Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 37

Justin stod på slutet av mattan helt själv, så jag gick fram till honom och tog hans hand. Kvällen hade egentligen bara börjat, och jag visste absolut inte vad den hade att erbjuda. Hoppas att den blir bra, och att Justin börjar prata med mig igen, som han gjorde innan denna dumma resa.


Jag och Justin gick hand i hand mellan alla interjuvare. Ibland pratade Justin med några av dem, men inte länge för att undvika att samtalet skulle börja handla om mig. Vi ville hålla vårt förhållande så lågt som möjligt just nu. Det är första gången vi går tillsammans som ett par och det känns faktiskt lite läskigt. Några meter framför oss stod Katy Perry, när hon fick syn på Justin ropade hon på honom. Justin släppte min hand och log mot henne.
- Jag ska gå och prata med Katy, vi ses där inne sen. Försök att inte ställa till problem. Sa han och kysste mig på munnen. Jag kollade häpet på honom. Sa han precis så? Ställ inte till några problem nu? Jag fnös för mig själv och kollade på honom när han omfamnade Katy i en lång kram. Jag kände en hand på min axel och vände mig om där Alfredo stod.
- Hej, det gick ju jättebra på mattan! Sa han glatt och log mot mig.
- Ja, bättre en vad jag trott faktiskt. Sa jag och log tillbaka.
- Så hur är det mellan dig och Justin, har erat löjliga tjafs upphört? Sa han och flinade. Men han hade rätt, det är ett minst sagt löjligt tjafs mellan mig och Justin.
- Han bad mig precis att försöka hålla mig lugn, och inte ställa till problem. Sen dissade han mig för Katy där borta. Sa jag och nickade åt deras håll. Alfredo skrattade till lite.
- Här, det hjälper nog lite. Sa han och blinkade med ena ögat samtidigt som han gav mig ett glas fylld med coca cola.
- Vad ska detta hjälpa? Sa jag och skrattade.
- Den är spetsad med vodka. Viskade han i mitt öra och jag nickade imponerat mot Alfredo. Eftersom jag är minderårig skulle det vara en skandal om folk såg mig dricka här öppet. Men ingen kommer ju märka det nu, eftersom det ser ut som vanlig coca cola.
- Du är smart Alfredo, kan du fixa mer sånna här när denna är slut? Frågade jag nyfiket.
- Hur många du en orkar. Sa han och flinade medans vi gick in i arenan tillsammans med Scooter, som tur var hade Scooter i alla fall inte hört någonting. Justin var redan inne i arenan och följde med oss till våra platser. Vi satt längst fram vid scenen.
- Vilken tur, jag är jätte törstig. Sa Justin när vi satte oss ner och sträckte sig efter min cola.
- Nej!! Sa jag av ren panik, han skulle känt att den var spetsad. Scooter och Justin kollade förvånat på mig.
- Asså, man blir bara mer törstig av cola. Ta vatten istället. Sa jag och drack ganska mycket av min vodka/cola.
Jag, Alfredo, Scooter och Justin satt nära scenen med ett litet bord vid oss. Resten av gänget satt längre bak, eftersom alla inte skulle få plats här framme.
Tumblr_lubegi6xb61qe7codo1_500_large
Galan började med att LMFAO sjöng, och efter det kom Selena ut på scenen för att säga något. Jag lyssnade inte så mycket för Alfredo hade gett mig min tredje cola med vodka. Fast för att vara ärlig kändes det mer som vodka med lite cola. Och det hade redan börjat ta sig.
Tiden gick och det var nu Justin's tur att gå upp på scenen för han hade vunnit ett pris. Alla applåderade och ställde sig upp. Och när jag skulle ställa mig upp vinglade jag till lite men jag ställde i alla fall inte med någon stor scen. Justin närmade mig mina läppar och kysste mig snabbt innan han skulle ta emot sitt pris. Men som tur var kände han inte alkohol smaken.
- Det här är underbart. Jag vill först tacka mina fans, dem är verkligen fantastiska. Man kan helt enkelt inte ha bättre fans. Sen vill jag tacka hela mitt team som alltid finns där med mig och hjälper mig. Gud, familj och alla mina vänner är också viktiga att tacka. Tack! Sa han och ett leende spred sig på hans läppar innan han gick backstage. Där skulle han förbereda sig inför hans framträdande.
- Ska du verkligen dricka mer cola? Frågade Scooter och kollade på mig när jag fått mitt sjunde glas.
- Jag är beroende av cola! Jag älskar cola, och vet du vad.. Jag älskar Justin med men han älskar tydligen inte mig. Började jag slöddra fram och Alfredo kollade på mig med panik i hans ögon. Scooter märkte direkt att jag var full och kollade argt på Alfredo. Men Scooter sa ingen för han ville nog inte att någon skulle höra när han skällde ut oss. Och Justin började sjunga på hans nya låt Mistletoe.
Jag drack en klunk av min dricka och kollade på hans framträdande. Men jag fick såklart inte behålla min dricka för Scooter som drog glaset ur min hand och ställde det på bordet. Det var ingen idé att säga ifrån, det skulle bara ställa till mer problem. Så jag koncenterade mig istället på Justin som nu hade börjat sjunga Never Say Never som jag tyckte väldigt mycket om. Det var verkligen en bra show med dans och allt. Men vem vet allt är ju bättre när man är full?
375660_305134926163574_134648246545577_1255495_1865632388_n_large
När Justin avslutat sitt framträdande gick alla dansare av scenen men Justin stod kvar.
- Jag glömde tacka en speciell person för mig. Visst vi kan små bråka ibland. Men hon är ändå speciell för mig. Allyson, kom upp hit. Sa han och log mot mig. Oh nej nu kommer han verkligen märka att jag är full. Jag kollade panikslaget på både Alfredo och Scooter som kollade lika chockat på mig. Men Scooter pekade diskret som betydde att jag skulle gå upp. Så jag ställde mig upp och vinglade till lite, men jag tror ingen märkte det.
Men när jag började gå kändes det som hela jorden snurrade och jag försökte så gått jag kunde sätta ena foten framför den andra. Men rakt gick jag inte.. Sen hände det som absolut inte fick hända, jag tappade balansen och snubblade rakt in i Jay-z och Beyonce. Efter det blev allt riktigt suddigt och jag kunde knappt se något. Allt jag visste var att jag hade verkligen skämt ut Justin och Selena nu. Jag är helt värdelös.


