Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 38

När Justin avslutat sitt framträdande gick alla dansare av scenen men Justin stod kvar.
- Jag glömde tacka en speciell person för mig. Visst vi kan små bråka ibland. Men hon är ändå speciell för mig. Allyson, kom upp hit. Sa han och log mot mig. Oh nej nu kommer han verkligen märka att jag är full. Jag kollade panikslaget på både Alfredo och Scooter som kollade lika chockat på mig. Men Scooter pekade diskret som betydde att jag skulle gå upp. Så jag ställde mig upp och vinglade till lite, men jag tror ingen märkte det.
Men när jag började gå kändes det som hela jorden snurrade och jag försökte så gått jag kunde sätta ena foten framför den andra. Men rakt gick jag inte.. Sen hände det som absolut inte fick hända, jag tappade balansen och snubblade rakt in i Jay-z och Beyonce. Efter det blev allt riktigt suddigt och jag kunde knappt se något. Allt jag visste var att jag hade verkligen skämt ut Justin och Selena nu. Jag är helt värdelös.

Jag vaknade upp och märkte att jag inte var i mitt eget hotellrum. Jag försökte så gått jag kunde att sätta mig upp.

- Aj.. Sa jag och höll handen för mitt huvud. Mitt huvud bultade hårt och jag kunde knappt tänka utan att det gjorde riktigt ont. Jag kollade runt i rummet sakta och min blick fastnade på Justin som satt på en stol bredvid sängen. Han var arg, riktigt arg. Så han inte ens visste vart han skulle ta vägen.
- Vad har hänt? Sa jag och kollade på Justin som satte händerna för ansiktet och suckade, högt och irriterat.
- Jag berättade för hela världen igår att du är speciell för mig, på scen. Men allt du kunde komma med var spya och tidnings rubriker. Du ramlade, full över Jay-z och Beyonce igår. Din klänning åkte upp och du visade hela din rumpa för miljontals människor. Sa han med hög röst. Han drog ner lampan så den åkte ner i golvet.
- Justin! Sa jag och han skakade på huvudet.
- Säg ingenting, inget hälper just nu. Bara kolla vad du har ställt till med. Sa han och kastade en tidning på mig. Jag tog upp den och kollade. På första sidan var det en bild på mig, man kunde tydligt se att jag var full.
''Bieber tog med sin skandal flickvän till EMA ''
Jag sa inget utan öppnade tidningen och bläddrade fram sidan där det stod om mig.

Tonårsstjärnan Justin Bieber och han nya flickvän Allyson Stevens gick tillsammans till EMA igår kväll. Dem verkade väldigt lyckliga men spenderade inte så mycket tid tillsammans under galan. När Justin efter hans framträdande ville ha upp Allyson på scenen så ramlande hon på väg till Justin. Rakt på Jay-z och Beyonce som blev väldigt chockade över situationen. Justin såg min sagt sårad ut när han skyndade sigav scenen. Kan detta påverka hans karriär? Många tyckte att hon var en billig slampa som förstörde ett viktigt event, och Bieber kan klara sig bra utan henne. Men han var också en del av situationen. Dem tyckte att Justin ska tänka på att inte ta med billiga tjejer till viktiga events, utan att han ska hålla kvar dem på hotellrummet. Mycket hat har kommit mot Justin och hans team. Och nu återstår det att se vad Justin kommer att säga angående denna skandal.

-
Jag visste inte.. Sa jag och torkade tåren som rann längst min kind.
- Visste inte vad Ally?! Vad visste du inte! Alfredo blev avstängd från teamet i 3 veckor på grund av dig. Hoppas du är jävligt nöjd nu Ally. Du kan ha förstört min karriär. Och du förstörde EMA igår kväll, som betydde sjukt mycket för Selena! Skrek han åt mig och satte sig på sängkanten.
- Förlåt. Var det enda som kom ur min mun just nu.
- Du har skämt ut mig inför hela världen och allt du kan säga är förlåt, patetiskt. Vi åker tillbaka till L.A ikväll. Du åker direkt hem till Trever när vi är framme. Han vet om att du kommer. Och en sak till, det är tusentals av fotografer utanför hotellet så det är bäst att du förbereder dig för det. Vi åker om 4 timmar. Sa han och lämnade rummet. Jag gör alltid något fel.

