bli väldigt otålig eftersom alla skulle åka mot arenan snart. Så jag gick med bestämda steg mot Justin's hotellrum och knackade hårt på dörren. Efter ett tag så öppnades dörren av ingen mindre än, Alfredo.

- Hej jag har väntat på dig! Det är ju snart dags att åka till arenan för soundcheck. Sa jag och Alfredo suckade lite och släppte in mig.
- Justin vägrar snacka med någon, tro mig alla i hans crew har varit här men han vill inte snacka med någon. Det enda han gör är att ligga i sin säng och stirra in i väggen. Så jag tror inte det blir någon konsert, tyvärr.
- Och allt det här är mitt fel.. Sa jag och kollade sorgset på Alfredo.
- Alla hatar mig redan nog, nu ställer han in en konsert också.. Hela världen kommer att hata mig tillslut. Fortsatte jag och Alfredo visste inte vad han skulle säga. Så han drog bara in mig i hans famn och bad mig att vara tyst. Sen upprepade han flera gånger att det inte är mitt fel.



- Alfredo, jag tror jag åker hem igen. Sa jag tyst så inte Justin skulle höra.
- Varför det? Sa han ledsamt tillbaka.
- När jag kommer så blir allt bara helt fel.
- Hur många gånger behöver jag säga det, de är inte ditt fel! Om du vill göra något bra, gå in och snacka med Justin istället för att stå här med mig. Sa han och började bli lite irriterad eftersom han har hört mig säga att allt är mitt fel, ganska många gånger nu. Så jag bestämde mig för att göra lite nytta. Jag gick in i Justin's rum där han låg, och stirrade in i väggen. Så jag gick till andra sidan av sängen och satte mig bredvid honom.

- Jag hatar att säga det här, men jag kommer aldrig lämna dig. Du kan få lämna mig hur många gånger du vill. Men tragiskt nog kommer jag alltid finnas här för dig. Jag är personen som alltid blir lämnad, men aldrig lämnar. Därför tog jag det så hårt när du lämnade mig. Jag trodde att jag äntligen hade hittat en kille som aldrig kommer lämna mig. För jag är van att människor jag älskar lämnar mig. Först min syster, sen mina föräldrar som kommer tillbaka men åker kort där efter igen. Och tro mig, det gör lika ont varje gång. Sen träffade jag dig. Justin Bieber, som visade ett litet intresse för mig. Våran lek gjorde både dig och mig galna. Den känslan när du var med Stacy går inte ens att beskriva. Det var då jag fattade att jag verkligen gillade dig. Men när jag gjorde saker mot dig reagerade du på samma sätt. Det fick mig att tro att du gillade mig också. Men så lämnade du mig, jag grät i minst en vecka. Du är den första killen jag någonsin gillat på det sättet, och du lämnade mig. Men så ligger du här och är ledsen över mig? Det är inte rätt. Det borde vara du som försöker hjälpa mig.. Det borde vara du som säger att du aldrig kommer lämna mig oavsett vad. Men just nu ligger du här och tycker synd om dig själv. Om du inte gör din konsert ikväll kommer du såra tusentals fans som har funnits där för dig i flera år. Gör mig en tjänst, såra inte dem som bryr sig om dig mest. Sa jag och han vände sig nu emot mig.
- Jag är ledsen Ally.. Jag kan inte beskriva hur ledsen jag är. Jag trodde jag gjorde dig en tjänst när jag stack. För jag vill säga att jag alltid kommer vara där för dig, men det kommer jag inte kunna. För jag måste åka till olika länder. Det är mitt jobb varje dag, så jag kommer inte ha tid för dig Ally. Därför stack jag, för att du skulle glömma mig och hitta en annan. Men nu när du kom förstod jag hur svårt det är att inte vilja ha dig hos mig. Varje dag längtar jag tillbaka till natten som vi spenderade hos mig, på balkongen. Jag vill tillbaka till den natten så jag kan göra allt rätt igen. Och smset skickade jag för att du skulle förstå att jag inte hade några känslor för dig, även om jag hade det. Så nu ligger jag här för att allt känns så meningslöst. Sa han och tog min hand men jag drog snabbt bort den ur hans grep.
- Jag vill inte falla för dig igen Justin, för då kommer jag bara bli ännu mer sårad. Och jag vet att du inte vill det. Sa jag och såg Justin's besvikelse i hans ögon.
- Kom igen, vi måste åka nu. Dina fans väntar. Sa jag och log mot honom. Han klev upp ur sängen och gick ut till hela hans crew som stod i hallen och väntade på honom.
- Hur fick du ut honom? Frågade Marvin med chockad blick.
- Äsch, jag är bara bäst. Sa jag malligt så alla skrattade. Förutom Justin.
- Ally och Alfredo kan stanna här, dem behövs inte vid arenan. Så desto mindre folk, desto bättre. Sa Justin medans han tog på sig skorna. Jag kollade förvånat på honom, och sedan Alfredo som kollade likadant på mig.
- Men jag vill följa med.. Sa jag och Justin vände blicken mot mig.
- Du kommer bara vara i vägen, stanna här med Alfredo. Ni får inte följa med. Sa han och gick ut från hotellrummet. Pattie och Scooter kollade chockat på Justin, men sedan följde dem efter honom som resten av crewet också gjorde.

