Bloggerfy Splinx

I Feel Different Around You - Chapter 6

Efter min och Justin konstiga promenad kom vi tillbaka till Trever's lägenhet. Det hade kommit fler folk, eller fler och fler det hade kommit två tjejer. Selena och hennes kompis Stacy. Dem hade redan startat filmen så jag satte mig bredvid Lucy. Jag trodde Justin skulle sätta sig på den tomma platsen bredvid mig och hålla på som vanligt. Men istället satte han sig bredvid tjejen som hette Stacy. De verkade känna varandra eftersom de viskade saker till varandra och skrattade ibland. Justin var väldigt när gången. Så som han brukar vara med mig var han nu med Stacy. Han gav henne en puss på kinden ibland och en på munnen då och då. När det hade gått ungefär en timma satt dem redan och strulade. Och då insåg jag att filmen för mig inte var så intressant längre. Utan jag hade bara suttit och kollat på Justin och Stacy.

 


 

 

Även fast jag absolut inte var intresserad av Justin på det sättet kunde jag ändå känna ett sting av, inte svartsjuka, men avundsjuka. Han och jag var nog ganska lika i sättet, även om man inte kunde tro det.

 

- Hallå Ally, hör du mig? Lucy skakade till mig så att mina ögon släppte Justin och Stacys sammanflätande läppar.

- Ja, eller va? Vad vill du? Hon följde min blick och fick syn på samma sak hon med, vilket gjorde att hon slet upp mig från soffan, och drog iväg mig till Trevers sovrum.

- Vad var det där om? Vad gör vi här? När hon hade släppt mig sa hon ändå inget, så jag bröt tystnaden.

- Det kan ju du förklara för mig. Varför satt du och kollade på dem, precis som att du ville vara i hennes sits? Hon lät helt seriös, så jag kunde inte skratta åt henne, vilket jag egentligen ville.

- Förstår inte vad du pratar om. Hon slog mig i bakhuvudet en gång, precis som hon brukar göra när hon vill att jag ska tänka om.

 

Jag ignorerade både henne och Justin när vi gick tillbaka ut till dem andra, som hade en förmåga att alla sitta och titta på oss, vilket fick mig irriterad. Alfredo satt i en fåtölj, så jag satte mig ned i hans knä, vilket han inte verkade ha något emot.

 

- Det var längesedan jag fick känna på din rumpa. Viskade han i mitt öra, vilket fick mig att skratta och dem flesta att vända sig om och kolla på oss. Alfredo satt med sina händer nästan i ljumskarna på mig, vilket ledde till att det kittlade i kroppen på mig.

- Ta för dig. Han tog mig verkligen på orden, han vände mig om så att jag satt gränsle över hans lår och kysste mig, samtidigt som han placerade sina händer på min rumpa. Han fick det han ville, och jag fick det jag ville. Närhet.

- Ska vi fortsätta någon annanstans? Han viskade mot mina läppar, så att ingen annan skulle höra oss. Samtidigt som jag reste mig upp och han kom efter. Jag vet hur mycket Trever hatar när man ligger i hans säng, så därför gick jag till rummet som jag alltid sover i när jag är här.

 

Innan jag han stänga dörren efter oss kastade han ned mig på sängen och slet av mig mina kläder. Återigen hade jag Alfredo över mig, och jag älskade det. Han tog mitt sexliv till en helt annan nivå. Jag orkade inte ens se till så att vi hade täcket över oss när han trängde in i mig, så vem som helst som hade kollat in i rummet hade sett allt, vilket triggade mig ännu mer. Vissa kallar mig hora, men i min värld är jag en tjej som vet vad jag vill ha, och tar det.

- Hårdare. Han hånlog mot mig innan han ökade takten och stötte hårdare och djupare i mig. Vi kysstes samtidigt, djupt även där.

 

Vi låg med varandra snabbt, just för att ingen skulle hinna reflextera att vi vart borta, men så fel vi hade. Alla kollade på oss när vi kom tillbaka, och jag kände speciellt Justins blick på mig. Han såg inte glad ut, vilket var en del av spelet. Han började, jag tog det bara till en helt ny nivå.