- JUSTIN! Skrek jag för att han skulle höra mig. Även om jag hade ont i huvudet och fick mer ont av att jag själv skrek var detta viktigare.

- Vad är det? Han var spydig mot mig, och jag antar att jag förtjänade det.

- Jag åker hem, ni stannar. Det är jag som har gjort fel. Jag pratade ganska tyst, just för mitt huvud värkte och för att jag skämdes. Riktigt mycket.

- Okej. Han gick ut igen, jag börjar bli van att se hans ryggtavla mer än det andra han har att kolla på.

 

Duschen kändes lockande, men innan jag hoppade in där gjorde jag i ordning en treo. När det varma vattnet sköljdes över min kropp kunde jag slappna av, av någon konstig anledning. Hela gårdagen flög förbi på min näthinna när jag blundade, eller ja, bitar av den. Jag förstår inte hur jag kunde vara så korkad att jag tog emot det Alfredo erbjöd mig, och hela tiden, jag hade kunnat ta en, och sedan tackat nej. Det finns inget jag kan göra för att få det ogjort.

 

När jag kom ut ur duschen drog jag på mig rena kläder och packade min väska. Jag hade inte så mycket med mig, vilket var skönt. Jag funderade flera gånger då jag stod inne i mitt rum om jag någonsin skulle få se Justin igen. Fast å andra sidan hade nog världen sett för mycket av mig.

 

- Ally, vänta. Den där rösten kände jag igen, och det var verkligen den sista människan jag ville träffa just nu. Jag var på väg mot hissen och tvärstannade när jag hörde rösten.

- Förlåt, jag vet inte vad jag ska säga. Jag skäms. Pattie kollade på mig, med nästintill svarta ögon. Jag vet inte om det var för mitt beteende eller om det var någonting annat.

- Gumman. Hon drog in mig i en kram, vilket jag absolut inte var beredd på. Jag trodde hon skulle skälla på mig, precis som Justin hade gjort. Jag började gråta, så det var ganska bra att jag hade mina stora svarta solglasögon, så folk slapp se mina ögon.

 

Vi satte oss ned vid soffan som fanns precis bredvid hissen. Ingen av oss sa något, utan vi tittade mer ut i tomma intet.

 

- Vart är du på väg föresten? Hon sneglade på min väska.

- Till flygplatsen. Justin sa att alla skulle åka hem, men jag sa åt honom att stanna, så åker jag själv. Det är jag som har gjort fel. Hon strök mig över huvudet, egentligen gillar jag inte hennes sätt. Varför kan inte hon också skälla på mig, istället för att dalta med mig? Jag är inget litet barn mer.

- Okej, jag ska inte hindra dig. Jag hoppas att du och Justin löser det bara. Hon kramade om mig och gick där ifrån, så att jag fick chansen att åka därifrån.

 

Hemma i LA.

 

Trever hämtade upp mig på flygplatsen, och hela resan hem var tyst. Han är den enda människan på jorden som jag trodde skulle döma mig för något, men detta måste ha fått honom att tänka om. Alla paparazzi på flygplatsen var som galna, och det kan jag väl förstå. Justins skandal flickvän, vem vill missa henne?

 

- Säg något. Han parkerade bilen och klev ur. Jag fick till och med ta min egen väska.

- Vad vill du att jag ska säga? Han vände sig inte ens om när han pratade med mig.

- Vad som helst. Skäll på mig, om du tycker att det är bättre. Bara du säger något. Han slog sig ned i soffan när vi kom upp till honom. Så jag gick in i mitt rum istället. Mobilen plingade till och ett sms från Alfredo lyste upp på skärmen.