- Vilket jävla liten diva! Utbrast jag när dem hade gått.
- Vad är hans problem? Vad snackade ni om egenligen. Frågade Alfredo och kollade på mig.
- Att jag inte vill bli tillsammans med honom, och att han inte ska såra mer människor. Och att jag alltid kommer finnas här för honom. Även om han aldrig kommer finnas där för mig.
- Han måste ha PMS eller liknande. Aja, vill du gå ut och hitta på något när du ändå har klätt upp dig? Frågade han och log mot mig.
- Först shopping, sen baren. Sa jag och log flirtigt mot honom. Vi gick ut från Justin's hotell rum arm i arm och skrattade som vanligt. Justin's chockande lilla scen ska inte förstöra våran dag i alla fall.

Efter en hel del shopping, som absolut inte blev av tidigare då jag var ute själv, så återvände både jag och Alfredo till hotellet med kassari händerna. Han hoppade in i duschen och jag planerade klädsen för kvällens festligheter, även om vi bara skulle besöka hotellets nattklubb så tänkte jag ändå gå ned som den tonåring jag faktiskt är. 

- Wow, snygg du är. Alfredo kom in i sovrummet när jag stod och precis skulle ta en titt i spegeln. 
- Det är jag väl alltid? Med en förvånad röst vände jag mig om mot honom, som bokstavligen åt upp mig med blicken. 
- Det har du rätt i, sugen på alkohol? Jag nickade och tog honom i handen för att sedan vandra ned till nattklubben.



När kvällen hade rullat på ett tag, och cider efter cider hade slinkit ned gick både jag och Alfredo över på shots. Det var bra mycket folk just den kvällen, vilket jag absolut inte hade räkna med, men jag gillade det, svettiga, nästan nakna kroppar mot varandra på dansgolvet. Vi avbröt dansandet och gick tillbaka till baren igen. 

- Är du verkligen kär i Justin? Alfredos plötsliga fråga fick mig att hosta till, vilket sedan resulterade i att alkoholen jag hade i munnen var över hela baren. 
- Du behöver inte svara, tror det där var svar nog. Fortsatte han efter att jag hostat klart. 
- Ja, det är jag. Och oavsett hur mycket så kommer jag aldrig tillåta honom att röra mig igen, varken på det ena eller andra sättet. Han nickade bara åt mig samtidigt som han drog i sig sin shots. 

Vi drogs tillbaka ut på dansgolvet och rörde våra kroppar i takt med LMFAO - Sexy And I Know It. Han placerade sina händer på mina höfter och pressade våra kroppar närmare varandra, samtidigt som han drog ned både mitt bh band och linne från axeln med ena handen, och kysste mig på halsen, samtidigt som han smekte mig innanför både kjol och trosor med den andra handen. Mina ben var inte långt ifrån att vika sig, men jag gillade det. Flera av grabbarna på golvet såg vad som hände och hamnade närmare mig, och flera händer travade över min kropp. 



När jag och Alfredo senare den natten, eller tidigt, jag vet inte riktigt, vandrade upp till vårt hotellrum möttes vi av Justin.

- Vad gör du vaken? Alfredo stannade upp bredvid honom, medan jag gick mot vårat hotellrum. 

Eftersom att Alfredo inte kom på en gång, fick jag locka honom med något jag visste skulle dra honom mot mig. 

- Kommer du eller? Jag stod i dörren, inte synlig för dem två, men med både min bh och mina trosor i handen, och tro mig, det gick fort för honom.


Emma skrev början. :)

Kommentarer♥
Postat av: ellen

Olala!! MERA!

2011-12-25 @ 14:55:13
URL: http://ztoryzaboutjustinbieber.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, jättebra :)

mer

2011-12-25 @ 15:11:00
Postat av: Danijela

Hahaha, skit bra! :-D

2011-12-25 @ 15:24:47
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: bella

Super!!!

2011-12-25 @ 15:38:33
Postat av: M

Asbra :)

2011-12-25 @ 15:50:56
Postat av: Fanny

Grymt!! :D

2011-12-25 @ 15:55:57
Postat av: Anonym

(Y)

2011-12-25 @ 16:20:15
Postat av: Anonym

awesome!

2011-12-25 @ 16:41:17
Postat av: julia

ohlala haha awesome!

2011-12-25 @ 16:49:04
Postat av: Fanny & Cecilia

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAA

2011-12-28 @ 16:05:03

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0