 

Jag gick ut i köket för att ta mig vatten, och Trever kom efter mig.

 

- Var det skönt? Han lutade sig mot diskbänken bredvid mig.

- Om det var. Han vet vad han gör. Jag drack mitt vatten, och öppnade kylskåpet, för att se att han hade cider hemma.

- Hörde det, du var inte tyst direkt. Jag viftade med en cider och han nickade som att det var okej att jag tog en.

- Varför ska man vara tyst? När något är så skönt. Jag vickade på ögonbrynen innan jag lämnade köket och gick ut till dem andra.

 

Lucy stod på balkongen och rökte, så jag gick ut till henne. Hon sträckte mig ciggen, men jag tog inte emot den. Jag älskar att festa, men absolut inte att röka, munnen blir torr och man blir att lukta illa. Min mobil började vibrera då jag hade slagit av ljudet när vi skulle kolla på film.

 

”Varför gör du såhär mot mig? /J”

 

Jag visste redan vad jag skulle svara, men jag visade ändå sms:et för Lucy, som började skratta.

 

- Han kommer snart slita av kläderna på dig. Du gör honom helt galen. Jag stämde in i hennes skratt, och visste att det hon sa var sant.

- Det är det som är meningen, då är det han som förlorar. Jag började svara på hans sms.

 

”Gör vad?”

”Du fattar inte hur mycket jag vill ligga med dig.”

”Hur mycket?”

 

Jag visste sedan länge att Lucy hade gått in, men jag gillar inte att sitta och sms:a med folk som sitter två meter från mig, så jag stod kvar ute på balkongen.

 

- Så här mycket. Jag hann inte ens reagera på att Justin faktiskt stod bakom mig, fören han pressade sin kropp mot min och placerade sina händer på mina bröst, samt kysste mig på halsen.

- Det är du allt bra ensam om. Jag pressade mina läppar mot hans och avslutade kyssen innan den ens hade börjat, och så gick jag in. Alla inne i vardagsrummet kunde höra hur Justin frustade för sig själv ute på balkongen, och dem kollade på mig med frågande blickar.

 


Skrivet av mig Marielle. Och jag vet inte, hoppas det är bra nog ^ Får se när jag skriver nästa gång, har lite att stå i idag. :)


Kommentarer♥
Postat av: C

shit va bra kan inte sluta läsa!

2011-12-19 @ 14:00:54
Postat av: Johanna

grymt ;)

2011-12-19 @ 15:58:50
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: S.M

Åh asbra!! som vanligt :D grymt ^^

2011-12-19 @ 16:01:59
Postat av: S.M

Åh asbra!! som vanligt :D grymt ^^

2011-12-19 @ 16:02:07
Postat av: nour

helt otroligt MER!

2011-12-19 @ 16:28:41
URL: http://thetruejustinbieber.blogg.se/
Postat av: jossä

Jag gillar att Justin är lite mer 'sexintresserad' om man beskriva honom så, det skiljer sig från alla andra noveller om honom :) jättebra! Meeer!!

2011-12-19 @ 16:29:42
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Felizia

Asså jag är KÄR i den här Justin ;) Bad boy ^^

2011-12-19 @ 17:02:36
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Postat av: Alizzdream

Grymt bra! :))

2011-12-19 @ 17:05:55
URL: http://biebersecret.blogg.se/
Postat av: Fanny

Super bra! :D

2011-12-19 @ 17:12:17
Postat av: Anonym

awesome

2011-12-19 @ 17:29:17
Postat av: marreee

braa! :D

2011-12-19 @ 18:20:46
Postat av: Danijela

Ouw, I love it ;)

2011-12-19 @ 18:45:24
Postat av: emilia

grymt braa !

2011-12-19 @ 19:02:53
Postat av: Diana

Jag kan inte få nog av "Bad boy Justin" asså hahaha. Ni får novellen att bli speciell. Den här novellen är så gryymt braaaa! :D <3

2011-12-19 @ 19:16:32

Kommentera här♥:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0