Emma här! Haha hel konstigt kapitel jag vet.. Men jag är inte så bra på att skriva:) Hoppas det duger i alla fall, var verkligen helt fantasi lös.. Enjoy!

Kommentarer♥
Postat av: caroline svensson

hahhaa, detta kapitlet var skit bra och roligt!! :D undrar hur justin reagerar..

LOVE IT <3

2011-12-29 @ 22:38:24
Postat av: Nivine<3

nej gud va pinsamt!!!:P hihihi;) man undrar ifall dom kommer tro att hon är full eller att hon bara svimmade?? spännande...:P superbra kapitel!!:)



Kram Nivine<3

2011-12-29 @ 23:38:58
URL: http://nivines.blogg.se/
Postat av: Danijela

OMG...... this is awesome! ;) hoppas bara de inte säger till alla att hon var full (justin förstår ju). jag menar, så det inte blir så mycket problem för ally... men ja, hon kunde ju dratt ner på några drinkar ;-) ...alltså, att de kanske kommer upp med någon löjlig anledning, lol. puss.

2011-12-30 @ 00:36:02
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Felizia

Du är verkligen asbra på att skriva! Det är ni båda! :D

2011-12-30 @ 01:09:08
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Hannan

HAHAHHAHAHAHA OMAJGARD! Ofta man dricker när man ska på gala? Och alfredo? Hahahahahahaaha kan inte sluta skratta. VILL BARA LÄSA MER! Stackarn. Jag skulle helt seriöst dött. Gud vad pinsamt.

2011-12-30 @ 01:10:27
Postat av: bella

HAHAHA!!! Höll verkligen på att dö av skratt:D Men super bra kapitel!!!

2011-12-30 @ 09:22:27
Postat av: ellen

bbajs bra!!

2011-12-30 @ 10:01:10
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/
Postat av: Alictin

HAHAHAHA! Jätterolig del, bra skrivet!

2011-12-30 @ 10:11:22
URL: http://alictin.blogg.se/
Postat av: Mia

Jätte bra skrivet men börjar det inte bli lite för mycket ? Jag

Menar inger illa men ni skriver as bra keep it up like that :)

2011-12-30 @ 14:03:49

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0