 

”Ally, en krogrunda? Jag är också hemma i LA nu. Vi kanske kan hitta på något?”

 

Jag skrattade åt hans sms, ville han verkligen supa ned mig en gång till? Räckte inte dagen innan? Fast å andra sidan går det inte att supa ned en som villigt sväljer alkoholen.

 

”Självklart, ET ikväll eller? Kom till Trever nu, om du kan.”


”Kommer.”

 

Jag rotade omkring i min väska just för att hitta några snygga festkläder. Det är egentligen det enda jag äger. Så det skulle väl inte vara så svårt att hitta något att dra på sig. Trever satt fortfarande i soffan och glodde på tv när jag kom ut till honom.

 

- Ska du med till ET ikväll? Han vände sig hastigt om.

- Ska du redan gå ut? Har du inte lärt dig något efter vad som hände igår? Han har aldrig skällt på mig innan. Så detta kom som en chock.

- Vad är det med dig?

- Du hade en bra pojkvän, vad hände med det, och varför? Han kunde försöka prata vett med mig, men jag orkade inte lyssna på honom. Så jag gick tillbaka in på mitt rum och fortsatte leta kläder.

 

 

När Alfredo kom gjorde vi inget speciellt fören vi skulle dra till ET. Det var fullt med underbara människor där, och allt var precis som vanligt.

 

- Vad vill du ha? Alfredo skrek för att överrösta musiken.

- En Redbull Vodka, 12:a. Alfredo kollade på mig som att jag vore galen.

- Dem gör inte ens dem. Jag nickade bara åt honom.

 

När jag hade dragit i mig en hel del dansade jag vilt på dansgolvet, och kände därefter två händer på mina höfter, och någon som kysste mig på halsen. Jag kunde inget annat än njuta. Kyssen vandra fram till min kind, och vidare till mina läppar. Varför ska jag sitta hemma och vara ledsen över att Justin skickade hem mig, när jag lika gärna kan festa och njuta av livet?

 

Visst, folk känner igen mig ute, bara just för att jag varit med Justin. Och nu hade jag Alfredo med mig, så då var det ännu fler som kände igen mig. Flera blixtrar lyste upp lokalen, och jag förstod att dem tog kort. Men jag kunde inte bry mig mindre.

 


 

Marielle här, Emma skrev början, och jag fortsatte. :)

 


Kommentarer♥
Postat av: Lisa

Skit bra :)

2011-12-30 @ 10:32:54
Postat av: nour

omg omg omg!!!:O

2011-12-30 @ 10:43:34
Postat av: bella

Super!!!

2011-12-30 @ 11:01:35
Postat av: rt

Åhh hon förstör ju bara för justin -.-

Inte bra...

Ni skriver som vabligt skitbra :D

2011-12-30 @ 12:31:06
Postat av: Felizia

Neeeej fy vad hon har gjort bort sig! :P

Aja dom löser det väl?? :O

Asbra skrivet either way :)

2011-12-30 @ 13:10:24
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: sweetbiebs

åååå, hon är så dum ;0



Men as bra som vanligt!!

2011-12-30 @ 15:43:13
URL: http://sweetbiebs.blogg.se/
Postat av: Anonym

bra!! (::

mer :D

2011-12-30 @ 16:15:54
Postat av: Danijela

Men Gud, hon är ju helt vrickad! Hon förstörde galan för Justin och nu ska han få se henne i flertal tidningar nästa dag om att hon var ute på klubben och dansade loss med Alfredo..? Det har ju gott överstyr, har hon inga känslor? Haha, åh vad frustrerad jag blev!



Men bra skrivet, som alltid och det vet ni :-)

2011-12-30 @ 17:15:01
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Alictin

Asbra! Skulle vara roligt med en del från Justins perspektiv nu (:

2011-12-30 @ 18:19:02
URL: http://alictin.blogg.se/

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0